
UVOD
Adly je ponovno presenetil in na trg plasiral odličnega športnega hibrida, ki omogoča tako nemoteno vožnjo v dvoje, na račun sovoznikovih nožnih stopalk in pa občutno podaljšano-širšega sedeža. Izboljšali so tako njegovo prostornost, saj je v daljši,širši in višji za vsega 10 cm, kot tudi njegovo športnost. Novi Adly je tako dobil občutno močnejšo konstrukcijo, odlične zavore in precej bolj športne vzmeti.
Še opozorilo: Motor na slikah je zaenkat opremljen samo z zadnjimi distančniki, ker prednji potrebujejo še struženje notranjega premera.
TEHNIČNI PODATKI
Že v začetku naj povem, da bosta primerjana prejšni model Adly 300s in nov model Adly 300XS.
Tehnični podatki ADLY 300XS
http://www.adlymoto.com/us/Products/300XS.html
Tehnični podatki ADLY 300S
http://adly.si/index.php?option=com_con ... &Itemid=52
MOTOR
V Adly 300XS bije nespremenjen in nemodificiran 300 kubični enovaljnik z odličnim zračnim hlajenjem, preverjen že pri prejšnem modelu z odličnim navorom in nizkoturažno zasnovo. Menjalnik je enako kot motor ostal nespremenjen s 5-imi prestavami naprej in ločeno vzvratno prestavo.
Edina razlika je pri postavitvi motorja, ki je pri 300XS postavljen zaradi odlične razporeditve teže 55% zadaj in 45% spredaj, na sredino vozila.

PODVOZJE
Pri podvozju pa so pri 300XS poskrbeli za največ in najbolj očitne sprembe, ki kot sem že v uvodu omenil naredijo ta quad za čisto pravega športnika. Medosno razdaljo so podaljšali za 10 cm, bistveno ojačali prednje roke z dvojnimi končniki, ki omogočajo nastavitve naklonov koles. Odebeljena je zadnja os (v najširšem delu je premer 32mm), pravtako je močnejša tudi zadnja roka. Daleč najbolj pa k fenomenalnim voznim lastnostim pripomorejo amortizerji. Ti se brez večjih težav lahko kosajo z amortizerji in vzmetni, katere se uporablja pri cross motorjih.



ZUNANJOST
300XS je v dolžino,višino in širino povečan za 10 cm. Plastike na motorju so v celoti drugega izgleda, z dodanimi tremi predali, ki pa žal niso vodotesni. V prednji luči za dobro svetilnost skrbi žarnica H4, v zadnji luči oa LED diode. Sedež je precej daljši in širši in precej, kot tudi sovoznikove stopalke pripomore za kvalitetnejšo vožnjo v dvoje. Dodane so tudi stranske plastike, ki odlično opravijo svoje poslanstvo, sploh pri vožnji po mokrem in blatnem terenu. Prvič so serijsko dodali tudi pokrov za posodo z gorivom s ključavnico in še ogromno detaljev, ki samo dokazujejo, da je razvoj pri Adly-u še vedno v visokem pogonu.
Armaturno ploščo krasi velik in pregleden LCD display na katerem so prikazani podatki: hitrost, obratomer, ura, stanje goriva, prevoženi kilometri in dnevni števec kilometrov.
Za morebitno potrebo po energiji, pa je dodana še 12V vtičnica.





ZAVORE
Pri zavorah so predvsem izboljšali samo delovanje ročne zavore, ki ima pri 300XS ločeno ročico in povečali zavorne učinke. Dodana je tudi samo prednja zavora, s katero upravljamo z ročico na desni strani.

ZAKLJUČEK
Odličen, tehnično dovršen športnejši quad, ki tako na asfaltirani cesti, kot tudi po brezpotjih daje občutek odlične vodljivosti in voznih lastnosti, primeren za vse, ki se strinjajo z uporabo zgoraj napisanega.






















