Artic Cat
Artic Cat
hey.mene pa zanima kako je kaj ta model 09l 700stotke EFI ima 6500 prevozenih z kovckom,vetrobranom,vitlo,kljuko, za liti platisci pa gor maxxis za 8.500e.so kakšne serijske tezave?drugi kakršnikoli problemi?
Kak je kaj voznja po terenu-asvaltu?
Link dodam zvecer ali pa ce pogledate na avtonetu.
Eh je ze ok,je žal prodan.bv
Kak je kaj voznja po terenu-asvaltu?
Link dodam zvecer ali pa ce pogledate na avtonetu.
Eh je ze ok,je žal prodan.bv
Sam nimam izkušenj, zato ne bom pametoval.
Ko sem sam izbiral, sem malo po tem forumu brskal glede AC:
http://www.arcticchat.com/forums/index. ... 92018c6b60&
Ko sem sam izbiral, sem malo po tem forumu brskal glede AC:
http://www.arcticchat.com/forums/index. ... 92018c6b60&
AC 500 TRV. Do sedaj nobenega problema, redni servisi.
razlike:
kubikaža,
vbrizg goriva in dodatna oprema,
ter če nisio aber veznik lahko sam marsikaj postoriš glede servisev (ni potrebno rčunalnikov itd..)
Pomanklivost pri mojem (Branko imel si prav, ko sva se srečala pri tebi doma na Igu, upam da se spomniš), po določenem času, ko se navadiš ti postane prešvoh.
Ampak se peljeva dva komot....
Ciljam na večjega, pa bo spet AC
ajd
razlike:
kubikaža,
vbrizg goriva in dodatna oprema,
ter če nisio aber veznik lahko sam marsikaj postoriš glede servisev (ni potrebno rčunalnikov itd..)
Pomanklivost pri mojem (Branko imel si prav, ko sva se srečala pri tebi doma na Igu, upam da se spomniš), po določenem času, ko se navadiš ti postane prešvoh.
Ampak se peljeva dva komot....
Ciljam na večjega, pa bo spet AC
ajd
- Bojevnik
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 59
- Pridružen: 29 Nov 2010, 14:54
- Kraj: Šmihel pod Nanosom
- Kontakt:
Nočem odpirat nove teme, pa bom kar tukaj zatežu.
Pred kratkim sem kupil novega 700TRV, naredili smo cca 400km. In sedaj težava; sin mi je rekel, mene ni doma, da zelo težko vžge in sploh ne drži minimuma. Takoj ko spusti plin crkne in potem spet zelo težko užge.
Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Ali mi kdo zna to pojasniti? Upam, da kdo od Editradeja bere ta forum in mi odgovori na ta post.
Pred kratkim sem kupil novega 700TRV, naredili smo cca 400km. In sedaj težava; sin mi je rekel, mene ni doma, da zelo težko vžge in sploh ne drži minimuma. Takoj ko spusti plin crkne in potem spet zelo težko užge.
Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Ali mi kdo zna to pojasniti? Upam, da kdo od Editradeja bere ta forum in mi odgovori na ta post.
Ne, čist nič se ne motiš. Jaz sem imel takšno težavo z Kitajcem, se je nastavil uplinjač in je normalno vžigal in lepo delal v prostem teku, pa je bil za 1/4 tega denarja. Sem pa zadnjič dobil informacijo, ne bom omenjal modela motorja in kdo mi je to rekel, da ne bo kake zamere, da nobeden od tistega modela motorja ne dela v prostem teku, dokler ga malo ne segreješ. Zame je to malo bosa, če lahko vsak manj kvaliteten motor za par sto evrov dela pod "štandgasom", mora tudi tak, ki stane precej več.Bojevnik napisal/-a:Nočem odpirat nove teme, pa bom kar tukaj zatežu.
Za nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Za tvojega pa če slabo, ali težko vžiga in ne teče lepo v prostem teku, samo na servis z njim, ne dovoli sinu ali komurkoli drugemu, ki ni pooblaščen za to, da ga nastavlja, ker imaš lahko kakšne težave vezane na garancijo. Samo moje mišlenje
Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Kar na servis ga pelji. To je kar običajna zadeva pri 700 tki. Ko boš že ne sarvisu naj ti zamenjajo še računalnik za boljšo zmogljivost cena ni preterana z tem boš veliko problemov odpravil. Pri vžiganju pri 700 tki je pa tako. Le ta motor potrebuje zelo visoko napetost in v kolikor ni akumulator tipi topi je problem. Zato je najbolje akumulator zamenjati z kakšnim boljšim gel varianta pa to. Se pa pojavijo še kakšne muhe lahko ampak ni problem na servisu bojo vse porihtali saj so jim vse te napake dobro znane.
Moj sosed je imel do pred kratkim 700 tko in ni imel večjih problemov z njo , ko so bile enkrat porodne težave odpravljene. Moram reči , da ga tudi ni prav nič šparal in motor je šel kot raketa. Sedaj je zamenjal za 1000 ko pa so že menjali bencinsko pumpo tako ,da puške ne vreči v kuruzo. Vsi imajo pač svoje muhe in veliko bolje je , da se pokažejo takoj na začetku in je potem mir.
l.p.
Moj sosed je imel do pred kratkim 700 tko in ni imel večjih problemov z njo , ko so bile enkrat porodne težave odpravljene. Moram reči , da ga tudi ni prav nič šparal in motor je šel kot raketa. Sedaj je zamenjal za 1000 ko pa so že menjali bencinsko pumpo tako ,da puške ne vreči v kuruzo. Vsi imajo pač svoje muhe in veliko bolje je , da se pokažejo takoj na začetku in je potem mir.
l.p.
Tvoje vprašanje, na katerega sem odgovoril s svojim primerom:Bojevnik napisal/-a:Hvala vam za nasvete.
Bohorc, prosim, da mi naslednjic prisparas svoje komentarje. Pisi o stvareh, ki jih poznas, ali pa raje prizanesi forumu.
Za tvoj motor pa sem napisal: Za tvojega pa če slabo, ali težko vžiga in ne teče lepo v prostem teku, samo na servis z njim, ne dovoli sinu ali komurkoli drugemu, ki ni pooblaščen za to, da ga nastavlja, ker imaš lahko kakšne težave vezane na garancijo. Samo moje mišlenjeZa nov stroj, za katerega daš devet jurjev je ta zgodba mal čudna. Ali se motim?
Za "nastavlja" sem se pa res izrazil malo čudno
Pa lep pozdrav
Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
Arctic cat 1000
[quote="Civava"] Moj sosed je imel do pred kratkim 700 tko in ni imel večjih problemov z njo , ko so bile enkrat porodne težave odpravljene. Moram reči , da ga tudi ni prav nič šparal in motor je šel kot raketa. Sedaj je zamenjal za 1000......
Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?
LP
Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?
LP
AC 700 4x4
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: Arctic cat 1000
Poraba je največ odvisna od desnega palca.notranjc napisal/-a:
Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?
LP
Npr. moj grizz 660 mi je nedavno spil 15 l. v pičlih 25 kilometrih seveda vožnje oz. bolj lezenja po globokem snegu. Kadar špilava z ženo turista bolj kot ne po asfaltu pa pade poraba na dobrih 8 l/100 km.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: Arctic cat 1000
Točno ta 2. varianta me zanima. Vožnja pretežno po makadamu in nekaj po asfaltu.brinovc napisal/-a:Poraba je največ odvisna od desnega palca.notranjc napisal/-a:
Ali ti je povedal koliko porabi AC 1000? Ali je res, da cca 20l/100km?
LP
Npr. moj grizz 660 mi je nedavno spil 15 l. v pičlih 25 kilometrih seveda vožnje oz. bolj lezenja po globokem snegu. Kadar špilava z ženo turista bolj kot ne po asfaltu pa pade poraba na dobrih 8 l/100 km.
LP!
LP
AC 700 4x4
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
No zadnjič , ko smo šli na Dragonjo je 1000 tka pila Slabih 9l po asfaltu. Can am 650 neklaj čez 8l na sto moj Bf pa slabih 15 terali smo pa čez stostko skoraj ves čas. Za Bf ja je bila to že muka ker mu bolj paše tam do 90 km na uro . Ostala dva sta pa normalno šibala 110 tako ,da je to prava potovalna mašina. Predpostavljam , da kombinacija asfalt makedam ne bi bistveno dvignila porabo. Vožnja po snegu je pa druga zgodba. Tko , da tista o 20 litrih je čisto bosa tako kot tista , da Ac 700 gre 130 km na uro 
AC 1000 in 700
Za oba podatka sem izvedel od drugih. AC 1000 še nisem vozil, mojega AC 700 pa še nisem peljal več kot 100 km/h po števcu. Večinoma se vozim po makadamu, po asfaltu samo, če nimam druge možnosti.Civava napisal/-a:Tko , da tista o 20 litrih je čisto bosa tako kot tista , da Ac 700 gre 130 km na uro
Hvala za odgovor, očitno pa ima Brinovec prav, ko pravi, da je poraba zelo različna glede na pogoje vožnje.
LP
AC 700 4x4
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Ja to je popolnoma normalno. Smo šli pozimi dvakrat na Vodiško Bf 750 in Brp 800 sta prišla iz Kranja do mene kjer sem se pridružil tudi sam . Potem smo jo mahnili čez hribe do Železnikov tam smo tankali. Zmerom je Brp tankal najmanj. Ko smo prišli prvič nazaj je imel Brp še pol rezvarja goriva jaz pa skoraj nič vožja je bila večinoma po zasneženih cestah. Drugo rundo je bila vožnja po nezoranih rahlo pomrznjenih cesta midva z Bf jem sva imela še pol ob vrnitvi Brp je bil pa prazen. Torej vse je odvisno od terena in palca.
Zanimivo, vsi iste težave z PANTERJEM. Na začetku prvih 500 km je bilo tudi pri meni čista katastrofa. Crkoval, ni držal štantgasa, motor se je kregal, menjalnik zatikal...
Po prvem servisu in odprtju mašince je pa čisto nekaj drugega. Imam pa probleme z vžiganjem, saj za vžig resnično rabi veliko energije. Prvi originalni akumulator mi je zdržal 4 mesece. Sedaj imam novega in upam, da bo kaj bolje. resnično me moti zakaj niso dali not navadni avtomobilski akumulator, saj nekaj prostora bi se že našlo:(
Kar se tiče končne hitrosti. Zaenkrat sem ga nagnal 124 po števcu.
Po prvem servisu in odprtju mašince je pa čisto nekaj drugega. Imam pa probleme z vžiganjem, saj za vžig resnično rabi veliko energije. Prvi originalni akumulator mi je zdržal 4 mesece. Sedaj imam novega in upam, da bo kaj bolje. resnično me moti zakaj niso dali not navadni avtomobilski akumulator, saj nekaj prostora bi se že našlo:(
Kar se tiče končne hitrosti. Zaenkrat sem ga nagnal 124 po števcu.
končna hitrost
Meni je tudi eden rekel, da gre 127, ti praviš, da gre 124. Civava mi je nabil "surlo" in rekel, da gre 115plinko napisal/-a: Kar se tiče končne hitrosti. Zaenkrat sem ga nagnal 124 po števcu.
LP
AC 700 4x4
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Zakj bi imel surlo po gps smo izmerili 105 medtem , ko je števec kazal 128. Za 700 kubičnega delavca je to običajna končna hitrost. Če ti je kazal to brzino kot praviš potem ti pač števec presenetljivo malo laže. Sploh pa končna hitrost niti ni pomebna bolj je pomebno , da imaš solidno potovalno to pa je tam okoli 90 km na uro brez , da uničiš motor.

