linhai 550
linhai 550
Pozdravljeni
Sem tik pred nabavo novega atv-ja
Trenutno imam Arctic Cat 250, ki pa je malo prešvoh, pa še samo 2x4 pogon ima.
Všeč mi je linhai 550, vendar sem zasledil da ima končno hitrost omejeno na cca 85-90km/h.
Ali se po odstranitvi blokade hitrost kaj poveča?
Koliko se pozna na končni hitrosti in moči, če zamenjam gume 25 na 26?
Kaj pa kakšne druge težave s tem modelom?
Predlaga mogoče kdo kaj drugega ( sym600, dinli700, cf-moto 500)
LP Mare
Sem tik pred nabavo novega atv-ja
Trenutno imam Arctic Cat 250, ki pa je malo prešvoh, pa še samo 2x4 pogon ima.
Všeč mi je linhai 550, vendar sem zasledil da ima končno hitrost omejeno na cca 85-90km/h.
Ali se po odstranitvi blokade hitrost kaj poveča?
Koliko se pozna na končni hitrosti in moči, če zamenjam gume 25 na 26?
Kaj pa kakšne druge težave s tem modelom?
Predlaga mogoče kdo kaj drugega ( sym600, dinli700, cf-moto 500)
LP Mare
Re: linhai 550
sscott napisal/-a:Pozdravljeni
Sem tik pred nabavo novega atv-ja
Trenutno imam Arctic Cat 250, ki pa je malo prešvoh, pa še samo 2x4 pogon ima.
Všeč mi je linhai 550, vendar sem zasledil da ima končno hitrost omejeno na cca 85-90km/h.
Ali se po odstranitvi blokade hitrost kaj poveča?
Koliko se pozna na končni hitrosti in moči, če zamenjam gume 25 na 26?
Kaj pa kakšne druge težave s tem modelom?
Predlaga mogoče kdo kaj drugega ( sym600, dinli700, cf-moto 500)
LP Mare
Mare lep pozdrav sam imam linhai-ja 520 in ti povem da se hitrost kej posebnega tudi po odstranitvi blokad ne spremeni malo pridobiš na pospeških.Pri delavcih je pač tako,da niso mišljeni za neke ekstremne hitrosti.In Linhai je bolj delavec!!!Pleza pa res fenomenalno.reduktor in 4x4 ZAKON!!!
czy napisal/-a:Občutek nestabilnosti in nesigurnosti, pa še zelo okoren je. Najboljša referenca je izposojevalec iz Dravograda, ki je kmalu obupal. Tam sem si ga tudi izposodil za eno uro, a sem ga po 10ih minutah vrnil.
CZY nejgovi so JETPOWER
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: linhai 550
Če boš menjal gume iz 25 na 26 bi se moralo poznati na boljsi končni hitrosti, ker moči ima dovolj.sscott napisal/-a: Koliko se pozna na končni hitrosti in moči, če zamenjam gume 25 na 26?
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Z Cectekom si se že peljal?czy napisal/-a:Od teh treh bi bil jaz za Linhaja. Z Dinlijem sem se peljal le nekaj minu in mebi se rad več, pravo skropucalo. Za ta denar pa bi se brez pomisleka odločil za rabljenega Outyja 400.
Sicer pa je prav, da poveš svoje mnenje.
Manuela napisal/-a:Z Cectekom si se že peljal?czy napisal/-a:Od teh treh bi bil jaz za Linhaja. Z Dinlijem sem se peljal le nekaj minu in mebi se rad več, pravo skropucalo. Za ta denar pa bi se brez pomisleka odločil za rabljenega Outyja 400.Zanima me, če je že sploh kateri štirikolesnik, ki ga nisi sprobal...
![]()
Lej povedal sem svoje mnenje in mi je prav vseeno, če se ti z njim ne strinjaš. Večkrat sem to že napisal, lahko pa mi v praksi pokažeš, da se motim in z veseljem bom napako priznal.
Tisti tvoj Cectek me zanima ravno toliko kot ostale čungalunga variante. Lahko pa mi ga pripelješ in se bom pać zapeljal z njim in nato tudi povedal svoje mnejne, če ti bo všeč ali ne, pa mi je spet vseeno.
Prvi vtisi
Evo, z Barosse Silverhawk 250 sem prešel na Linhai 550 EFI. Prvi vtisi? Pozitivni. Kakovost izdelave je precej solidna, lega voznika boljša (sediš višje, vidiš več, sedež neprimerno bolj udoben). Zavore so dobre, a malce manj agilne kot pri barossi, verjetno tudi zaradi teže Linhaia.
Off road (makadam, sneg): neprimerno boljši že z 2WD, 4WD je dodatek, ki ti vliva zaupanje, da boš splezal ven iz kakšne neprijetnosti in v tej funkciji tudi jaz primarno gledam na 4WD. Moj stil vožnje ni tak, da bi ga potreboval zelo pogosto, a je dober občutek, da je tam tisti gumb, kjer piše 4WD
Reduktorja še nisem potreboval, ga pa bom, ko bom nanj priklopil prikolico.
Motor: navora ima več kot dovolj, pospeški na off road so solidni, končna hitrost je slabša (nisem ga še navijal ker za mano še ni prvi servis, prevoženih imam le 100 km), vožnja v dolg enakomeren asfaltiran klanec tudi pretirano ne navdušuje ker je dosežena hitrost na istem klancu za 20% nižja kot pri Barossi kar je glede na razmerje moč-skupna teža z voznikom malce nepričakovano ker je to razmerje krepko v prid Linhai s svojimi 36 KM (Barossa 17,55 KM). Po tem izačunu bi moral biti (z upoštevanjem razlike avtomatik, ročni menjalnik pri Barossi) Linhai v mojem primeru za cca 20% bolj odziven.
Občasno motor ugaša - po vožnji off road (15 minut) se je večkrat zapored ugasnil, ko ni bil pod obremenitvijo (prosti tek) kar je malce nerodno, še posebej pri prestavljanju naprej-nazaj, ko obrati niso zaželeni. Je zanimiv občutek, tudi zato, ker moraš zaupati akumulatorju za zagon motorja in le upaš, da bo takoj vžgal. Če se aku sprazni, si v težavah. Ročnega zagona ta model Linhai nima, niti ga ne moreš spustiti po klancu in ga tako zagnati. Ampak to je naredil pri manj kot 50 prevoženih kilometrih, na kakšnih 900 m nadmorske višine, pri 0 stopinjah Celzija. Odtlej s tem ni več težav, upam, da bo tako ostalo, sicer obisk servisa. Glede ugašanja motorja (npr da zapelješ v globok sneg ali močno zaviraš do zaustavitve) imam občutek, da je zadeva slabše ali drugače rešena kot pri klasičnih maxi skuterjih, kjer recimo še nisem doživel, da bi mi motor kadar koli ugasnil.
Zagon motorja je brezhiben, zvok tudi. Žarometi so lepi, svetloba pa sprejemljiva. Vsekakor bi bila za nočno vožnjo dobrodošla še boljša osvetlitev (drugačne žarnice?)
Skupni vtis: vreden svojega denarja, impozanten na cesti, vliva zaupanje vozniku. Off road je super, na asfaltu pa bo trpljenje, če ne bo hitrosti vsaj 80 kmh in normalne hitrost v klanec (nisem rad ovira v prometu). Vsekakor ga lahko na podlagi dosedanjih izkušenj in zavedanja, da nisem plačal 10.000 EUR ali več za Can Am, le toplo priporočim. Razmerje cena-kakovost se mi zdi precej dobro.
Odnos prodajalca pa je vreden še dodatne plus točke. Ampak to dobro veste vsi, ki imate opravka z WBC in Boštjanom.
Kaj mi manjka: upam, da se bo motor razživel po uvajalnem obdobju. V tem trenutku imam občutek, kot da bi imel kakšno manjšo blokado. Menda je ni, če pa je, se priporočam za nasvet, kje in kdaj jo odstraniti (če obstaja) in kaj sploh je blokada pri Linhai 550 z EFIjem.
Vesel bom tudi kakšnega nasveta lastnika tega ATVja (ali pa Linhai 520, ki je zelo podoben), predvsem na kaj naj bom kot začetnik pri tem tipu ATVja pozoren.
Off road (makadam, sneg): neprimerno boljši že z 2WD, 4WD je dodatek, ki ti vliva zaupanje, da boš splezal ven iz kakšne neprijetnosti in v tej funkciji tudi jaz primarno gledam na 4WD. Moj stil vožnje ni tak, da bi ga potreboval zelo pogosto, a je dober občutek, da je tam tisti gumb, kjer piše 4WD
Reduktorja še nisem potreboval, ga pa bom, ko bom nanj priklopil prikolico.
Motor: navora ima več kot dovolj, pospeški na off road so solidni, končna hitrost je slabša (nisem ga še navijal ker za mano še ni prvi servis, prevoženih imam le 100 km), vožnja v dolg enakomeren asfaltiran klanec tudi pretirano ne navdušuje ker je dosežena hitrost na istem klancu za 20% nižja kot pri Barossi kar je glede na razmerje moč-skupna teža z voznikom malce nepričakovano ker je to razmerje krepko v prid Linhai s svojimi 36 KM (Barossa 17,55 KM). Po tem izačunu bi moral biti (z upoštevanjem razlike avtomatik, ročni menjalnik pri Barossi) Linhai v mojem primeru za cca 20% bolj odziven.
Občasno motor ugaša - po vožnji off road (15 minut) se je večkrat zapored ugasnil, ko ni bil pod obremenitvijo (prosti tek) kar je malce nerodno, še posebej pri prestavljanju naprej-nazaj, ko obrati niso zaželeni. Je zanimiv občutek, tudi zato, ker moraš zaupati akumulatorju za zagon motorja in le upaš, da bo takoj vžgal. Če se aku sprazni, si v težavah. Ročnega zagona ta model Linhai nima, niti ga ne moreš spustiti po klancu in ga tako zagnati. Ampak to je naredil pri manj kot 50 prevoženih kilometrih, na kakšnih 900 m nadmorske višine, pri 0 stopinjah Celzija. Odtlej s tem ni več težav, upam, da bo tako ostalo, sicer obisk servisa. Glede ugašanja motorja (npr da zapelješ v globok sneg ali močno zaviraš do zaustavitve) imam občutek, da je zadeva slabše ali drugače rešena kot pri klasičnih maxi skuterjih, kjer recimo še nisem doživel, da bi mi motor kadar koli ugasnil.
Zagon motorja je brezhiben, zvok tudi. Žarometi so lepi, svetloba pa sprejemljiva. Vsekakor bi bila za nočno vožnjo dobrodošla še boljša osvetlitev (drugačne žarnice?)
Skupni vtis: vreden svojega denarja, impozanten na cesti, vliva zaupanje vozniku. Off road je super, na asfaltu pa bo trpljenje, če ne bo hitrosti vsaj 80 kmh in normalne hitrost v klanec (nisem rad ovira v prometu). Vsekakor ga lahko na podlagi dosedanjih izkušenj in zavedanja, da nisem plačal 10.000 EUR ali več za Can Am, le toplo priporočim. Razmerje cena-kakovost se mi zdi precej dobro.
Odnos prodajalca pa je vreden še dodatne plus točke. Ampak to dobro veste vsi, ki imate opravka z WBC in Boštjanom.
Kaj mi manjka: upam, da se bo motor razživel po uvajalnem obdobju. V tem trenutku imam občutek, kot da bi imel kakšno manjšo blokado. Menda je ni, če pa je, se priporočam za nasvet, kje in kdaj jo odstraniti (če obstaja) in kaj sploh je blokada pri Linhai 550 z EFIjem.
Vesel bom tudi kakšnega nasveta lastnika tega ATVja (ali pa Linhai 520, ki je zelo podoben), predvsem na kaj naj bom kot začetnik pri tem tipu ATVja pozoren.
Lep pozdrav vnucec najprej ti želim veliko prevoženih km!!
Čudno mi je,da tvoj model 550 nima ročnega zagona,ker moj 520 ga ima pa tudi pri 550-kah sem ga že videl.Drugače se strinjam s tabo da je zelo ok stroj za ta denar edino pospeški so mene razočarali malo ampak zdaj se se navadil
Ti pa priporočam,da se držiš navodil glede 4x4 vklopa to pomeni da moreš obstat ter preklopit na 4wd in podobne stvari poglej na forumu saj je že kar nekaj napisanega glede tega.!!
Čudno mi je,da tvoj model 550 nima ročnega zagona,ker moj 520 ga ima pa tudi pri 550-kah sem ga že videl.Drugače se strinjam s tabo da je zelo ok stroj za ta denar edino pospeški so mene razočarali malo ampak zdaj se se navadil
Ja, tudi jaz sem mislil, da ga ima. Šele včeraj sem gledal kje je ročka za zagon pa je luknja sicer na pravem mestu, a je zaprta s plastiko. Enako nimam regulatorja za gorivo (ON, OFF, RES) ter čoka. Verjetno je razlog v tem, da ima elektronski vbrizg goriva. To, da moraš obstati pred 4WD strktno upoštevam, ne samo to. Opazil sem tudi, da če stojiš in naviješ malce obratov, da je v tem primeru pametno počakati nekaj sekund da obrati padejo ter šele potem prestaviti v prestavo. Ampak vse to je pričakovano in logično. Edino kar me žre je, da nisem prepričan v to, da nima blokad. 36 KM je kar dosti, 2x toliko kot 17,55 KM pri Barossi. Skupna teža z voznikom in prtljago pa v mojem primeru ni 2x večja pri Linhai. Če bi gledal na razmerje tež z voznikom in prtljago bi moralo več kot zadoščati cca 27 KM za doseganje enakega razmerja kot je bilo pri Barossi. Ta pa ima 36 KM in nekje bi se teh 9 KM moralo poznati.pugo napisal/-a:Lep pozdrav vnucec najprej ti želim veliko prevoženih km!!
Čudno mi je,da tvoj model 550 nima ročnega zagona,ker moj 520 ga ima pa tudi pri 550-kah sem ga že videl.Drugače se strinjam s tabo da je zelo ok stroj za ta denar edino pospeški so mene razočarali malo ampak zdaj se se navadilTi pa priporočam,da se držiš navodil glede 4x4 vklopa to pomeni da moreš obstat ter preklopit na 4wd in podobne stvari poglej na forumu saj je že kar nekaj napisanega glede tega.!!
Povedano drugače, če gledamo kiliko kilogramo pade na eno konjsko moč je bila Barossa na slabšem kot Linhai, vseeno pa je dosegala večjo odzivnost ali vsaj držanje hitrosti v klanec. Za ilustracijo: po cca 300 metrih klanca sem bil pri Linhai na vsega 50 kmh, na istem mestu z Barosso ni padlo po 65 kmh. Vse kar pričakujem je, da bo glede tega (v klanec se pozna moč motorja in navor) Linhai vsaj enako zmogljiv kot motor z več kot pol nižjo kubatoro in močjo. Razlagi sta samo dve. Ena je, da motor še ne da vsga od sebe ker ni utečen, druga pa, da so nekje blokade.
- rudi12
- Duvator pripravnik
- Reactions:
- Prispevkov: 1161
- Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Pozabljaš da ima Barosa pogon na verigo,Linhai pa na kardan (in to poganja celo dva naenkrat).Pri Linhai-u je prenosno razmerje narejeno bolj za moč kot za hitrost,tako da tega razmerja KM - teža - hitrost ne moreš primerjati.
Je pa vsseno malo čudno,da izgubi hitrost tako drastično na klancu.To razloži serviserju na prvem servisu in naj malo pregleda zakaj se to dogaja.
Je pa vsseno malo čudno,da izgubi hitrost tako drastično na klancu.To razloži serviserju na prvem servisu in naj malo pregleda zakaj se to dogaja.
4x4 norc!!!)



- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Naprej čestitke ob nakupu. Zavedati se je treba , da se motorji z variomatom drugače obnašajo kot pa motorji z menjalnikom. Končna hitrost je tam nekje caa80 km na uro. Zelo me pa čudi to ugašanje in pa , da ti brzina tako drastično pade pri vožnji v klanec. Glede na dva valja se pri brzini sploh ne bi smelo poznati. Je pa možno , da je kje blokada kajti po zakonu mora imeti samo 15 kilovatov. Enostavno pokliči Boštjana. V koliko temu ni tako je z motorjem nekaj narobe.
No, treba je tudi vedeti, da ga zaenkrat še pazim, da se motor uteče. Na ravnem sem sprobal in je po nekaj preganjanja dosegel 70. Morda bi še več, če bi vztrajal še kakšno minuto, a nisem. V klanec sem se zagnal s kakšnih 70 kmh, je pa kar konkretni klanec (morda je kdo iz okolice Šentjurja pri Celju in pozna klanec pred Planino pri Sevnici).Civava napisal/-a:Naprej čestitke ob nakupu. Zavedati se je treba , da se motorji z variomatom drugače obnašajo kot pa motorji z menjalnikom. Končna hitrost je tam nekje caa80 km na uro. Zelo me pa čudi to ugašanje in pa , da ti brzina tako drastično pade pri vožnji v klanec. Glede na dva valja se pri brzini sploh ne bi smelo poznati. Je pa možno , da je kje blokada kajti po zakonu mora imeti samo 15 kilovatov. Enostavno pokliči Boštjana. V koliko temu ni tako je z motorjem nekaj narobe.
za primerjavo: imam še Piaggio MP3 400 ccm, s 34 KM, teža okoli 250 kg, torej 100 kg manj kot Linhai. V ta klanec mi gre brez problema 90 na uro.
Ugašanje sedaj ni več problem, sem ga po tistem še vozil kakšnih 10 km po klancih, snegu, skratka je bil obremenjen in ni crknil.
Še kolegu prej, ki pravi, da sta dva kardana. V mojem primeru je bilo 50 kmh doseženo pri 2WD, torej sprednji kardan ni toliko obremenjeval motorja.
Še eno vprašanje, motor ima top moč pri krepko čez 5000 obratov. Po drugi strani pa ga variomat načeloma ne spusti preko 5000 obratov. Je to normalno? Ker tista moč bi se v klancu s pridom izkoristila, če bi variomat pustil, da gre motor preko 5000 obratov. Pri ročnem menjalniku na Barossi si dal recimo v tretjo, navil do konca, verjetno so bili obrati preko 5000 in je letelo.
- rudi12
- Duvator pripravnik
- Reactions:
- Prispevkov: 1161
- Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Kardana se vrtita med vožnjo oba,neglede kateri od niju poganja kolesa.Teža kardana in vrtilni moment porabljata moč motorja.Še kolegu prej, ki pravi, da sta dva kardana. V mojem primeru je bilo 50 kmh doseženo pri 2WD, torej sprednji kardan ni toliko obremenjeval motorja.
Primerjanje skuterja in Linhai-a je pa skrajno neresno,saj sta grajena vsak za svoj namen in neprimerljiva ne na cesti,ne na terenu.
Počakaj na prvi servis in potem boš povedal kako in kaj je z obnašanjem na cesti,še posebno če ga "šparaš" z utekanjem in ne moreš ugotoviti njegovih vseh zmožnosti.Kolikor sem jaz vozil ta model,je šel do 85km/h pod polnim plinom.Do 70km/h je pospeševal normalno,naprej pa potrebuje nekaj časa in to je normalno zanjga.Nikakor pa ni izgubljal na hitrosti v klancih,če je pod polnim plinom.
4x4 norc!!!)



Se popolnoma zavedam namena in namerno sem kupil delovni ATV. Sem pa namerno kupil tudi močan delovni ATV s 500 ccm ravno zato ker vem, da je enkrat težji od športnega, da ima kardan, 4WD pa tudi jaz in vedno prisotna prtljaga skupaj naneseva kakšnih 130 kg ali še kaj več. Če bi imel športni ATV s 500 ccm bi seveda pričakoval, da bo šel krepko hitreje kot Barossa. Pri delovnem pa bom več kot zadovoljen, če bo šel po ravnem 80 kmh in vsaj 70 kmh v 12 stopinjski klanec. Itak bom počakal do prvega servisa, sedaj ga vtekam tako, da ga pač vozim pod različnimi režimi, od enakomerne, počasne vožnje, do pospeškov, do občasne hitrosti 60, 70 kmh. Vsega po malem, ničesar preveč. Računam na to, da bo po vtekanju motor delal še bolje, to sem opazil tudi pri avtomobilih in konec koncev tudi pri Barossi, ki se je zares razživela šele po 500, 600 prevoženih kilometrih. Kakor koli obrnemo. Linhai ima 200% moči Barosse. Skupaj z mano in vso prtljago je faktor razlike v skupni teži vozila 1:1,6. Torej ni 1:2 in tista razlika do 1:2 pa verjetno zadošča, da prebavi kardan ter variomatski pogon in na koncu postreže z do neke mere primerljivimi zmogljivostmi glede na prejšnji ATV tudi na asfaltu.rudi12 napisal/-a:Kardana se vrtita med vožnjo oba,neglede kateri od niju poganja kolesa.Teža kardana in vrtilni moment porabljata moč motorja.Še kolegu prej, ki pravi, da sta dva kardana. V mojem primeru je bilo 50 kmh doseženo pri 2WD, torej sprednji kardan ni toliko obremenjeval motorja.
Primerjanje skuterja in Linhai-a je pa skrajno neresno,saj sta grajena vsak za svoj namen in neprimerljiva ne na cesti,ne na terenu.
Počakaj na prvi servis in potem boš povedal kako in kaj je z obnašanjem na cesti,še posebno če ga "šparaš" z utekanjem in ne moreš ugotoviti njegovih vseh zmožnosti.Kolikor sem jaz vozil ta model,je šel do 85km/h pod polnim plinom.Do 70km/h je pospeševal normalno,naprej pa potrebuje nekaj časa in to je normalno zanjga.Nikakor pa ni izgubljal na hitrosti v klancih,če je pod polnim plinom.
Tudi Barossa je imela 2 valja, enako kot ta Linhai. Boštjan pravi, da pri Linhai 550 EFI ni blokade in mu verjamem. Če pa ima kdo kakšno drugačno info pa naj pove. Itak jih ne mislim dati ven zaradi garancije, še najmanj pa pred prvim servisom. Rad pa vem, na čem sem in kaj lahko pričakujem. Pod črto pa j ta Linhai best buy in v celoti ponuja bistveno več užitkov kot Barossa. Pa še uporaben je bolj (prtljažniki, vlečna kljuka, 4WD, boljša zaščita pred blatom in vodo, večji sedež, boljše luči).
Mimogrede, če kdo išče mojo bivšo, odlično ohranjeno Barosso SilverHawk 250 z nekaj dodatne opreme in vsega 1550 prevoženimi kilometri, jo naj poišče pri Boštjanu. Sem jo dal notri staro za novo in lahko potrdim, da je brezhibna in šele na začetku svoje življenjske poti, kljub starosti 3 leta.
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
No ja malo otroških bolezni ima tako ali tako vsak na začetku.Njabolje , da ga lepo počasi utekaš po prvem servisu se bo pa že pokazalo kako in kaj. Glede na to , da si ga kupil pri Boštjanu z garancijo ne bo težav za njega pa tudi delajo odlični serviserji tako, da ga bodo že poštimali , če bo kaj narobe
.

