NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Že takoj ob nakupu mototja so se začele težavr.
Motor nisem mogel registrirati motorja, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke, pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije ), zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja,
glavna napaka pa je problem z DPSom ( servo ) krmila.
Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in sem z motorjem prišel na nasprotni vozni pas. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila.
Ta motor je smrtno nevaren.
V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek.
Halo ?
Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ?
S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma.
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust.
V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo !
Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem.
Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ?
Motor nisem mogel registrirati motorja, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke, pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije ), zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja,
glavna napaka pa je problem z DPSom ( servo ) krmila.
Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in sem z motorjem prišel na nasprotni vozni pas. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila.
Ta motor je smrtno nevaren.
V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek.
Halo ?
Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ?
S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma.
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust.
V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo !
Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem.
Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ?
- Rogi
- Poznavalec
- Reactions:
- Prispevkov: 814
- Pridružen: 04 Jul 2008, 15:41
- Kraj: Plave - Posočje
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Kolikor jaz poznam zadevo, jih ima kar nekaj probleme z DPS. Na vseh pooblaščenih servisih se bolj ali manj uspešno trudijo odpraviti napako, vendar mislim, da pri tem niso najbolj uspešni. Glede jermena je pa res tako, da ponavadi prvi ne dočaka 6000 km, sploh če je voznik začetnik. Tudi meni ni, so pa vsi naslednji. Jermen je pač jermen in jaz se še vedno čudim, kakšne sile prenese in mi ni nič čudno, da se pretrga. Stroji so pač močni in sile neverjetne. Z jermeni nimajo proleme samo Can-Ami ampak tudi vsi ostali, osebno poznam primere s Kawasakiji, AC-ji... ne nazadnje tudi Polarisi. Poznam primer, ko ima lastnik Polarisa na okviirju, kar z vezicami, vedno pritrjene vsaj tri jermene. Je pa res, da ga obremenjuje do skrajnih meja in da se ne vozi po lastnem dvorišču.
Glede uvoznika bi pa dejal, da ni ravno tako in, da se trudi za lastnike tudi po nakupu, nenazadnje organizira srečanja, kar v Sloveniji ne dela nihče, servisno mrežo ima tudi najbolj razvejano, delov pa tudi največ na zalogi in vse to se odraža tudi na "terenu", saj je v SLO Can-Am številčno daleč najbolj prisoten in prepoznaven.
Glede uvoznika bi pa dejal, da ni ravno tako in, da se trudi za lastnike tudi po nakupu, nenazadnje organizira srečanja, kar v Sloveniji ne dela nihče, servisno mrežo ima tudi najbolj razvejano, delov pa tudi največ na zalogi in vse to se odraža tudi na "terenu", saj je v SLO Can-Am številčno daleč najbolj prisoten in prepoznaven.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Rogi napisal/-a:...saj je v SLO Can-Am številčno daleč najbolj prisoten in prepoznaven.






Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 34
- Pridružen: 07 Mar 2011, 14:55
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Mislim, da ti pozabljaš eno veliko dejstvo, ki razloži ves tvoj problem z DPS-om... Si kdaj pomislil, tak čisto slučajno... da je načeloma štirikolesnik ki ima popolno zaporo zadnjega diferenciala, 4x4, avtomatičen zaklep sprednjega diferenciala, reduktor, vitel, ... narejen za teren in ne za na cesto?
Čudno zakaj so redki proizvajalci, ki delajo cestne gume za tak motor?
Jermen na cesti.... če še neveš so celotni prenosi in sklopka narejeni za pospeševanje in zaviranje in ne za konstantno vožnjo....
Pač ti podajam nekaj namigov....



Čudno zakaj so redki proizvajalci, ki delajo cestne gume za tak motor?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jermen na cesti.... če še neveš so celotni prenosi in sklopka narejeni za pospeševanje in zaviranje in ne za konstantno vožnjo....
Pač ti podajam nekaj namigov....

Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Ski&Sea je katastrofa. Prvi servis plačal ko zmešan 600€, mora pa biti servisiran tam ker je pač garancija. Za Bmwja plačaš manj ne pa za en pof. motor. Aja, pa že 3 tedne čakam da dobim nazaj 500ko, ker sta šla oba prednja amortizerja??
Vsakič ko kličem prestavijo za 3 dni dalje. KATASTROFA OD KATASTROFE!
Vsakič ko kličem prestavijo za 3 dni dalje. KATASTROFA OD KATASTROFE!

Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
wtf kak ti je pa uspelo amortizerje zjahat????? na CESTNI podlagi?
in prvi servis ni 600e, je pa veliki servis na 6000km 600e. Jermen, vsa olja komplet, oba tesnila pokrova ventilov, nastavitev ventilov, mazanje itd.
in prvi servis ni 600e, je pa veliki servis na 6000km 600e. Jermen, vsa olja komplet, oba tesnila pokrova ventilov, nastavitev ventilov, mazanje itd.
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
jay886 napisal/-a:wtf kak ti je pa uspelo amortizerje zjahat????? na CESTNI podlagi?
in prvi servis ni 600e, je pa veliki servis na 6000km 600e. Jermen, vsa olja komplet, oba tesnila pokrova ventilov, nastavitev ventilov, mazanje itd.
Am, čak nikjer nisem omenil cestne podlage, si me zamešal. Jager je reku da crkujejo amortizerji od 400ccm pa 500ccm outlanderjev na 2 leti ker kao boljših ni in bodo ti zagotovo spet crknal. Je pa letnik 2011 drugač. So pa v 14 dneh začeli nabivat kod da jih ne bi bilo, skratka nevozna zadeva. Se popravljam, ni bil prvi servis, bil je večji servis ja. Ampak nikol niti za bmwja nisem dal 600eur kaj šele motor. Menjali so pa seveda vse, tudi tisto kar niti podrazno ne bi bilo potrebno. Imam star jermen in je praktično kot nov. Aja pa še ena malenkost, zadnja žarnica je crknila. Sem poskušal dat drugo od avtomobila, vendar je 4 kolesnik javil napako, zato sem jo odstranil in kupil orginal za 11eur. Šel sem tudi na pumpo in kupil podobno za 1eur. Delujejo obe! Če je rumen, ne pomeni da je zlata vreden.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
primerjava bmw-ja z BRP-jem ni na mestu
Samo jermen stane toliko kot olje+ filtri pri avtomobilu. Nevem zakaj vržete denar za tak moped in kasneje jamrate, saj pa so znane cene servisov na pooblaščencu in tudi znano je, da imajo najvišjo urno postavko . Sam bi si to naredil za max 300eur še to ne. Res pa je, da ni garancije. In , da se menjava tisto kar ni potrebno je po eni strani res po drugi pa ne. Navodila proizvajalca so takšna in v tem primeru velja garancija v nasprotnem pa ne. Isto pri avtomobilih, traktorjih, kamijonih... Vse po želji.
Da pa je jermen kot nov ti verjamem, ampak pri jermenu štejejo milimetri in do naslednjega servisa ti verjetno nebi preživel (9000km). Pol ti vmes poči in ti po možnosti pokne še pokrov variomata pol pa hočeš uveljavljat GARANCIJO. Nisem napisal, da ti nov ne bo spustil, bo pa 80% manj možnosti! Žarnico sem tudi jaz kupil na petrolu in dela bp. Za hec pa povprašaj koliko stane jermen za dinlija in cf x8 (original) pa boš kakšno besedno nazaj vzel.
aja, BMW 330xi... 80k km, redni servis (7l olja Castrol SLX , filtri), svečke, 350€ , Avtoservis Kokalj.
Lp
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Da pa je jermen kot nov ti verjamem, ampak pri jermenu štejejo milimetri in do naslednjega servisa ti verjetno nebi preživel (9000km). Pol ti vmes poči in ti po možnosti pokne še pokrov variomata pol pa hočeš uveljavljat GARANCIJO. Nisem napisal, da ti nov ne bo spustil, bo pa 80% manj možnosti! Žarnico sem tudi jaz kupil na petrolu in dela bp. Za hec pa povprašaj koliko stane jermen za dinlija in cf x8 (original) pa boš kakšno besedno nazaj vzel.
aja, BMW 330xi... 80k km, redni servis (7l olja Castrol SLX , filtri), svečke, 350€ , Avtoservis Kokalj.
Lp
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
jay886 napisal/-a:primerjava bmw-ja z BRP-jem ni na mestuSamo jermen stane toliko kot olje+ filtri pri avtomobilu. Nevem zakaj vržete denar za tak moped in kasneje jamrate, saj pa so znane cene servisov na pooblaščencu in tudi znano je, da imajo najvišjo urno postavko . Sam bi si to naredil za max 300eur še to ne. Res pa je, da ni garancije. In , da se menjava tisto kar ni potrebno je po eni strani res po drugi pa ne. Navodila proizvajalca so takšna in v tem primeru velja garancija v nasprotnem pa ne. Isto pri avtomobilih, traktorjih, kamijonih... Vse po želji.
Da pa je jermen kot nov ti verjamem, ampak pri jermenu štejejo milimetri in do naslednjega servisa ti verjetno nebi preživel (9000km). Pol ti vmes poči in ti po možnosti pokne še pokrov variomata pol pa hočeš uveljavljat GARANCIJO. Nisem napisal, da ti nov ne bo spustil, bo pa 80% manj možnosti! Žarnico sem tudi jaz kupil na petrolu in dela bp. Za hec pa povprašaj koliko stane jermen za dinlija in cf x8 (original) pa boš kakšno besedno nazaj vzel.
aja, BMW 330xi... 80k km, redni servis (7l olja Castrol SLX , filtri), svečke, 350€ , Avtoservis Kokalj.
Lp
Ja vem, da je težko primerjat avto in motor ampak vseeno se vprašaš, bi res dal 2x več denarja za servis motorja kot pri avtomobilu? Danes je na avtu bil delan redni servis + vse zavorne ploščice in je blo 300€. Sicer deluje na 4ciklu vse, vedel sem da je pokjena ena manšeta, šel je pa na servis zarad amortizerjev in pa lučke na zaslonu. Ko so klicali s servisa prvič, so izjavili, da so vse manštete boge, da je baje poln gumic hin, amortizerji, še s servom se je nekaj omenjalo, ampak se sam smeješ kako je to mogoče, če sam vem da se s 4 kolesnikom nadpovprečno ahta, ne skače in ne vozi po blatu niti po globoki vodi.
Jermen pa pravim, sem primerjal pa še nekdo je bil zraven, ki si sicer lasti še motorne sanke in je v preteklosti imel več 4 kolesnikov in se je samo smejal kako so lahko to menjali. Dejansko KOT NOV. Drugače se pa servis dela pri meni na ure in ne kilometre, saj je pač takšen način vožnje. Po urah je bil že čas za nov servis, po kilometrih se jih je pa naredilo samo 1000.
Bomo videlo kakšna bo cena, zagotovo ne bo nizka, pa čeprav je šel na servis z razlogom menjave ene manšete in sprednjih amortizerjev, ki so pa itak pod garancijo.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Avto je danes skoraj že nujni življenski artikel medtem, ko so motor, štirikolesnik in ostali naši hobiji bolj luksus, ki ni nujno življensko potreben in temu primerne so cene, servisne storitve, rez.deli itd... tržna niša, kjer se "kasira" od tistih, ki imajo. Mnogi si ob nakupu, kakšna bo cena tega našega luksusa ne postavijo (ne postavimo) tega in podobna vprašanja !!!neicheq napisal/-a:Ja vem, da je težko primerjat avto in motor ampak vseeno se vprašaš, bi res dal 2x več denarja za servis motorja kot pri avtomobilu?
Poleg tega pa v oči pade tudi tale citat.
Drugače se pa servis dela pri meni na ure in ne kilometre, saj je pač takšen način vožnje.
Predvidevam, da je tvoj način vožnje ni ravno cestno-makadamski. Torej, tudi ni smiselno pričakovati, da kakšna stvar ne bi "popustila" posebej ne kakšni amortizerji.
Jermen in žarnice pa so tako ali tako "potrošni material", tako kot rolica papirja, zaradi nje pa se ni vredno "sekirat" a ne.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Sej denar ni ovira, da ne bi bil sposoben plačati ampak, ni pa neke logike tukaj, da bi plačeval tako veliko.jaka napisal/-a:Avto je danes skoraj že nujni življenski artikel medtem, ko so motor, štirikolesnik in ostali naši hobiji bolj luksus, ki ni nujno življensko potreben in temu primerne so cene, servisne storitve, rez.deli itd... tržna niša, kjer se "kasira" od tistih, ki imajo. Mnogi si ob nakupu, kakšna bo cena tega našega luksusa ne postavijo (ne postavimo) tega in podobna vprašanja !!!neicheq napisal/-a:Ja vem, da je težko primerjat avto in motor ampak vseeno se vprašaš, bi res dal 2x več denarja za servis motorja kot pri avtomobilu?
Poleg tega pa v oči pade tudi tale citat.
Drugače se pa servis dela pri meni na ure in ne kilometre, saj je pač takšen način vožnje.
Predvidevam, da je tvoj način vožnje ni ravno cestno-makadamski. Torej, tudi ni smiselno pričakovati, da kakšna stvar ne bi "popustila" posebej ne kakšni amortizerji.
Jermen in žarnice pa so tako ali tako "potrošni material", tako kot rolica papirja, zaradi nje pa se ni vredno "sekirat" a ne.
Kar se pa vožnje tiče, hm nevem, ne dela se grdo s motorjem. Skače se ne, so mi bolj všeč tehnične poti, skratka počasna vožnja. Dober, tu pa tam kakšen makedam in drift ampak praktično nobenga napora. Sploh ko primerjaš kakšne videe, kjer je 3/4 4cikla potopljenega v drek.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Hmmm... poglej to... za 10000 eur dobis ze novega cliota, ki ima streho, gretje, klimo, 5 sedezev, brisalce, tempomat, park senzorje, itd... Pri atvju pa dobis en zic, stiri gume, balanco in luci
Tudi ta primerjava ni na mestu. Ampak tako pac je... Servis za enoslednika tudi toliko placam kot za avto... Ne mores primerjat hrusk in jabolk.

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- Negrettosylvius
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 59
- Pridružen: 23 Jul 2013, 20:36
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Sej denar ni ovira, da ne bi bil sposoben plačati ampak, ni pa neke logike tukaj, da bi plačeval tako veliko.
Kar se pa vožnje tiče, hm nevem, ne dela se grdo s motorjem. Skače se ne, so mi bolj všeč tehnične poti, skratka počasna vožnja. Dober, tu pa tam kakšen makedam in drift ampak praktično nobenga napora. Sploh ko primerjaš kakšne videe, kjer je 3/4 4cikla potopljenega v drek.[/quote]
Cene so pač take kot so, tukaj ni nobene racionalnosti. Podobno kot superšportni avtomobili (Ferrari, Lamborghini, ...) enormna cena, drago vzdrževanje, ogromna poraba goriva - popolnoma nepotrebno, neracionalno in dokaj neuporabno na naših cestah, pa si jih kljub temu želimo imeti. Luksus se vedno dodatno plača.
Kar se pa vožnje tiče, hm nevem, ne dela se grdo s motorjem. Skače se ne, so mi bolj všeč tehnične poti, skratka počasna vožnja. Dober, tu pa tam kakšen makedam in drift ampak praktično nobenga napora. Sploh ko primerjaš kakšne videe, kjer je 3/4 4cikla potopljenega v drek.[/quote]
Cene so pač take kot so, tukaj ni nobene racionalnosti. Podobno kot superšportni avtomobili (Ferrari, Lamborghini, ...) enormna cena, drago vzdrževanje, ogromna poraba goriva - popolnoma nepotrebno, neracionalno in dokaj neuporabno na naših cestah, pa si jih kljub temu želimo imeti. Luksus se vedno dodatno plača.
2009 Can Am Renegade 800 X
1999 Aprilia RS 250
1999 Aprilia RS 250
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Fantje kupite si čoln...boste tam videli kaj so cifre...štiricikli so kot, da greš na dobro malico...ampak to je pač cena luksuza.
Še vedno pa je na voljo pecikl ali pa palice...no tiste iz letalskega alumija so že fancy...
Pa tudi tu se najde kaj, nad čemer bi jamrali...si predstavljaš, da moraš vsaki dve leti delat servis na pohodniških palicah...spet jok in stok....leskove bodo kar dobre....

Še vedno pa je na voljo pecikl ali pa palice...no tiste iz letalskega alumija so že fancy...

Pa tudi tu se najde kaj, nad čemer bi jamrali...si predstavljaš, da moraš vsaki dve leti delat servis na pohodniških palicah...spet jok in stok....leskove bodo kar dobre....


- Rogi
- Poznavalec
- Reactions:
- Prispevkov: 814
- Pridružen: 04 Jul 2008, 15:41
- Kraj: Plave - Posočje
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Moja stara 400-tka je parkrat prevozila ex YU, Grčijo, Albanijo in še kar nekaj off-roada po Sloveniji, Hrvaški in BiH. Tudi jaz z njo nisem skakal, sem jo pa večkrat do 3/4 potopil. Najmanj 95% s sopotnico in prtljago, po tovarniških podatkih je bila preobremenjena. In čudno meni ni spuščal noben amortizer.
Kar se tiče luksusa, ja res je luksus in če meni in ženi ne bi nudil toliko zadovoljstva, ga bi že zdavnaj prodal. Tudi če mi bo finančno bolj trda predla, bo šel prej od hiše kakšen avto. Tako pač je.
Prijatelj ima že nekaj let v 800-tki LTD 55W žarnice in nima nobenih problemov in mu nič ne javlja. Tudi žarometov mu ni skurlo, kar se mu je pred tem zgodilo na CF-u.
Glede servisa pa tako. Kar nekaj se s časom naučiš in lahko sam postoriš. Pa tudi v skoraj vsaki "vasi" se najde kakšen zanesenjak - strokovnjak, ki ti skoraj zastonj popravi marsikaj, pa tudi nekaj servisov štirikolesnikov je, ki nimajo tako zasoljenih urnih postavk. Tako da izbire je kar nekaj, če nisi zadovoljen s katerim od uradnih servisov.
Kar se tiče luksusa, ja res je luksus in če meni in ženi ne bi nudil toliko zadovoljstva, ga bi že zdavnaj prodal. Tudi če mi bo finančno bolj trda predla, bo šel prej od hiše kakšen avto. Tako pač je.
Prijatelj ima že nekaj let v 800-tki LTD 55W žarnice in nima nobenih problemov in mu nič ne javlja. Tudi žarometov mu ni skurlo, kar se mu je pred tem zgodilo na CF-u.
Glede servisa pa tako. Kar nekaj se s časom naučiš in lahko sam postoriš. Pa tudi v skoraj vsaki "vasi" se najde kakšen zanesenjak - strokovnjak, ki ti skoraj zastonj popravi marsikaj, pa tudi nekaj servisov štirikolesnikov je, ki nimajo tako zasoljenih urnih postavk. Tako da izbire je kar nekaj, če nisi zadovoljen s katerim od uradnih servisov.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
V roku 14 dneh sta oba sprednja amortizerja začela močno nabijat, zakaj nevem. Pri lučki ej bilo tako, da ko sem jo menjal je na ekranu prikazovalo, kot da je ročna zategnjena, čeprav ni bila. Sem pregledal več forumov in je marsikomu to napisalo ker 4 ciklu pač ni ta žarnica pasala.Rogi napisal/-a:Moja stara 400-tka je parkrat prevozila ex YU, Grčijo, Albanijo in še kar nekaj off-roada po Sloveniji, Hrvaški in BiH. Tudi jaz z njo nisem skakal, sem jo pa večkrat do 3/4 potopil. Najmanj 95% s sopotnico in prtljago, po tovarniških podatkih je bila preobremenjena. In čudno meni ni spuščal noben amortizer.
Kar se tiče luksusa, ja res je luksus in če meni in ženi ne bi nudil toliko zadovoljstva, ga bi že zdavnaj prodal. Tudi če mi bo finančno bolj trda predla, bo šel prej od hiše kakšen avto. Tako pač je.
Prijatelj ima že nekaj let v 800-tki LTD 55W žarnice in nima nobenih problemov in mu nič ne javlja. Tudi žarometov mu ni skurlo, kar se mu je pred tem zgodilo na CF-u.
Glede servisa pa tako. Kar nekaj se s časom naučiš in lahko sam postoriš. Pa tudi v skoraj vsaki "vasi" se najde kakšen zanesenjak - strokovnjak, ki ti skoraj zastonj popravi marsikaj, pa tudi nekaj servisov štirikolesnikov je, ki nimajo tako zasoljenih urnih postavk. Tako da izbire je kar nekaj, če nisi zadovoljen s katerim od uradnih servisov.
Kar se tiče servisov bo šel iz uradnega takoj ko garancija poteče, do takrat bo na uradnem. Mimogrede, za redni servis in menjavo sprednjih amortizerjev čakam že dobre 3 tedne da ga dobim, vedno nek izgovor ko kličem.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Sem videl na fb, da si tudi na Mađarskem bil, seveda na asfaltu... če bo ta atv preživel svoje obdobje, skozi na obratih oz "tempomatu" (cvt) in 99% asfaltnih dolgih tur.. je dokazal svoje, saj si iz terenca naredil čistega quad-a, kar še ni uspelo nobenemu 

2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Jay 886, hvala.jay886 napisal/-a:Sem videl na fb, da si tudi na Mađarskem bil, seveda na asfaltu... če bo ta atv preživel svoje obdobje, skozi na obratih oz "tempomatu" (cvt) in 99% asfaltnih dolgih tur.. je dokazal svoje, saj si iz terenca naredil čistega quad-a, kar še ni uspelo nobenemu
Sem bil tudi v Maroku in Španiji
- Rogi
- Poznavalec
- Reactions:
- Prispevkov: 814
- Pridružen: 04 Jul 2008, 15:41
- Kraj: Plave - Posočje
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Vemo. Svaka čast. Ampak po moji oceni zadeva res ni primerna za asfalt. Tudi sam vozim občasno daljše relacije, sicer bolj na jug,kjer je asfalt velikokrat slabši kot makedam. GPS nastavim tako, da se izogibam vsemu le makedamu ne, pa vedno ne gre brez asfalta. Zdi se mi da takrat trpimo vsi, štirikolesnik, jaz in tudi žena na zadnjem sedežu.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Tudi sam sem nekako mnenja, da štirikolesnik ni najbolj posrečena verzija za asfalt, posebej zato, ker zadaj ni diferenciala ampak vedno to svoje mnenje izpodbijem z svojimi asfaltno-makadamskimi turami, poleg tega pa srečujem mnogo tujcev, ki jih vidim kako npr..iz EU držav z štirikolesniki potujejo na Balkan in nazaj (več tisoč km) in zanimivo, skoraj vsi so na delovnih modelih velika večina pa ima namontirana avtomobilska platišča in avtomobilske gume.
Je pa na to temo (nočna mora) iz strani SS že podana obrazložitev na motosvetovem forumu.
Je pa na to temo (nočna mora) iz strani SS že podana obrazložitev na motosvetovem forumu.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Moto-sport forumu. Korektno!jaka napisal/-a: Je pa na to temo (nočna mora) iz strani SS že podana obrazložitev na motosvetovem forumu.
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
še obstaja moto sport? 
drugače pa dober video, za tiste, ki dvomijo v rotax power http://www.youtube.com/watch?v=FbyLAsoP ... r_embedded
Lastniku pa priporočam res nakup motorja, ali pa zamenjavo za spyderja. Druge rešitve žal ni... ali pa v skrajni sili Polarisa nabavit, mogoče bo boljše!

drugače pa dober video, za tiste, ki dvomijo v rotax power http://www.youtube.com/watch?v=FbyLAsoP ... r_embedded

Lastniku pa priporočam res nakup motorja, ali pa zamenjavo za spyderja. Druge rešitve žal ni... ali pa v skrajni sili Polarisa nabavit, mogoče bo boljše!

2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Jah dejstvo je da je DPS odličen pripomoček, ki pa ga večina ne razume najbolje. Večina si predstavlja, da je namenjen temu da z lahkoto (enim prstekom) obračaš krmilo na vseh podlagah (podobno kot avto)...no na srečo temu ni tako, kajti predstavljajte si, da pripelješ z 100 km/uro v ovinek in brez upora obrneš krmilo....mrtvih kolikor hočeš.
V pojasnilu ki ga je podal SS na moto-sport forumu je lepo opisano delovanje in režimi uporabe nastavitve DPS-a. Max je namenjen le pri počasni vožnji na najtežjih terenih...na cesti pa NE!
No sem pa nekoč že napisal, da je pri vsakem vozilu priložena tudi knjižica z navodili. Me pa zanima kdo jo jo je kdaj prebral!
Pa bi bilo dobro, ker tam vse lepo piše!
V pojasnilu ki ga je podal SS na moto-sport forumu je lepo opisano delovanje in režimi uporabe nastavitve DPS-a. Max je namenjen le pri počasni vožnji na najtežjih terenih...na cesti pa NE!
No sem pa nekoč že napisal, da je pri vsakem vozilu priložena tudi knjižica z navodili. Me pa zanima kdo jo jo je kdaj prebral!
Pa bi bilo dobro, ker tam vse lepo piše!
- Negrettosylvius
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 59
- Pridružen: 23 Jul 2013, 20:36
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Saj tudi osebni avtomobili imajo progresivni servo volan, ki se z večanjem hitrosti trša. Predstavljajte si kako utrujajoče in nevarno bi bilo voziti avto z prekomerno servo ojačitvijo pri veliki hitrosti na avtocesti.
2009 Can Am Renegade 800 X
1999 Aprilia RS 250
1999 Aprilia RS 250
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: NOČNA MORA Can-Am Outlander 650 Max Xt
Treba je vzet v zakup da je atv namenjen za vse druga kot za cesto.