150 ccm Kitajc

Ime pove vse!
Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

150 ccm Kitajc

Odgovor Napisal/-a Frenki » 24 Jun 2008, 17:25

Pozdravljeni!
Sem (dokaj zadovoljen) lastnik kitajskega štirikolesnika in bi vprašal naslednje: zanima me kako veliki so karburatorji na vaših "strojih", ker namreč moj ima 21 mm in se mi zdi za 150 kubikov premalo, če gledam na to, da je imel moj stari 50 kubični moped 18mm. In kaj bi pridobil če bi namestil večjega?



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 24 Jun 2008, 17:44

Pri tomosih si zamenjal vplinjač, povrtal kanale, povečal kompresijo in zamenjal izpuh. Tukaj gre pa podobno: večji uplinjač (ali vsaj večje dize), obdelava glave, bolj prepusten filter za zrak in pa bolj odprt izpuh. Potem je potrebno še vse skupaj uglasiti, ampak na koncu imaš še vseeno samo 150ccm...



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 24 Jun 2008, 20:02

Saj sem že precej naredil: K&N filter, zamenjan celoten izpuh, ki je popolnoma odprt, povečal dotok goriva v frgazerju, tako da je to sedaj skoraj čisto drugi motor. Sedaj bom še povrtal cilinder (max. kolikor gre)! Kakšen bat in frgazer mi priporočate? Moj cilj je samo povečat moč in navor, končne pa je že tako dovolj!



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 24 Jun 2008, 20:29

Povrtaj na cca 98mm. S primernim hodom prideš tako na 450ccm. Priporočam original bat od YFZ450 in pa vplinjač Keihin FCR 41. Moč in navor se bosta drastično povečala, hitrost bo ostala ista.
Če ti je ta predelava preveč ekstremna, se raje obrni na................. piz**, spet sem link izgubil. Jure, pomagaj...



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 24 Jun 2008, 22:06

Več na http://4kolesnik.mojforum.si/4kolesnik.html

XXXl - naprošam te da si pomembne linke shraniš :twisted: ;)

Frenki - kolk pa ima končno, tam nekje okrog 100 km/h če so moji podatki pravi?



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 24 Jun 2008, 22:31

100km/h...
Slika



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 25 Jun 2008, 09:44

Nima 100 km/h, je pa tam nekje blizu, okoli 90 kar je za mene dovolj! Saj ne, da se ne bi dalo peljat več, vendar vemo za kakšen teren so ti motorji namenjeni in tudi tako ga jaz uporabljam! Zato pa hočem čim več navora in moči, in me zanima kaj realno lahko iztisnem iz tega motorja?



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 25 Jun 2008, 10:21

in me zanima kaj realno lahko iztisnem iz tega motorja?
Kakšen liter krvi,ker je geštel,osovina itd...narejeno za original motor in še to bol slabo.Za kakršno koli predelavo na večjo moč ali hitrost pa sploh ne.


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 25 Jun 2008, 12:55

To ne bo ravno držalo: na popolnoma enakem geštelu ima ta firma tudi 250 kubični motor. In še nekaj: ta štirikolesnik je kopiran po enem zelo dobrem, kajti zasnovan je zelo dobro, vendar ima pač Kitajske hibe (kot vsak ostali Kitajc) ki pa sem jih skoraj v celoti odpravil, tako da to ne bi smelo biti več problem.
"450 kubikov in 41 frgazer" to pa bi blo nekaj ja... Pa saj ni potrebno toliko, bilo bi dovolj 200 - 250, mogoče 300 kubikov in pa vsaj 31 frgazer!



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 25 Jun 2008, 15:57

vendar ima pač Kitajske hibe
Zanič material!!!! :roll:
(kot vsak ostali Kitajc)
Laž!!! Moj je tudi kitajske izdelave pa takih hib,kot jih ima tvoj ,nima!!! :twisted:
ki pa sem jih skoraj v celoti odpravil, tako da to ne bi smelo biti več problem.
Si odpravil tudi zanič okvir???? :roll:
Drugače pa če že vztrajaš o kvaliteti motorja,si pa nabavi 450 ccm mašino in jo daj na tvoj okvir. (saj praviš,da je kvalitetno zasnovan in bi moral zdržati tako majhno moč)


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 25 Jun 2008, 20:34

Frenki napisal/-a:Nima 100 km/h, je pa tam nekje blizu, okoli 90 kar je za mene dovolj!

:supz: kapo dam dol. Moj bivši, ki je imel tudi 150 ccm je dosegel max. (še to je bilo bolj po hribu dol) 75 km/h.



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 25 Jun 2008, 21:23

Tudi če bi imel 450 kubikov in 41 frgazer se ne bi nič drugače in nikjer drugje vozil kot sedaj. Ampak sedaj ga v 1. ali 2. prestavi tiščim do konca, takrat pa bi v 2. ali 3. prestavi vozil z pol gasa, kar bi tudi za motor bilo bolje! Sicer se pa ti nič ne boj za moj geštel. Skoraj polovico kilometrov naredi motor z dvema potnikoma in večina kilometrov po brezpotju, pa do zdaj na geštelu ni bilo problemov!



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 25 Jun 2008, 21:23

jaka napisal/-a:
Frenki napisal/-a:Nima 100 km/h, je pa tam nekje blizu, okoli 90 kar je za mene dovolj!

:supz: kapo dam dol. Moj bivši, ki je imel tudi 150 ccm je dosegel max. (še to je bilo bolj po hribu dol) 75 km/h.
Saj tudi sam skoraj ne verjamem (pa še marsikdo) kaj je ta moj moped sploh sposoben!



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 25 Jun 2008, 21:38

Upam, da bom imel (bomo imeli), kdaj čast voziti za teboj in doživeti sposobnosti, ki jih navajaš.



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 25 Jun 2008, 22:03

Frenki napisal/-a:
jaka napisal/-a:
Frenki napisal/-a:Nima 100 km/h, je pa tam nekje blizu, okoli 90 kar je za mene dovolj!

:supz: kapo dam dol. Moj bivši, ki je imel tudi 150 ccm je dosegel max. (še to je bilo bolj po hribu dol) 75 km/h.
Saj tudi sam skoraj ne verjamem (pa še marsikdo) kaj je ta moj moped sploh sposoben!
Fantje ne poznajo teh motorjev. Notri imaš Ducatijev 125 ccm3 motor iz razreda MotoGP, sicer je že preizkušen (malo zastarel) iz leta 1997 (takrat je z njim vozil Šwanc. Po ravnini bi sicer lahko šel 105 km/h, tako da preveri, če nimaš slučajno zapacanih diz na svojemu.

Še ena zanimivost, mene je zadnjič na obvoznici ustavil policaj na mojem motorju LTZ 4000+ in mi je nameril reci-piši 216 km/h, niti sam niti policaj nisva verjela da lahko doseže takšno hitrost, zato je bila položnica s samo 50 EUR-i kazni. Fant, dobro sem jo odnesel.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 26 Jun 2008, 07:45

Jure zdaj si ga pa pihnil!!!! :evil:
Zakaj pa policaju nisi ušel???? :shock: Saj te nebi mogel ujeti pri tej hitrosti!!! :roll:


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 26 Jun 2008, 16:53

Kaj se zdaj norčujete! Saj se ne hvalim koliko mi moped leti, vi ste me vprašali, jaz pa sem vam odgovoril! Prvotno moped res ni letel več kot malo čez 70, pa še to komaj, ampak saj sem že povedal, da sem že marsikaj postoril: zamenjan celoten izpuh, K&N filter, HGK itrium svečka in povečan dotok goriva v frgazerju in sedaj je razlika že kar velika napram novemu mopedu. Do sedaj nisem posegal v sam motor, sedaj pa bi poizkusil tudi to! Povrtal bi cilinder in ukrenil nekaj okoli frgazerja. Sedaj me pa zanima, če bi pasal kakšen bat od avta?



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 26 Jun 2008, 18:01

Mislim da paše bat od golfa lll TDI (špic bat),vendar moraš zamenjati tudi ojnico zaradi dolžine hoda.


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 26 Jun 2008, 22:30

Kašno ojnico le, bi pa res rad spravil deca v stroške, špico na batu odrezkaš stran pa je ravno prave dolžine! Približno 5,5 mm odvisno kašno kompresijo rabiš!



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 26 Jun 2008, 23:02

hurco smo že probal žagat spico stran,pa ni šel tolk hiter in ni imel dost moči,kot če menjaš tudi ojnico.Samo potem moraš uporabljati olje za diesel mašine,da je dovolj trpežno. :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 27 Jun 2008, 06:56

Frenki napisal/-a:Kaj se zdaj norčujete!
To norčevanje je posledica nekaterih lastnikov kitajskih mopedov (med njimi si tudi ti), ki jim pripisujete takšne in drugačne super zmogljivosti predvsem na tipkovnici.
Že kar nekaj časa čakamo posnetke in GPS rezultate nekega Bašana, ki gre 120 km/h itd..(imel naj bi še celo nekaj rezerve),sedaj pa še ti z 150 ccm, ki ti gre tudi skoraj 100 km/h.
Na povabilo, da bi skupaj preverili to hitrost in zmogljivosti, pa se ne boš odzval.
Vseeno te vabim, da se udeležiš kakšnega srečanja. Lahko pa sam organiziraš predstavitev (vsaj kakšen teden prej jo napovej) nas bo kar nekaj z veseljem prišlo pogledat.



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 27 Jun 2008, 14:24

rudi12 napisal/-a:Mislim da paše bat od golfa lll TDI (špic bat),vendar moraš zamenjati tudi ojnico zaradi dolžine hoda.
Če prav razumem, bi z batom od tega golfa dobil 475 kubikov! Toliko ne rabim, zato tudi ojnice ne bi menjeval. Če bi uporabil recimo bat od avta, ki ima 1,2 motor bi potem dobil okrog 300 kubikov, ne? Zanima me samo, če ti bati pašejo, sornik itd?



Uporabniški avatar
maier
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 265
Pridružen: 24 Feb 2007, 17:23
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a maier » 27 Jun 2008, 14:48

Ja normalno da paše... saj je atv narejen tudi po licenci VW,audi,BMW... :lol: Pa ko boš menjaval ne pozabi mal poslikat...da bomo imeli tudi drugi kaj od tega(vse življenje se učimo)... ;)



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 30 Jun 2008, 14:24

Še nekaj me zanima: sedaj, ko bom povrtal cilinder na več, bom še zamenjal frgazer. Nagledal sem si tegale: Keihin 28. Kaj pa če bi dal gor 41, a bi bila kakšna razlika napram 28, ali je pri tej kubaturi vseeno?



Frenki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 17
Pridružen: 23 Jun 2008, 21:07

Odgovor Napisal/-a Frenki » 30 Jun 2008, 14:28

hurco napisal/-a:Kašno ojnico le, bi pa res rad spravil deca v stroške,
Ja, res! On bi me nap..., da bi za friziranje dal več, kot za celi moped... Res pa bi rad kakšen konjiček več!



Zaklenjeno