Cf Moto po prevoženih 4000 km
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Cf Moto po prevoženih 4000 km
Torej po prevoženih 4000 kilometrih je stanje na cofotu sledeče:
2x naredil servis menjava olja, oljnega filtra ter čiščenje zračnega filtra in mazanje zadnjih puš. V tem obdobju se je odvil nosilec izpušnje cevi in to iz bloka. Vzrok za to so bile vibracije. Na vlečni kljuki se je odvil vijak. Ponovno sem ga zategnil. Matica , ki drži zadnjo luč se je odvila in zgubila. Zamenjal sem jih z avtomobilskimi , ki imajo po robu plastiko tako , da do tega ne more več priti. Med servisnimi intervali je potrebno dolivati olje. Kuri ga kostantno in v mejah normale deci in pol na 2000 km. Pri 4000 km preveril tudi jermen in nobenih posebnosti. Predvidevam , da bo zdržal caa 8000km.
Pri 4000km zamenjal semerink na osovini ob izhodu motorja kamor se priklopi kardan. Opazil sem mastni madež in se odločil ,da ga zamenjam preventivno. Verjetno zopet problem meteriljal. Kitajska guma pač ni preveč kvalitetna. Vgradil sem semerink , ki zdrži 180 stopinj in zdaj drži bp.
Drugače nobenih posebnosti nalivam bencin in se vozim. Za enkrat zelo zadovoljen. Napake pričakovane in nič posebnega glede na teren kjer se vozim.
l.p.civava
2x naredil servis menjava olja, oljnega filtra ter čiščenje zračnega filtra in mazanje zadnjih puš. V tem obdobju se je odvil nosilec izpušnje cevi in to iz bloka. Vzrok za to so bile vibracije. Na vlečni kljuki se je odvil vijak. Ponovno sem ga zategnil. Matica , ki drži zadnjo luč se je odvila in zgubila. Zamenjal sem jih z avtomobilskimi , ki imajo po robu plastiko tako , da do tega ne more več priti. Med servisnimi intervali je potrebno dolivati olje. Kuri ga kostantno in v mejah normale deci in pol na 2000 km. Pri 4000 km preveril tudi jermen in nobenih posebnosti. Predvidevam , da bo zdržal caa 8000km.
Pri 4000km zamenjal semerink na osovini ob izhodu motorja kamor se priklopi kardan. Opazil sem mastni madež in se odločil ,da ga zamenjam preventivno. Verjetno zopet problem meteriljal. Kitajska guma pač ni preveč kvalitetna. Vgradil sem semerink , ki zdrži 180 stopinj in zdaj drži bp.
Drugače nobenih posebnosti nalivam bencin in se vozim. Za enkrat zelo zadovoljen. Napake pričakovane in nič posebnega glede na teren kjer se vozim.
l.p.civava
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Zdravo.
Po 5000 km me je cofo skoraj pustil na cedilu
. V Osilnici je bilo kar precej problemov z mopedi tako jo je zagodel tudi meni. Ko smo že čakali v vrsti za šart proti Bihaću sem opazil kar precejšen oljni madež na levi strani motorja ,ker nisem mogel ugotoviti od kje prihaja to olje sem se raje odločil, da prekinem potovanje. Odločitev je bila pravilna kot se je pokazalo kasneje. Malo pred Turjakom mi je namreč prebilo izpušno cev . Tako sem imel ropotanja do doma več kot dovolj. Izkazalo se je , da problemi niso bili ravno hudi. Oje je puščalo pri izhodu kabla alternatorja. Zadevo sem očistil z trikloritenom in namazal z 300 stopinjskim silikonskim kitom .Za zdaj drži. Pri izpušni cevi se je pa izkazalo ,da so zopet eno pihnili Kitajci. Namreč obseg cev kolektorja je manjši kot je obseg cevi izpuha. Namesto ,da bi izdelali tako cev , ki bi pasala eno v drugo na tesno so se ti genijalci domisli tesnilke iz grafitnega materilijala v obliki zelo tanke cevke. To natakneš nato na kolektor vse skupaj pa potem v izpušno cev. Materijal pač ne zdrži treslajev in vročine in zato ga počasi načenja. Stvar sem rešil zelo preprosto izdelal sem indetično cevko iz železa . Zdaj stvar deluje b.p.
Pa lep pozdrav do naslednje epizode Cofo in jaz
l.p.civava
Po 5000 km me je cofo skoraj pustil na cedilu

Pa lep pozdrav do naslednje epizode Cofo in jaz

l.p.civava
- spicek
- Ižanc
- Reactions:
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 02 Jul 2008, 08:50
- Kraj: Nekje pod Krimom
- Kontakt:
Živjo,
popolnoma enako se je meni zgodilo v Osilnici z Žiletovim CF. Najprej je začel težje vžigati, potem sem pa med vožnjo domov imel probleme, ker mi je med vožnjo na križiščih, kjer sem se mogel ustaviti ugašal. Ropot do Iga pa me je na koncu že zelo motil
.
popolnoma enako se je meni zgodilo v Osilnici z Žiletovim CF. Najprej je začel težje vžigati, potem sem pa med vožnjo domov imel probleme, ker mi je med vožnjo na križiščih, kjer sem se mogel ustaviti ugašal. Ropot do Iga pa me je na koncu že zelo motil

Speed is passion, but must be under control 

Pozdravljeni.
Doma smo se kar naenkrat mal ogrel za nakup 4kolesnika
Nas je čist obnorel. Zaenkrat bi rajši obliko delovnega model, kakršne je tudi CFMoto. Bolj resno se zanimamo za TA model. Ga je kdo že vozil, videl? Bo v redu za začetnika ali priporočate kaj drugega? V glavnem bo za vožnjo po gozdu (za sprostitev, gobe nabirat,...). Fajn je če je malo bolj vzdržljiv, vidim pa da so CFmoto kar vzdržljivi za to ceno..
LP
Doma smo se kar naenkrat mal ogrel za nakup 4kolesnika

LP


Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:48, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Zdravo.
Ponovno bom opisal nekaj problemov , ki sem jih imel z cofotom. Po prevoženih 6000 km mi je zlomilo zgornji nosilec , ki drži motor. Sama cev je dovolj močna so pa ušesa za pritrdi motor prava šala.Z enkrat sem samo zavaril i inox elektrodo naslednič bo pa potrebno ta ušesa narediti na novo.

Posledično je bil bolj obremenjen izpušni sistem in rezultat tega je bi odlom nosilca izpušne cevi na poti iz Opatije. Stvar sem saniral z inox elektrodo. Spotoma sem pa še zbil ven dušilec in sedaj ima cofo precej bolj zdrav zvok pa zudi potegne lepše.




Tukaj je še slika sanirane cevi po prebitju grafitnega tesnila. Na desni je grafitno tesnilo na levi pa sanirana cev z podrejano železno cevjo indetične oblike kot je grafvitno tesnilo . Za enkrat se obnese b.p.

Na poti v Opatijo sem imel probleme z svečko ki je zdržala 800 km več kot je navedeno v servisnih navodilih za serviserje. sedaj sem jo zamenja z svečko Japonske izdelave. Bomo videli kaj bo.
Svečko je potrebno zamenjati pri cofotu na 5000 km. Prvi znak , da je svečka potrebna zamenjave je izpuščanje vžigov ko odvzamemo plin. To se še posebno opazi pri vožnji po klancu navzdol. Pri svečki je potrebna previdnost , ker meni bi se kmalu zgodilo , da se ne bi mogel vrniti iz Opatije. Potrebno je imeti cevni ključ, ki pa je potreben precejšne predelave , da sploh lahko dosežemo svečko!
Upam ,da vam to kaj pomaga .
l.p.civava
Ponovno bom opisal nekaj problemov , ki sem jih imel z cofotom. Po prevoženih 6000 km mi je zlomilo zgornji nosilec , ki drži motor. Sama cev je dovolj močna so pa ušesa za pritrdi motor prava šala.Z enkrat sem samo zavaril i inox elektrodo naslednič bo pa potrebno ta ušesa narediti na novo.

Posledično je bil bolj obremenjen izpušni sistem in rezultat tega je bi odlom nosilca izpušne cevi na poti iz Opatije. Stvar sem saniral z inox elektrodo. Spotoma sem pa še zbil ven dušilec in sedaj ima cofo precej bolj zdrav zvok pa zudi potegne lepše.




Tukaj je še slika sanirane cevi po prebitju grafitnega tesnila. Na desni je grafitno tesnilo na levi pa sanirana cev z podrejano železno cevjo indetične oblike kot je grafvitno tesnilo . Za enkrat se obnese b.p.

Na poti v Opatijo sem imel probleme z svečko ki je zdržala 800 km več kot je navedeno v servisnih navodilih za serviserje. sedaj sem jo zamenja z svečko Japonske izdelave. Bomo videli kaj bo.
Svečko je potrebno zamenjati pri cofotu na 5000 km. Prvi znak , da je svečka potrebna zamenjave je izpuščanje vžigov ko odvzamemo plin. To se še posebno opazi pri vožnji po klancu navzdol. Pri svečki je potrebna previdnost , ker meni bi se kmalu zgodilo , da se ne bi mogel vrniti iz Opatije. Potrebno je imeti cevni ključ, ki pa je potreben precejšne predelave , da sploh lahko dosežemo svečko!
Upam ,da vam to kaj pomaga .
l.p.civava
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 27
- Pridružen: 02 Jun 2011, 10:58