1000-ka

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 24 Mar 2011, 12:01

Civava napisal/-a:Brez veze se sekiraš letos ga še ne bom :twisted: :(
Lahko te pa še malo dražim in ti povem , da je 120 km na uro prav prijetna potovalna brzina z dvema na krovu :D pri 100 pa motor še ve ne , da se vrti. Zavore primejo odlično. V ovinkih se rahlo nagne vendar bolj posledica zadnjega potnika , ki sedi malo višje od voznika kot pa pomanjkanje stbilizatorja vendar se pa tudi tega ne bi branil. Vožnja in občutki na asfaltu in makedamu odlični.
Jaz ga pa še najmanj 3 leta ne bom, ker me je imela žena zadosti in sem moral motor napisati nanjo. Do takrat se bodo pa že videle pomanjkljivosti AC 1000, ki bodo verjetno tudi že odpravljene.


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 24 Mar 2011, 12:03

Seveda vendar čez tri leta bomo razmišljali o 3000 tki , če bo še kaj nafte :D



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 24 Mar 2011, 20:59

Občutki so ;)



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 24 Mar 2011, 21:07

Glava ga boli !



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 29 Mar 2011, 21:05

Pravi delavec :D

Slika



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 29 Mar 2011, 21:58

Tle je že glih štamparle odložil :)



Miha G.
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 29
Pridružen: 23 Feb 2009, 22:01

Odgovor Napisal/-a Miha G. » 29 Mar 2011, 22:19

Agregati v AC so lastni razvoj edino v DVX 400 je SUZUKIJEV. Kar pomeni NOBENIH Taiwan, China agregatov.


KTM 525 XC :lol: :lol: :lol: noro
KAWASAKI KFX 450R :lol: :lol: :o
SUZUKI LTZ 400-440 :lol: :lol: :lol: :lol:
CAN-AM 450X :lol: :eur :lol: :eur :twisted:
POLARIS SPORTSMAN 500 :oops: :oops:
ARCTIC CAT DVX 400 :lol: :lol: BUM TRESK PRI NOVEM LASTNIKU
YAMAHA BLASTER 200 :lol: :lol: BUM TRESK

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 29 Mar 2011, 23:35

Miha G. napisal/-a:Kar pomeni NOBENIH Taiwan, China agregatov.
AC 250 - Kymco made in Taiwan
AC 300 4x4 - Suzuki (Quad Runner)
AC 400 in 450 4x4 - Kymco made in Taiwan
AC 500 4x4- Suzuki (Vinson 500)
AC 650 4x4 H1 - lasten razvoj in agregat
AC 650 4x4 H2 - Kawasaki (Brute force)dvo valjni agregat
AC 700 4x4 - lasten razvoj in agregat,povečan iz 650 H1



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 30 Mar 2011, 05:57

Civava napisal/-a:Pravi delavec :D

Slika
Lep motor. Ali so to avtomobilske gume in če so zakaj?

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 30 Mar 2011, 06:12

So. To pa zato ker se z tako gumo pelješ 100% bolje kot z originalno , ki je namenjena z atv. Lepo se da centrirat zdrži trikrat dalj kot original cena je pol manjša. Seveda ni za kakšen hard ofroad ampak zadovolji ob normalni uporabi. Sam se brez problemov vozim po makedamu vlakah skratka tam kjer so poti. Za teren je pa treba kramparce. Predvsem se pa varno pelješ v dežju kar mi je osebno najbolj pomebno .



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 30 Mar 2011, 06:24

Civava napisal/-a:So. To pa zato ker se z tako gumo pelješ 100% bolje kot z originalno , ki je namenjena z atv. Lepo se da centrirat zdrži trikrat dalj kot original cena je pol manjša. Seveda ni za kakšen hard ofroad ampak zadovolji ob normalni uporabi. Sam se brez problemov vozim po makedamu vlakah skratka tam kjer so poti. Za teren je pa treba kramparce. Predvsem se pa varno pelješ v dežju kar mi je osebno najbolj pomebno .
:o Kaj pa driftanje po makadamu? Te gume imajo bolj ostre robove in so tudi same po sebi bolj ozke, pa distančnike moraš montirat, osovine bolj trpijo.....Ampak ti si to verjetno že naštudiral, pa tudi pisali ste že na to temo. Bom poiskal.

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 30 Mar 2011, 09:12

Driftanje po makedamu šala mala. Predvsem je manj plavanja. Zdaj ali kaj bolj trpi pogonski del ne vem vem pa , da je volan precej lažji. Sam jih imam že tretjo sezono gor zadnje bodo zdržale še eno prednje bo pa treba zamenjati.



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 30 Mar 2011, 11:20

Tudi jaz sem testiral na Dinliju avtomobilska kolesa, vendar je vožnja z njimi nemogoča. Opletajo in tresejo, da je joj. Uporabil sem dimenzijo 195/65-15, centrirano in strokovno zmontirano. Teža komplet kolesa 19 kg. Po moje je problem samo v teži, saj ima original prednje kolo samo 11kg.


Slika

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 30 Mar 2011, 15:15

Sam imam 185x65x15 predaj in 205x65x15 zadaj in nimam problemov tudi na temu aceju so podobne in ni težav. Napumpane nekje 0,7 bara in zimski profil. Sam sem imel na bivšem ciofotu podoben problem ¸vendar se je izkazalo , da kolotek ni prav nastavljen. Sem pa res probal dinlija z tistimi cestnimi gumami , ki ji je Boštjan gor dajal pa moram reči , da je vožnja z njimi nemogoča. Takrat se mi je zdelo , da so preširoke , prenizke tako, da ne vem kaj naj rečem .



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 30 Mar 2011, 20:25

Tudi jaz imam zelo odlične izkušnje z avtomobilskimi gumami, vendar je pogoj da so zimske , res najboljši rezultat pa so dosegle najcenejše Debica, ki so najbolj mehke. Zakaj? Avtomobilske gume morajo biti take, da imajo čimmanj bočne stabilnost, torej v njih mora biti čimanj železa v bokih. Take gume ne morajo preveč izbirati svoje smeri in te na neravninah ne vleče levo desno. Totalna katastrofa je bila ko sem testiral pnevmatike z letnim profilm, katere so vse bočno precej preveč stabilne. Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.



Uporabniški avatar
Jam
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 646
Pridružen: 12 Feb 2008, 23:48
Kraj: Selnica ob Dravi

Odgovor Napisal/-a Jam » 30 Mar 2011, 20:49

Gume v bočnici nimajo "železa" :)



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 30 Mar 2011, 21:10

No ja ,al pa platna, razlike v bočni stabilnosti so zelo velike med gumami, mora pač bit čimbolj podomače "žvekasta" ker atv je pač zelo lahek v primerjavi z avtom, predvsem je pa to pomembno za prednji gumi.



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 30 Mar 2011, 22:16

hurco napisal/-a:Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.
Isti distančniki s serijskimi kolesi gredo b.p. Verjetno bi bilo potrebno centrirat komplet z adapterjem (100 na 110). Bom še to probal.

Pri nastavitvah koloteka sem skoraj diplomiral. Ni pomagala nobena nastavitev. Še najbolje je bilo tako kot original.


Slika

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 30 Mar 2011, 22:19

hurco napisal/-a:mora pač bit čimbolj podomače "žvekasta"
Taka "žvekasta" guma je guma z diagonalno zgradbo (industrijske pnevmatike, ATV pnevmatike itd...)
Avtomobilske gume pa so radialne, bočno stabilne itd...
Se pa da dobiti "žvekasto" guma na račun višjega profila (70 ali celo 80). Gume z nižjimi profili (65,55,45 itd..) pa so vse bolj trde in bolj bočno stabilne.



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 31 Mar 2011, 05:58

[/quote]

Taka "žvekasta" guma je guma z diagonalno zgradbo (industrijske pnevmatike, ATV pnevmatike itd...)
Avtomobilske gume pa so radialne, bočno stabilne itd...
Se pa da dobiti "žvekasto" guma na račun višjega profila (70 ali celo 80). Gume z nižjimi profili (65,55,45 itd..) pa so vse bolj trde in bolj bočno stabilne.[/quote]

Jaka, kolikor sem bral tvoje poste, ti delaš veliko kilometrov. Ali ti tudi uporabljaš avtomobilske gume?

LP


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 31 Mar 2011, 07:55

Ne, žal jih za športne modele ni. (razen to, kar je namontiral civava)
Avtomobilske gume na delovnih modelih pa že dolgo uporabljajo v tujini in izkušnje uporabnikov so v veliki večini pozitivne, govorim o cestno makadamski vožnji in "lažjim" off road, če se lahko tako izrazim.



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a notranjc » 31 Mar 2011, 08:12

jaka napisal/-a:Ne, žal jih za športne modele ni. (razen to, kar je namontiral civava)
Avtomobilske gume na delovnih modelih pa že dolgo uporabljajo v tujini in izkušnje uporabnikov so v veliki večini pozitivne, govorim o cestno makadamski vožnji in "lažjim" off road, če se lahko tako izrazim.
:D


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 31 Mar 2011, 09:08

Drago napisal/-a:
hurco napisal/-a:Glede na tvoj opis preveri še kvaliteto oz. čentričnost distančnikov.
Isti distančniki s serijskimi kolesi gredo b.p. Verjetno bi bilo potrebno centrirat komplet z adapterjem (100 na 110). Bom še to probal.

Pri nastavitvah koloteka sem skoraj diplomiral. Ni pomagala nobena nastavitev. Še najbolje je bilo tako kot original.
Tukaj vidim samo tri probleme ali centrirka ne dela točno, ali so luknje na distačnikih iz centra ali pa pesto ni v centru. Glee na to , da z originalnimi gumami deluje vse uredu potem pesto odpade. Ostalo pa.... Pri meni je edina razlika v zavorni poto zaradi nekoliko težjih gum. Če imaš voljo lahko enkrat prideš do mene pa bova probala z mojimi gumami in distančniki pa boš takoj vedel kako in kaj.



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 31 Mar 2011, 09:30

Hvala za povabilo. Naslednji mesec planiram pot v Gosteče na servis, pa bi se res lahko kje dobila in probala.


Slika

Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 31 Mar 2011, 12:15

Ni problema ma tel na zs.



Odgovori