Podnjice za cofota

Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Podnjice za cofota

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 26 Nov 2008, 20:59

No danes sem si vzel čas in vrgel cofota na kanal. Podru zaščito dna in naredu šablonce:

Slika

Slika

Slika


Slika

No potem sem jih še pomeru in sledi:

55x90 cm Srednja
70x45 cm Prednja
72x40 cm Zadnja

Če ima kdo kakšnega dobavitelja Al plošč se priporočam (kot rad reče XXXL dam za :drinkers: .
Iščem debelino 2/3 ali 3/4. Če bodo koga zanimale šablonce jih z veseljem posodim vendar ne pred prvo vgradnjo, da me nebi pol slučajno :axe:


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
warrior
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 378
Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
Kraj: zg.savinjska

Odgovor Napisal/-a warrior » 27 Nov 2008, 06:29

Al plate lahk nabaviš v impolu....ti kr na prbližne kose narežejo,pa na tehtnico,pa plačaš po teži,da ti ni potrebno celih plat kupovat.

http://www.impol.si/o_impolu/osebna_izkaznica/

Pa LP


Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450

Uporabniški avatar
spicek
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 158
Pridružen: 02 Jul 2008, 08:50
Kraj: Nekje pod Krimom
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a spicek » 27 Nov 2008, 07:47

Živjo,

če znaš narisati v ACADU (dxf-e) ti lahko zrežem na laser.


lp
Matija


Speed is passion, but must be under control :D

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 27 Nov 2008, 08:14

Tako smo začeli tudi mi. Kasneje so nas izkušnje naučile, da je polietilen veliko boljša zaščita, ko aluminij. Aluminij se ob udarcu skrivi in ostane skrivljen, plastika pa udarec prestreže in se povrne nazaj v prvotno obliko. Jaz imam celo zaščito podvozja iz plastike, na zadnjo nihajko pa tudi ne dam nič več drugega, kot plastiko. Izkušnje...



Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 27 Nov 2008, 17:22

Nekako sem se odločil za Al ker se mi dozdeva, da večino težav glede popravljanja rešiš s kladivom in ne z nakupom novih plastik :twisted:
Sem se danes poljal mimo Slovenjske bistrice in nabavu Al. So mi jih fantje na mero odbil. Delajo do 15h tako, da je bila kar panika. Cena Al plošč je cirka 5 :eur na kg. Materiala pa sem nabavu cca 6kg plošče zgornjih dimenzij debeline 2/3.


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 27 Nov 2008, 18:14

Tudi jaz sem za plastiko.

Če nič drugega, plastika dobro drsi (zdrsne čez kamen,štor, deblo..., kar se za aluminij ne bi dalo reči.

LP!



SEBA
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 412
Pridružen: 27 Jan 2008, 17:56
Kraj: Kamnik-Stahovica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SEBA » 27 Nov 2008, 18:50

A ti bo kakšn konček plate ostal? :oops:



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 27 Nov 2008, 18:58

Jaz mam pa po treh letih uporabe še kar original gor. So popraskane vendar cele in ne vidim nobene potrebe po menjavi. Res pa je, da se trudim voziti z glavo

LP



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 27 Nov 2008, 19:08

Tudi jaz sem bil za plastiko dokler jo je bilo še kaj gor :D . Zdaj bo pa treba aluminij gor nabit.

l.p.civava



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 27 Nov 2008, 21:43

A ne bi bil rosfrei boljša izbira? Cena glede na to, da je lahko dosti tanjši, ne more biti katastrofalno višja. Čivavin Cofko si ga zagotovo zasluži, ko je tako priden in ubogljiv... :P


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Franc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 195
Pridružen: 17 Dec 2007, 20:25
Kraj: Prlekija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Franc » 27 Nov 2008, 21:51

A ne bi bil rosfrei boljša izbira?
Ne.



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 27 Nov 2008, 22:04

Lahko malo utemeljiš izjavo, glede na primerjavo z aluminijem namreč.


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Franc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 195
Pridružen: 17 Dec 2007, 20:25
Kraj: Prlekija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Franc » 27 Nov 2008, 22:09

Rostfraj je relativno krhka kovina(če jo zviješ lahko pri ravnanju pokne itd.)
Vprašaj prvega vaškega kovača.Absulutno zagovarjam plastiko.



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 27 Nov 2008, 22:26

To pa ne bo ravno držalo. Alu bistveno prej poči kot inox, inox je zelo žilava kovina. Ampak ne toliko bolj žilav kot je aluminij lažji. Prednost aluminija je pač v teži, saj je približno 3x lažji kot inox.
Npr. 3mm aluminij bo pa bistveno več zdržal kot 1mm inox. Je pa pomembna prava zmes aluminija.


WEB Racer

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 27 Nov 2008, 22:29

Kot sem že rekel, problem aluminija je, da se ob udarcu skrivi in tak tudi ostane. Po parih udarcih, bo na vrsti okvir oziroma tisto, kar naj bi aluminij ščitil. Platika pa se po vsakem udarcu (relativno...) povrne nazaj v prvotno lego. Saj pravim, smo na začetku vsi navalili (kot gluhi na radio) na aluminij, čez kako leto pa lepo počasi nazaj na plastiko. Tudi zaščita zadnje nihajne roke je daleč najboljša iz original plastike, nobena alu se ji niti malo ne približa.



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 27 Nov 2008, 22:34

XXXL napisal/-a:Kot sem že rekel, problem aluminija je, da se ob udarcu skrivi in tak tudi ostane. Po parih udarcih, bo na vrsti okvir oziroma tisto, kar naj bi aluminij ščitil. Platika pa se po vsakem udarcu (relativno...) povrne nazaj v prvotno lego. Saj pravim, smo na začetku vsi navalili (kot gluhi na radio) na aluminij, čez kako leto pa lepo počasi nazaj na plastiko. Tudi zaščita zadnje nihajne roke je daleč najboljša iz original plastike, nobena alu se ji niti malo ne približa.

S tem se pa popolnoma strinjam. Plastika j enajboljša rešitev. Je pa pač lažje naredit home made zaščite iz aluminja, kot iz plastike. Če želiš imet plastiko si večinoma prisiljen kupit original ali kak aftermarket izdelek. Aluminijaste plate ti skoraj vsak šlosar upogne.


WEB Racer

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 27 Nov 2008, 22:44

V večini se menja plastika z aluminijem kot ''upgrade'', se pravi izboljšava. Na koncu se pa pokaže, da je bolj ''downgrade''... in tudi original plastične zaščite se da zelo poceni dobiti, rabljene a skoraj nič vožene, ker je nekdo naredil ''upgrade''...



Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 27 Nov 2008, 22:50

No za Rostfraj se nisem odločil ravno zaradi teže in težav pri obdelavi z neprofesionalnim orodjem. Sem le 'mali kučni majstor' in veliko inproviziram. Al je izredno ugoden za obdelavo ker je mehak, žagaš ga s povratno žago, pila je vsaka dobra in šmirgel prav tako. No danes sem že zrezal prednji in zadnji del, jutri pride na vrsto še osrednji. Fino bi blo kakšnega majstra dobit, ki bi mi Al zapigal... mam občutek, da zaradi krhkosti ni prav dobro delat 90% direktnih krivljen, ampak je verjetno fino kakšen radij ubrat vmes. Če ima kdo izkušnje kako to narediti oz. kakšna bi bila lahko priprava za takšno delo ... pa AKCIJA :hoj:

Slika

Ostalo mi bo par manjših končkov. Povej kakšno dimenzijo rabiš.


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 27 Nov 2008, 22:58

Hm..perforiran oz. rebrast Alu, IMHO morda ni bila najboljša izbira, ravno zaradi zdrsavanja, ki ga Brinovc omenja. Glede upogibanja pa po moje ni nek strah, saj po šablonah sodeč niso tako ostri koti. Sploh če ob izrezovanju nisi upošteval radijusov, ti lahko hitro kje zmanjka kak cm.
XXXL- verjamem, da je za Quade lažje prit do "rabljenih" plastik kot za ATV-je ;)


WEB Racer

Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 27 Nov 2008, 23:21

Zelo mi je všeč ko so vsi generali po vojni pametni :( pred pa :?: nobenga pametnega nasveta... :???: Se bom poizkusil kaj naučit iz tega #-o


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 27 Nov 2008, 23:29

Hm, če leti to name - od najave do izvedbe si vse opravil v enem dnevu, pa tud najava je bila tako suverena, da bi si človek mislil, da imaš vse do potankosti preučeno.
Sicer pa saj neke velike napake nisi naredil. :-k


WEB Racer

Uporabniški avatar
tavzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 28 Maj 2008, 07:41
Kraj: Dravograd
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tavzy » 28 Nov 2008, 07:12

XXXL napisal/-a:V večini se menja plastika z aluminijem kot ''upgrade'', se pravi izboljšava. Na koncu se pa pokaže, da je bolj ''downgrade''... in tudi original plastične zaščite se da zelo poceni dobiti, rabljene a skoraj nič vožene, ker je nekdo naredil ''upgrade''...
A se mogoče komu ''vala'' doma kakšna zelo poceni zaščita zadnje nihajke za R700?
Glede na to da se v praksi res izkaže za bolšo rešitev (samo na zadnji nihajki-pod glavnim delom imam raje Al),zakaj potem ne naredijo debelejše oz bol robustne-tako kot je npr na KTM,ki je debela pol cole?
To bi potem verjetno res bil ''upgrade'' :?

Glede tvoje izdelave RAFLj mogoče nasvet,da pri naslednji plati ''zapigaš'' robove tako kot si mel na šabloni,ker se ti bistveno izbolša trdnost :roll:
Sam sem pri svoji plati naredil napako,ko sem naredil veliko lukenj in utorov v določenih delih da se ne bi nabiralo blato oz da bi ga vsaj del odtekel-v praksi pa nič ne odteče pa še pokat mi je začela na dveh mestih :o

Slika



Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 28 Nov 2008, 07:50

No končno ena pametna objava :bravo: Tudi jaz imam za začetek plan naresti samo luknje za menjavo olja v mašini in diferencijalih, pa par air intake-ov za mašino katere pa bom ojačal.

Ork ni letelo nate n'č bat. ;)

Glede plastike in drsenja, če mi kaj ne bo všeč oziroma bo prešvoh oziroma bo premalo drselo bom pa odkril spet toplo vodo in vse skupaj zlaminiral v natur karbon :D . Celo življenje se učimo in največ 'preko leđa!' kot je enkrat izjavu en moj prijatelj bosanc s Posavine.


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 28 Nov 2008, 16:11

No bo kdo pojasnil zarostanmu šlosarju kako naj telovadi z krivljenjem Al, ali bo spet 'preko leđa' :?:


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
crow
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 246
Pridružen: 12 Sep 2007, 06:03
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a crow » 28 Nov 2008, 19:16

v kant mašino 8), al pa kakšnega streharja najt, ki ima stroj za krivljenje pločevine. Se jo pa da tudi naredit mašino, sam ne vem kolk se ti to splača


*JUMBO301*
**YFM 350**
***FZ6 Fazer***

Odgovori