Odgovor
Napisal/-a baron21 » 14 Nov 2008, 14:06
Pa je kdo ob teh električnih dodatkih pomislil na to, kolikšna je moč induktorja in regulatorja napetosti? Ker je navadno pri vseh teh novih stvareh narejeno vse ,,na knap,, verjetno ni ravno rezerve na elektro delih.
Normalna električna obremenitev luči je sicer odvisna od modela in je npr. pri CF, Can-AM, Jumbotu, ki imajo dvojne luči (leve in desne) 125w + 42w stop luči + žmigavci. Ventilator hladilnika je samo občasni porabnik. Torej cca 170w konstantne obremenitve. Ob dodajanju špic lamp in ogrevanih ročk se poraba poveča za 160w, kar predstavlja več kot 90% dodatka.
Ker se regulator napetosti že ob ,,normalni ,, uporabi kar precej greje in ob dejstvu, da je napetost konstantna, se seveda povečuje tok, kar povzroči dodatno segrevanje regulatorja in induktorja. Res je, da se večinoma to uporablja pozimi, vendar vseeno obstaja kar realna možnost uničenja. Poleg tega je napetost polnjenja nižja zaradi velikih obremenitev. Induktor je sicer integriran v motorju in ima enako temperaturo kot olje, vendar če je električno preobremenjen bo pregorel.
Dobro bi bilo izvedeti maksimalni tok generatorja oz. moč posameznih delov pri serviserju ali proizvajalcu pred montažo dodatkov. Druga šibka točka elektro instalacij na atv je na kabelj čevljih. Že sami spoji se lahko pregrevajo, poleg tega so izpostavljeni vibracijam in umazaniji, kar dodatno zmanjšuje njihovo kontaktno površino. Posledica je pregrevanje in prekinitev v najbolj nepravem trenutku.
Lep pozdrav!