
ATV homologiran kot traktor (T3)
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Jah po eni strani imaš @freshslo prav. Dasiravno...če se tukaj spustiš v pravdanje boš pravdo dobil. Res je sicer, da boš poravnal stroške kazni...ali pa kar na prvo žogico s pritožbo in vsemi dokazili.
Problem vidim v tem, da boš od prodajalca dobil navodila (ki jih nihče ne bere) in v podpis (ki ga spet nihče ne bere) dokument da si z navodili seznanjen....in potem res nikomur nič ne moreš.
No osebno nisem bil nikoli za te neke "bližnjice"...ali registrirano kot treba ali pa se s tem "športom" pač ne bom ubadal.
Velika pizdarija pa bo pri T3 če se komu kaj zgodi. Vsaka zavarovalnica, policija, sodišče naredi s tabo glih kar želi, ker varnostnega loka, nekih nalep it, itd itak nihče ne bo imel.
Problem vidim v tem, da boš od prodajalca dobil navodila (ki jih nihče ne bere) in v podpis (ki ga spet nihče ne bere) dokument da si z navodili seznanjen....in potem res nikomur nič ne moreš.
No osebno nisem bil nikoli za te neke "bližnjice"...ali registrirano kot treba ali pa se s tem "športom" pač ne bom ubadal.
Velika pizdarija pa bo pri T3 če se komu kaj zgodi. Vsaka zavarovalnica, policija, sodišče naredi s tabo glih kar želi, ker varnostnega loka, nekih nalep it, itd itak nihče ne bo imel.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Tako mimogrede mi je v glavo padla ena banalna primerjava.
Grem in kupim nov avto, ter v pvc vrečki prinesem v salon prvo pomoč, trikotnik in rezervne žarnice. Te opreme avto v osnovi nima in jo je meni trgovec častil v lični torbici z svojim logotipom. Če opreme nimaš si takoj v prekršku, ko se odpelješ iz salona.
Podobno je z to homologacijo T3. Plačal, kupil, odpeljal in nato se sam znajdi na cesti, oziroma si ga sam opremi za na cesto...
Grem in kupim nov avto, ter v pvc vrečki prinesem v salon prvo pomoč, trikotnik in rezervne žarnice. Te opreme avto v osnovi nima in jo je meni trgovec častil v lični torbici z svojim logotipom. Če opreme nimaš si takoj v prekršku, ko se odpelješ iz salona.
Podobno je z to homologacijo T3. Plačal, kupil, odpeljal in nato se sam znajdi na cesti, oziroma si ga sam opremi za na cesto...
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Ta primerjava se mi ne zdi najbolj na mestu, ker atv kot tak tudi rabi komplet prve pomoci in rezervne zarnice in jih verjetno ne dobis ob nakupu oz. vsaj direktno od proizvajalca atvja ne.
Za T3 se mi zdi bolj tako kot bi kupil nov avto in ta ne bi imel vgrajenih varnostnih pasov?!
Za T3 se mi zdi bolj tako kot bi kupil nov avto in ta ne bi imel vgrajenih varnostnih pasov?!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
T3 kategorija za registracijo naj ne bi potrebovala varnostnega loka oz sistema za zaščito pri prevrnitvi. Navedeno v dokumentu glede skladnosti za registracijo oziroma homologacijo. Glede pravilnika o opremi vozil ga pa traktor potrebuje, prav tako tablo za počasna vozila ki je na štirikolesnik ni kam pritrditi in ostalo obvezno opremo. Med drugim tudi zagozdo. Pri nakupu novega ničesar od tega ne dobiš in si takoj v prekršku ko zapelješ na cesto.
Ena od možnih rešitev je da prekategoriziraš t3 v L7e druga pa da pred nakupom prebereš to temo na forumu in se nato odločiš za nakup.
Ena od možnih rešitev je da prekategoriziraš t3 v L7e druga pa da pred nakupom prebereš to temo na forumu in se nato odločiš za nakup.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Kakorkoli...nakup "ugodnega" atv-ja kot T3 ne izgleda več tako "ugoden".... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 56
- Pridružen: 06 Avg 2014, 07:21
- Kraj:: Cerknica
- Kraj: Cerknica
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Prodajalci so verjetno ciljali na kmete, da jih lahko dajo v stroške, potem pa je nakup verjetno precej bolj ugoden
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Hja...samo imamo pa veliko "kmetov"...takih in drugačnih.
Drugače pa poznam enega pravega kmeta (s kmetijo, stroji in resno dejavnostjo), ki si je izračunal, da se mu nakup atv-ja pod T3 ne izplača....zanimivo mar ne?
Kot kaže so se nedeljski kmetje želeli s tem izogniti plačilu nekaj evrov več...in kot kaže bo za njih manj kmalu več...
Drugače pa poznam enega pravega kmeta (s kmetijo, stroji in resno dejavnostjo), ki si je izračunal, da se mu nakup atv-ja pod T3 ne izplača....zanimivo mar ne?
Kot kaže so se nedeljski kmetje želeli s tem izogniti plačilu nekaj evrov več...in kot kaže bo za njih manj kmalu več...
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
pa še na forumu je..BIF napisal/-a:Hja...samo imamo pa veliko "kmetov"...takih in drugačnih.
Drugače pa poznam enega pravega kmeta (s kmetijo, stroji in resno dejavnostjo), ki si je izračunal, da se mu nakup atv-ja pod T3 ne izplača....zanimivo mar ne?
Kot kaže so se nedeljski kmetje želeli s tem izogniti plačilu nekaj evrov več...in kot kaže bo za njih manj kmalu več...


Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Glede hitrosti traktorja če te Radar izmeri, si ga pač imel izven brzine. Tudi če te peljejo na tehnični ti ne morejo izmeriti hitrosti na traktorju, saj to lahko naredijo le na dvokolesih. Tako da ga lahko še zmerom registriraš.
Do prvega T3 na tehničnem pregledu bodo vsi v strahu zaradi Loka, ampak saj je homologiran brez Loka. T3 SG.

Do prvega T3 na tehničnem pregledu bodo vsi v strahu zaradi Loka, ampak saj je homologiran brez Loka. T3 SG.


Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Kje pa to piše, da je lahko traktor (T Kategorija) brez varnostnega loka??? Kopiraj ta predpis, da ga vidimo!!!
Hitrost vozila ti na tehničnem lahko izmerijo z lahkoto. Imajo na prenovljenih objektih zavorne valje, kateri ti tudi izmeri hitrost. (Podobno kot dinamometer) Valji so čisto skupaj, tako,da ni več preozek štirikolesnik. (Štajerski avtodom v Mariborju)
Hitrost vozila ti na tehničnem lahko izmerijo z lahkoto. Imajo na prenovljenih objektih zavorne valje, kateri ti tudi izmeri hitrost. (Podobno kot dinamometer) Valji so čisto skupaj, tako,da ni več preozek štirikolesnik. (Štajerski avtodom v Mariborju)
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
eno uprašanje se mi je porodilo danes ko sem se vozil z traktorjem po njivi..dejansko za T3 homologacijo ustreza vsak utv..edino brzino bi treba za tehničnega malo zapret gas..lok že ima..še trikotnik,nalepko,kajlo...in evo traktorček.

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Kategorija T je razdeljena na več podkategorij. Med njimi je T3 za katero je v tehničnih specifikacijah za vozilo določeno da nima varnostnega loka.lakl napisal/-a:Kje pa to piše, da je lahko traktor (T Kategorija) brez varnostnega loka??? Kopiraj ta predpis, da ga vidimo!!!
Hitrost vozila ti na tehničnem lahko izmerijo z lahkoto. Imajo na prenovljenih objektih zavorne valje, kateri ti tudi izmeri hitrost. (Podobno kot dinamometer) Valji so čisto skupaj, tako,da ni več preozek štirikolesnik. (Štajerski avtodom v Mariborju)
Hitrosti pa ti na tehničnem ne zmerijo z lahkoto, mogoče pri vas lahko. V moji okolici zelo daleč naokoli tega ne zmorejo narediti.
Glede valjev ki so skupaj pa na njih lahko kvečjemu izmerijo delovanje zavor na štirikolesniku. Do sedaj tega niso delali.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
[quote="lakl"]III KMETIJSKI IN GOZDARSKI TRAKTORJI(*)
1. Kategorija T: kolesni traktorji
Kategorija T1: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in pri katerih ima os, najbližja vozniku, širino koloteka najmanj 1150 mm,
katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg,
in katerih najmanjša oddaljenost od tal ne presega 1000 mm.
Kategorija T2: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h, in pri katerih je najmanjša širina koloteka manjša od 1150 mm, katerih masa
v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg in katerih
najmanjša oddaljenost od tal ne presega 600 mm. Če pa višina težišča traktorja
(izmerjena od tal), deljena s povprečnim najmanjšim kolotekom na posamezno os,
presega 0,90, se največja konstrukcijsko določena hitrost omeji na 30 km/h.
Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg.
Kategorija T4: drugi kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega
40 km/h (T4.1 traktorji z visoko prehodnostjo, T4.2 posebno široki traktorji, T4.3
traktorji z nizko prehodnostjo – ozkokolotečni traktorji).
Kategorija T5: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km\h
@Regiz. - copy paste! T3 kategorij!
https://www.uradni-list.si/1/content?id=113310
27 člen pove vse in brez izjem!
Še vedno bi pa rad videl uradni predpis, da se motimo!!! Tudi glede meritev hitrosti
1. Kategorija T: kolesni traktorji
Kategorija T1: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in pri katerih ima os, najbližja vozniku, širino koloteka najmanj 1150 mm,
katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg,
in katerih najmanjša oddaljenost od tal ne presega 1000 mm.
Kategorija T2: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h, in pri katerih je najmanjša širina koloteka manjša od 1150 mm, katerih masa
v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg in katerih
najmanjša oddaljenost od tal ne presega 600 mm. Če pa višina težišča traktorja
(izmerjena od tal), deljena s povprečnim najmanjšim kolotekom na posamezno os,
presega 0,90, se največja konstrukcijsko določena hitrost omeji na 30 km/h.
Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg.
Kategorija T4: drugi kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega
40 km/h (T4.1 traktorji z visoko prehodnostjo, T4.2 posebno široki traktorji, T4.3
traktorji z nizko prehodnostjo – ozkokolotečni traktorji).
Kategorija T5: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km\h
@Regiz. - copy paste! T3 kategorij!
https://www.uradni-list.si/1/content?id=113310
27 člen pove vse in brez izjem!
Še vedno bi pa rad videl uradni predpis, da se motimo!!! Tudi glede meritev hitrosti

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Pravilnik govori o obvezni opremi in napravah, ZMV v 46čl. pa da traktor potrebuje lok oz nekaj podobnega izven vozišča. Tehnična skladnost vozila pa da T3 ne potrebuje Loka. Pravilnik je pod Zakonom, TSV pa ne vem kje je v tej zgodbi.
V Sloveniji je Črna barva po potrebi tudi bela. Pred cca 10 leti tudi ni bilo jasno kaj je to štirikolesnik in še danes je za birokrate štirikolesnik trikolo lahko pa tudi traktor.
Na državnih agencijah ki imajo besedo pri varnosti prometa so povedali da je T3 brez loka.
Pri WBC tudi da ne potrebuje Loka, ker je tako homologiran. In tako je homologiran po celi Evropi. Prav tako so v raziskavah v ZDA , Australiji in NZ ugotovili da je lok na štirikolesniku nevaren za voznika.
Glede merjenja hitrosti na tehničnem pregledu pa to delajo samo na dvokolesih in ne na drugih vozilih. V zahodni in južni polovici te majhne države hitrosti na tehničnem ne merijo.
V primeru pa da bodo kdaj ugotovili kršitev na strani voznika t3 bo zato odgovarjal z denarno kaznijo.
V primeru da bodo nato ugotovili da je kršitev naredili tudi prodajalec ker je prodal tehnično ne brezhibno vozilo bo zato odgovarjal z denarno kaznijo odvzemom.... , vrnitvijo denarja......?
V primeru da bodo ugotovili da je napako naredila agencija za varnost cestnega prometa ki bdi nad homologacijo bo odgovarjal.....?
Trenutno pa: T3 (štirikolesnik) je na cesti lahko brez loka in s tem nisem v prekršku.
Bo pa verjetno v kratkem času kakšno strokovno mnenje prišlo glede T3 (4kolesnik) na plano.
Do takrat bom pa užival v vožnji.
V Sloveniji je Črna barva po potrebi tudi bela. Pred cca 10 leti tudi ni bilo jasno kaj je to štirikolesnik in še danes je za birokrate štirikolesnik trikolo lahko pa tudi traktor.
Na državnih agencijah ki imajo besedo pri varnosti prometa so povedali da je T3 brez loka.
Pri WBC tudi da ne potrebuje Loka, ker je tako homologiran. In tako je homologiran po celi Evropi. Prav tako so v raziskavah v ZDA , Australiji in NZ ugotovili da je lok na štirikolesniku nevaren za voznika.
Glede merjenja hitrosti na tehničnem pregledu pa to delajo samo na dvokolesih in ne na drugih vozilih. V zahodni in južni polovici te majhne države hitrosti na tehničnem ne merijo.
V primeru pa da bodo kdaj ugotovili kršitev na strani voznika t3 bo zato odgovarjal z denarno kaznijo.
V primeru da bodo nato ugotovili da je kršitev naredili tudi prodajalec ker je prodal tehnično ne brezhibno vozilo bo zato odgovarjal z denarno kaznijo odvzemom.... , vrnitvijo denarja......?
V primeru da bodo ugotovili da je napako naredila agencija za varnost cestnega prometa ki bdi nad homologacijo bo odgovarjal.....?
Trenutno pa: T3 (štirikolesnik) je na cesti lahko brez loka in s tem nisem v prekršku.
Bo pa verjetno v kratkem času kakšno strokovno mnenje prišlo glede T3 (4kolesnik) na plano.
Do takrat bom pa užival v vožnji.

- gregor.dolenec
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 231
- Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
- Kraj: Kamnik okolica
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Kj če se vidva zmenita za dejanski test. Osebno mislim, da če ga ustavijo in ima čelado, je vprašanje če bo kdo opazil kategorijo T3.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Imam vse predpise na tabličnem računalniku snete. Dvoumo so napisani in zato je zmeda, ter različno tolmačenje. Žal, pa pri nas nekateri policaji še predobro vedo: kako, kje, z čem, kdaj, zakaj! Nekateri so dobro podkovani in na našo srečo je več takšnih, kateri začno iskat po skriptah ter nato obupajo in izrečejo "Varno vožnjo še naprej" 

- gregor.dolenec
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 231
- Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
- Kraj: Kamnik okolica
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Se strinjam. A mislil sem, da ob normalni vožnji, seveda z čelado verjetno ne bi bilo problemov.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Motiš se. Kar sem napisal so informacije katere sem pridobil na agenciji za varnost cestnega prometa, inšpektorju za ceste in na prometni policiji.lakl napisal/-a:Kar tolaži se. Interpretiral si predpise po svoje.
Kaj si pa ti do sedaj naredil v zvezi tega vprašanja razen da si podal svoje laično mnenje?
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
če vprašaš več različnih ljudi ti vsak pove drugače..načeloma pa večina uradnikov pravi da t3 nesme it več ko 40.plus tega drugačna tablica..lok..trikotnik..pomojem z tem da kupiš t3 sam sebi delaš probleme..tistih par evrov ko je registracija cenejša ne odtehta teh skrbi.če si pa ddv zavezanec pa tudi neboš tolk ddv-ja nazaj dobil pa še prodat ga moraš pol z računom in plačat davek..skratka škoda časa in skrbi za t3..
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Kaj pa te eni traktorji ki letijo več kot 40 pa no vseeno pod T kategorijo?
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Eeee...jaz sploh ne razumem čemu ta debata!
Kdor ima atv homologiran pod T3 naj se s tem ukvarja, če ga zanima...ostali pa pač ne....
Kdor ima atv homologiran pod T3 naj se s tem ukvarja, če ga zanima...ostali pa pač ne....

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Bugi ti je podal odgovor na vse. Moje laično mnenje ??? Na prejšnji strani sem kopiral uraden dokument kateri definira T kategorije-tudi T3. Le prebral jih nisi!regiz napisal/-a:Motiš se. Kar sem napisal so informacije katere sem pridobil na agenciji za varnost cestnega prometa, inšpektorju za ceste in na prometni policiji.lakl napisal/-a:Kar tolaži se. Interpretiral si predpise po svoje.
Kaj si pa ti do sedaj naredil v zvezi tega vprašanja razen da si podal svoje laično mnenje?
To kar so tebi povedali neki uradniki je le njihova laična predstava in interpretacija iz prve. Da ne pokažejo, da ne vejo. Zame je uraden dokument edini verodostojen podatek zato sem kopiral obrazložitev T kategorij.
Tako. Temo bom zaključil z naslednjimi besedami.
T3 ne potrebuje varnostnega loka, ampak mora imeti nalepko z omejitvijo hitrosti (40 km/h) ter trikotnik za počasna vozila.
Prav tako ima omejitve vožnje v urbanih naseljih in določenih cestah. Je le traktor!
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Zadevo si tudi sam predstavljam tako kot si navedel zgoraj. Zraven potrebuje še najmanj eno zagozdo. Mogoče edino da pri T3 še nekaj pomeni oblika nadgradnje: SG -vozilo za posebne namene. Kaj to pomeni pa ne vem?lakl napisal/-a:
Bugi ti je podal odgovor na vse. Moje laično mnenje ??? Na prejšnji strani sem kopiral uraden dokument kateri definira T kategorije-tudi T3. Le prebral jih nisi!
Tako. Temo bom zaključil z naslednjimi besedami.
T3 ne potrebuje varnostnega loka, ampak mora imeti nalepko z omejitvijo hitrosti (40 km/h) ter trikotnik za počasna vozila.
Prav tako ima omejitve vožnje v urbanih naseljih in določenih cestah. Je le traktor!