Neznana napaka CFmota

Odgovori
Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 20 Feb 2009, 08:37

dostervu napisal/-a:tisto v naravnem okolju je bil samo intermeco, pojdi pogledat še na druge strani tega foruma . samo prepucavanje , kar pa mislim da tale naš forum (vsaka čast moderaturju) NI NAMENJEN MENTALO ZAOSTALIM LJUDEM
Najprej si preberi pravila obnašanja na forumu,potem se nauči pisati poste,ki se tičejo določene teme in ne smetiti po drugih temah,ki nimajo veze z tvojim pisanjem.
ŽALJENJE ostalih (NI NAMENJEN MENTALO ZAOSTALIM LJUDEM)pa je strogo prepovedano in mislim,da je dovolj za ban na tem forumu.Zato umiri konje in piši v teme ki so ti všeč in lahko kaj napišeš vanje,ostale pa preglej in pusti pri miru!!! :evil:


4x4 norc!!!)Slika
Slika

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 20 Feb 2009, 10:00

dostervu napisal/-a:tisto v naravnem okolju je bil samo intermeco, pojdi pogledat še na druge strani tega foruma . samo prepucavanje , kar pa mislim da tale naš forum (vsaka čast moderaturju) NI NAMENJEN MENTALO ZAOSTALIM LJUDEM
Te podpiram glede mentalno zaostalih... Ker pa mislim, da samo mentalno zaostali ljudje v temi ''Neznana napaka CF mota'' pišejo o ''vožnjah v naravnem okolju'', te hkrati prijazno prosim, da se eliminiraš iz tega topica...



Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 20 Feb 2009, 12:42

Meni motor še zmeri ne gre tako, kot bi mogu :?

Ne, nisem še imel časa da bi menju ventil.



sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 20 Feb 2009, 19:35

Rustek,poglej kaj nam prileti na tvojo temo...a se tudi ti ubadaš z vožnjo po naravi?
Si se pozanimal kolko stanejo ventili?Pohiti-pomlad je tu. :lol:



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 20 Feb 2009, 19:47

Rustek, kaj čakaš??? Kurenti so že na terenu, pomlad se bliža, narava vabi, ti pa še vedno z "požganim" ventilom. ;) ;)



Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 22 Feb 2009, 01:29

zgleda da so na forumu samo takšni ki se nikoli ne vozijo po naravem okolju( pa ventili gor pa ventili dol,če sosedu crkne tele naj mu še krava. vsaka vam čast)vsi se delamo pa fine, najbolj pštene ,naj....naj naj...naj



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 22 Feb 2009, 16:25

Moderatorji že za najše bedarije ste blokirali ljudi,ki se ne držijo pravil foruma!!!! :evil:
Temu očitno ni jasno v katero temo naj piše o vožnji v naravnem okolju,kljub večim opozorilom. :evil:


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 22 Feb 2009, 16:44

dostervu - zadnje opozorilo! Drži se teme in ne piši klobas! JA?



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 23 Feb 2009, 22:20

Jure napisal/-a:dostervu - zadnje opozorilo! Drži se teme in ne piši klobas! JA?
:)



Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Težava rešena

Odgovor Napisal/-a Rustek » 09 Mar 2009, 18:09

Torej, bistvo: MOTOR GRE, morda celo bolje kot prej. Res da sem se peljal domov po delno mokri cesti, vendar ko dam gas koplje kot noro.

Napaka je pa sledeča:
Klackalica(stvar ki je odgovorna za odpiranje ventilov, res nevem kako se reče pravilno) na sesalnem ventilu je bila obrabljena, tam ko naseda na odmično gred. Sedaj so zamenjane. Zamenjal sem še ventile(vse štiri). Sedaj pa upam da neki časa ne bo šraufanja.

Vsem, ki ste mi pomagali ugotavljati napako, se lepo zahvaljujem.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Težava rešena

Odgovor Napisal/-a freshslo » 09 Mar 2009, 18:37

Rustek napisal/-a:Torej, bistvo: MOTOR GRE, morda celo bolje kot prej. Res da sem se peljal domov po delno mokri cesti, vendar ko dam gas koplje kot noro.

Napaka je pa sledeča:
Klackalica(stvar ki je odgovorna za odpiranje ventilov, res nevem kako se reče pravilno) na sesalnem ventilu je bila obrabljena, tam ko naseda na odmično gred. Sedaj so zamenjane. Zamenjal sem še ventile(vse štiri). Sedaj pa upam da neki časa ne bo šraufanja.

Vsem, ki ste mi pomagali ugotavljati napako, se lepo zahvaljujem.
Kaksno olje pa uporabljas ? Kako pogosto ga menjas ? Ali je bil motor dostikrat mrzel vrten v obrate ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Lavrin sport
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 71
Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lavrin sport » 09 Mar 2009, 19:09

Vsaka čast
Upam da ti bo vredu delal. Zanima pa me koliko kilometrov pa imaš prevoženi, oziroma delovnih ur?


Cofko je zakon
:111:

Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 09 Mar 2009, 22:10

Olje je 15W-50. Mehanik mi je rekel da bi g abilo dobro zamenjati za 10W-40. Kaj pravite?
Motor se je pa vedno vrtel v prostem teku ~5min, preden sem štartal.

Motor ima ~5000km.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 09 Mar 2009, 22:24

Na Baji uporabljam samo Motul 5100 10W/40, prav tako ga uporabljajo nekateri motoristi na istem agregatu (BMW F-650), menjam ga med 5000-7000 km, do sedaj nisem opazil še nič čudnega.
Tudi ostalim uporabnikom mojih storitev vedno nalijem isto olje (Motul 5100 10W/40), menjava pa poteka tam med 2000-3000 prevoženih kilomertih. Tudi pri teh, do sedaj ni bilo nobenih pripomb itd...
Nekaj časa sem uporabljal tudi Castrolov GPS. V glavnem so danes olja tega cenovnega razreda zelo podobne kvalitete in preverjena. Najbolj pomembno je, da se uporablja pol-sintetična olja in ne navadna mineralna olja.
Uporaba sintetičnih (in seveda dražjih) olj se mi za naše turistične vožnje ne zdi smiselna. Druga zgodba so agregati, ki se vrtijo precej nad našimi obrati.



Enx
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1473
Pridružen: 14 Apr 2006, 18:50
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Enx » 10 Mar 2009, 09:07

Za delovne modele uporabite 10W40, za športne pa 15W50. Najbolje kar Motul 5100.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 10 Mar 2009, 12:07

Naceloma nimam nic proti MOTULu, le zanimivo se mi zdi, da ima tak status v Sloveniji. Ker recimo v nemciji je motul dalec za ostalimi. Tudi po raznih testih motornih olj je edino 300V se nekako vredu. Verjamem pa da so tako majhna odstopanja, da se ne splaca niti govoriti. Bolj me nekaj drugega zanima, ali je na Motul vec rabata za serviserje kot na recimo Castrol ali Purple Royal ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 10 Mar 2009, 22:48

Tudi motul 5100 in nikoli kaj drugega(izkušnje pri Kimkotu kxr 250) :!:



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 10 Mar 2009, 23:57

sandihab napisal/-a:Tudi motul 5100 in nikoli kaj drugega(izkušnje pri Kimkotu kxr 250) :!:
Kaksne izkusnje ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 12 Mar 2009, 21:17

moped mi je zelo čudno deloval-motor je imel neki zvok-cvenkanje,gladkeje je nato tekel,se mi je zdelo da tudi moči ni zgubljal(male razlike)ni več pokuril olja in to je to.Lahko pravim da sem po menjavi olja z motulom res bil zadovoljen.
Še en primer na lastnem avtu.Pred leti sem imej jeep cheroki z td motorjem,pred odhodom v švico sem naredil servis.Ob prihodu v Insbruk je motor izgubil moč pred predorom nisem mogel vozit niti 80 in motor se je pregreval.na srečo na bližnji pumpi izvlečemo olje z vakumom,nalijemo shel-olje in naslednjih 10000 km niti skašljal ni.Na pumpi so mi olje dali v neki tester in rekli da imam not olje za nič.Nevem pa kako olje so pred menoj nalivali na servisu,ker me niti ni zanimalo-sam da bo novo olje(no pa prav pooblaščeni servis...) Tako vidite se dogaja žal nam nekaterim. :butthead:



Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 13 Mar 2009, 08:31

sandihab napisal/-a:moped mi je zelo čudno deloval-motor je imel neki zvok-cvenkanje,gladkeje je nato tekel,se mi je zdelo da tudi moči ni zgubljal(male razlike)ni več pokuril olja in to je to.Lahko pravim da sem po menjavi olja z motulom res bil zadovoljen.
Še en primer na lastnem avtu.Pred leti sem imej jeep cheroki z td motorjem,pred odhodom v švico sem naredil servis.Ob prihodu v Insbruk je motor izgubil moč pred predorom nisem mogel vozit niti 80 in motor se je pregreval.na srečo na bližnji pumpi izvlečemo olje z vakumom,nalijemo shel-olje in naslednjih 10000 km niti skašljal ni.Na pumpi so mi olje dali v neki tester in rekli da imam not olje za nič.Nevem pa kako olje so pred menoj nalivali na servisu,ker me niti ni zanimalo-sam da bo novo olje(no pa prav pooblaščeni servis...) Tako vidite se dogaja žal nam nekaterim. :butthead:

Imam isto iskušnjo z oljem kot ti na CF ,pa naj še nevem kakšen strokovnjak reče da ni res, se mu lhko samo :P (CF samo motul)



Uporabniški avatar
miha7
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 29
Pridružen: 28 Nov 2010, 20:26
Kraj: Slovenj Gradec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a miha7 » 09 Avg 2011, 15:19

Zadnjič spremenil miha7, dne 29 Avg 2011, 19:43, skupaj popravljeno 2 krat.



CrnHudicek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 27
Pridružen: 02 Jun 2011, 10:58

ezh

Odgovor Napisal/-a CrnHudicek » 11 Avg 2011, 07:23

a imaš gumo ki povezuje vplinjač in cilinder dobro pritrjeno in nerazpokano.........po glasu motorja se sliši da prihaja do spremembe obratov torej se nekje spreminja razmerje mešanice zraka in bencina brez dotika ročke za plin. jaz stavim na gume oziroma na fauš zrak



Uporabniški avatar
miha7
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 29
Pridružen: 28 Nov 2010, 20:26
Kraj: Slovenj Gradec
Kontakt:

Re: Neznana napaka CFmota

Odgovor Napisal/-a miha7 » 29 Avg 2011, 20:03

Pa sem ugotovil. Sicer že pred cca. 14 dnevi, pa imam precej dela in bolj poredko sledim na forumu.

Vzrok napake pa je sledeč.

Med rezervoarjem in uplinjačem se nahaja filter in črpalka (izgled je sive kovinske barve) ki deluje na principu podtlaka. In ta črpalka črpa tako kot hodi bat gor in dol, ter dovaja gorivo v uplinjač. In seveda JAZ sem to zadevo čistil s stisnjenim zrakom ter v tej črpalki prebil membrano in je bencin tekel skozi v takšnih količinah da mi je motor enostavno zalivalo. Po mnenju serviserja te črpalke sedaj ne potrebujem saj se rezervoar nahaja nad uplinjačem. Opazil pa tudi nisem da bi motor v kakšnem nagibu ali ob manjši količini goriva v rezervoarju nemirno tekel.

Za nemiren tek pa je bila kriva umazanija v uplinjaču. Na napakah se učimo bi lahko rekel, in Cofo prede naprej :mrgreen:

Slika



Odgovori