
Motor trokira Cf 500A
Motor trokira Cf 500A
Zdravo.Lep pozdrav vsem lastnikom štirikolesnikom.Sem prvič na forumu.Moj Cf moto 500 A mi začne trokirati ko hočem vzratno peljati ali pa ko ga imam v prostem teku in hočem na hitro dodati plin.Na servisu mi je rekel da misli da mora biti tako da ne bi prehitro zapeljal nazaj zaradi varnosti.Ko pa vključim 4x4 pogon za rikverc gre z polnim gasom.Imam tudi probleme z prestavno vročico se zelo težko prestavlja posebno v počasno L je skoraj nemogoče dobiti.Hvala Vsem ki mi boste svetovali.Prevoženih 1800 km.Še v garanciji. 

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Naceloma imajo skoraj vsi ATV blokado za vzvratno, ki prekinja gas zaradi varnosti. Ob tvojih problemih zna biti, da je s tem kaj narobe. V kolikor pa ti trokira tudi ko se peljes naprej, pa bi bilo najprej za scistiti vplinjac (smeti med bencinom).
Zakaj ga ne peljes na servis ? Verjetno je se v garanciji ?
Zakaj ga ne peljes na servis ? Verjetno je se v garanciji ?
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Za rikverc je v redu, da ti trokira. Mislim tudi, da imaš gumbek override, ki ti sprosti to blokado. Oz. se blokada sprosti samodejno, ko vklopiš zaporo diferenciala.
Ko prestavljaš, pritisni nožno bremzo. Mislim, da gre potem lažje.
Ko zatrokira naprej ... hm ... najbolje, da jim to poveš na servisu, da naštelajo ali spucajo vplinjač.
Ko prestavljaš, pritisni nožno bremzo. Mislim, da gre potem lažje.
Ko zatrokira naprej ... hm ... najbolje, da jim to poveš na servisu, da naštelajo ali spucajo vplinjač.
WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!

-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 180
- Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
- Kraj: Murska Sobota
- Kontakt:
Ti to dela hladen ?Hladnega počasi segrej nato pa gas,čok pa obvezno odpret.
Olje pri gumi čepku,se nima kaj nabirati,ta je za izpust kake vode...ko zaplavaš bolj globše.Lahko se ti nabira edino olje z katerim je premazan filter!?
menjalno ročico pa sprošča sornik ki je na sajli in ob pritisku na zavoro se izvleče iz ležišča.Sajlo čim prej napni da lahko nemoteno sornik izvleče iz luknje.Poglej prvo sliko-vidiš sornik,na drugi pa vidiš kaj se zgodi če ne moreš menjat-zlomiš nosilec ki je iz aluminija.


in to je sajla na spodnji stopalki,pri tem bi še dodal da prestavite vsi vzmet od stikala štop luči ker ta ne stoji ravno od natega-zato pa šteka, stikalo nato pa še malo ščistit(meni deluje brezhibno že 2000km.)Ni pa potrebno menjat stikala.


Olje pri gumi čepku,se nima kaj nabirati,ta je za izpust kake vode...ko zaplavaš bolj globše.Lahko se ti nabira edino olje z katerim je premazan filter!?
menjalno ročico pa sprošča sornik ki je na sajli in ob pritisku na zavoro se izvleče iz ležišča.Sajlo čim prej napni da lahko nemoteno sornik izvleče iz luknje.Poglej prvo sliko-vidiš sornik,na drugi pa vidiš kaj se zgodi če ne moreš menjat-zlomiš nosilec ki je iz aluminija.



in to je sajla na spodnji stopalki,pri tem bi še dodal da prestavite vsi vzmet od stikala štop luči ker ta ne stoji ravno od natega-zato pa šteka, stikalo nato pa še malo ščistit(meni deluje brezhibno že 2000km.)Ni pa potrebno menjat stikala.



Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:58, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++

Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:58, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 180
- Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
- Kraj: Murska Sobota
- Kontakt:
Raflj,feder ki je pritrjen na pedalo (nožno zavoro)-tisti ki ob pritisku na zavoro izvleče stikalo štop luči,v orginalu ni pritrjen ravno v smeri delovanja stikala.Ta federček sem prestavil na drugo mesto tako da deluje nateg vzmeti gladko z stikalom.Če me razumeš,dobro poglej stikalo in ti bo jasno kako feder vleče stikalo v eno stran zato se pa ne vrača nazaj in z tem niti ne prekinja stika.Na sliki se dobro vidi kako stoji feder,sem ga pa samo prestavil k drugemu fedru.Res hecna zadeva ampak zdaj deluje normalno,pa nobenga drugega stikala ni potrebno nabavljat.Dobro ga očisti,namaži in mora delovati.lp 
Poglej ta zunanjo sajlo z močnejšo vzmetjo pa ja ta zatič ki se ob stisku na zavoro izvleče iz utora da lahko prestavljaš menjalno ročico.Zaradi tega zatiča se mi je polomil nosilec menjalne ročice-zato pa se težko menjava na teh mopedih! Da vidiš, zdaj pa gre z lahkoto.

Poglej ta zunanjo sajlo z močnejšo vzmetjo pa ja ta zatič ki se ob stisku na zavoro izvleče iz utora da lahko prestavljaš menjalno ročico.Zaradi tega zatiča se mi je polomil nosilec menjalne ročice-zato pa se težko menjava na teh mopedih! Da vidiš, zdaj pa gre z lahkoto.

- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt:
- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt:
Danes naredil vse kot ste mi svetovali pa ni nič bolše.
bo še enkrat opisal mogoče sem bil prvič malenkost pomanjkljiv.
Motor ne vžge brez gasa-tudi ko je na delovni temperaturi, potem pa moram parkrat pritisnit gas in nekako dela pod prostim tekom.
Sedaj kjo sem popolnoma razdrl vplinjač, ni bilo nobenih sledi od umazanije ali smeti, pa sem vseeno vse lepo spihal in zložil nazaj.
Motor pa se še vedno občasno zatrokira.
Imam pa samo eno vprašanje še Kaj je vijak na spodnji strani vplinjača, kateri je tudi edini? Kaj se z njim regulira?
Hvala
bo še enkrat opisal mogoče sem bil prvič malenkost pomanjkljiv.
Motor ne vžge brez gasa-tudi ko je na delovni temperaturi, potem pa moram parkrat pritisnit gas in nekako dela pod prostim tekom.
Sedaj kjo sem popolnoma razdrl vplinjač, ni bilo nobenih sledi od umazanije ali smeti, pa sem vseeno vse lepo spihal in zložil nazaj.
Motor pa se še vedno občasno zatrokira.
Imam pa samo eno vprašanje še Kaj je vijak na spodnji strani vplinjača, kateri je tudi edini? Kaj se z njim regulira?
Hvala
Cofko je zakon


- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Ali si odstranil plovec. Pod plovcem sta še dva vijaka pod enim je še ena mrežica in grem glavo stavit , da boš tam našem nekaj črnega.Lavrin sport napisal/-a:Danes naredil vse kot ste mi svetovali pa ni nič bolše.
bo še enkrat opisal mogoče sem bil prvič malenkost pomanjkljiv.
Motor ne vžge brez gasa-tudi ko je na delovni temperaturi, potem pa moram parkrat pritisnit gas in nekako dela pod prostim tekom.
Sedaj kjo sem popolnoma razdrl vplinjač, ni bilo nobenih sledi od umazanije ali smeti, pa sem vseeno vse lepo spihal in zložil nazaj.
Motor pa se še vedno občasno zatrokira.
Imam pa samo eno vprašanje še Kaj je vijak na spodnji strani vplinjača, kateri je tudi edini? Kaj se z njim regulira?
Hvala
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Ali imas plovec pravilno nastavljen (1cm nad sticiscem ohisja, ce obrnes vplinjac na glavo) oz. ce pomeris z cevko ti mora priti bencin 3,5-4mm nad sticisce (pravilno obrnjen vplinjac).
Z vijakom na spodnji strani se regulira mesanico bencina/zraka. Steje se pa obrate od cisto zavitega proti odvitemu.
Na ZS mi sporoci email, pa ti posljem service manual za CFja.
Z vijakom na spodnji strani se regulira mesanico bencina/zraka. Steje se pa obrate od cisto zavitega proti odvitemu.
Na ZS mi sporoci email, pa ti posljem service manual za CFja.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt: