Sestavljanje svojega ATV-ja

Vse v zvezi z ATV-ji, opremo,...
Odgovori
Uporabniški avatar
dukimen
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 514
Pridružen: 10 Sep 2007, 10:43

Odgovor Napisal/-a dukimen » 12 Apr 2010, 14:29

luksislo napisal/-a:ATV ni primeren za cesto, vsaj za daljše relacije ne že zato, kot je omenil @hirulupi, ker nima zadaj difirenciala in če nič drugega ti zadaj pobira gume kot za stavo. da seveda ne omenjam stabilnosti v ovinkih (na asfaltu).

dobro, mogoče kakšni ATVji šport variante ki so za frajerišit po mestu, ampak ostala 4x4 roba pa definitivno ne.
to ti verjetno iz prakse? kateri ATV se ti je pa tako zameril? kakšne gume si pa imel gor?



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 12 Apr 2010, 18:02

luksislo napisal/-a:ATV ni primeren za cesto, vsaj za daljše relacije ne že zato, kot je omenil @hirulupi, ker nima zadaj difirenciala in če nič drugega ti zadaj pobira gume kot za stavo. da seveda ne omenjam stabilnosti v ovinkih (na asfaltu).

dobro, mogoče kakšni ATVji šport variante ki so za frajerišit po mestu, ampak ostala 4x4 roba pa definitivno ne.
@luksislo - z Brankom že kar lep čas spremljava tvoje prispevke in ugotavljava da ogromno "veš", bolj malo pa je utemeljenega.

Pa te kar tukaj prosim, da boš pojasnil, kaj pomeni frajerišit po mestu, s kakšnimi hitrostmi se to lahko dela, kakšna hitrost pa po tvoje ni več primerna za štrikolesnik. Pa mogoče dodaj še kakšno besedo ali dve o sami stabilnosti na asfaltu. Misliš da se lahko v kratkih ovinkih kosa s cestnim motorjem?



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 12 Apr 2010, 18:17

Jure napisal/-a:@luksislo - z Brankom že kar lep čas spremljava tvoje prispevke in ugotavljava da ogromno "veš", bolj malo pa je utemeljenega.?
Ne vem, kaj pa tebi tukaj ni jasno. Fant je čisto lepo opisal, narisal in utemeljil svoje izkušnje.
http://atv.si/forum/viewtopic.php?t=3448



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 12 Apr 2010, 19:33

Tole sem pa že malo pozabil, čeprav mi je avtor bolj jasen v tem trenutku kot pa takrat. Počakajmo še na njegov tehnični odgovor, potem pa nazaj v postavljene tirnice teme!



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 13 Apr 2010, 18:08

kar se vozimo s kolegi, en ima goes 520max, jaz imam kymcota mxu500, tretji pa kanarčka 400 max in smo prišli do ugotovitev da se delavci najbolje počutijo doma na makedamu, offroadu skratka. drugo je, če daš ti gor gume za na cesto, torej take ki so temu primerne. ampak potem pa zadeva izgubi malo svoj smisel, kajne? ne rečem, vsi našteti so super komfortni, samo problem je pri višjih hitrostih, so nestabilni, nevarno je ker nimaš ABS ne nič.... pa itak se ve da delavci so za na teren.


kar sem pa mislil glede frajerišenja - vozakanje po mestu do kafičev. v MB sem videl polno takšnih.



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 15 Apr 2010, 23:06

ITPVOJAK napisal/-a:
ITPVOJAK napisal/-a:
napisal/-a: Terenc me ne zanima.
Za 10k + delo bi prišel skozi ko suza. Alu okvir, plinski amortizerji, motor SV1000, bremze od motorja, veriga od motorja. Polosovine avtomobilske, diferencial od kakega avdija thorsen,....
Nevarno je it še po pločniku in to je kar relativno. Vse, kar leti, je nevarno!
Kaj pa kitajc, ki ima tovarniško odtegnjena pesta in zavore, pa doseže 70 km/h?
Se ubiješ, ko keks!
Tehniko bi lahko naredil razmeroma "varno"- problem je pač v palcu ali udu, ki pritiska na gas ;)

Tisto, da bi bil tak projekt nepotreben, je pa brezveze debatirat! Sto ljudi, sto čudi, sto žena, dvesto sisa! Brez ljudi ni čudi in brez bab ni jošk!

Vesel sem,da je tema zaživela. Najverjetneje je malo "takih norcev" :D ,ki se podaja v take extremne predelave.Tako,da hvala vsem za vaša mnenja,odgovore,pomoč,nasvete. Ro-bi tale post je pa "the best"!
Nasmejal sem se do solz!

Lp
Danes sem si ogledal projekt podobnega "norca". Iz priložene slike se vidi, da ni dovolj samo zmetati skupaj nekaj cevi, namontirati motor s 180 KM in gasa. Vsi, tudi najmanjši detalji morajo biti pravilno dimenzionirani in pravilno vgrajeni. Če imaš znanje, voljo, prostor, čas, orodje in material se res lahko lotiš samogradnje. Če bi pa moral vse plačati, pa pozabi, da bi z 10k€ prišel skozi. Za primer: samo en zglob, ki ga vidiš na sliki stane 150€. Saj lahko uporabiš tudi cenejšega, vendar moraš vedeti, da 150 in več KM ustvari zelo velike sile, ki jih mora okvir in ostalo prenašati. Prva je varnost!

Veliko uspeha pri projektu!

Slika


Slika

Uporabniški avatar
baron21
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 313
Pridružen: 19 Avg 2007, 07:45
Kraj:: nm
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a baron21 » 16 Apr 2010, 05:10




ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 16 Apr 2010, 06:14

Drago napisal/-a: Za primer: samo en zglob, ki ga vidiš na sliki stane 150€.
Uniball za 150 euro???
Samo v primeru, da je vmes 15 posrednikov. Drugače ga za tako ceno ne najdeš!!!



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 16 Apr 2010, 10:21

ro-bi, da vidim kakšen link


Slika

Odgovori