ATV homologiran kot traktor (T3)
ATV homologiran kot traktor (T3)
Pozdravljeni.
Sem novi lastnik TGB 500 SL 4x4 homologiranega kot traktor (T3).
ATV je homologiran kot traktor, kar pomeni: - za vožnjo potrebujem VD za traktor,
- med vožnjo ne potrebujem čelade
- štirikolesnik potrebuje varnostni lok
- označen mora biti z nalepko z največjo dovoljeno hitrostjo (40km/h)
- v obvezni opremi moram imeti (prvo pomoč, zagozdo..)
Pri preverjanju na AMZS, ter še dveh firmah kjer homologirajo, ter na Agenciji za varnost prometa, so mi podali informacijo, da štirikolesnik (T3) ob rgistraciji potrebuje varnostni lok, kateri je homologiran.
Ali je že kdo registriral oziroma opravil tehnični pregled na 4 leta starem 4kolesniku - traktorju?
Ali navedno zgoraj drži?
Sem novi lastnik TGB 500 SL 4x4 homologiranega kot traktor (T3).
ATV je homologiran kot traktor, kar pomeni: - za vožnjo potrebujem VD za traktor,
- med vožnjo ne potrebujem čelade
- štirikolesnik potrebuje varnostni lok
- označen mora biti z nalepko z največjo dovoljeno hitrostjo (40km/h)
- v obvezni opremi moram imeti (prvo pomoč, zagozdo..)
Pri preverjanju na AMZS, ter še dveh firmah kjer homologirajo, ter na Agenciji za varnost prometa, so mi podali informacijo, da štirikolesnik (T3) ob rgistraciji potrebuje varnostni lok, kateri je homologiran.
Ali je že kdo registriral oziroma opravil tehnični pregled na 4 leta starem 4kolesniku - traktorju?
Ali navedno zgoraj drži?
Zadnjič spremenil regiz, dne 29 Maj 2016, 07:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Po vsej verjetnosti mora imeti tudi trikotnik za počasna vozila(uvedeno pred kratkim)
-vsaj traktorji ga po novem morajo imeti,kolikor jaz vem.
-vsaj traktorji ga po novem morajo imeti,kolikor jaz vem.
2011-2013 Shineray XY 300 STE- z veseljem prodan
2014-2015 KTM 640 LC4 SM -na žalost prodan
2013-2017 Access SP 450 R - žal prodan
2018-2021 BRP BAJA DS650X - tudi žal ni več v moji lasti](./images/smilies/eusa_wall.gif)

2014-2015 KTM 640 LC4 SM -na žalost prodan

2013-2017 Access SP 450 R - žal prodan

2018-2021 BRP BAJA DS650X - tudi žal ni več v moji lasti
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Ne mešati kategorij traktor (T) in štirikolesnik (T3) !
To ni enaka kategorija vozil in je za njih tudi drugačna oprema predpisana.
To ni enaka kategorija vozil in je za njih tudi drugačna oprema predpisana.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Hvala za opozorilo. 

2011-2013 Shineray XY 300 STE- z veseljem prodan
2014-2015 KTM 640 LC4 SM -na žalost prodan
2013-2017 Access SP 450 R - žal prodan
2018-2021 BRP BAJA DS650X - tudi žal ni več v moji lasti](./images/smilies/eusa_wall.gif)

2014-2015 KTM 640 LC4 SM -na žalost prodan

2013-2017 Access SP 450 R - žal prodan

2018-2021 BRP BAJA DS650X - tudi žal ni več v moji lasti
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Na tehničnem ne ločijo med T in T3. Ne ločijo tudi ne med šmarnico in tramincem, ker se eno in drugo pije....da se ne bi spuščali v podrobnosti.lakl napisal/-a:Ne mešati kategorij traktor (T) in štirikolesnik (T3) !
To ni enaka kategorija vozil in je za njih tudi drugačna oprema predpisana.
Vsekakor priporočam, da se sami doma seznanite z zakonodajo in predpisi sicer vam znajo grenit življenje "modreci" na tehničnih pregledih.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
III KMETIJSKI IN GOZDARSKI TRAKTORJI(*)
1. Kategorija T: kolesni traktorji
Kategorija T1: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in pri katerih ima os, najbližja vozniku, širino koloteka najmanj 1150 mm,
katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg,
in katerih najmanjša oddaljenost od tal ne presega 1000 mm.
Kategorija T2: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h, in pri katerih je najmanjša širina koloteka manjša od 1150 mm, katerih masa
v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg in katerih
najmanjša oddaljenost od tal ne presega 600 mm. Če pa višina težišča traktorja
(izmerjena od tal), deljena s povprečnim najmanjšim kolotekom na posamezno os,
presega 0,90, se največja konstrukcijsko določena hitrost omeji na 30 km/h.
Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg.
Kategorija T4: drugi kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega
40 km/h (T4.1 traktorji z visoko prehodnostjo, T4.2 posebno široki traktorji, T4.3
traktorji z nizko prehodnostjo – ozkokolotečni traktorji).
Kategorija T5: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km\h
To je definicija T kategorij. Res je, da trenutno še samim piscem teh zakonov in predpisov ni jasno kaj delajo (tako, kot po navadi)!
Če sem prav sezanjen se pripravlja nova-evropska zakonodaja, katera bi naj urejala to zmešnjavo. Z letom 2017 bi naj bili vsi štirikolesniki registrirani-homologirani v novo kategorijo in vozi kot delovni stroji, traktorji...ali, kako bodo pač to imenovali.
Nekaj dobrega se ne obeta niti trgovcem saj bodo naleteli na nove administrativne ovire (kot po navadi). Zaenkrat še tudi ni jasno z kakšnim dovoljenjem bodo potem vozni štirikolesniki. Seveda bo vse to veljalo po uvedbi novih predpisov in veljalo za vozila, katera bodo imele drugačno šifro v homologaciji.
@Regiz
Mislim, da nima še nobeden štirikolesnik homologiran varnostni lok. Takšnega, kot ti je prodajalec prodal in ti je pristojna organizacija zanj izdala homologacijo-vozi in uživaj ter se ne obremenjuj z predpisi za katere niti pisci ne vedo kaj pomenijo!

1. Kategorija T: kolesni traktorji
Kategorija T1: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in pri katerih ima os, najbližja vozniku, širino koloteka najmanj 1150 mm,
katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg,
in katerih najmanjša oddaljenost od tal ne presega 1000 mm.
Kategorija T2: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h, in pri katerih je najmanjša širina koloteka manjša od 1150 mm, katerih masa
v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, presega 600 kg in katerih
najmanjša oddaljenost od tal ne presega 600 mm. Če pa višina težišča traktorja
(izmerjena od tal), deljena s povprečnim najmanjšim kolotekom na posamezno os,
presega 0,90, se največja konstrukcijsko določena hitrost omeji na 30 km/h.
Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg.
Kategorija T4: drugi kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega
40 km/h (T4.1 traktorji z visoko prehodnostjo, T4.2 posebno široki traktorji, T4.3
traktorji z nizko prehodnostjo – ozkokolotečni traktorji).
Kategorija T5: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km\h
To je definicija T kategorij. Res je, da trenutno še samim piscem teh zakonov in predpisov ni jasno kaj delajo (tako, kot po navadi)!
Če sem prav sezanjen se pripravlja nova-evropska zakonodaja, katera bi naj urejala to zmešnjavo. Z letom 2017 bi naj bili vsi štirikolesniki registrirani-homologirani v novo kategorijo in vozi kot delovni stroji, traktorji...ali, kako bodo pač to imenovali.
Nekaj dobrega se ne obeta niti trgovcem saj bodo naleteli na nove administrativne ovire (kot po navadi). Zaenkrat še tudi ni jasno z kakšnim dovoljenjem bodo potem vozni štirikolesniki. Seveda bo vse to veljalo po uvedbi novih predpisov in veljalo za vozila, katera bodo imele drugačno šifro v homologaciji.
@Regiz
Mislim, da nima še nobeden štirikolesnik homologiran varnostni lok. Takšnega, kot ti je prodajalec prodal in ti je pristojna organizacija zanj izdala homologacijo-vozi in uživaj ter se ne obremenjuj z predpisi za katere niti pisci ne vedo kaj pomenijo!

-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
jaz sem lani delal študije u vezi T3. sigurno sem 2 meseca zbiral informacije iz davčne,lpp,iz tehničnih baz...na koncu smo prišli do ugotovitve da motorja na t3 ni možno komologirat oziroma registrirat ker nima pogojev.dejansko nesme it več kot 40 na uro v nobenem primeru.in še par postavk ko si jih nisem zapomnil.je pa zanimivo kako trgovec dobi homologacijo.ker tega mi pa nihče ni mogel razložit.vsi so se samo nekaj zapletali z besedami in nič povedali.skratka..najman težav je da kupiš po redni liniji brez t3.ko se bo pa zakon spremenil kot pravi lakl bo pa super.če bo delovni napisano v homologacijo.seveda če nebodo spet kake omejitve delal..pač so naši mojstri za zakomplicirat stvar pa če je še tako enostavna.
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
T3-trakto homologacija za štirikolesnik je uradna evropska homologacija, ki velja za celo evropo in ni noben bau, bau. Popolnoma cela Evropa (vključno s celotnim balkanom) ima enak zakon in po celi evropi se vozijo T3 štirikolesniki, le da je v Sloveniji spet enake probleme kot 10 let nazaj ko polovica policije in uradnikov ni vedelo da je B izpit za štirikolesnik. Kot se recimo že dogaja da polovica tehničnih sploh ne ve da je možno dobiti za štirikolesnik še dodatno tablico za prikolico... Ko bo pa vsak drugi zaprosil za še eno tablico za štirikolesnik za prikolico se bodo pa verjetno tudi na tehničnih naučili da je možno.
Homologacija za T3 je popolnoma enako pridobljena kot je za vse štirikolesnike, EEC ima enako okoli 50-100 listov kot vsi ostali štirikolesniki L7, na podlagi katere se dobi Slovenska homologacija. EEC ni v Evropi predelano vozilo in naknadno narejena homologacija kot so recimo za Yamahe, Kawasakije, Honde,... ki so vse brez tovarniških homologacij in jih potem predelujejo in homologiarjo v Italiji, Nemčiji,...
Prav tako "Javna agencija republike Slovenije za varnost prometa" odobri tipske homologacije za vsa vozila na podlagi EEC, kot tudi za štirikolesnike T3. Brez njihove odobritve ni možna homolgacija, in kar oni odobrijo je vse 100%.
Homologacija za T3 je popolnoma enako pridobljena kot je za vse štirikolesnike, EEC ima enako okoli 50-100 listov kot vsi ostali štirikolesniki L7, na podlagi katere se dobi Slovenska homologacija. EEC ni v Evropi predelano vozilo in naknadno narejena homologacija kot so recimo za Yamahe, Kawasakije, Honde,... ki so vse brez tovarniških homologacij in jih potem predelujejo in homologiarjo v Italiji, Nemčiji,...
Prav tako "Javna agencija republike Slovenije za varnost prometa" odobri tipske homologacije za vsa vozila na podlagi EEC, kot tudi za štirikolesnike T3. Brez njihove odobritve ni možna homolgacija, in kar oni odobrijo je vse 100%.
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Prav tako "Javna agencija republike Slovenije za varnost prometa" odobri tipske homologacije za vsa vozila na podlagi EEC, kot tudi za štirikolesnike T3. Brez njihove odobritve ni možna homolgacija, in kar oni odobrijo je vse 100%. @el-presidento
Po tem takem bi moral nekdo na tej agenciji pridobiti uraden dokument na katerem bi bilo razvidno kaj pomeni da je 4kolesnik registriran kot Traktor (T3) in kaj to pomeni za lastnika pri vožnji na cesti in izven ceste. Kategorija VD, varnostni lok, obvezna oprema, čelada na glavi in na podlagi česa je to tako.
In ko bom ta papir lahko pokazal uradnim organom na cesti ali pa na tehničnem bom najbolj ponosen lastnik 4kolesnika oz. traktorja.

Po tem takem bi moral nekdo na tej agenciji pridobiti uraden dokument na katerem bi bilo razvidno kaj pomeni da je 4kolesnik registriran kot Traktor (T3) in kaj to pomeni za lastnika pri vožnji na cesti in izven ceste. Kategorija VD, varnostni lok, obvezna oprema, čelada na glavi in na podlagi česa je to tako.
In ko bom ta papir lahko pokazal uradnim organom na cesti ali pa na tehničnem bom najbolj ponosen lastnik 4kolesnika oz. traktorja.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Glede tablice.... Vem da je izven konteksta ampak v četrtek sem registriral nov atv in zaprosil z 2 tablico pa mi je odvrnila češ kaj si mislm da bi meu za motor dve tablici....
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Evropski predpisi (EEC) so pisani v stilu osnovnošolcev. Uradnikom je pomembno vse kaj drugegaa kot narediti red na nekem področju. Kot debatiramo je jasno, da je za homologacijo traktorja potreben varnostni lok, omejitev hitrosti na 40 km\h, zadaj tabla za počasna vozila... No, in tukaj se bi morali z pepelom posuti tudi uvozniki, trgovci..., ker prodajajo pomankljivo opremljena vozila, oziroma so vozila v nasprotji z zakonom in predpisi. Torej kupim vozilo in ga registriram, kot traktor (T3) a z njim ne smem na cesto, ker ni opremljen v skladu z predpisi???
Prav tako nekateri trdijo, da imamo usklajene predpise po vsej EU. Dobro, da ni tako, ker ne bi rad imel celo leto pluga na sprednji maski (beri registrska tablica), kot jih imajo na primer v Nemčiji.
Prav tako imajo nekateri policisti ter zaposleni na tehničnih pregledih "alergijo" na dodatne luči (Delovne in dnevne led luči) gledam pa tovornjake kot novoletne jelke na avtocesti, a po drugi strani na ministrstvu za promet jokajo, da so motoristi slabo vidni in tudi zato ogroženi. Pričakujem,da bo negdo iz Bruslja spesnil obvezno uporabo signalnih oblačil.
Z novim zakonom pričakujem, da bo še več anomalij, neskladij in različnega tolmačenja predpisov.

Prav tako nekateri trdijo, da imamo usklajene predpise po vsej EU. Dobro, da ni tako, ker ne bi rad imel celo leto pluga na sprednji maski (beri registrska tablica), kot jih imajo na primer v Nemčiji.
Prav tako imajo nekateri policisti ter zaposleni na tehničnih pregledih "alergijo" na dodatne luči (Delovne in dnevne led luči) gledam pa tovornjake kot novoletne jelke na avtocesti, a po drugi strani na ministrstvu za promet jokajo, da so motoristi slabo vidni in tudi zato ogroženi. Pričakujem,da bo negdo iz Bruslja spesnil obvezno uporabo signalnih oblačil.
Z novim zakonom pričakujem, da bo še več anomalij, neskladij in različnega tolmačenja predpisov.

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Ko jih jebe vse skupaj. Za v šumo ne rabim niti homologacije..... 

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Nekak se strinjam s tabo BIF hehe
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
V ponedeljek bom kontaktiral še zvezo potrošnikov Slovenije, mogoče bodo oni lahko pridobili konkretne odgovore.lakl napisal/-a:Evropski predpisi (EEC) so pisani v stilu osnovnošolcev. Uradnikom je pomembno vse kaj drugegaa kot narediti red na nekem področju. Kot debatiramo je jasno, da je za homologacijo traktorja potreben varnostni lok, omejitev hitrosti na 40 km\h, zadaj tabla za počasna vozila... No, in tukaj se bi morali z pepelom posuti tudi uvozniki, trgovci..., ker prodajajo pomankljivo opremljena vozila, oziroma so vozila v nasprotji z zakonom in predpisi. Torej kupim vozilo in ga registriram, kot traktor (T3) a z njim ne smem na cesto, ker ni opremljen v skladu z predpisi???:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Tudi, če letno prevoziš samo 800 km ne! Pol imaš le 0.08% možnost, da te oglobijoBIF napisal/-a:Ko jih jebe vse skupaj. Za v šumo ne rabim niti homologacije.....

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Lakl nabavu sm si accessa 650 srednje verzije [WINKING FACE] sm naredu neki cez 150 km v parih dneh in prikolica mu ne dela ovir moči več k dost res zadovoln hehe
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Svoj traktor T3 (TGB Blade 500 SL 4x4) registriral. Zavarovalničar klical na sedež firme kako naj to zavaruje, na koncu kot traktor, ker pa je to že drugi pri hiši pride zavarovanje z 90% popustom (za obvezno zavarovanje). Na koncu plačal polni kasko brez odbitne franšize 205€ ter še 29€ na UE za tablici in registracijo.
Naredu cca 100 km po po vseh možnih terenih tudi 60 km v kosu. Končna hitrost po števcu 105 km/h, lepa vožnja po makadamu, klanca motor ne pozna.
Čakam pa še na odgovor agencije za promet.
Naredu cca 100 km po po vseh možnih terenih tudi 60 km v kosu. Končna hitrost po števcu 105 km/h, lepa vožnja po makadamu, klanca motor ne pozna.
Čakam pa še na odgovor agencije za promet.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Superca da si le spedenal:)
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Glede varnostnega loka na traktorju, le ta mora biti obvezno na njem. Če kdo ve kje je napisano da je pa 4kolesnik homologiran kot T3 ne rabi naj pove!
PRAVILNIK
o delih in opremi vozil
27. člen
(varnostni elementi traktorjev)
(1) Pri traktorjih s spredaj nameščenimi traktorskimi priključki morata biti v primeru, če znaša vzdolžna razdalja med sredino volanskega obroča traktorja in sprednjim robom traktorskega priključka več kot 3 m, na sprednjem delu traktorskega priključka nameščeni dodatni stranski ogledali, ali ogledali postavljeni v obliki črke V, ki omogočata pregled v smeri, ki je pravokotna na vzdolžno os traktorja. Posamezno ogledalo mora imeti površino najmanj 300 cm2 in ni nujno homologirano.
(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka dodatnih stranskih ogledal ni potrebno namestiti, če konstrukcija traktorskega priključka tega ne omogoča (npr. traktorski priključek za prenos bal).
(3) Izpostavljeni deli traktorja in traktorskih priključkov, ter delovnih strojev, ki so lahko nevarni za druge udeležence v prometu in so nameščeni na višini največ do 2 m nad cestiščem (npr. rezila, konice, žbice, robovi), morajo imeti med vožnjo po cesti nameščene varovalne naprave, ki morajo biti označene v skladu z 28. členom tega pravilnika.
(4) Traktorji morajo biti opremljeni z zaščitno konstrukcijo pri prevrnitvi.
PRAVILNIK
o delih in opremi vozil
27. člen
(varnostni elementi traktorjev)
(1) Pri traktorjih s spredaj nameščenimi traktorskimi priključki morata biti v primeru, če znaša vzdolžna razdalja med sredino volanskega obroča traktorja in sprednjim robom traktorskega priključka več kot 3 m, na sprednjem delu traktorskega priključka nameščeni dodatni stranski ogledali, ali ogledali postavljeni v obliki črke V, ki omogočata pregled v smeri, ki je pravokotna na vzdolžno os traktorja. Posamezno ogledalo mora imeti površino najmanj 300 cm2 in ni nujno homologirano.
(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka dodatnih stranskih ogledal ni potrebno namestiti, če konstrukcija traktorskega priključka tega ne omogoča (npr. traktorski priključek za prenos bal).
(3) Izpostavljeni deli traktorja in traktorskih priključkov, ter delovnih strojev, ki so lahko nevarni za druge udeležence v prometu in so nameščeni na višini največ do 2 m nad cestiščem (npr. rezila, konice, žbice, robovi), morajo imeti med vožnjo po cesti nameščene varovalne naprave, ki morajo biti označene v skladu z 28. členom tega pravilnika.
(4) Traktorji morajo biti opremljeni z zaščitno konstrukcijo pri prevrnitvi.
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Tako, kot je Bugi napisal! T3 ne izpolnjuje zakonskim predpisom in si "žal v prekršku" brez varnostnega loka saj je z zakonom obvezen za vsa vozila v T kategoriji. Glede na našo zakonodajo te lahko gladko pokasirajo represivni organi zaradi varnostnega loka, nalepke z omejitvijo hitrosti (40km\h) in dodatne table (trikotnik) za počasna vozila. Tudi vozniško moraš imeti z vpisanim dovoljenjem za traktor.bugimajstr napisal/-a:jaz sem lani delal študije u vezi T3. sigurno sem 2 meseca zbiral informacije iz davčne,lpp,iz tehničnih baz...na koncu smo prišli do ugotovitve da motorja na t3 ni možno komologirat oziroma registrirat ker nima pogojev.dejansko nesme it več kot 40 na uro v nobenem primeru.in še par postavk ko si jih nisem zapomnil.je pa zanimivo kako trgovec dobi homologacijo.ker tega mi pa nihče ni mogel razložit.vsi so se samo nekaj zapletali z besedami in nič povedali.skratka..najman težav je da kupiš po redni liniji brez t3.ko se bo pa zakon spremenil kot pravi lakl bo pa super.če bo delovni napisano v homologacijo.seveda če nebodo spet kake omejitve delal..pač so naši mojstri za zakomplicirat stvar pa če je še tako enostavna.
In to vse zaradi nekaj privarčevanih € pri DMV

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Ampak kako jih potem polaris slovenija in ski-sea uspe spraviti cez birokracijo?! Na vse zadnje je verjetno v prekrsku kupec, ko je na cesti ustavljen s strani policije. Ceprav se dejansko taka stvar nebi smela niti prodajati in so na visji instanci uvozniki v prekrsku?!
Verjetno brp canada in polaris usa ne posljeta zraven vsakega vozila se par praznih zigosanih papirjih za "just in case"?!
Verjetno brp canada in polaris usa ne posljeta zraven vsakega vozila se par praznih zigosanih papirjih za "just in case"?!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Za Polaris ne vem...mislip pa da da se za Can-am to ureja na nivoju enotne evropske homologacije, ki jo lokalni distributerji le potrjujejo v tem smislu, da so vozila skladna z zahtevami EU....
Vsaj tako sem nekako razbral iz pogovra z uvoznikom (Ski&Sea). Po moje se to ureja na nekih višjih inštancah. Močno dvomim, da bi tako Polaris kot Can-am pač rekla...ok...jebi ga...če imate tako zakonodajo pa pač ne morete homologirat naših modelov in se lahko vozite le z neregistriranimi.
Sicer v primerjavi z drugimi Evropa ni glih nek trg...pa vseeno...nekaj se pa le proda tudi na stari celini.
Vem pa konkretno za primer Yamahe (zadeva sveža 3 dni)....da je ni možno homologirat pri nas kot T3....trenutno.
Da pa bi bil kupec v prekršku pa skoraj ne verjamem. Jaz sem kupil vozilo, ki mu je bila izdana uradna homologacija...ne vem kaj bi jaz imel kot kupec s tem...
...čeprav pri nas nikoli ne veš...itak jo po kapisli dobimo vedno ta mali.

Vsaj tako sem nekako razbral iz pogovra z uvoznikom (Ski&Sea). Po moje se to ureja na nekih višjih inštancah. Močno dvomim, da bi tako Polaris kot Can-am pač rekla...ok...jebi ga...če imate tako zakonodajo pa pač ne morete homologirat naših modelov in se lahko vozite le z neregistriranimi.
Sicer v primerjavi z drugimi Evropa ni glih nek trg...pa vseeno...nekaj se pa le proda tudi na stari celini.
Vem pa konkretno za primer Yamahe (zadeva sveža 3 dni)....da je ni možno homologirat pri nas kot T3....trenutno.
Da pa bi bil kupec v prekršku pa skoraj ne verjamem. Jaz sem kupil vozilo, ki mu je bila izdana uradna homologacija...ne vem kaj bi jaz imel kot kupec s tem...

Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Pravkar sem telefonsko preveril pri znancu zaposlenim pri "prekrškovnih" organih!
"Vse kategorije T morajo imeti obvezno varnostno in opozorilno opremo, ne glede na izjeme. Torej tudi T3 kategorija. Kako pridejo vozila preko homologacije ne vem. Je pa dejal, da so potem vozila v prekršku!!! Kako bo pa obravnavano tako vozilo potem na cesti je pa odvisno od tega, kako je gospod razgledan-poučen in kakšne volje je. "
Tudi na tehničnih pregledih se bodo pojavljali problemi, če bodo gospodje vedeli zakaj se v resnici gre.
"Vse kategorije T morajo imeti obvezno varnostno in opozorilno opremo, ne glede na izjeme. Torej tudi T3 kategorija. Kako pridejo vozila preko homologacije ne vem. Je pa dejal, da so potem vozila v prekršku!!! Kako bo pa obravnavano tako vozilo potem na cesti je pa odvisno od tega, kako je gospod razgledan-poučen in kakšne volje je. "
Tudi na tehničnih pregledih se bodo pojavljali problemi, če bodo gospodje vedeli zakaj se v resnici gre.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: ATV homologiran kot traktor (T3)
Ravno to me zanima, kar je Lakl napisal... Torej hipoteticno kupim novega polarisa ali canam z t3 registracijo, dobim vse papirje in se grem peljat po cesti, kjer slucajno v naselju priletim v radar z hitrostjo 70km/h. Kako zdaj? Ali bo policist zacel z proceduro, da vozilo ne bi smelo iti tako hitro, da nima varnostnega loka in se kaj, za kar me bo poslal na izredni tehnicni pregled in hkrati napisal kazen, ker vozilo ne izpolnuje T3 predpisov?! Ali so policaji nekako poduceni, da morajo pri atvjih pri T3 delati izjeme (kar mocno dvomim)?
Ampak, ce te ze oglobi, bo kaznovan kupec. Ceprav ga je prodajalec "nategnil", ker mu je prodal tako vozilo?! Kupec v dobri veri kupi vozilo. Prodajalec se s tem ukvarja in mora biti poducen, kaj se lahko in kaj ni mozno za voznjo po cesti.
Ampak, ce te ze oglobi, bo kaznovan kupec. Ceprav ga je prodajalec "nategnil", ker mu je prodal tako vozilo?! Kupec v dobri veri kupi vozilo. Prodajalec se s tem ukvarja in mora biti poducen, kaj se lahko in kaj ni mozno za voznjo po cesti.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X