vprašanje glede Linhai 4x4

jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

vprašanje glede Linhai 4x4

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 29 Jan 2008, 01:37

Zdravo,

Razmišljam o nakupu linhai-a 4x4 50th...pa me zanima še par stvari;

- kolikšna je registracija
- okvirna poraba
- je možno homologirat vlečno kljuko
- kako ste lastniki zadovoljni z njim? (večina ga hvali, to je res :) )
- približna končna hitrost

Za ATVjem gledam že dobrega pol leta, pa sem se že skoraj odločil za kymcota (500ccm, 4x4 pogon), samo mi bo pri financah zaškripalo ;)

Na ATV nameravam tudi prikolico zapet pa prepeljat kakšno robo na vikend (vem, da pretiravat ni dobro, samo kak žakelj cementa ali dva pa menda lahko prepeljem?)

Je 4x4 pogon v praksi dejansko uporaben, ali je bolj za šminkiranje? Je morda bolje kupiti 2x4 ATV, magari rabljen od bolj "priznane" firme? (čeprav sem raje za novega)

hvala za odgovore :)

lp

PS: morda bi še dodal, da sem "tuning" in željo po večjih hitrostih že pri motorjih porabil, tako da iščem predvsem zanesljivo prevozno sredstvo, ki mi bo dolgo služilo - linhai mi je všeč zaradi sprednjega in zadnjega prtljažnika; je pa res, da mi je tudi Barossa 250ccm blazno všeč :)



jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 29 Jan 2008, 20:30

Morda še dopišem, da sceno z atvji spremljam že kakšno leto (težko se je odločit); prebral sem praktično vse, vendar ni nikjer svežih informacij ljudi, ki bi naredili 5000 ali 10000km

No, zanima me pa še glede LONCIN 200 Conqeror XXL - videl sem, da jih (jih je?) prodajal tudi WBC - kakšno je stanje z temi atvji? še zmeraj sem mnenja, da raje več €, pa maš pol manj težav...

Danes sem naletel na en nemški forum http://rangerforum.foren-city.de/. Upam, da bo tam več konkretnih informacij.

lp



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 29 Jan 2008, 21:51

Z Linhajem sem naredil že dobrih 6000km.Na vsa tvoja vprašanja bi odgovoril z zelo dobro,Na kljuko laho naložiš (vlečeš 200 kg predpisano- vlekel sem že polno 600kg težko brez posledic)kljuko lahko homologiraš.Problem je pri hitrosti,kar pa praviš,da te ne moti (končna je 65km/h).4X4 na asfaltu je nemogoč,ker nima diferenciala,vendar ga tam tudi ne potrebuješ.Na terenu pa se pokaže prednost 4x4 in reduktorja,saj ni klanca v katerega nebi zlezel.Poraba je 14l na 200km (en tak na 200 km po asfaltu,po različnih terenih - odvisno kje se boš vozil- porabi različno,vendar nekje v teh mejah)4x4 boš rabil na bol zahtevnh terenih (če ne misliš voziti po hudih klancih po travnikih,hostah,hudih makadamih se ti ga nesplača kupiti.kupi Linhai z samo zadnjim pogonom).
Kar se pa Loncina tiče pa raje nebi primerjal z Linhajem- prvič je švohnej 200ccm,drugič slabši po izdelavi in do sedaj veliko napak in servisov.
če se hočeš brez problemov, za ta denar, vozit in uživat kupi Linhaj-a 300 4x4,če pa imaš čas pa počakaj na Linhaj-a 500 (malo dražji, malo izbolšan,vendar ga še ni pri nas) :D
Na vsa konkretna vprašanja o Linhai-u 300 4x4 ti bom rade volje odgovoril iz izkušenj z njim. :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
moz
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 152
Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a moz » 29 Jan 2008, 22:28

Pozdravljen jozekalnik!

Se kar strinjam z rudijem.
Dovolj dober motor, za to kar ga boš ti rabil oziroma kar si napisal.
Sicer nisem naredil toliko kilometrov kot rudi, sem pa linhai-ja sprobal na vseh možnih terenih.
Končna hitrost je res malo majhna in tudi sama mašina je malo lena-Ni preveč poskočna (eksplozivna). Je pa vsekakor vztraja. Sploh v reduktorju.

4X4? Če boš vlekel prikolico ti bo prišel prav, sploh na kakšni travi makedamu in v klancu.
Jaz, osebno, linhai-ja brez 4x4 ne bi kupoval!

Odločitev bo težka :lol: :lol:


2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750 :twisted:

jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 30 Jan 2008, 04:16

ah, odločitev se mi je ravnokar olajšala - linhai 50th muddy 4x4 bo! :) z sprednjim in zadnjim prtljažnikom (plastičnim!)

mam še par vprašanj - kako je z "odpiranjem" oz. odstranitvijo blokad?

na par forumih sem že bral glede nastavitve vplinjača (pridobitev hitrosti - iz 65 na 80km/h) ter "bypass" CDI enote (omejitev 6500obratov se dvigne na 7500 obratov), s katero se pridobi nadaljnih 5-10km/h. menda bi se morali nato še ponovno nastaviti ventili...

kako je z garancijo v tem primeru?

aja, seveda bi verjetno z lažjimi valjčki pridobili na pospešlih, z težjimi pa na končni hitrosti :)

zamenjava izpuha z bolj "odprtim" modelom me ne zanima, ker je pol zadeva preglasna (pri skuterju je razlika očitna, vendar zvočno para ušesa) - je kakšna blokada v "stock" izpuhu?

tudi z menjavo gum (14"?) se menda pridobi na hitrosti 10kmh (sam se mi zdijo bl buče tole :) )


no, pa sm požru svojo besedo okoli tuninga ;) samo to se mi ne zdi ravno hardcore iztiskanje zadnjih atomov moči iz mašine, ampak samo dihanje mašince...kaj mislite?

ja, tole bo še zanimivo poletje, prov vidim se na tej zverini na vikendu :D

lp

PS: koliko je registracija? nevem, kakšen izračun naj uporabim pri online izračunih - se pod motorno kolo ali avto šteje?



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 30 Jan 2008, 09:02

Glede tuninga ... mogoče bi počakal vsaj toliko časa, da se motor ulaufa ...

Za registracijo glej pod motorna kolesa, te pa verjetno ne bo prišla več kot 150 EUR.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 30 Jan 2008, 11:21

Registracija te, če preneseš boniteto iz avtomobila, lahko tudi nekdo iz tvoje družine, stane približno 75 EUR. V to ceno je vključeno zavarovanje, tablica, zelene karte po novem ne rabiš, tudi za Hrvaško ne in pa cestna taksa. Ugodno ;)

S predelavami pa bistvenih sprememb ne boš dosegel, par predelav, ki jih je naredil tudi Rudi je smiselnih, vse ostalo je pa kar drago v razmerju cena/pridobljeno.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
stojko
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 275
Pridružen: 05 Dec 2006, 01:25
Kraj: Kras

Odgovor Napisal/-a stojko » 30 Jan 2008, 14:34

Predvsem je treba vedeti, da je to "delavec" in ne zadeva s katero boš "šponal" po cestah. Vsaka sprememba pa prinese prekinitev garancije. Seveda, če se ti kaj pokvari. Pri tuningu je treba biti prijazen do mašine, s tem pa spet ne pridobiš dovolj željenih ciljev. Tako si spet pred odločitvijo ali ni bolje kupiti drugega. Delavca z močnejšo mašino (700-800 ccm.), ki potegne tudi po cesti.... Problem je samo v ceni, ki pa je 2x-na on Linhaia.
Že večkrat je bilo na tem forumu naisano, da z Linhaiem dobiš največ za to ceno.


_Adly_300_XS_
Slika

Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 30 Jan 2008, 15:42

stojko napisal/-a:Delavca z močnejšo mašino (700-800 ccm.), ki potegne tudi po cesti.... Problem je samo v ceni, ki pa je 2x-na on Linhaia.
.
Se popolnoma strinjam, saj sta tudi učinek in kvaliteta enaka ceni (+ 2X).

Poraba goriva in cena rednega vzdrževanja pa tudi. :(

LP!



jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 01 Feb 2008, 19:06

čao

glede "tuninga" - rad bi samo pobral ven morebitne blokade, da motor lepše lavfa - predvidevam, da je kakšna krivina v avspuhu - ali pa tudi ne :)

ko smo ravno pri garanciji - kakšni so servisni intervali?

me pa zanima še glede ulavfanja mašine - kako se to izvaja?

ful hvala za odgovore :)

lp

PS: kakšno pa je "stanje" riti po daljši vožnji? do vikenda imam cca urco lepe vožnje, samo tut na morje bi mal stegnu z bejbo ;)



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 01 Feb 2008, 19:26

Odgovor glede utekanja: prvih 150km, ga vozi na maksimumu 80% plina, pa še to le za krajši čas (80%). Od 150km do nekje 500km (prvega servisa), pa lahko plin za kratek čas stisneš že do konca. Motor naj bo vedno, tudi pred 5 minutno vožnjo ogret - dovolj je že, če nekaj minut teče v prostem teku.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 01 Feb 2008, 19:35

Edina blokada,ki jo snameš in spraviš,je membrana za povratni zrak iz motorja na filter.(Potrebuješ jo pri tehničnem pregledu)in zaprtje kovinske cevi,ki gre iz glave.Sedež je zelo udoben,saj sem se do Pule vozil samo z enim postankom in še to zaradi žeje (moje).Če se bosta vozila dva potrebuješ nujno še zadnji "kufer",če drugega ne za naslon sopotnika.

Intervali servisa:prvi na 500km vsak naslednji na 1500km. :D

Ulaufa se mašino tako,kot ti je napisal Jure.


4x4 norc!!!)Slika
Slika

jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 01 Feb 2008, 23:25

kul, kufer sm itq mislu kupt (dobr zgleda :) )

krasno, ful hvala za odgovore :)

aja, kako je z vlečno kljuko - lohk to sam namontiram, al je treba na servisu? kok košta ta zadeva?

lp

PS: še eno vprašanje - SMC Jumbo 300 - ima navedeno končno hitrost 94km/h - so to buče? zanima me, ker spadata linhai in smc v isti "razred"



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 02 Feb 2008, 09:59

Jumbo ima pogon samo na zadnja kolesa in ne 4x4 zato ne spada v isto kategorijo (delovni ampak v utility).Hitrost je cca 90km/h.
Kljuko lahko montiraš sam,samo pazi,da kupiš kljuko z pravim premerom navojnega dela,ker luknja ni standardna. :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 02 Feb 2008, 19:11

Ojej, fantje kdaj si boste že enkrat zapomnili, da delavni 4cikli niso nikoli bili narejeni za friziranje in doseganje visokih končnih hitrosti :roll: :?: :?:
Tisti ki kupuje delavca bi se moral zanimati za stvari kot so ločene obese, 4x4 pogon, reduktor, vitel, čim višja oddaljenost od tal in podobno. Delavci so namreč odlični in nepremagljivi za težko dostopne in neprehodne terene, ne pa za vožnjo preko 90 ali celo 100 km/h na uro. :?
Če žeilte dirkati, si raje nabavite športni quad, ali pa še dosti bolje enoslednika, ne pa Linhai 300, 4x4...


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 02 Feb 2008, 19:31

Quadoid vse je res kar si napisal (le o posamičnih obesah zadaj bi se dalo debatirati,ali so res boljše na terenu ali ne).Če kupiš delavca,ga kupiš z določenim namenom in ne za norenje po asfaltu,kar mi lastniki le teh dobro vemo zato ta tvoja izjava "Ojej, fantje kdaj si boste že enkrat zapomnili",ni na mestu :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 02 Feb 2008, 19:45

Rudi, z mojo prejšnjo izjavo nisem imel v mislih tebe - se opravičujem če sem se malce narodno izrazil. Napisal pa sem jo bolj splošno("fantje") zato, ker smo na tem forumu že imeli kar nekaj "težko prebavljivih" postov na to temo.
Upam, da se bo v prihodnje našel še kdo drug poleg mene (npr.kakšen izmed lastnikov(mogoče tudi bivših) utility 4cikla) in bo ob takih in podobnih vprašanjih, ko bo novinca zopet zanimala predvsem konča hitrost in odstranitev blokad delavca, opozoril na to, da mogoče bi bilo dobro,da ponvno razmisli o tem, če je ATV sploh tisto, kar si zares želi in potrebuje...


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 02 Feb 2008, 20:40

quadoid, mene ne zanima tuning, ampak neposredno odblokiranje mašine, da je ne mori.

je pa res, da še malo preveriš "tuning" hitro vidiš (vsaj jaz), kako so stvari dimenzionirane oz. koliko rezerve pri dejanski vzdržljivosti materjalov so proizvajalci predvideli

pri moji stalkerci (stari 10let, jo mam še zmeri) je odblokiranje bistveno vplivalo na porabo goriva, olja, življensko dobo, končno hitrost - motor pa tiktaka brez problema po cca 55k km, vse kar smo vzeli ven pa je obroček na variomatu in blokada v avspuhu.

preden kupim zadevo za 5-6k€ bi rad vedel čimveč - za tak € dobiš že kak avto, to je pa bolj zabava (čeprov bo tale delovni quad znižal delovne in gradbene stroške na vikendu in hiši).

no, če ima kdo še kakšno mnenje ali nasvet okoli linhaija - na dan s besedo :)

quadoid, vseeno hvala za mnenje :)



jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 02 Feb 2008, 20:47

kar me spomni - kdo uporablja vitel na linhai-u?

konkretno imam tako zamisel, da bi vitel uporabil za dviganje tramov na streho, dvigovanje betona v višji štuk med betoniranjem, paleto ciglov/suporexa v višji štuk, take zadeve... (s prikolico pa dostava cementa, peska itd :) )

http://youtube.com/watch?v=ft7vSQnXQ-8&feature=related <- kako je z vodo? se kje zadžuje in začne rjaveti?

lp



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 03 Feb 2008, 09:54

Vitel ni namenjen za take dejavnosti,kot jih predvidevaš ti,zato tega ne počni z njim. :evil:

Quadoid,saj vsakemu,ki sprašuje povem, kaj se da in česar se neda narediti na motorju.Razumem pa vprašanja glede hitrosti,saj sem tudi sam na začetku popi....,ker mi je bilo rečeno da gre 80km/h,men je šel pa samo 65km/h.In po mnogih poizkusih z Jakatom ugotovil,da je vsako dodelovanje,razen onemogočanje povratnih plinov,predrago in brez veze.Na to hitrost sem se pa tudi že navadil in mi sedaj odgovarja. :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

jozekalnik
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 10 Jan 2008, 21:40

Odgovor Napisal/-a jozekalnik » 03 Feb 2008, 18:44

čao

rudi, vem da to ni primarna funkcija vitla, vendar - z pravilno montiranim škripcem ne vidim težav pri takem podvigu, seveda upoštevajoč omejitve (moč vitla in same montaže na atv - pa seveda tudi razmerje mas)

could you elaborate some more, please :)

hvala in lp



Uporabniški avatar
crow
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 246
Pridružen: 12 Sep 2007, 06:03
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a crow » 03 Feb 2008, 18:49

Mislim da ti bo motorja škoda za take podvige, raj si kup dvigalko, tudi če se pokvari ni take škode



david
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 111
Pridružen: 23 Avg 2007, 15:57
Kraj: okolica nove gorice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a david » 03 Feb 2008, 18:55

Ma jaz mislim da bo u višji štuk prej prišel linhai kot paleta cigla al pa bo kaj skurlo spredaj



Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 03 Feb 2008, 19:30

Jože, there isn't much to elaborate just use some common sense please :!: :lol:
Glede na to, da sem tudi sam v gradnji te popolnoma razumem, da želiš na nek način upravičiti ta drag nakup. Toda ATV se žal ne bo obnesel za ta dela, ki si jih prej opisal. :!:
Sam imam Walter dvigalo, ki lahko naenkrat dvigne 250 kg in je vsaj 3xbolj robustno zgrajeno in tudi 3xtežje od največjega vitla, ki sem ga dosedaj uspel videti na ATV-ju. Z njim nisem dvigoval naenkrat več kot veliko vedro(cca 20-25l) peska (ne malte ali betona, da bi bilo vedro lažje), pa se je kljub temu dvigalka močno grela. Po nekje 20-ih zaporednih dvigih, višine cca 7m, se je motor že tako močno segrel(sploh poleti), da te je skoraj spekel in če nisem odnehal, se je vklopila termo zaščita in dvigalo sem moral pustiti, da se ohladi. Kljub takemu "šparanju" dvigalo ni vzdržalo do konca gradnje mansarde in sem (sicer za majhen denar) na servisu dobil novega.
Zdaj mi pa prosim razloži, kako boš ti z 12V vitlom, ki je narejen samo za kakšen manjši poteg ATV-ja iz blata dvigoval beton,paleto siporeks zidakov in podobno :?: :roll: :lol:
Pri čemer se ti lahko zgodi to, kar si ti že napisali - uničiš lahko ne samo vitel, temveč tudi pregoriš(če ne bo ustrezne zaščite) celotno vezje Linhai-ja in potem boš res veliko prišparal... #-o :idea: :lol:
In podobna zgodba je tudi pri vleki prikolice - verjemi. Za lažje stvari bo šlo, za prevoz težkih gradbenih materialov, pa bo mnogo ceneje, če boš uprabil avto s prikolico ali še bolje plačal tistih nekaj deset :eur in ti bodo robo pripeljali s tovornjakom in jo še razložili s tovorno roko.Menjava sklopke in jermena v CVT menjalniku namreč nista ravno poceni :!:

Zato naj ti na koncu dam še zadnji nasvet. Če ti vožnja ATV-ja nudi nek užitek,svobodo in sprostitev in če ti ta užitek odtehta tistih 4K :eur potem ATV kupi, sicer pa raje ne, ker boš razočaran :!:


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 03 Feb 2008, 20:34

jozekalnik :
Če ti quadoidov post ni dal dovolj misliti za kaj se lahko uporabi delovni ATV,ti povem,da ni narejem za dvigalo,šleper ali podobne zadeve.Za taka dela se uporablja drugačne stroje in pripomočke.To ni traktor z 100KM in njegova teža je 280kg celotna (spredaj,kjer je vitel je precej lažji),na prikolico po standardih lahko naložiš 200kg.Če teh pravil ne upoštevaš pod garancijo,ti je nihče nebo priznal,ko boš polomil razne dele motorja.Pa premisli če se ti za takšna dela res splača kupiti ATV. :shock:


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Odgovori