Artic Cat

Odgovori
Uporabniški avatar
Stiven
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 15
Pridružen: 16 Jun 2010, 11:01

Artic Cat

Odgovor Napisal/-a Stiven » 20 Jul 2010, 10:32

hey.mene pa zanima kako je kaj ta model 09l 700stotke EFI ima 6500 prevozenih z kovckom,vetrobranom,vitlo,kljuko, za liti platisci pa gor maxxis za 8.500e.so kakšne serijske tezave?drugi kakršnikoli problemi?
Kak je kaj voznja po terenu-asvaltu?

Link dodam zvecer ali pa ce pogledate na avtonetu.

Eh je ze ok,je žal prodan.bv



Saso
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 04 Mar 2010, 09:48

Odgovor Napisal/-a Saso » 21 Jul 2010, 08:14

Sam nimam izkušenj, zato ne bom pametoval.

Ko sem sam izbiral, sem malo po tem forumu brskal glede AC:

http://www.arcticchat.com/forums/index. ... 92018c6b60&



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 21 Jul 2010, 17:08

AC 500 TRV. Do sedaj nobenega problema, redni servisi.

razlike:
kubikaža,
vbrizg goriva in dodatna oprema,
ter če nisio aber veznik lahko sam marsikaj postoriš glede servisev (ni potrebno rčunalnikov itd..)

Pomanklivost pri mojem (Branko imel si prav, ko sva se srečala pri tebi doma na Igu, upam da se spomniš), po določenem času, ko se navadiš ti postane prešvoh.

Ampak se peljeva dva komot....

Ciljam na večjega, pa bo spet AC

ajd



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 21 Jul 2010, 20:39

A ti thunder diši? Men tud :roll:



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 22 Jul 2010, 13:33

Diši, diši, pa tud prede lepo

bomo vidli.......



Uporabniški avatar
Bojevnik
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 29 Nov 2010, 14:54
Kraj: Šmihel pod Nanosom
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bojevnik » 19 Mar 2011, 13:19

Nočem odpirat nove teme, pa bom kar tukaj zatežu.
Pred kratkim sem kupil novega 700TRV, naredili smo cca 400km. In sedaj težava; sin mi je rekel, mene ni doma, da zelo težko vžge in sploh ne drži minimuma. Takoj ko spusti plin crkne in potem spet zelo težko užge.
Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Ali mi kdo zna to pojasniti? Upam, da kdo od Editradeja bere ta forum in mi odgovori na ta post.



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 19 Mar 2011, 13:46

Bojevnik napisal/-a:Nočem odpirat nove teme, pa bom kar tukaj zatežu.

Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Ne, čist nič se ne motiš. Jaz sem imel takšno težavo z Kitajcem, se je nastavil uplinjač in je normalno vžigal in lepo delal v prostem teku, pa je bil za 1/4 tega denarja. Sem pa zadnjič dobil informacijo, ne bom omenjal modela motorja in kdo mi je to rekel, da ne bo kake zamere, da nobeden od tistega modela motorja ne dela v prostem teku, dokler ga malo ne segreješ. Zame je to malo bosa, če lahko vsak manj kvaliteten motor za par sto evrov dela pod "štandgasom", mora tudi tak, ki stane precej več.
Za tvojega pa če slabo, ali težko vžiga in ne teče lepo v prostem teku, samo na servis z njim, ne dovoli sinu ali komurkoli drugemu, ki ni pooblaščen za to, da ga nastavlja, ker imaš lahko kakšne težave vezane na garancijo. Samo moje mišlenje ;) .


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 19 Mar 2011, 14:54

Kar na servis ga pelji. To je kar običajna zadeva pri 700 tki. Ko boš že ne sarvisu naj ti zamenjajo še računalnik za boljšo zmogljivost cena ni preterana z tem boš veliko problemov odpravil. Pri vžiganju pri 700 tki je pa tako. Le ta motor potrebuje zelo visoko napetost in v kolikor ni akumulator tipi topi je problem. Zato je najbolje akumulator zamenjati z kakšnim boljšim gel varianta pa to. Se pa pojavijo še kakšne muhe lahko ampak ni problem na servisu bojo vse porihtali saj so jim vse te napake dobro znane.
Moj sosed je imel do pred kratkim 700 tko in ni imel večjih problemov z njo , ko so bile enkrat porodne težave odpravljene. Moram reči , da ga tudi ni prav nič šparal in motor je šel kot raketa. Sedaj je zamenjal za 1000 ko pa so že menjali bencinsko pumpo tako ,da puške ne vreči v kuruzo. Vsi imajo pač svoje muhe in veliko bolje je , da se pokažejo takoj na začetku in je potem mir.
l.p.



Uporabniški avatar
JURE77
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 26
Pridružen: 24 Maj 2008, 22:21
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a JURE77 » 19 Mar 2011, 14:55

Prve 500 km je bilo katastrofa:), motor se krega, crkuje, menjalnik se zatika... potem sem ga dal na prvi servis, da so odstranili vse blokade, zamenjali čip, zdaj je pa tapravi PANTER.


L.p. Jure

david
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 111
Pridružen: 23 Avg 2007, 15:57
Kraj: okolica nove gorice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a david » 19 Mar 2011, 15:53

Zajlo malo našponaj na ročki od gasa, se še uteka normalna stvar.


2007-Adly 300s

Uporabniški avatar
Bojevnik
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 29 Nov 2010, 14:54
Kraj: Šmihel pod Nanosom
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bojevnik » 22 Mar 2011, 05:22

Hvala vam za nasvete.
Bohorc, prosim, da mi naslednjic prisparas svoje komentarje. Pisi o stvareh, ki jih poznas, ali pa raje prizanesi forumu.



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 22 Mar 2011, 08:23

Bojevnik napisal/-a:Hvala vam za nasvete.
Bohorc, prosim, da mi naslednjic prisparas svoje komentarje. Pisi o stvareh, ki jih poznas, ali pa raje prizanesi forumu.
Tvoje vprašanje, na katerega sem odgovoril s svojim primerom:
Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Za tvoj motor pa sem napisal: Za tvojega pa če slabo, ali težko vžiga in ne teče lepo v prostem teku, samo na servis z njim, ne dovoli sinu ali komurkoli drugemu, ki ni pooblaščen za to, da ga nastavlja, ker imaš lahko kakšne težave vezane na garancijo. Samo moje mišlenje ;) .

Za "nastavlja" sem se pa res izrazil malo čudno :oops: , s tem sem mislil na kakršnekoli posege v motor, ne pa nastavitve uplinjača, saj je tvoj EFI.
Pa lep pozdrav ;)


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Arctic cat 1000

Odgovor Napisal/-a notranjc » 22 Mar 2011, 11:45

[quote="Civava"] Moj sosed je imel do pred kratkim 700 tko in ni imel večjih problemov z njo , ko so bile enkrat porodne težave odpravljene. Moram reči , da ga tudi ni prav nič šparal in motor je šel kot raketa. Sedaj je zamenjal za 1000......


Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Re: Arctic cat 1000

Odgovor Napisal/-a brinovc » 22 Mar 2011, 12:50

notranjc napisal/-a:

Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?

LP
Poraba je največ odvisna od desnega palca.
Npr. moj grizz 660 mi je nedavno spil 15 l. v pičlih 25 kilometrih seveda vožnje oz. bolj lezenja po globokem snegu. Kadar špilava z ženo turista bolj kot ne po asfaltu pa pade poraba na dobrih 8 l/100 km.

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Arctic cat 1000

Odgovor Napisal/-a notranjc » 22 Mar 2011, 13:34

brinovc napisal/-a:
notranjc napisal/-a:

Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?

LP
Poraba je največ odvisna od desnega palca.
Npr. moj grizz 660 mi je nedavno spil 15 l. v pičlih 25 kilometrih seveda vožnje oz. bolj lezenja po globokem snegu. Kadar špilava z ženo turista bolj kot ne po asfaltu pa pade poraba na dobrih 8 l/100 km.

LP!
Točno ta 2. varianta me zanima. Vožnja pretežno po makadamu in nekaj po asfaltu.

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 22 Mar 2011, 14:12

No zadnjič , ko smo šli na Dragonjo je 1000 tka pila Slabih 9l po asfaltu. Can am 650 neklaj čez 8l na sto moj Bf pa slabih 15 terali smo pa čez stostko skoraj ves čas. Za Bf ja je bila to že muka ker mu bolj paše tam do 90 km na uro . Ostala dva sta pa normalno šibala 110 tako ,da je to prava potovalna mašina. Predpostavljam , da kombinacija asfalt makedam ne bi bistveno dvignila porabo. Vožnja po snegu je pa druga zgodba. Tko , da tista o 20 litrih je čisto bosa tako kot tista , da Ac 700 gre 130 km na uro :D



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

AC 1000 in 700

Odgovor Napisal/-a notranjc » 23 Mar 2011, 06:53

Civava napisal/-a:Tko , da tista o 20 litrih je čisto bosa tako kot tista , da Ac 700 gre 130 km na uro :D
Za oba podatka sem izvedel od drugih. AC 1000 še nisem vozil, mojega AC 700 pa še nisem peljal več kot 100 km/h po števcu. Večinoma se vozim po makadamu, po asfaltu samo, če nimam druge možnosti.
Hvala za odgovor, očitno pa ima Brinovec prav, ko pravi, da je poraba zelo različna glede na pogoje vožnje.

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 23 Mar 2011, 07:42

Ja to je popolnoma normalno. Smo šli pozimi dvakrat na Vodiško Bf 750 in Brp 800 sta prišla iz Kranja do mene kjer sem se pridružil tudi sam . Potem smo jo mahnili čez hribe do Železnikov tam smo tankali. Zmerom je Brp tankal najmanj. Ko smo prišli prvič nazaj je imel Brp še pol rezvarja goriva jaz pa skoraj nič vožja je bila večinoma po zasneženih cestah. Drugo rundo je bila vožnja po nezoranih rahlo pomrznjenih cesta midva z Bf jem sva imela še pol ob vrnitvi Brp je bil pa prazen. Torej vse je odvisno od terena in palca.



plinko
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 61
Pridružen: 27 Mar 2009, 22:57

Odgovor Napisal/-a plinko » 25 Mar 2011, 23:00

Zanimivo, vsi iste težave z PANTERJEM. Na začetku prvih 500 km je bilo tudi pri meni čista katastrofa. Crkoval, ni držal štantgasa, motor se je kregal, menjalnik zatikal...

Po prvem servisu in odprtju mašince je pa čisto nekaj drugega. Imam pa probleme z vžiganjem, saj za vžig resnično rabi veliko energije. Prvi originalni akumulator mi je zdržal 4 mesece. Sedaj imam novega in upam, da bo kaj bolje. resnično me moti zakaj niso dali not navadni avtomobilski akumulator, saj nekaj prostora bi se že našlo:(


Kar se tiče končne hitrosti. Zaenkrat sem ga nagnal 124 po števcu.



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

končna hitrost

Odgovor Napisal/-a notranjc » 28 Mar 2011, 06:23

plinko napisal/-a: Kar se tiče končne hitrosti. Zaenkrat sem ga nagnal 124 po števcu.
Meni je tudi eden rekel, da gre 127, ti praviš, da gre 124. Civava mi je nabil "surlo" in rekel, da gre 115 :oops: . Jaz imam prevoženih 2.900 km in imam drug računalnik, nikoli ne grem več kot 100 km/h, ker se večinoma vozim po makadamu. Ni mi dalo miru in sem v soboto preiskusil na 2-eh ravninah. Proti vetru je šel 109, z vetrom pa 119, povprečje 114...pa še "poscal" se mi je na dvorišču...verjetno ga motijo taki obrati.

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 28 Mar 2011, 06:53

Zakj bi imel surlo po gps smo izmerili 105 medtem , ko je števec kazal 128. Za 700 kubičnega delavca je to običajna končna hitrost. Če ti je kazal to brzino kot praviš potem ti pač števec presenetljivo malo laže. Sploh pa končna hitrost niti ni pomebna bolj je pomebno , da imaš solidno potovalno to pa je tam okoli 90 km na uro brez , da uničiš motor.



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 28 Mar 2011, 07:45

Civava napisal/-a:Sploh pa končna hitrost niti ni pomebna bolj je pomebno , da imaš solidno potovalno to pa je tam okoli 90 km na uro brez , da uničiš motor.
se strinjam =D>


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
andrej
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 120
Pridružen: 06 Avg 2009, 17:07
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a andrej » 28 Mar 2011, 21:49

notranjc napisal/-a:
Civava napisal/-a:Sploh pa končna hitrost niti ni pomebna bolj je pomebno , da imaš solidno potovalno to pa je tam okoli 90 km na uro brez , da uničiš motor.
se strinjam =D>
Tudi jaz se strnjam z to izjavo...



Odgovori