ADLY 300U i kočnice

Odgovori
Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

ADLY 300U i kočnice

Odgovor Napisal/-a j0ker » 04 Apr 2007, 22:13

Pozdrav ekipi.

Interesira me jeste li imali problema na ovom modelu sa kočnicama?
Nekako nam se malo prebrzo potroše zadnje pakne. :shock:
Tada hoće ispasti zadnja unutarnja pakna što rezultira gubitkom kočnica. :?

Nisam napravio 200 km i morao sam mijenjati originalne pakne.

ps. ovdje možete pogledati zadnji Report.


joker

Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 04 Apr 2007, 22:45

Bok joker,

evo registiral sem se na vašem forumu. Kr dobro vam gre.

Tudi blato vam ne pride do živega :twisted:

Kako se kaj obnese CFMOTO (KING 500)?

Glede ADLY-ja pa ti bo odgovoril kakšen lastnik ali pa uvoznik, se mi pa zdi da pri nas nima še nobeden ADLY 300U :?


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 04 Apr 2007, 23:03

Pozdrav hrvaškim kolegom :welcome:
Nekaj nas ima Aldy 300 CrossRoad, ki pa je po zasnovi enak 300U.
Težav z zavorami nimamo, zadnje pakne smo menjali nekje pri 5000km.
Če ste morali pakne menjati že po 200 km, potem je nekaj narobe :!:
Ali je morda skrivljen disk - takrat se obraba paken močno poveča :?:
Ali je disk fiksen - sta vijaka, ki držita disk še zategnjena :?:
Ali se zavorna čeljust povsem popusti - se v nevtralni prestavi da zavrteti zadnja kolesa z roko :?:


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 05 Apr 2007, 09:08

Branko napisal/-a:Kako se kaj obnese CFMOTO (KING 500)?
Nismo baš nešto impresionirani kvalitetom Kinga.

Previše je to novaca, da bi se stalno nešto popravljalo. :?


joker

Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 05 Apr 2007, 09:12

Quadoid napisal/-a: Če ste morali pakne menjati že po 200 km, potem je nekaj narobe :!:
Ali je morda skrivljen disk - takrat se obraba paken močno poveča :?:
Ali je disk fiksen - sta vijaka, ki držita disk še zategnjena :?:
Ali se zavorna čeljust povsem popusti - se v nevtralni prestavi da zavrteti zadnja kolesa z roko :?:
Moj quad ima na satu cca 300 kom.
Na 200 km sam mijenjao pakne da se negdje ne ubijem.

Disk je u redu, zategnut i ne miće se.
U neutralu se kotači bez problema vrte.
Parkirna kočnica je sada skroz otpuštena i ne radi.
Doduše nikad nije ni radila, jer bi se pakne toliko potrošile da nakon par kilometara više ne drži.

Kupili smo u paketu 3 kom i na sva 3 isti problemi. :evil:


joker

Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 07 Apr 2007, 09:52

Joker: Ovo je neki serijski problem u paknama. Zadnje pakne na Adly-ju 300S i 300U izdrže nekdje okolo 4000-6000 km a prednje puno više. Ali sve odvisi od kočenja.

Kako što kaže Quadoid, 300S je drugčiji od 300U samo u plastiki.


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 08 Apr 2007, 11:09

Izgleda da je. :?

Kontaktirali smo direktno u tvornicu i rekli su nam da kliješta koja su na našima (zlatna sa ručnom kočnicom) nisu za europsko tržište. :shock:
Makar ta ista kliješta su i na Dinliju.

Uglavnom nabavili smo nova kliješta na kojima nema ručne i na kojima su pakne puno veče i imaju osigurače tako da ako se i potroše ne mogu ispasti.

Dodatno smo nabavili prvu kočnicu i razdvojili sisteme tako da su sada prva i zadnja posebno.
Valjda sada bude ok.


joker

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 10 Apr 2007, 11:09

@J0ker: omenil si Dinlija. Ali ima kdo izmed vas ta ATV? Če ima, za kateri model gre in kako ste zadovoljni z njim :?:


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
nextburek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 39
Pridružen: 31 Mar 2007, 21:54
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a nextburek » 10 Apr 2007, 11:25

@j0ker: Nešto bi te pitao, nema veze Adlyem...Koja kategorija vozačke dozvole je potrebna u hrvatski za vožnjo quada u vašoj zemlji.

Hvala,
pozdrav



Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 11 Apr 2007, 14:36

xtitanic napisal/-a:@j0ker: Nešto bi te pitao, nema veze Adlyem...Koja kategorija vozačke dozvole je potrebna u hrvatski za vožnjo quada u vašoj zemlji.

Hvala,
pozdrav
U HR ti treba A kategorija. :evil:

Tako je to kad zakone donosi onaj tko nema pojma o čemu se radi.


joker

Odgovori