Motor trokira Cf 500A

Odgovori
zverinko
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 Mar 2009, 18:47

Motor trokira Cf 500A

Odgovor Napisal/-a zverinko » 19 Mar 2009, 19:03

Zdravo.Lep pozdrav vsem lastnikom štirikolesnikom.Sem prvič na forumu.Moj Cf moto 500 A mi začne trokirati ko hočem vzratno peljati ali pa ko ga imam v prostem teku in hočem na hitro dodati plin.Na servisu mi je rekel da misli da mora biti tako da ne bi prehitro zapeljal nazaj zaradi varnosti.Ko pa vključim 4x4 pogon za rikverc gre z polnim gasom.Imam tudi probleme z prestavno vročico se zelo težko prestavlja posebno v počasno L je skoraj nemogoče dobiti.Hvala Vsem ki mi boste svetovali.Prevoženih 1800 km.Še v garanciji. :twisted:



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 19 Mar 2009, 19:25

Naceloma imajo skoraj vsi ATV blokado za vzvratno, ki prekinja gas zaradi varnosti. Ob tvojih problemih zna biti, da je s tem kaj narobe. V kolikor pa ti trokira tudi ko se peljes naprej, pa bi bilo najprej za scistiti vplinjac (smeti med bencinom).

Zakaj ga ne peljes na servis ? Verjetno je se v garanciji ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

zverinko
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 Mar 2009, 18:47

Odgovor Napisal/-a zverinko » 19 Mar 2009, 19:57

Hvala za mnenje Freshslo.Meni trokira tudi takrat ko je v nuli in hočem hitro dodati gas.Kako pa se tvoj kaj šalta.Lp. Zverinko.



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 19 Mar 2009, 20:10

Za rikverc je v redu, da ti trokira. Mislim tudi, da imaš gumbek override, ki ti sprosti to blokado. Oz. se blokada sprosti samodejno, ko vklopiš zaporo diferenciala.

Ko prestavljaš, pritisni nožno bremzo. Mislim, da gre potem lažje.

Ko zatrokira naprej ... hm ... najbolje, da jim to poveš na servisu, da naštelajo ali spucajo vplinjač.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

zverinko
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 Mar 2009, 18:47

Odgovor Napisal/-a zverinko » 19 Mar 2009, 20:23

Še nekaj bi vprašal.Koliko in kako se hitro nabere olje v čepku pod zračnim filtrom.



sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 19 Mar 2009, 21:01

Ti to dela hladen ?Hladnega počasi segrej nato pa gas,čok pa obvezno odpret.

Olje pri gumi čepku,se nima kaj nabirati,ta je za izpust kake vode...ko zaplavaš bolj globše.Lahko se ti nabira edino olje z katerim je premazan filter!?
menjalno ročico pa sprošča sornik ki je na sajli in ob pritisku na zavoro se izvleče iz ležišča.Sajlo čim prej napni da lahko nemoteno sornik izvleče iz luknje.Poglej prvo sliko-vidiš sornik,na drugi pa vidiš kaj se zgodi če ne moreš menjat-zlomiš nosilec ki je iz aluminija. :lol:
Slika
Slika
in to je sajla na spodnji stopalki,pri tem bi še dodal da prestavite vsi vzmet od stikala štop luči ker ta ne stoji ravno od natega-zato pa šteka, stikalo nato pa še malo ščistit(meni deluje brezhibno že 2000km.)Ni pa potrebno menjat stikala.
Slika
:volan:



zverinko
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 Mar 2009, 18:47

Odgovor Napisal/-a zverinko » 19 Mar 2009, 21:17

Meni je na servisu rekel da,to olje pride v čep če se mašina pregreva pri meni pa pride že po cc 50 km.To je čep ki je na sredini motorja.Hvala



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Mar 2009, 21:46

:drinkers:
Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:58, skupaj popravljeno 1 krat.



zverinko
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 Mar 2009, 18:47

Odgovor Napisal/-a zverinko » 19 Mar 2009, 22:02

Hvala Jaka Kakšno Olje mi svetuješ.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Mar 2009, 23:17

:drinkers:
Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:58, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 23 Mar 2009, 22:36

Sandihab ali lahko prosim razložiš zadevo s federčki (še nisem nič razkopaval tam vendar vidim, da jih je celga f..a :shock: ). In kako misliš s tem 'prestaviti' :?: , ker so meni že tudi fantje omenjal, da preveč bremzam :k: .


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 24 Mar 2009, 22:11

Raflj,feder ki je pritrjen na pedalo (nožno zavoro)-tisti ki ob pritisku na zavoro izvleče stikalo štop luči,v orginalu ni pritrjen ravno v smeri delovanja stikala.Ta federček sem prestavil na drugo mesto tako da deluje nateg vzmeti gladko z stikalom.Če me razumeš,dobro poglej stikalo in ti bo jasno kako feder vleče stikalo v eno stran zato se pa ne vrača nazaj in z tem niti ne prekinja stika.Na sliki se dobro vidi kako stoji feder,sem ga pa samo prestavil k drugemu fedru.Res hecna zadeva ampak zdaj deluje normalno,pa nobenga drugega stikala ni potrebno nabavljat.Dobro ga očisti,namaži in mora delovati.lp :lol:
Poglej ta zunanjo sajlo z močnejšo vzmetjo pa ja ta zatič ki se ob stisku na zavoro izvleče iz utora da lahko prestavljaš menjalno ročico.Zaradi tega zatiča se mi je polomil nosilec menjalne ročice-zato pa se težko menjava na teh mopedih! Da vidiš, zdaj pa gre z lahkoto. :shock:



Uporabniški avatar
RAFLj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 240
Pridružen: 28 Jul 2007, 11:26
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a RAFLj » 25 Mar 2009, 12:19

Razumem. Bom danes če po vse po sreči razkopal zadevo, da preverim kako je s tem. HVALA za enkrat. :D


Gremo na enega ...
2008 SYM QUAD LANDER 250
2009 CF Moto 500A

Uporabniški avatar
Lavrin sport
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 71
Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lavrin sport » 28 Jul 2009, 09:37

Zdravo

Imam problem ker mi motor noče oziroma neenakomerno deluje pod prostim tekom (štand gasom). Očistil sem zračni filter in nastavil gas na 1300-1400 obratov, pa se še vedno zaleta.
Kaj naj naredim?
Samo delovanje motorja med vožnjo pa je normalno.


Cofko je zakon
:111:

Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 28 Jul 2009, 12:14

Očisti vplinjač in čistilne mrežice za bencin.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 28 Jul 2009, 12:27

hurco napisal/-a:Očisti vplinjač in čistilne mrežice za bencin.
In dobro preveri, da ne vleče kje še dodatnega zraka najbolje malo z štart sprejem pošpricaj okoli uplinjača.



Uporabniški avatar
Lavrin sport
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 71
Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lavrin sport » 30 Jul 2009, 13:32

Danes naredil vse kot ste mi svetovali pa ni nič bolše.
bo še enkrat opisal mogoče sem bil prvič malenkost pomanjkljiv.
Motor ne vžge brez gasa-tudi ko je na delovni temperaturi, potem pa moram parkrat pritisnit gas in nekako dela pod prostim tekom.
Sedaj kjo sem popolnoma razdrl vplinjač, ni bilo nobenih sledi od umazanije ali smeti, pa sem vseeno vse lepo spihal in zložil nazaj.
Motor pa se še vedno občasno zatrokira.
Imam pa samo eno vprašanje še Kaj je vijak na spodnji strani vplinjača, kateri je tudi edini? Kaj se z njim regulira?

Hvala


Cofko je zakon
:111:

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 30 Jul 2009, 17:26

Lavrin sport napisal/-a:Danes naredil vse kot ste mi svetovali pa ni nič bolše.
bo še enkrat opisal mogoče sem bil prvič malenkost pomanjkljiv.
Motor ne vžge brez gasa-tudi ko je na delovni temperaturi, potem pa moram parkrat pritisnit gas in nekako dela pod prostim tekom.
Sedaj kjo sem popolnoma razdrl vplinjač, ni bilo nobenih sledi od umazanije ali smeti, pa sem vseeno vse lepo spihal in zložil nazaj.
Motor pa se še vedno občasno zatrokira.
Imam pa samo eno vprašanje še Kaj je vijak na spodnji strani vplinjača, kateri je tudi edini? Kaj se z njim regulira?

Hvala
Ali si odstranil plovec. Pod plovcem sta še dva vijaka pod enim je še ena mrežica in grem glavo stavit , da boš tam našem nekaj črnega.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 30 Jul 2009, 20:12

Ali imas plovec pravilno nastavljen (1cm nad sticiscem ohisja, ce obrnes vplinjac na glavo) oz. ce pomeris z cevko ti mora priti bencin 3,5-4mm nad sticisce (pravilno obrnjen vplinjac).

Z vijakom na spodnji strani se regulira mesanico bencina/zraka. Steje se pa obrate od cisto zavitega proti odvitemu.

Na ZS mi sporoci email, pa ti posljem service manual za CFja.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Lavrin sport
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 71
Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lavrin sport » 30 Jul 2009, 21:42

Res je pod plovcem pa nisem gledal.
Zaenkrat bom pustil zadevo pri miru ker grem na morje, tako da zadevo nadaljujem čez štirinajst dni.
Hvala vsem skupaj za pomoč pa se oglasim po dopustu.


Cofko je zakon
:111:

Odgovori