kateri športni filter za cf moto 500
kateri športni filter za cf moto 500
Zanima me če ima kdo na cofkotu zračni šporni filter in pa če se kaj pozna na moči?
Menjava samo zračnega filtra je stran vržen denar.
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Potem umikam izjavo, naprej odgovarjajo poznavalci.
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:48, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Bom povedal amatersko! Brez kakršnihkoli drugih predelav sem z menjavo filtra pridobil občutno večjo moč v območju srednjih obratov!
Govorim o EFI motorju. Pri "klasiki" pa seveda pride do spremembe vendar je za občutnejšo spremembo potrebno ponastaviti "fergazer" (uplinjač) kar pa je že več kot samo menjava filtra!
Menjava običajnega filtra z športnim je seveda najenostavnejši poseg da "motor zadiha", vendar pa drži, da brez dodatnih nastavitev in predelav air-box-a in drugih posegov neke revolucije na motorju pač ne bo!
Lahko pa samo z športnim filtrom brez ostalih nastavitev narediš tudi škodo!
Osebno sem filter zamenjal zgolj in samo zato, ker sem motorju želel nuditi najboljše (dober pretok in kvalitetno filtracijo) sebi pa zaradi dolge življenske dobe takega filtra (k&N) privarčevati kakšen euro! Res je tudi da sem se ob tem še malce "poigral" z air-box-om (malo več luknjic ima kot original
)! Omenjeno povečanje moči je bila samo stranska posledica, ki ni bila namenska, vendar se je nihče ne brani!
Imajo pa športni filtri zagotovo svoj smisel in namen, saj jih sicer ne bi tako množično proizvajali in vgrajevali...najpogosteje tisti, ki želijo povečano moč saj z svojimi motorji tekmujejo, seveda ob mnogih dodatnih predelavah!
Govorim o EFI motorju. Pri "klasiki" pa seveda pride do spremembe vendar je za občutnejšo spremembo potrebno ponastaviti "fergazer" (uplinjač) kar pa je že več kot samo menjava filtra!
Menjava običajnega filtra z športnim je seveda najenostavnejši poseg da "motor zadiha", vendar pa drži, da brez dodatnih nastavitev in predelav air-box-a in drugih posegov neke revolucije na motorju pač ne bo!
Lahko pa samo z športnim filtrom brez ostalih nastavitev narediš tudi škodo!
Osebno sem filter zamenjal zgolj in samo zato, ker sem motorju želel nuditi najboljše (dober pretok in kvalitetno filtracijo) sebi pa zaradi dolge življenske dobe takega filtra (k&N) privarčevati kakšen euro! Res je tudi da sem se ob tem še malce "poigral" z air-box-om (malo več luknjic ima kot original

Imajo pa športni filtri zagotovo svoj smisel in namen, saj jih sicer ne bi tako množično proizvajali in vgrajevali...najpogosteje tisti, ki želijo povečano moč saj z svojimi motorji tekmujejo, seveda ob mnogih dodatnih predelavah!
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Tukaj se strinjam z Juretom in Jakatom. K&N filter imam v svojem quadu. Po vgradnji se mi je zdelo, da je motor bolj zivahen, vendar je pomislek takoj izginil, ko je prisel kolega z enakim quadom z original filtrom zraka. Stanje se ni spremenilo niti, ko sem vzel dol pokrov airboxa. In ta obcutek, da bolj gre se mi dozdeva, da je prisel le zaradi malce drugacnega glasu motorja, ko mu na polno odpres plin. Stanje se je spremenilo sele po vgradnji dynojeta in odprtjem izpuha.
http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
http://www.metrompg.com/posts/air-filter-part-1.htm
K&N drop in filter je podobna zgodba kot Persil prasek iz reklame
http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
http://www.metrompg.com/posts/air-filter-part-1.htm
K&N drop in filter je podobna zgodba kot Persil prasek iz reklame

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Mogoče imaste prav!
Sicer se ne bom nikoli strinjal, da je ženska "štunfa" in papirnati robček isto ali celo bolje kot K&N filter!
Vsekakor pa ne verjamem, da gre le za dober marketing in ni vseeno, ali zariba dirkalna mašina za 150.000 EUR-ov ali pa ostane "flek" na srajci!
Kakorkoli, osebno mi je veseeno kaj kdo navleče pred uplinjač kot substitut filtra, jaz bom še naprej uporabljal K&N, ki ga redno očistim in naoljim! Prepričan sem, da motorju le koristim!
Kvaliteten filter, svečka, filter goriva.....kdor tukaj špara
Sicer se ne bom nikoli strinjal, da je ženska "štunfa" in papirnati robček isto ali celo bolje kot K&N filter!
Vsekakor pa ne verjamem, da gre le za dober marketing in ni vseeno, ali zariba dirkalna mašina za 150.000 EUR-ov ali pa ostane "flek" na srajci!
Kakorkoli, osebno mi je veseeno kaj kdo navleče pred uplinjač kot substitut filtra, jaz bom še naprej uporabljal K&N, ki ga redno očistim in naoljim! Prepričan sem, da motorju le koristim!
Kvaliteten filter, svečka, filter goriva.....kdor tukaj špara

[ 

Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:48, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Jaz lahko povem kakšne izkušnje mam na Apaču z tem filtrom. Motor lepše diha seveda pa smo se poigrali tudi z nastavitvami uplinjača. V prid mojim trditvam govori tudi dejstvo ,da še nisem menjal nobene svečke pa ima že 12 000 km. Poleg tega pa seveda nezahtevno vzdrževanje in ob pravilnem rokovanju z njim praktično neomejena življenska doba.
Zadnjič spremenil Civava, dne 08 Jun 2011, 14:42, skupaj popravljeno 1 krat.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Pa kaj si ti posaril po uplinjacu? Si uploadal novo mapo z nastavitvami?? Ker elektronika sama po sebi ne bo zaznala drugega filtra in zaradi tega spremenila nastavitve delovanja.
BIF napisal/-a:Jaz si ne upam!
No če pa bi še malo "pošaril" po uplinjaču in izkoristil večji air-flow....takrat pa bi upal stavit!
Zato sem napisal da sem opazil spremembo pri EFI-ju!
Ali pa se tudi meni zdi!
No kakorkoli...dober filter nikoli ne škodi!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Ja to se vsi strinjamo, da se pozna ob predpostavki, da se tudi vplinjac prilagodi. BIF pa vseskozi govori v EFIju.Civava napisal/-a:Jaz lahko povem kakšne izkušnje mam na Apaču z tem filtrom. Motor lepše diha seveda pa sem pa smo se poigrali tudi z nastavitvami uplinjača. V prid mojim trditvam govori tudi dejstvo ,da še nisem menjal nobene svečke pa ima že 12 000 km. Poleg tega pa seveda nezahtevno vzdrževanje in ob pravilnem rokovanju z njim praktično neomejena življenska doba.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Ne jaz vseskozi govorim o uplinjaču ker je govora o Cofkotu!freshslo napisal/-a:Ja to se vsi strinjamo, da se pozna ob predpostavki, da se tudi vplinjac prilagodi. BIF pa vseskozi govori v EFIju.Civava napisal/-a:Jaz lahko povem kakšne izkušnje mam na Apaču z tem filtrom. Motor lepše diha seveda pa sem pa smo se poigrali tudi z nastavitvami uplinjača. V prid mojim trditvam govori tudi dejstvo ,da še nisem menjal nobene svečke pa ima že 12 000 km. Poleg tega pa seveda nezahtevno vzdrževanje in ob pravilnem rokovanju z njim praktično neomejena življenska doba.
Pri EFI-ju razen novih map in šarjenja po elektroniki ni kaj delati (v osnovi).
Vse kar sem dejal o EFI-ju je to, da sem z zamenjavo filtra resnično dobil občutek večje moči v srednjem delu obratov. Dejstvo pa je, da sem novi K&N filter zamenjal s starim zapacanim in zadušenim filtrom, ki ga prejšnji lastnik ni niti pogledal, kaj šele očistil in bog ne daj zamenjal!
Če si pogledate ta posnetek.....verjamem, da je filter zamenjan z razlogom! Mene na GNCC ne bo nikoli...ampak moj motor pa rad "diha"!
Naj reče kar kdo želi....še vedno trdim, da je kvaliteten, dobro pretočen filter odličen za vsak motor....tam kjer je potrebno še kaj nastaviti in tam kjer to ni treba!
http://www.youtube.com/watch?v=PMzIqnuD ... ded#at=199
In da ne bo pomote....ne trdim, da z zamenjavo filtra "letiš po luftu"...daleč od tega. Vsekakor pa trdim, da kvaliteta filtra vpliva na delovanje motorja..morda ne po slovensko (vložiš 50EUR in želiš iz picikla raketo)...dolgoročno pa zagotovo!
Samo to in nič druga. Nakup in zamenjava kvalitetnega filtra NI vstran vržen denar-to je bistvo mojih postov.
P.S.
Upam, da ste to debato dojeli kot "moški pogovor ob pivu". Pač razpravljamo in menjujemo mnenja in izkušnje! Tudi sam se zelo rad naučim kaj novega-vedno! Ne bi rad da bi kolegi razumeli to debato kot "kdo je najbolj pameten"...različna mnenja pač!

Jaz sem še na vse svoje 4 kolesne, bencinsko gnane stvari namontiral K&N, če ne drugega je vzdrževanje temelitejše, filter se da očistiti in zdrži kar nekaj časa, ampak posebnih razlik, dokler ni bil dodan DynoJet ni bilo. Sem bil podobno razočaran kot freshslo, ko smo vštric postavili serijski motor. Moj je bolj mukal, ampak šel ni nič boljše.
Sem pa 100% da je na vrhu Grossglocknerja motorju izdatno pomagal dodaten zrak oplemeniten s tehnologijo K&N
Sem pa 100% da je na vrhu Grossglocknerja motorju izdatno pomagal dodaten zrak oplemeniten s tehnologijo K&N

http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)