Vem. 500 je le 500 in še vedno dobrih 30hp manj od 800 agregata. Tukaj čarati ne moreš, ampak je bila ena dobra ponudba v kombinaciji z big gun-om čez lužo in je kr komplet vzel..
Letos bo vozil na 500tki, drugo leto pa bo treba komplet updejtat, da bo palec za gas manj trpel, ker kam pa to že nese scena huh. Včasih (ko so še serijski atv-ji vozili)je "pogovorno" veljalo 70% voznik 30% moč, sedaj pa se vsako leto to razmerje precej spreminja in kdor še vedno trdi, da nekdo z 400tko zmaga... so bolj pobožne želje. Proge so vedno bolj odprte z skoki, atv-ji so že precej podobni čistim dirkalnikom. Že sama podvozja, brez katerega sploh ne smeš študirat o skokih so top of top-a (fox, elka), agregati pa tako ali tako iz vrha ponudbe.
Jager z serijskim 1000 agregatom je v prvem krogu pobegnil polarisu za samo 7 sekund. V drugem krogu je polaris že imel težave z pnevmatikami, ampak je kljub temu končal na drugem mestu. Kljub temu pa Jager nima težav, ker mojster vozi vse kroge praktično enako hitro, kot bi imel trening
Lansko leto groepl z 800cc dinlijem ni imel niti približno pogojev, da bi prišel mešat štrene med top tri. Letos z polarisom in tem kaj je pokazal na prvi tekmi... bo še zelo pestro. Sploh, če ga še misli predelovat (kar ga bo tudi verjetno Jager). Tudi Eddyjev artic cat je postal precej bolj agresiven in kaže zobe.
Skratka nekaj se še dogaja na tej naši sceni

Pogrešajo pa vsi še kaj več zanimanja za tekmovanje quad/atv, ampak to je vse povezano z

nažalost. Bila pa je vsaj različna paleta mopedov na dirki: 3x can am, 1x artic cat, eden polaris in še eden kawasaki
Se vidimo v Orehovi
