AMORTIZER
AMORTIZER
Ko se vsedeva v dveh na adliya se zadnji konec precej zniža. Bojim pa se da ko bom montiral se zadnji kufer in dal not nekaj šare, da bo preveč nizek zadnji konec
. Ali se da to kako uredit, sem videl da se da zadnji amortizer štelat samo ne vem kako
in ali bi to rešilo ta problem.
- rudi12
- Duvator pripravnik
- Reactions:
- Prispevkov: 1161
- Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Štelaš trdoto amortizerja.Pri obremenitvi (teži na motorju)se najnižji del motorja ne zniža,samo sedež gre nižje.Zato se neboj,da bi udaril ob tla.Trdoto pa naštelaš tako,da dvigneš zadnji del (ne spodni-osovine),da sprostiš malo feder,ter premakneš spodnji del amortizerja na naslednjo višino.(vidim da si že opazil kje se obrača.In to je to. 
4x4 norc!!!)



Amortizerji pri Adly-u 300XS delujejo v dveh področjih. Prvo področje približno 5 ih cenimetrov je blago področje, namenjeno blaženju. Bolj kot se amortizer obremeni, trši postaja. S vrtenjem (tršanjem) amortizerja boš dosegel predvsem trši motor (se ne bo več posedal), izgubil boš pa na blaženju. Mi2 imava vse testne kilometre narejene v dvoje in amortizerja na vseh prevoženih neravninah še niti enkrat ni zabilo. Tako, da ti priporočam da ohraniš nastavitev tako kot je.
PS: V temi Adly 300XS se na sliki lepo vidi mojo nastavitev zadnjega amortizerja.
PS: V temi Adly 300XS se na sliki lepo vidi mojo nastavitev zadnjega amortizerja.
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
Jutri bom objavil slike mojega kovčka in patenta. Namontirali smo SH 46 in je več kot dovolj velik za ta quad. Pri ATV80 smo bili vsi enakega mnenja - prevelik, preglomazen
Čeprav bi zaradi prostornosti tudi meni zelo ugajal.
Počakaj na jutri in videl boš.
Čeprav bi zaradi prostornosti tudi meni zelo ugajal.
Počakaj na jutri in videl boš.
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

