CF Moto vs Outlander 400

Uporabniški avatar
moz
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 152
Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a moz » 11 Jan 2009, 09:27

Čestitam :bbb:


2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750 :twisted:

Uporabniški avatar
tavzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 28 Maj 2008, 07:41
Kraj: Dravograd
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tavzy » 11 Jan 2009, 09:46

Čestitke tudi z moje strani...zdaj pa lahko še z prve roke opišeš kakšni so občutki-je to kar si pričakoval?



Uporabniški avatar
sasog
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 377
Pridružen: 22 Okt 2007, 05:40
Kraj: Ljutomer

Odgovor Napisal/-a sasog » 11 Jan 2009, 10:14

Čestitam, sedaj pa le pridno nabirat km, brez neprijetnih presenečenj. :)



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 11 Jan 2009, 10:21

Hvala. Občutki so dobri z malo grenkim preokusom zaradi gum Maxis bighorn od katerih sem po prebranem pričakoval veliko več.
Po prvih 100 km je to, to kar sem pričakoval. Pred nakupom sem se dobro informiral, veliko prebral in si pogledal nebroj filmčkov. Ko sem izluščil iz vseh različnih mnenj tisto kar me je zanimalo in s tem povezal tudi svoje izkušnje iz terena ter pričakovanje, sem se odločil za ta model.
Sam agregat sem dobro poznal že iz sank in o tem ni bilo nobenih dvomov. 4x4 pogon je po pričakovanjih, posamezno obešena kolesa so velika sprememba, ki se opazi že na prvem ovinku. Včasih mi je malo moteče pre agresivno zaviranje motorja, kar pa sem navajen že pri sankah. Pri kakšnem strmem spustu pa je to zelo dobrodošlo. Vse ostalo je narejeno kvalitetno in kompaktno z veliko mero okusa in uporabnosti.
Skratka stvar vredna zaupanja.
Takoj drugi dan sem vgradil originalne ogrevane ročke in gas, ki so v tem času nepogrešljivi. Zakaj original? Bil sem v velikem dvomu ali je vredno plačati 4x več od Saito. Po izkušnjah na sankah sem se odločil za original in že pri prvi vožnji pozabil na tisto razliko. Ja, je vredno, ker toliko bolj grejejo in ti dajo občutek toplote po celem telesu.
Naslednja investicija je vitel, za katerega pa še ne vem kaj. Obvezno mora imeti daljinca. Morda pa ga bom kar premontiral iz Linhaja.
Verjamem, da bom tudi tega enkrat prerasel in posegel po močnejšem ampak za enkrat je to tisto. Pa saj veste, stopnička po stopnički... ;)


Lp czy



Uporabniški avatar
Axa
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 42
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:04

Odgovor Napisal/-a Axa » 11 Jan 2009, 11:17

Dobra lastnost Bighornk je sam mala obraba,če primerjamo Terra cross ali Mudlite xtr v snegu blatu se ne more primerjati.Pa še težja guma je.Big hornke so primerne za kamenje in ostale trde podlage.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 11 Jan 2009, 11:20

Axa napisal/-a:Dobra lastnost Bighornk je sam mala obraba,

Aha, nekaj takega kot so bile Tigar na yugecih. :D



Uporabniški avatar
Boris
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 280
Pridružen: 14 Sep 2008, 20:45
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Boris » 11 Jan 2009, 11:36

Jaz mam na Grizzlyju TC 26 col zakon gume :!: :!: Še posebej se pozna v snegu ko je podvozje mal višje ne nasedeš tak hiter. ;)

Lp



Odgovori