Brute Force 750ccm

Odgovori
Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Dec 2009, 10:54

Enx napisal/-a:In kolk te je pršu tale izpuh?
Čemu pa je namenjen tisti S zavoj na 4. sliki?

Tisti "S zavoj" je najpomembnejša stvar celega sistema. ;)



Enx
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1473
Pridružen: 14 Apr 2006, 18:50
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Enx » 25 Dec 2009, 11:00

In kolk te je pršu tisti S zavoj in vse okoli njega? ;)



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 25 Dec 2009, 11:03

Bo šel ro-bi-ta vprašat zakaj je S :twisted:

Z S-zavojem pridobi enako dolžino obeh krakov izpuha.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Dec 2009, 11:13

Branko napisal/-a:Bo šel ro-bi-ta vprašat zakaj je S :twisted:

Z S-zavojem pridobi enako dolžino obeh krakov izpuha.

Točno to, S pa je bil potreben, ker je premalo prostora. Inovacija pa je v dušilcu in je zvok kljub direktnemu izpuhu skoraj tišji od originala in tak da povzroča kurjo kožo. Moči je pa veliko več. Čakam še na ustrezen Power Commander s katerim se bo lahko optimalno nastavil tudi motor.



Enx
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1473
Pridružen: 14 Apr 2006, 18:50
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Enx » 25 Dec 2009, 11:17

Super je, čeprav malo presurov. Zgleda pa da je bil precej drag, ko tako skrivaš ceno izdelave.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Dec 2009, 14:48

Presurov? Na fotki kot sem že napisal še ni "estetsko" dokončan. Zvari pridejo očiščeni in bo videti cel kot že očiščena krivina. Cevi do dušilca pridejo izolirane s keramičnim trakom in alu-sendvič toplotnimi zaščitami. Na dušilec pa pride še lasersko izdelan logo. Tudi leva bočna plastika bo dobila izboklino iz karbona, ker je sedaj preblizu cevi in se malo greje, ni pa tudi zdaj pretirano. Izdelana je tudi kompletna nova izolacija, ker je že pri originalu bil problem zagrevanja okvirja in rezervarja.
Ker je motor tekel preveč na suho bi bilo potrebno ročno prilagodit nastavitve, z ustreznim Power commanderjem in večpasovno lambda sondo pa se bo lahko nastavljalo kar preko prenosnega računalnika. Trenutno imam namontiran originalen izpuh in komaj čakam, da ga zamenjam.
O ceni kompletnega sistema zdaj težko kaj napišem, ker še ni vse dokončano, bo pa sigurno dražji od HMF, saj je narejen z upoštevanjem vseh pravil fizike in seveda komplet iz inoxa.
Kaj več pa bo morda napisal Robi, ker je to njegov projekt, jaz sem le duhovni vodja. ;)

V pripravi pa je že nov projekt podvozja, ker sem se naveličal karnaprej popravljati končnike, novi pa imajo že serijsko zračnost. Javim ko bo zrealizirano.

Sicer pa po prevoženih ca 8500 km razen mehanskih poškodm in že omenjenih težav ni kakšnih problemov. Variomat kot nov, jermen še ok (za rezervo sem ga naročil iz amerike za 70€ fc doma), poraba olja se po zamenjavi znamke umirja.
Še vedno sem prepričan, da je bil prehod iz Can-ama prava odločitev sploh kar se vzdržljivosti in terena tiče.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 25 Dec 2009, 19:27

Branko napisal/-a:
Z S-zavojem pridobi enako dolžino obeh krakov izpuha.
Jo!
Pa dolžini do "hlač" sta točno taki, kot po izračunih mora biti, da začne pumpat pri 5000 rpm.

Je bilo kar nekaj rezanja , da je prišlo lepo skupaj.
Zvok je drugačen že zato, ker sedaj avspuf "dela", prej je pa samo pihalo ven.
Da je surov na pogled- po 1 uri vožnje dobi barvo, ki jo potem obdrži in je brezveze nekaj polirat, da se nov sveti, ker potem ni razlike.
Je bil pa varjen po posebnem postopku, da so zvari znotraj gladki, izračunani so bili tudi vsi preseki cevi, konusa sta narejena po PS-u, skratka sem mnenja, da se bolje za ta motor z original odmičnimi, skoraj ne more narediti.

Čudi me, da so vsi kao tuning izpuhi narejeni čisto butasto in ciljajo na samo malo večje cevi in odprt dušilec, kar sicer pripomore za kak % večji moči, ampak tisto niti približno ni to, kar je možno ven potegnit z tapravim. Tale tako diha, da je nujno dodat bencin, da bo motor ostal dolgo zdrav, drugače bi bil v nevarnosti, ker so temperature previsoke in zmes prerevna.
Cena je trenutno nekje pri 900 eurih, treba je naredit še par malenkosti, potem se bo videlo končno- ne bo pa kaj dosti višja.
lp



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 25 Dec 2009, 19:35

Še dva detajla:
Slika

Slika



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 28 Dec 2009, 16:36

Danes sem imel priliko videti izpuh HMF na BF 750 star par mesecev. Bil sem šokiran. Izpuh naj bi bil iz inoxa vedar je bil popolnoma korodiran od rje.



Franc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 195
Pridružen: 17 Dec 2007, 20:25
Kraj: Prlekija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Franc » 28 Dec 2009, 21:51

Civava napisal/-a:Danes sem imel priliko videti izpuh HMF na BF 750 star par mesecev. Bil sem šokiran. Izpuh naj bi bil iz inoxa vedar je bil popolnoma korodiran od rje.
Verjetno je rja skočila iz Kavija na auspuh :snakeman: :snakeman:


can-am 800efi max xt
Speed is just a question of money. How fast you wanna go?

Uporabniški avatar
cdflip123
Klubski šejk
Reactions:
Prispevkov: 279
Pridružen: 18 Maj 2008, 09:33
Kraj: Poljane
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cdflip123 » 28 Dec 2009, 22:03

Franc napisal/-a:
Civava napisal/-a:Danes sem imel priliko videti izpuh HMF na BF 750 star par mesecev. Bil sem šokiran. Izpuh naj bi bil iz inoxa vedar je bil popolnoma korodiran od rje.
Verjetno je rja skočila iz Kavija na auspuh :snakeman: :snakeman:
:dober :smeeeh:


SMC RAM 520 RR :D - prodano :(
SMC Captain 300 :) - prodano

Uporabniški avatar
tavzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 28 Maj 2008, 07:41
Kraj: Dravograd
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tavzy » 28 Dec 2009, 22:05

ro-bi,kako pa lahko na določenem izpuhu ugotoviš razliko med samo povečano krivino in krivino ki dejansko ''deluje''
Primer: http://www.loeffler-quads.de/catalog/tu ... b7bf4fccbc

Kaj dobiš v tem primeru a samo povečane cevi za 260e ali se mogoče da že z slike videt da je narejeno po nekih zakonih?



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 28 Dec 2009, 22:44

tavzy napisal/-a:ro-bi,kako pa lahko na določenem izpuhu ugotoviš razliko med samo povečano krivino in krivino ki dejansko ''deluje''
Primer: http://www.loeffler-quads.de/catalog/tu ... b7bf4fccbc

Kaj dobiš v tem primeru a samo povečane cevi za 260e ali se mogoče da že z slike videt da je narejeno po nekih zakonih?
Ni fora v "krivini", ampak v presekih, dolžinah, kotih,...
Iz slike se v grobem vidi, ali je narejeno dobro ali slabo. Ta iz linka je za enovaljni stroj in tam dolžine posameznih cevi ne igrajo vloge, ampak samo preseki, koti pri prehodih in skupna dolžina cevi pred dušilcem.
Če za 260cc daš večji ror, bo morda šel slabše, kot original, če ne bo ror primernih mer z primernimi prehodi iz manjših na večji presek, z primernim dušilcem in z novo, večjo glavno dizo.

p.s.
Če bi izpuh, ki si ga linkal, bil namenjen za dvovaljni stroj, bi rekel od oka, da je narejen dobro, ampak za hudičevo visoke vrtljaje, verjetno čez 15.000 rpm

lp



Uporabniški avatar
tavzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 28 Maj 2008, 07:41
Kraj: Dravograd
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tavzy » 29 Dec 2009, 10:53

Iskal sem izpuh za Raptor 700,en valj,2 izpuha,zavrti pa mislim da se ne višje od 9100 vrtljajev.
Zadnjič spremenil tavzy, dne 29 Dec 2009, 20:56, skupaj popravljeno 1 krat.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 29 Dec 2009, 12:56

ro-bi napisal/-a: Če bi izpuh, ki si ga linkal, bil namenjen za dvovaljni stroj, bi rekel od oka, da je narejen dobro, ampak za hudičevo visoke vrtljaje, verjetno čez 15.000 rpm

lp



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 29 Dec 2009, 17:25

Iskal sem izpuh za Raptor 700,en valj,2 izpuha,zavrti pa mislim da se ne višje 9100 vrtljajev.
Za en valj s takimi merami, kar hudi obrati

LP



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 29 Dec 2009, 18:48

Se strinjam- tisti kilski bat tako hitro gor/dol!!??



Uporabniški avatar
tavzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 28 Maj 2008, 07:41
Kraj: Dravograd
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tavzy » 29 Dec 2009, 21:01

ro-bi napisal/-a:Se strinjam- tisti kilski bat tako hitro gor/dol!!??
Sam se ne spoznam na to tako dobro,da bi za mojo izjavo dal roko v ogenj,sem pa našel nekaj podatkov:

Engine type: Single cylinder, liquid cooled, 4-stroke, 4 valve
Displacement: 686 cc
Bore and stroke: 102.0 x 84.0 mm
Compression ratio: 9.2 : 1
Lubrication: Dry sump
Fuel System: Fuel Injection, 44 mm
Ignition: ECU

Dyno graf: http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 30 Dec 2009, 08:51

Originalnega se ne splača vrtet čez 6500, stunanega pa 1000 višje.
Se pa kar visoko vrti glede na velikost bata in če bi ga priganjal visoko, dvomim o kaki daljši življenjski dobi. Pa zanimivo bi bilo gledat, da tega "dizla" kdo na kurbl vžiga! Ne zlom, odtrgalo bi nogo, ko bi počil nazaj :lol:



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 30 Dec 2009, 10:36

ro-bi napisal/-a: Se pa kar visoko vrti glede na velikost bata in če bi ga priganjal visoko, dvomim o kaki daljši življenjski dobi. :lol:
Grizz 660 se tudi vrti pri fulu na 8000. Vsaj tako je izmeril kolega. Zato mi ga je škoda tiščat na odprtih cestah.

Neki angleški kmet je prodajal grizza 660 (sicer predelanega na plin) z opravljenimi 12000 delovnimi urami. Kaže, da se je kar dosti vozil. Torej so te mašince kar vzdržljive.

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 30 Dec 2009, 19:00

Nisem rekel, da ob pametni uporabi ne zdržijo dolgo- če bi ga gonil do blokade ne bi videl 1/4 tistih kmetovih ur.
9200 rpm in 82 mm hoda je zelo veliko tudi za moderna olja, ker so srednje hitrosti bata zelo velike.
Če ga uporabljaš do max. moči, to je 6000 in malo čez, potem verjetno gre dolgo, z gonjenjem do blokade pa ni šans.
Problem je še v 102mm premera, bat je pa razmeroma kratek in ga ves čas po malem "klema". Če bi bil daljši, bi bil pretežek.
Zamislite si, da bi big block, ki ima podobne gabarite batov, zavrtel na 9000 rpm!
Bi ojnice in ostale dele pobiral daleč naokrog ;)

Saj nima veze- če bi jaz kupoval nekaj v tem segmentu, bi definitivno izbiral med dvema in več cilindri.
Zame je 400-500 cc max. za single, kar je več je pa harley- dober za štangas cruising in popravljanje.
lpR
Zadnjič spremenil ro-bi, dne 30 Dec 2009, 19:10, skupaj popravljeno 1 krat.



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 30 Dec 2009, 19:02

Neki angleški kmet je prodajal grizza 660 (sicer predelanega na plin) z opravljenimi 12000 delovnimi urami. Kaže, da se je kar dosti vozil. Torej so te mašince kar vzdržljive.
Motor od griza ma 8 in še nekaj kompresijsko razmerje in če je bil res vožen na plin pri 4 do 5K obratov, motor made in yapan; verjamem, da se je vozil 12000 ur.

LP



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 30 Dec 2009, 21:49

Kakorkoli že, b.z. ga ni na plin predelal in zato imam občutek, da je precej ur naklepal v prostem teku, medtem ko je urejeval pašne ograje. Ampak naklepal jih pa je.

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 31 Dec 2009, 10:51

Torej, koliko ti še manjka do 12000h?

LP



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 31 Dec 2009, 11:12

hirulupi napisal/-a:Torej, koliko ti še manjka do 12000h?

LP
11000

Smetimo temo.

Dajmo raje brati o dogodivščinah Kawasakijev, saj od Yamahe ni kaj dosti pisati. Tudi zaradi tega, ker so yaponarji mrtvoudni glede sledenja razvoja konkurenčnih big bore atv v svetu. :evil:

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Odgovori