Tudi sam sem izkoristil deževne dni za poravila na Bf ju. Tokrat sem imel opravka z zračnostjo sprednjih zgornjih vilic. Najprej sem se odločil , da enostavno naredim nove puše iz novilona vendar , ko sem si ogledal celo stvar sem se odločil za drugačno rešitev. Na eni starni se nahaja iglični lečaj na drugi pa ležajna krogla in prav v tej je problem . Vse skupaj se pokvari zaradi vdora vode in nečistoč le te pa potem uničijo kroglico in vse skupaj dobi zračnost. Ker je ta kroglica precej draga in še nestandardnih mer se je dobi samo na servisu sem se odločil , da na drugo stran namotiram prav tako iglični ležaj in vse skupaj zatesnim z semerinki. Seveda , ker je bilo vse skupaj raztavljeno sem se odločil , da vgradim tudi nipelj za mazanje.
Krogljični ležaj in novi valčni ležaj
Ker tudi tukaj ni standardne mere je bilo potrebno narediti pušo
vse skupaj sem zatesnil z semerinki
In za konec še nipelj za mazanje
Preveril sem tudi ostale vilice vendar te niso imele zračnosti ker gumice tesnijo . seveda sem vse skupaj razstavil očistil in na novo podmazal tako , da upam , da bo za naslednjih 20 000 km mir
