CF MOTO 520 L
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 09 Jan 2018, 17:46
- Kraj:: Jurovski dol
- Kraj: Maribor
CF MOTO 520 L
Pozdravljeni,
zanima me ali ima kdo slučajno na forumu ta model 520l?
Kako je zadovoljen oz kakšne probleme ima!
Sem kar veliko pregledal forum ampak nisem o tem modelu veliko zasledil.
Hvala za odgovore
zanima me ali ima kdo slučajno na forumu ta model 520l?
Kako je zadovoljen oz kakšne probleme ima!
Sem kar veliko pregledal forum ampak nisem o tem modelu veliko zasledil.
Hvala za odgovore
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 303
- Pridružen: 11 Sep 2011, 17:36
- Kraj:: GeorgeAnymn
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Gregor na zs ti lahko kaj več povem v kolikor želiš.
Recette en ligne viagrasansordonnancefr.com analogues de medicaments
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Ker je to zdaj że tretjič v zelo kratkem času, različnih temah in problematikah...sprašujem.
V čem je zdaj finta, da se odgovarja izključno na ZS? To je nekulturno in nekorektno, ker tistemu, ki mu odgovarjaš daješ opcijo samo tvojega odgovora....pravilnega ali napačnega.
Zakaj bi kdorkoli od nas ostalih trudil se z rešitvijo, če ti v ozadju klamfaš svoje in vsiljuješ drugačne morda napačne odgovore.
Osebno na vprašanja, na katera ti odgovarjaš preko ZS (kot da si poseben in veš več kot drugi), ne mislim odgovarjat spraševalcu....in mislim, da se tega lahko poslużijo tudi drugi.
Če imaš pameten odgovor odgovoriš javno ne pa tajno in zakrito ostalim.
V čem je zdaj finta, da se odgovarja izključno na ZS? To je nekulturno in nekorektno, ker tistemu, ki mu odgovarjaš daješ opcijo samo tvojega odgovora....pravilnega ali napačnega.
Zakaj bi kdorkoli od nas ostalih trudil se z rešitvijo, če ti v ozadju klamfaš svoje in vsiljuješ drugačne morda napačne odgovore.
Osebno na vprašanja, na katera ti odgovarjaš preko ZS (kot da si poseben in veš več kot drugi), ne mislim odgovarjat spraševalcu....in mislim, da se tega lahko poslużijo tudi drugi.
Če imaš pameten odgovor odgovoriš javno ne pa tajno in zakrito ostalim.
- sircelj84
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 405
- Pridružen: 30 Jul 2011, 20:36
- Kraj:: Ilirska Bistrica
- Kraj: Ilirska Bistrica
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
BIF napisal/-a:Ker je to zdaj że tretjič v zelo kratkem času, različnih temah in problematikah...sprašujem.
V čem je zdaj finta, da se odgovarja izključno na ZS? To je nekulturno in nekorektno, ker tistemu, ki mu odgovarjaš daješ opcijo samo tvojega odgovora....pravilnega ali napačnega.
Zakaj bi kdorkoli od nas ostalih trudil se z rešitvijo, če ti v ozadju klamfaš svoje in vsiljuješ drugačne morda napačne odgovore.
Osebno na vprašanja, na katera ti odgovarjaš preko ZS (kot da si poseben in veš več kot drugi), ne mislim odgovarjat spraševalcu....in mislim, da se tega lahko poslużijo tudi drugi.
Če imaš pameten odgovor odgovoriš javno ne pa tajno in zakrito ostalim.

-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 303
- Pridružen: 11 Sep 2011, 17:36
- Kraj:: GeorgeAnymn
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Ja dec ima rad take ki niso samostojni in hodijo ko ovčke za njim. Kar se komentarja tiče na to temo,pa javno ne bom točno radi takih tipov ki na vsak kupček zasadijo svojo vejico kao, da je njegov. Ne mislim pa dajat lažnih izjav v prid raznoraznih prijateljstev, ali pa zamer. Torej Gregor ti kar še vprašaj kar želiš tema je tebi namenjena in vsem ki kupujejo štirikolesnika.
Recette en ligne viagrasansordonnancefr.com analogues de medicaments
Re: CF MOTO 520 L
Ampak odgovoril še vseeno nisi na vprašanje zakaj ne deliš mnenja z vsemi forumaši in pišeš samo v zasebno sporočilo.
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
@Fran...kar si ti misliš o meni je popolnoma irelevantno...kot je irelevantno kaj jaz mislim o tebi.
Forum je načeloma odprta platforma za izmenjavo informacij in mnenj. Informacije, ki jih podajamo so namenjene in uporabne tudi za ostale uporabnike...vsi se kaj novega naučimo, kar nam kdaj lahko koristi ali pa delimo lastno izkušnjo in vedenje. Ali to kdo uporabi in upošteva pa je njegova lastna odločitev.
Osebno ne vidim nobenega smisla za neke tajne operacije v ozadju, ker kot rečeno...za tistega, ki je vprašanje postavil odgovor na ZS ni nujno pravilen. Z odgovori na ZS pa posredno diskreditiraš in omalovażuješ ostale člane....češ ...niso vredni mojega odgovora. Sebično in vzvišeno dejanje. Zato sem napisal, da se od debat ki se vodijo preko ZS kanalov ograjujem, ker so nevredni truda in pomoči.
V kolikor meniš da so tvoji odgovori in znanje na višjem nivoju, predlagam da si odpreš lasten forum ali drugo obliko socialne platforme, kjer boš nudil zasebne usluge svetovanja svojim slušateljem.
In nasprotno....najraje imam samostojne z lastnim mnenjem....dokler ta temelji na argumentih in dejstvih. Ne maram, pa takih, ki govorijo v nekih oblakih, navrżejo dejstva, ki jih ne znajo pojasniti ali pa navrżejo neke neresnice, ki jih ne morejo utemeljiti ali dokazati.
Forum je načeloma odprta platforma za izmenjavo informacij in mnenj. Informacije, ki jih podajamo so namenjene in uporabne tudi za ostale uporabnike...vsi se kaj novega naučimo, kar nam kdaj lahko koristi ali pa delimo lastno izkušnjo in vedenje. Ali to kdo uporabi in upošteva pa je njegova lastna odločitev.
Osebno ne vidim nobenega smisla za neke tajne operacije v ozadju, ker kot rečeno...za tistega, ki je vprašanje postavil odgovor na ZS ni nujno pravilen. Z odgovori na ZS pa posredno diskreditiraš in omalovażuješ ostale člane....češ ...niso vredni mojega odgovora. Sebično in vzvišeno dejanje. Zato sem napisal, da se od debat ki se vodijo preko ZS kanalov ograjujem, ker so nevredni truda in pomoči.
V kolikor meniš da so tvoji odgovori in znanje na višjem nivoju, predlagam da si odpreš lasten forum ali drugo obliko socialne platforme, kjer boš nudil zasebne usluge svetovanja svojim slušateljem.
In nasprotno....najraje imam samostojne z lastnim mnenjem....dokler ta temelji na argumentih in dejstvih. Ne maram, pa takih, ki govorijo v nekih oblakih, navrżejo dejstva, ki jih ne znajo pojasniti ali pa navrżejo neke neresnice, ki jih ne morejo utemeljiti ali dokazati.
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 303
- Pridružen: 11 Sep 2011, 17:36
- Kraj:: GeorgeAnymn
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Bom kratek. Spet smetimo temo nekomu drugemu.
Recette en ligne viagrasansordonnancefr.com analogues de medicaments
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 09 Jan 2018, 17:46
- Kraj:: Jurovski dol
- Kraj: Maribor
Re: CF MOTO 520 L
Žalostno je to da vsaka tema, ki se odpre se začnete kregat kdo kako in kaj!!!! Če se ne morete dogovorit kdo ima prav kdo ne oz katera firma, trgovina, servis in tako naprej je boljši se dobite na kavi in potem si povejte kaj si mislite, ker z tem uničujete samo teme kis e odprejo na forumu!
ČE BI JAZ BIL MODERATOR FORUMA BI SEDAJ ŽE VSE BLOKIRAL KER SE KREGATE ZA BREZVEZE!!!
Drugače pa si lastim CF MOTO 520 L od sredine Marca. Sedaj prevoženih 350km od tega večinoma teren.
Če pa ima kdo kakšne info na kaj je potrebno pazit, kakšna izboljšava pa je seveda dobrodošlo.
Je pa moj prvi ATV in nimam veliko izkušenj.
ČE BI JAZ BIL MODERATOR FORUMA BI SEDAJ ŽE VSE BLOKIRAL KER SE KREGATE ZA BREZVEZE!!!
Drugače pa si lastim CF MOTO 520 L od sredine Marca. Sedaj prevoženih 350km od tega večinoma teren.
Če pa ima kdo kakšne info na kaj je potrebno pazit, kakšna izboljšava pa je seveda dobrodošlo.
Je pa moj prvi ATV in nimam veliko izkušenj.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Zelo pokroviteljsko se bere...Fran napisal/-a:Bom kratek. Spet smetimo temo nekomu drugemu.
Sicer pa...odgovori so dobljeni preko ZS...mislim, da nimamo kaj več za dodati.
@GregorK...žal si "padel notri" na način kot si videl.
Ker si pri vsem skupaj morda res še najmanj kriv, se bom kljub vsemu posipal s pepelom in na kratko odgovoril.
Po 350Km...je težko že kaj povedat, ker verjetno nimaš nobene težave...upam, da tako ostane. Zdaj se spoznavata z vozilom...moj nasvet glede tega je takšen, v kolikor ga boš uporabljal za vožnjo po terenu, počasi spoznavaj njegove limite (ki jih ima vsak motor)...njegove zmogljivosti, vožnja v naklonu, stranska vožnja itd. Prav nobene sreče ne bo, če boš ugotovil kje so njegove meje tako, da se prevrneš.
Kar se tiče samega motorja...glede na poreklo, bi redno pregledoval vijake...ti se radi odvijejo in nemalokdaj izgubijo...morebitno puščanje tekočin na tesnilih in podobno. Ampak to načeloma velja za vsako vozilo ki se uporablja za terensko vožnjo.
Predvidevam, da si pri nakupu dobil knjižico z navodili...ne glede na to, da vsi vemo o vsem vse....si jo le preberi in se drži napisanega. Sčasoma bodo dovoljena "odstopanja" od nekaterih stvari...ampak se s tem ne mudi...garancija na vozilo velja, dokler na njem niso izvršeni nepooblaščeni posegi.
Naj ti služi...predvsem pa varno vozi
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 09 Jan 2018, 17:46
- Kraj:: Jurovski dol
- Kraj: Maribor
Re: CF MOTO 520 L
BIF hvala za odgovor... Se pa bom lepo počasi navajal na njega in probal prst kontrolirat.
Vijake pa že preverjal pa zaenkrat ni bilo problema.
Če pa se kaj pokvari pa seveda javim oz povprašam za mnenje kako in kaj.
Hvala za odgovor in nasvet.

Vijake pa že preverjal pa zaenkrat ni bilo problema.
Če pa se kaj pokvari pa seveda javim oz povprašam za mnenje kako in kaj.
Hvala za odgovor in nasvet.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Morda še en nasvet...ker pogosto mnogi delajo napako.
Ob uporabi vozila na terenu je seveda obvezno tudi pranje. Če je le možno NE uporabljaj za pranje visokotlačnih čistilcev...."kerherjev". Namreč...vsa vozila in večina njenih sestavnih delov so narejena in tesnjena (razen kjer je to zahtevano drugače) na atmosferske tlake. To pomeni, da se načeloma lahko z vozilom potopiš v vodo do neke meje, lahko ga polivaš, lahko dežuje po njem po mili volji in podobno....pa bi zadeve morale vzdržati brez težav. Mnogi pa radi za čiščenje uporabljajo visoko tlačne zadeve in tako pod pritiskom vodo silijo tja kamor ne sodi....posledice so seveda neprijetne...običajno pa se izkažejo čez čas. Potem bereš , kaj vse je hin na motorju...ima pa komaj 6000km...recimo. Nihče pa ne pove takšnih "malenkosti" kot sem jih opisal. Kriv je vedno proizvajalec...lastnik nikoli seveda.
Torej...v kolikor je možno za pranje NE uporabljaj visokotlačnih čistilcev. Avto šampon, voda in podobni pripomočki kot za avto so čisto ok. In pa seveda kasneje obvezno podmazovanje, kjer je to možno.
Ob uporabi vozila na terenu je seveda obvezno tudi pranje. Če je le možno NE uporabljaj za pranje visokotlačnih čistilcev...."kerherjev". Namreč...vsa vozila in večina njenih sestavnih delov so narejena in tesnjena (razen kjer je to zahtevano drugače) na atmosferske tlake. To pomeni, da se načeloma lahko z vozilom potopiš v vodo do neke meje, lahko ga polivaš, lahko dežuje po njem po mili volji in podobno....pa bi zadeve morale vzdržati brez težav. Mnogi pa radi za čiščenje uporabljajo visoko tlačne zadeve in tako pod pritiskom vodo silijo tja kamor ne sodi....posledice so seveda neprijetne...običajno pa se izkažejo čez čas. Potem bereš , kaj vse je hin na motorju...ima pa komaj 6000km...recimo. Nihče pa ne pove takšnih "malenkosti" kot sem jih opisal. Kriv je vedno proizvajalec...lastnik nikoli seveda.
Torej...v kolikor je možno za pranje NE uporabljaj visokotlačnih čistilcev. Avto šampon, voda in podobni pripomočki kot za avto so čisto ok. In pa seveda kasneje obvezno podmazovanje, kjer je to možno.
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 09 Jan 2018, 17:46
- Kraj:: Jurovski dol
- Kraj: Maribor
Re: CF MOTO 520 L
Super nasvet. Do sedaj sem ga pa res pral z visokotlačnim čistilcem.. Ga nebom več!! 

Re: CF MOTO 520 L
No to je en izmed bolj pametnih nasvetov... tukaj se vidijo izkušnje. Kar pomeni jaz narobe delam ze celih 15 let
Hvala Bif bom sedaj upošteval ta nasvet.
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk

Hvala Bif bom sedaj upošteval ta nasvet.
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Hja...voda je kurba. Ko smo začeli z štiricikli smo se kot vsi junci zaganjali v vsako blato...vsako lužo...več je bilo dreka boljše je bilo. Potem pa sčasoma prideš k pameti in ugotoviš, da si si poleg dela (temeljito pranje vzame 4-5 ur časa) nakopal še pesek pod gumice na končnikih, kuglah....tu in tam je voda pljusknila skozi zajem zraka za variomat itd, itd.
No...potem dozoriš in se začneš taki svinjariji na terenu izogibat. Ampak to pride z kilometrino.
Kakorkoli....za začetek si na motorju naglej kje so tiste meje, do koder še lahko potopiš atv....recimo razni odduški, ali zajemi zraka v air-box ali variomat. To je že pomembno preden se zapodiš v kakšno jamo polno vode...ker...tudi iz nje je treba prit...in tudi pri pranju veš, kam ni fino pretirano potiskat curka. In če imaš vitlo....običajno je na njej kovinska pletenica...če je nova naj pač ostane...jo pa po vsakem vitlanju razvij, očisti in na rahlo namaži (lahko kak wd40..pa ne pretiravat). jekelenice rade "zaroštajo" nato "zapikajo" in ker so trde se zavozlajo....vse to vodi velikokrat k prerani "smrti" vitle. V doglednem času priporočam nakup sintetične vrvi...ni treba pretiravat s ceno....nazadnje sem jo kupil na aliexpress-u...in je funkcionirala zelo dobro.
No...potem dozoriš in se začneš taki svinjariji na terenu izogibat. Ampak to pride z kilometrino.
Kakorkoli....za začetek si na motorju naglej kje so tiste meje, do koder še lahko potopiš atv....recimo razni odduški, ali zajemi zraka v air-box ali variomat. To je že pomembno preden se zapodiš v kakšno jamo polno vode...ker...tudi iz nje je treba prit...in tudi pri pranju veš, kam ni fino pretirano potiskat curka. In če imaš vitlo....običajno je na njej kovinska pletenica...če je nova naj pač ostane...jo pa po vsakem vitlanju razvij, očisti in na rahlo namaži (lahko kak wd40..pa ne pretiravat). jekelenice rade "zaroštajo" nato "zapikajo" in ker so trde se zavozlajo....vse to vodi velikokrat k prerani "smrti" vitle. V doglednem času priporočam nakup sintetične vrvi...ni treba pretiravat s ceno....nazadnje sem jo kupil na aliexpress-u...in je funkcionirala zelo dobro.
Re: CF MOTO 520 L
Ker opažam, da nekateri še vedno poslušajo nasvete bom še jaz podal eno priporočilo
Pri podmazovanju na šparajte z mastjo! Ta pa naj bo kvalitetna. Na dolgi rok se pozna in se sama investicija masti več krat povrne.
Renolit je prava mast za omenjena vozila

Pri podmazovanju na šparajte z mastjo! Ta pa naj bo kvalitetna. Na dolgi rok se pozna in se sama investicija masti več krat povrne.
Renolit je prava mast za omenjena vozila
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: CF MOTO 520 L
Btw....za zapiranje zajemov zraka v airbox ali variomat ali izpuh pri pranju so najboljši ola gumiji. Pa še babi doma lahko vedno razlożiš ( se zlażeš) zakaj jih imaš....samo ne jih potem pozabit dol potegnit po pranju.... 
