VARIOMAT
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 27
- Pridružen: 02 Jun 2011, 10:58
wef
aha in nogo poleti pri vožnji morš držat stran ko na kakem čoperju hehehe .........jbg 500 ccm , zaprt izpuh, variomat.........in to je to
- strugar1
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 01 Feb 2008, 11:14
- Kraj: Dol pri Hrastniku
Zdaj imam pa tudi jaz eno vprašanje v zvezi z variomatom
in sicer: že nekaj časa opažam, da motor bistveno zgublja moč v hrib, padejo tudi obrati, tako , da mislim, da ni sklopka ( sliši se nekako tako, kot, da bi skušal z povprečnim avtom ki vozi 50 na uro pospeševati v 4 prestavi), ko se teren malo zravna pa gre spet normalno. Zamenjal sem že jermen nič boljše, nato valjčke nič boljše, na sekundarni jermenici zamenjal pušo pod vzmetjo ( so jo oni trije čepi, ki so v spiralastem vodilu "prežrli") vzmet je glede na servisni priročnik dovolj dolga (145 mm), edina možnost je da je "utrujena" ,zamenjal PVC vodila na pokrovu valjčkov pa nič bolje. Ploskve jermenic so lepo gladke. Končna hitrost je ista kot je bila. Zdaj mi je začelo zmanjkovati idej kaj bi lahko bilo. Ima kdo kakšno idejo oz. izkušnjo?
LP


LP
Kompresija mašine?
če vario dela, je potem za ostalo mašina problem...
Ali je fedra v variomatu še vredu, da ni utrujena...
Men ponavadi v hrib vario spusti v nižje razmerje, da vleče mašina bolje, se pravi, da fedr poskrbi, da se jermen pri menjalniku pomika proti zunanjem delu drsnih plošč.
Kaj več pa žal nebi vedel namignit.
če vario dela, je potem za ostalo mašina problem...
Ali je fedra v variomatu še vredu, da ni utrujena...
Men ponavadi v hrib vario spusti v nižje razmerje, da vleče mašina bolje, se pravi, da fedr poskrbi, da se jermen pri menjalniku pomika proti zunanjem delu drsnih plošč.
Kaj več pa žal nebi vedel namignit.
Variomat kot tak ima funkcijo, da ob zmanjšanih obratih povečuje moč in kontra - ob povečanih obratih povečuje hitrost.
Ko greš v klanec - se hitrost zmanjšuje in posledično povečuje moč.
Če bi imel prestave bi iz 4 prestavil v 3 in nižje, če bi bilo potrebno.
Če variomat dela ok (preveri brez pokrova), potem je težava drugje.
Jermenice se morajo lepo tekoče gibati, ko dodajaš gas.
Tukaj se lepo vidi:
http://www.youtube.com/watch?v=viWOOvy45wI
Ko greš v klanec - se hitrost zmanjšuje in posledično povečuje moč.
Če bi imel prestave bi iz 4 prestavil v 3 in nižje, če bi bilo potrebno.
Če variomat dela ok (preveri brez pokrova), potem je težava drugje.
Jermenice se morajo lepo tekoče gibati, ko dodajaš gas.
Tukaj se lepo vidi:
http://www.youtube.com/watch?v=viWOOvy45wI
WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!

- strugar1
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 01 Feb 2008, 11:14
- Kraj: Dol pri Hrastniku
Tule je celo posnetek cf-a
http://youtu.be/BA-PSnJU8z0
Ima pa ta na posnetku precej ohlapen jermen, pa tudi "trokira" mu precej pod polnim plinom.
Saj jermenice mi lepo grejo not in ven, ampak moči ni tiste prave, kot da bi se prehitro dvignilo prenosno razmerje.
Vzmet je pa problem ugotoviti, ker imam samo podatek za dolžino ne pa za tlačno trdnost.
Enkrat mi je Jaka omenil, da ima cf isti variomat kot en Kymco skuter, a mogoče kdo ve kaj o tem, deli za kymca so namreč verjetno kaj boljše kvalitete.
Teoretično si predstavljam ampak v praksi je velikokrat drugače namreč kaj se spremeni če dam v variomat težje ali lažje , manjše ali večje valjčke?
LP
http://youtu.be/BA-PSnJU8z0
Ima pa ta na posnetku precej ohlapen jermen, pa tudi "trokira" mu precej pod polnim plinom.
Saj jermenice mi lepo grejo not in ven, ampak moči ni tiste prave, kot da bi se prehitro dvignilo prenosno razmerje.

Vzmet je pa problem ugotoviti, ker imam samo podatek za dolžino ne pa za tlačno trdnost.
Enkrat mi je Jaka omenil, da ima cf isti variomat kot en Kymco skuter, a mogoče kdo ve kaj o tem, deli za kymca so namreč verjetno kaj boljše kvalitete.
Teoretično si predstavljam ampak v praksi je velikokrat drugače namreč kaj se spremeni če dam v variomat težje ali lažje , manjše ali večje valjčke?

LP
Valjčki morajo biti istega premera, edino kar lahko menjaš je material drsni od valjčka ter težo valčka, oz. notranji kovinski del...
Če bodo valjčki lažji, ti bo stvar bolje vlekla, ker rabijo dalj časa, da jih centrifuga potegne do roba, ker so lažji. Načeloma naj se ne bi poznalo na končni, ampak meni se je za kakšne 5 km/h v minus. V svojega Dinlija sem dal tuning valjčke noter in zdaj vleče ko svija
, je sicer poraba minimalno večja. Z težjimi je pa ravno obratno...
Če bodo valjčki lažji, ti bo stvar bolje vlekla, ker rabijo dalj časa, da jih centrifuga potegne do roba, ker so lažji. Načeloma naj se ne bi poznalo na končni, ampak meni se je za kakšne 5 km/h v minus. V svojega Dinlija sem dal tuning valjčke noter in zdaj vleče ko svija

-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 27
- Pridružen: 02 Jun 2011, 10:58
t
poglej če imaš valjčke lepo okrogle...........če so stopničasti je to lahko vzrok da variomat ne opravi svoje funkcije .........to je najceneje kar lahko narediš. VALJČKI ČE SE ne MOTIM STANEJO 18 EVRI. skoraj upam trdit da so valjčki problem. Koliko km pa imaš s temi valjčki?
- strugar1
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 01 Feb 2008, 11:14
- Kraj: Dol pri Hrastniku
Ti valjčki imajo cca 2000 km so lepo okrogli. Sem pa včeraj razdrl še enkrat vse skupaj in po nekaj poizkusih z prižganim motorjem opazil , da se sekundarna tj. zadnja jermenica včasih ne zapre popolnoma skupaj ko spustim plin. Jermen ostane cca 2 cm pod robom jermenice čeprav je spr. jermenica odprta in jermen sproščen tj ohlapen. To se zgodi enkrat do dvakrat na 10 poizkusov.
imel podoben problem pri kymkoti in je bil zunanji del jermenice obrabljen. Naredili so se utori in na tem mestu se je jermenica ustavila in ni več šla nikamor. Motor pa tudi ne...
Zadnjič spremenil Berti, dne 08 Avg 2011, 13:32, skupaj popravljeno 1 krat.

Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:47, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++

Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:47, skupaj popravljeno 1 krat.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- strugar1
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 01 Feb 2008, 11:14
- Kraj: Dol pri Hrastniku
Razdrl že dvakrat prvič, ko sem menjaval pušo, drugič v nedeljo, ker sem mislil, da kaj ni v redu ampak tako brez vzmeti lepo gre puša po spirali gor in dol kakor tudi z vzmetjo; se nič ne zatika. Glede vzmeti se ne bat se da z rokami stisnit samo enega rabiš zraven, da privije matico, v mojem primeru je bila to kar moja. Jermenica pa nima nobenega roba "kanala" da bi bil to vzrok za zaustavljanje jermena. Res je bilo zanimivo videt kako lepo ga je držalo not, na sprednji pa je kar opletal. Ni mi jasno zakaj ga ne zrine ven, ko je spredaj sproščen.
Po moje bo treba mal k Jakatu na urgenco
.
LP
Po moje bo treba mal k Jakatu na urgenco

LP
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Če je problem samo v hrib in da gre po ravnem ok je verjetno težko verjetno da bi bilo narobe kaj s CVT-jem (razen seveda kaj z vzmetjo ali valjčki) saj v takem primeru nima dovolj moči. Mogoče je počen batni obroček ali karkoli s kompresijo mašine (ventili, itd,...).strugar1 napisal/-a:Zdaj imam pa tudi jaz eno vprašanje v zvezi z variomatomin sicer: že nekaj časa opažam, da motor bistveno zgublja moč v hrib, padejo tudi obrati, tako , da mislim, da ni sklopka ( sliši se nekako tako, kot, da bi skušal z povprečnim avtom ki vozi 50 na uro pospeševati v 4 prestavi), ko se teren malo zravna pa gre spet normalno. Zamenjal sem že jermen nič boljše, nato valjčke nič boljše, na sekundarni jermenici zamenjal pušo pod vzmetjo ( so jo oni trije čepi, ki so v spiralastem vodilu "prežrli") vzmet je glede na servisni priročnik dovolj dolga (145 mm), edina možnost je da je "utrujena" ,zamenjal PVC vodila na pokrovu valjčkov pa nič bolje. Ploskve jermenic so lepo gladke. Končna hitrost je ista kot je bila. Zdaj mi je začelo zmanjkovati idej kaj bi lahko bilo. Ima kdo kakšno idejo oz. izkušnjo?
![]()
LP
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250