Cf Moto po prevoženih 4000 km

Odgovori
Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Cf Moto po prevoženih 4000 km

Odgovor Napisal/-a Civava » 18 Jul 2008, 14:59

Torej po prevoženih 4000 kilometrih je stanje na cofotu sledeče:
2x naredil servis menjava olja, oljnega filtra ter čiščenje zračnega filtra in mazanje zadnjih puš. V tem obdobju se je odvil nosilec izpušnje cevi in to iz bloka. Vzrok za to so bile vibracije. Na vlečni kljuki se je odvil vijak. Ponovno sem ga zategnil. Matica , ki drži zadnjo luč se je odvila in zgubila. Zamenjal sem jih z avtomobilskimi , ki imajo po robu plastiko tako , da do tega ne more več priti. Med servisnimi intervali je potrebno dolivati olje. Kuri ga kostantno in v mejah normale deci in pol na 2000 km. Pri 4000 km preveril tudi jermen in nobenih posebnosti. Predvidevam , da bo zdržal caa 8000km.
Pri 4000km zamenjal semerink na osovini ob izhodu motorja kamor se priklopi kardan. Opazil sem mastni madež in se odločil ,da ga zamenjam preventivno. Verjetno zopet problem meteriljal. Kitajska guma pač ni preveč kvalitetna. Vgradil sem semerink , ki zdrži 180 stopinj in zdaj drži bp.
Drugače nobenih posebnosti nalivam bencin in se vozim. Za enkrat zelo zadovoljen. Napake pričakovane in nič posebnega glede na teren kjer se vozim.


l.p.civava



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 31 Jul 2008, 16:26

Zdravo.
Po 5000 km me je cofo skoraj pustil na cedilu :( . V Osilnici je bilo kar precej problemov z mopedi tako jo je zagodel tudi meni. Ko smo že čakali v vrsti za šart proti Bihaću sem opazil kar precejšen oljni madež na levi strani motorja ,ker nisem mogel ugotoviti od kje prihaja to olje sem se raje odločil, da prekinem potovanje. Odločitev je bila pravilna kot se je pokazalo kasneje. Malo pred Turjakom mi je namreč prebilo izpušno cev . Tako sem imel ropotanja do doma več kot dovolj. Izkazalo se je , da problemi niso bili ravno hudi. Oje je puščalo pri izhodu kabla alternatorja. Zadevo sem očistil z trikloritenom in namazal z 300 stopinjskim silikonskim kitom .Za zdaj drži. Pri izpušni cevi se je pa izkazalo ,da so zopet eno pihnili Kitajci. Namreč obseg cev kolektorja je manjši kot je obseg cevi izpuha. Namesto ,da bi izdelali tako cev , ki bi pasala eno v drugo na tesno so se ti genijalci domisli tesnilke iz grafitnega materilijala v obliki zelo tanke cevke. To natakneš nato na kolektor vse skupaj pa potem v izpušno cev. Materijal pač ne zdrži treslajev in vročine in zato ga počasi načenja. Stvar sem rešil zelo preprosto izdelal sem indetično cevko iz železa . Zdaj stvar deluje b.p.

Pa lep pozdrav do naslednje epizode Cofo in jaz :D

l.p.civava



Uporabniški avatar
spicek
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 158
Pridružen: 02 Jul 2008, 08:50
Kraj: Nekje pod Krimom
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a spicek » 01 Avg 2008, 07:10

Živjo,
popolnoma enako se je meni zgodilo v Osilnici z Žiletovim CF. Najprej je začel težje vžigati, potem sem pa med vožnjo domov imel probleme, ker mi je med vožnjo na križiščih, kjer sem se mogel ustaviti ugašal. Ropot do Iga pa me je na koncu že zelo motil :twisted: .


Speed is passion, but must be under control :D

Uporabniški avatar
žile
Podmorničar
Reactions:
Prispevkov: 217
Pridružen: 11 Maj 2008, 18:32
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a žile » 01 Avg 2008, 15:23

Cofko popravljen. Kar se tiče cevi, ki je manjšega preseka, sem na servisu naročil, naj enostavno zavarijo izpušno cev, da je brez dodatkov, ker naj bi bila tista cevka tako ali tako samo zaradi homologacije in ta zelenih.
Stvar še ni preizkušena in ne vem kako deluje. Bom obvestil.
Lp, Žile



johnnyo
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 1
Pridružen: 11 Avg 2008, 16:38

Odgovor Napisal/-a johnnyo » 12 Avg 2008, 09:00

Pozdravljeni.

Doma smo se kar naenkrat mal ogrel za nakup 4kolesnika :D Nas je čist obnorel. Zaenkrat bi rajši obliko delovnega model, kakršne je tudi CFMoto. Bolj resno se zanimamo za TA model. Ga je kdo že vozil, videl? Bo v redu za začetnika ali priporočate kaj drugega? V glavnem bo za vožnjo po gozdu (za sprostitev, gobe nabirat,...). Fajn je če je malo bolj vzdržljiv, vidim pa da so CFmoto kar vzdržljivi za to ceno..

LP ;)



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 12 Avg 2008, 09:05

:D
Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:48, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
Kovk
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 143
Pridružen: 27 Apr 2008, 10:33
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kovk » 12 Avg 2008, 11:26

...cfkota jaz rabim bolj za delat kot za vozit, pa se kar obnese.
Za dolge proge pa verjetno rabiš cestne gume gor dati. Za po hribu, takšno bolj easy vožnjo je pa ok.


Eppur Si Muove !

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 13 Avg 2008, 21:26

Zdravo.
Ponovno bom opisal nekaj problemov , ki sem jih imel z cofotom. Po prevoženih 6000 km mi je zlomilo zgornji nosilec , ki drži motor. Sama cev je dovolj močna so pa ušesa za pritrdi motor prava šala.Z enkrat sem samo zavaril i inox elektrodo naslednič bo pa potrebno ta ušesa narediti na novo.

Slika

Posledično je bil bolj obremenjen izpušni sistem in rezultat tega je bi odlom nosilca izpušne cevi na poti iz Opatije. Stvar sem saniral z inox elektrodo. Spotoma sem pa še zbil ven dušilec in sedaj ima cofo precej bolj zdrav zvok pa zudi potegne lepše.

Slika

Slika

Slika

Slika

Tukaj je še slika sanirane cevi po prebitju grafitnega tesnila. Na desni je grafitno tesnilo na levi pa sanirana cev z podrejano železno cevjo indetične oblike kot je grafvitno tesnilo . Za enkrat se obnese b.p.

Slika


Na poti v Opatijo sem imel probleme z svečko ki je zdržala 800 km več kot je navedeno v servisnih navodilih za serviserje. sedaj sem jo zamenja z svečko Japonske izdelave. Bomo videli kaj bo.
Svečko je potrebno zamenjati pri cofotu na 5000 km. Prvi znak , da je svečka potrebna zamenjave je izpuščanje vžigov ko odvzamemo plin. To se še posebno opazi pri vožnji po klancu navzdol. Pri svečki je potrebna previdnost , ker meni bi se kmalu zgodilo , da se ne bi mogel vrniti iz Opatije. Potrebno je imeti cevni ključ, ki pa je potreben precejšne predelave , da sploh lahko dosežemo svečko!

Upam ,da vam to kaj pomaga .


l.p.civava



CrnHudicek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 27
Pridružen: 02 Jun 2011, 10:58

ve

Odgovor Napisal/-a CrnHudicek » 10 Jun 2011, 12:53

to s svečko sem občutil na lastni koži..........wtf kaj zakomplicirajo menjavo sveče jaoooooooo



Odgovori