Jaz ga pa še najmanj 3 leta ne bom, ker me je imela žena zadosti in sem moral motor napisati nanjo. Do takrat se bodo pa že videle pomanjkljivosti AC 1000, ki bodo verjetno tudi že odpravljene.Civava napisal/-a:Brez veze se sekiraš letos ga še ne bom![]()
![]()
Lahko te pa še malo dražim in ti povem , da je 120 km na uro prav prijetna potovalna brzina z dvema na krovupri 100 pa motor še ve ne , da se vrti. Zavore primejo odlično. V ovinkih se rahlo nagne vendar bolj posledica zadnjega potnika , ki sedi malo višje od voznika kot pa pomanjkanje stbilizatorja vendar se pa tudi tega ne bi branil. Vožnja in občutki na asfaltu in makedamu odlični.
1000-ka
AC 700 4x4
Glava ga boli !
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
AC 250 - Kymco made in TaiwanMiha G. napisal/-a:Kar pomeni NOBENIH Taiwan, China agregatov.
AC 300 4x4 - Suzuki (Quad Runner)
AC 400 in 450 4x4 - Kymco made in Taiwan
AC 500 4x4- Suzuki (Vinson 500)
AC 650 4x4 H1 - lasten razvoj in agregat
AC 650 4x4 H2 - Kawasaki (Brute force)dvo valjni agregat
AC 700 4x4 - lasten razvoj in agregat,povečan iz 650 H1
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
So. To pa zato ker se z tako gumo pelješ 100% bolje kot z originalno , ki je namenjena z atv. Lepo se da centrirat zdrži trikrat dalj kot original cena je pol manjša. Seveda ni za kakšen hard ofroad ampak zadovolji ob normalni uporabi. Sam se brez problemov vozim po makedamu vlakah skratka tam kjer so poti. Za teren je pa treba kramparce. Predvsem se pa varno pelješ v dežju kar mi je osebno najbolj pomebno .
Civava napisal/-a:So. To pa zato ker se z tako gumo pelješ 100% bolje kot z originalno , ki je namenjena z atv. Lepo se da centrirat zdrži trikrat dalj kot original cena je pol manjša. Seveda ni za kakšen hard ofroad ampak zadovolji ob normalni uporabi. Sam se brez problemov vozim po makedamu vlakah skratka tam kjer so poti. Za teren je pa treba kramparce. Predvsem se pa varno pelješ v dežju kar mi je osebno najbolj pomebno .

LP
AC 700 4x4
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Sam imam 185x65x15 predaj in 205x65x15 zadaj in nimam problemov tudi na temu aceju so podobne in ni težav. Napumpane nekje 0,7 bara in zimski profil. Sam sem imel na bivšem ciofotu podoben problem ¸vendar se je izkazalo , da kolotek ni prav nastavljen. Sem pa res probal dinlija z tistimi cestnimi gumami , ki ji je Boštjan gor dajal pa moram reči , da je vožnja z njimi nemogoča. Takrat se mi je zdelo , da so preširoke , prenizke tako, da ne vem kaj naj rečem .
- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
Tudi jaz imam zelo odlične izkušnje z avtomobilskimi gumami, vendar je pogoj da so zimske , res najboljši rezultat pa so dosegle najcenejše Debica, ki so najbolj mehke. Zakaj? Avtomobilske gume morajo biti take, da imajo čimmanj bočne stabilnost, torej v njih mora biti čimanj železa v bokih. Take gume ne morajo preveč izbirati svoje smeri in te na neravninah ne vleče levo desno. Totalna katastrofa je bila ko sem testiral pnevmatike z letnim profilm, katere so vse bočno precej preveč stabilne. Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.
Isti distančniki s serijskimi kolesi gredo b.p. Verjetno bi bilo potrebno centrirat komplet z adapterjem (100 na 110). Bom še to probal.hurco napisal/-a:Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.
Pri nastavitvah koloteka sem skoraj diplomiral. Ni pomagala nobena nastavitev. Še najbolje je bilo tako kot original.

Taka "žvekasta" guma je guma z diagonalno zgradbo (industrijske pnevmatike, ATV pnevmatike itd...)hurco napisal/-a:mora pač bit čimbolj podomače "žvekasta"
Avtomobilske gume pa so radialne, bočno stabilne itd...
Se pa da dobiti "žvekasto" guma na račun višjega profila (70 ali celo 80). Gume z nižjimi profili (65,55,45 itd..) pa so vse bolj trde in bolj bočno stabilne.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
[/quote]
Taka "žvekasta" guma je guma z diagonalno zgradbo (industrijske pnevmatike, ATV pnevmatike itd...)
Avtomobilske gume pa so radialne, bočno stabilne itd...
Se pa da dobiti "žvekasto" guma na račun višjega profila (70 ali celo 80). Gume z nižjimi profili (65,55,45 itd..) pa so vse bolj trde in bolj bočno stabilne.[/quote]
Jaka, kolikor sem bral tvoje poste, ti delaš veliko kilometrov. Ali ti tudi uporabljaš avtomobilske gume?
LP
Taka "žvekasta" guma je guma z diagonalno zgradbo (industrijske pnevmatike, ATV pnevmatike itd...)
Avtomobilske gume pa so radialne, bočno stabilne itd...
Se pa da dobiti "žvekasto" guma na račun višjega profila (70 ali celo 80). Gume z nižjimi profili (65,55,45 itd..) pa so vse bolj trde in bolj bočno stabilne.[/quote]
Jaka, kolikor sem bral tvoje poste, ti delaš veliko kilometrov. Ali ti tudi uporabljaš avtomobilske gume?
LP
AC 700 4x4
Ne, žal jih za športne modele ni. (razen to, kar je namontiral civava)
Avtomobilske gume na delovnih modelih pa že dolgo uporabljajo v tujini in izkušnje uporabnikov so v veliki večini pozitivne, govorim o cestno makadamski vožnji in "lažjim" off road, če se lahko tako izrazim.
Avtomobilske gume na delovnih modelih pa že dolgo uporabljajo v tujini in izkušnje uporabnikov so v veliki večini pozitivne, govorim o cestno makadamski vožnji in "lažjim" off road, če se lahko tako izrazim.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
jaka napisal/-a:Ne, žal jih za športne modele ni. (razen to, kar je namontiral civava)
Avtomobilske gume na delovnih modelih pa že dolgo uporabljajo v tujini in izkušnje uporabnikov so v veliki večini pozitivne, govorim o cestno makadamski vožnji in "lažjim" off road, če se lahko tako izrazim.

AC 700 4x4
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Tukaj vidim samo tri probleme ali centrirka ne dela točno, ali so luknje na distačnikih iz centra ali pa pesto ni v centru. Glee na to , da z originalnimi gumami deluje vse uredu potem pesto odpade. Ostalo pa.... Pri meni je edina razlika v zavorni poto zaradi nekoliko težjih gum. Če imaš voljo lahko enkrat prideš do mene pa bova probala z mojimi gumami in distančniki pa boš takoj vedel kako in kaj.Drago napisal/-a:Isti distančniki s serijskimi kolesi gredo b.p. Verjetno bi bilo potrebno centrirat komplet z adapterjem (100 na 110). Bom še to probal.hurco napisal/-a:Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.
Pri nastavitvah koloteka sem skoraj diplomiral. Ni pomagala nobena nastavitev. Še najbolje je bilo tako kot original.