drvarija
zdravo. še ene par gozdarskih.
http://www.youtube.com/watch?v=KGfa1QH5cdU
http://www.youtube.com/watch?v=qV7Uc7oj5GA
odločam se za atv-ja, ki bi ga obenem ponucal za kako malenkost v gozdu.
kitajcev nočem, saj navsezanje sem vešč šraufanja, ampak ne vidim potrebe po zategovanju vijakov in menjavi ležajev po vsaki furi
tale Grizzly me mika in to zelo
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4444347
kako je s homologacijo; jo je mogoče sploh urediti?
http://www.youtube.com/watch?v=KGfa1QH5cdU
http://www.youtube.com/watch?v=qV7Uc7oj5GA
odločam se za atv-ja, ki bi ga obenem ponucal za kako malenkost v gozdu.
kitajcev nočem, saj navsezanje sem vešč šraufanja, ampak ne vidim potrebe po zategovanju vijakov in menjavi ležajev po vsaki furi
tale Grizzly me mika in to zelo
kako je s homologacijo; jo je mogoče sploh urediti?
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
@jaka; hvala za ponudbo. bom razmislil, mogoče bom poklical.
najprej si moram ene par stvari razjasniti, in sicer: gledam tudi ostale ATV-je; CF moto, bombardier. rabil bi kak nasvet, in sicer ATV bom za vožnjo rabil le pozmi v snegu, za ostale letne čase imam hard enduro. predvsem potrebujem ATV-ja, ki mi bo služil kot stroj. glede servisov me ne skrbi, vprašanje je koliko stanejo rezervni deli za posamezno znamko. kateri menjalnik izbrati; avt/ročni.... dajte še kaj napisat tisti, ki drvarite z njimi.
najprej si moram ene par stvari razjasniti, in sicer: gledam tudi ostale ATV-je; CF moto, bombardier. rabil bi kak nasvet, in sicer ATV bom za vožnjo rabil le pozmi v snegu, za ostale letne čase imam hard enduro. predvsem potrebujem ATV-ja, ki mi bo služil kot stroj. glede servisov me ne skrbi, vprašanje je koliko stanejo rezervni deli za posamezno znamko. kateri menjalnik izbrati; avt/ročni.... dajte še kaj napisat tisti, ki drvarite z njimi.
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Uporabljam grizzly 660 kot delovni stroj in kot stroj za afne guncat tudi na turistični način. Naklepal sem 1020 del. ur brez pipnit mašino. V tem času preventivno menjal 1 variatorski jermen (165€), 1x po lastni krivdi valjčke in vodila v variomatu (cca 90 €), 1 x prednje zavorne ploščice (70 €) zamenjal original amortizerje za boljše (elka) to tudi sam veš zakaj. Potrošnega materijala gre po potrebi (gume, filtri, olje, žarnice, zajle za vitelj), to pač paše poleg. Tudi kolesni ležaji so pri meni žal potrošni materijal.
Moped mi funkcionalno povsem odgovarja. Edino cca 20 konjičev mu manjka za snežno norenje. Za delo ali off road jih ima pa povsem dovolj.
LP!
Moped mi funkcionalno povsem odgovarja. Edino cca 20 konjičev mu manjka za snežno norenje. Za delo ali off road jih ima pa povsem dovolj.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Lavrin sport je napisal:
500 kubičnega se dobi nekaj čez 3000€. mogoče bi omenjeni uporabnik kaj tu še dodal, kako se CF obnaša v gozdu, koliko stanejo rezervni deli in njihova dobavljivost. šraufalo se bo doma. kaj paziti pri nakupu, itd... je pa res to, da se zna zgoditi to, da iz cene 3000€, z rezervnimi deli pridemo lahko tudi na 4000€. treba bo še premisliti. vsekakor pa kakšno mnenje ne bo odveč. lp.Lavrin sport napisal/-a:Pozdravljeni
Imam ga že leto in pol pa nimam nobenih problemov. Prevažam pa veliko prikolico in vlečem drevesa v gozdu. BP
Za ta denar sem bobil več kot dobijo ostali za veliko več denarja.
Na tisto o prvem zadovoljstvu in nimam nobenih problemov, lahko pozabiš, tako kot pri večini "nekdaj zadovoljnih".
O dobavljivosti in ceni rez. delov je bilo na forumu veliko napisanega.
Za mnenje "nekdaj zadovoljnih" pa se tudi ni za bati. So (velika večina, ne vsi) čudežno poniknili. Tisti ki pa so, pa le stežka priznajo in opišejo napake, popravila, ceno popravil itd...
Sicer pa ima tudi nekdajnji generalni uvoznik že dolgo zaprt in prašen prodajni salon, kako pa je z črnimi uvozniki pa se ve. Po prodaji modela in pri vprašanju o rez.delih se nehajo "sliniti".
O dobavljivosti in ceni rez. delov je bilo na forumu veliko napisanega.
Za mnenje "nekdaj zadovoljnih" pa se tudi ni za bati. So (velika večina, ne vsi) čudežno poniknili. Tisti ki pa so, pa le stežka priznajo in opišejo napake, popravila, ceno popravil itd...
Sicer pa ima tudi nekdajnji generalni uvoznik že dolgo zaprt in prašen prodajni salon, kako pa je z črnimi uvozniki pa se ve. Po prodaji modela in pri vprašanju o rez.delih se nehajo "sliniti".
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
čudi me tudi to, kaj pravijo uporabniki. napravil sem 2000 km in to brez ene same napake na mopedu. fantje jaz imam na Yamahi TT600RE 23000 km makadama, hard terena, asvalta je vidla slabih 3000 km, pa ga niti približno ne šparam. ko se moped ogreje, potem pa ni milosti. ali pa komentar; imam ga eno leto in 1500 km brez problema. to ni merilo. je pa res, da velika večina ATV-jev so še mladiči v moto svetu. kar se pa tiče rezervnih delov in njihove dobavljivosti, pa bi bilo treba koga premlatiti... slišal sem, da se da homologacijo narediti v ITA, ampak trenutno možakar (en pri nas) ni dosegljiv. ne, ni v zaporu 
Malce humorja ne škodi. Ti pepito, mladič, si bil že rojen takrat ko so prvi ATV-ji prijokali na svet ???pepito napisal/-a: velika večina ATV-jev so še mladiči v moto svetu.
http://en.wikipedia.org/wiki/All-terrain_vehicle
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
jaka napisal/-a:Malce humorja ne škodi. Ti pepito, mladič, si bil že rojen takrat ko so prvi ATV-ji prijokali na svet ???pepito napisal/-a: velika večina ATV-jev so še mladiči v moto svetu.
http://en.wikipedia.org/wiki/All-terrain_vehicle
tu sem izvedel od enega uporabnika, ki se je potožil, da če atv-ja spredaj obteži, mu prednja kolesa razpre, če zadaj obteži, mu jih stisne. vzmetenje pa šasija sta tu 15 let za leseno žlico...
alora, dajmo se vrniti nazaj na drvarijo.
Spregledal si "malce humorja ne škodi"
Razpiranje koles pa je -predvidevam- posledica enojnih A nihajnih rok. Če se razpirajo pri dvojnih nihajnih rokah pa so pod ? vzmeti, ki so pri delovnih 4x4 modelih malce mehkejše, zaradi udobne vožnje, boljšega pobiranja neravnin itd..Da se jih zamenjati za trše in delovni ATV dobi na nosilnosti, vedeti pa je treba, da ATV-ji kljub vsemu niso neki traktorji pri katerih se lahko "pretera" z obremenitvijo, vleko tovorov itd..Za neko normalno uporabo so priročni za kaj več obstajajo boljše (in varnejše) zadeve.
Razpiranje koles pa je -predvidevam- posledica enojnih A nihajnih rok. Če se razpirajo pri dvojnih nihajnih rokah pa so pod ? vzmeti, ki so pri delovnih 4x4 modelih malce mehkejše, zaradi udobne vožnje, boljšega pobiranja neravnin itd..Da se jih zamenjati za trše in delovni ATV dobi na nosilnosti, vedeti pa je treba, da ATV-ji kljub vsemu niso neki traktorji pri katerih se lahko "pretera" z obremenitvijo, vleko tovorov itd..Za neko normalno uporabo so priročni za kaj več obstajajo boljše (in varnejše) zadeve.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Ja škoda, ta medo je bila izredna priložnost. No ja ne verjamem, da tudi ne zadnja. Sicer pa znanec (bere forum) nekje v Gorenjskih hribovjih uporablja Grizzlya 350 4x4 tudi (večinoma za delo) za drvarijo in v dobre pol leta garanja ima same pohvalne besede - ko se govori o uporabnosti, vzdržljivosti, ceni, vzdrževanju. Mogoče bi razmislil tudi o tej možnosti. Teh 350 je kar nekaj in če slučajno naletiš na ugodno nehomologirano verzijo (na račun tega lahko precej barantaš) ti preko ZS ja sporočim način za homologacijo. 
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt:



