Nižanje Adlyja 300 XS

Odgovori
TT22
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 30 Maj 2011, 12:31
Kraj: Selška dolina

Nižanje Adlyja 300 XS

Odgovor Napisal/-a TT22 » 30 Maj 2011, 12:40

Z bencinskimi zadevami sem zasvojen že od malega pa pri 40-ih ta zasvojenost ne popušča.
Pred kratkim sem kupil Adliya 300 xs. Nameravam ga uporabljati predvsem na asfaltnih površinah (tudi makadam in podobne trdne površine). Z nakupom je bil stroj že obut v cestne gume.
Motila pa me je predvsem višina spredaj, ki je ob vožnji v dvoje postajala moteča, sploh pri vožnji iz ovinkov.
Zato sem zadevo spredaj znižal za cca 4 cm. Pojavile so se težave z lego na cesti, zmedla se je optika. Seveda sem najprej ugotovil, da je kar nekaj zračnosti v komponentah volanskega mehanizma in končnikov. To sem pomenjal in nastavil optiko kot je treba. Pa še vedno ni lega taka kot bi morala biti.
Na ravnih odcekih me vleče cik cak, če je cesta z udrtinami, pri izhodih iz ovinka, quad potegne v eno stran...

Kakšne imate v izkušnje pri nižanju?



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Nižanje Adlyja 300 XS

Odgovor Napisal/-a jaka » 30 Maj 2011, 12:51

TT22 napisal/-a: Pa še vedno ni lega taka kot bi morala biti.
In tudi ne bo, dokler ne boš znižal še zadnjega dela.



TT22
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 30 Maj 2011, 12:31
Kraj: Selška dolina

Odgovor Napisal/-a TT22 » 30 Maj 2011, 13:18

Hudiča, pol bom pa na istem kot pred nižanjem. Z sopotnico se bom spet po tazadnih peljal.

Bom pa vsekakor probal, hvala za nasvet :) .



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 30 Maj 2011, 14:21

Aha, sopotnica je problem oz. teža zadaj. V takih primerih smo na zadnji amortizer (potrebno ga je razstaviti) vstavili distančnik kar je "otrdilo" vzmet in problem je bil rešen. Bom probal poiskati sliko.



TT22
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 30 Maj 2011, 12:31
Kraj: Selška dolina

Odgovor Napisal/-a TT22 » 30 Maj 2011, 16:19

Ne me razumet narobej. Soptnica nima 100 kil, ampak vseeno se Adly posede.
Sem ga spustil zadaj pa ne nuca. Si predstavljam, kako misliš z distančnikom na amortizerju.
Sem pa opazil, da moram še naklon popravit, ker quad kar noče nehati zavijati v ovinku, najraje bi se kar naokol peljal :D .

Še eno pomembno vprašanje; se dela optika z obremenjenim ATV-jem ali ne?

Pri meni (82 kg) se optika spremeni, če sedem gor in to oboje, stek in nagib.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 31 Maj 2011, 18:09

Kaj se zgodi če "podremo" geometrijo na prvih nihajnih rokah.

Na zgornji in spodnji nihajni roki sta končnika. Na ta končnika je vpet pesto. Originalno postavitev končnikov prikazuje modra črta.
Če spustimo samo prvi del štirikolesnika se se geometrija spremeni tako, kot prikazuje črna črta.
Rdeča črta pa prikazuje geometrijo končnikov pri izrazito cestnih štirikolesnikih. Tako postavitev ima npr... E-ATV super duke in ostali tekmovalni štirikolesniki, ki tekmujejo v seriji supermoto.


Slika



Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 02 Jun 2011, 13:00

TT22 napisal/-a:Ne me razumet narobej. Soptnica nima 100 kil, ampak vseeno se Adly posede.
Sem ga spustil zadaj pa ne nuca. Si predstavljam, kako misliš z distančnikom na amortizerju.
Sem pa opazil, da moram še naklon popravit, ker quad kar noče nehati zavijati v ovinku, najraje bi se kar naokol peljal :D .

Še eno pomembno vprašanje; se dela optika z obremenjenim ATV-jem ali ne?

Pri meni (82 kg) se optika spremeni, če sedem gor in to oboje, stek in nagib.
Da ni amortizer slučajno spustil? Če je čisto mehak je lahko problem da je amortizer v okvari.


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

TT22
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 30 Maj 2011, 12:31
Kraj: Selška dolina

Odgovor Napisal/-a TT22 » 09 Jun 2011, 09:27

Hvala obema.

Jaka, torej geometrija za cestno vožnjo naj bi bila taka kot naj bi bila na Adlyju original, da je zadnji konec nižji, sem prav razumel?

Trenutno sem bil odsoten, bom pa še nastavil najprej nagib koles, ker so sedaj preveč navznoter. Potem bomo pa videli. Nekako me čudi, da se ne more pri spremenjeni višini obdržati stabilnosti na cesti.
Zadnjič sem gledal ATV-ja, ki je imel spredaj amortizerje z možnostjo nastavitve višine (gevinde po domače). Me prav zanima kako je tam s stabilnostjo pri spremenjeni višini.

el.presidento - amortizer je OK, saj dobro duši udarce, le vzmet se mi zdi prešibka, ker se kar konkretno posede, pod obremenitvijo.

Zgodba se nadaljuje. Napišem ko bo kaj novega, me pa čudi da sem edini, ki ima te težave, pa ja nisem edini, ki je znižal Adlyja?



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 09 Jun 2011, 20:35

TT22 napisal/-a: me pa čudi da sem edini, ki ima te težave
Nisi. Črna je original, rdeča je znižana (glej naklon prvih nihajnih rok)
Slika

Rdeča je tukaj še nižja (spet glej naklon nihajnih rok)
Slika

Težav je bilo več kot preveč. So že nekaj časa rešene. Na spodnji nihajki odrežež končnik in ga privariš kakšen cm naprej, tako da bo postavitev tako, kot jo prikazuje rdeča črta.

Slika



TT22
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 30 Maj 2011, 12:31
Kraj: Selška dolina

Odgovor Napisal/-a TT22 » 13 Jun 2011, 09:15

Po nastavitvi naklona sem ugotovil, da je v balanci luft in gotovo je to vzrok za slabo stabilnost štirikolesnika na luknjastem asfaltu.



Odgovori