4.8.2010 sem se okrog 13.00 odpravil proti Benetkam na trajekt proti Igoumenitsi (Grčija). Ob 19.00 je trajekt odrinil in naslednji dan ob 20.00 sem prispel v Grčijo. Ko sem se odpeljal iz trajekta me je prav zmrazilo, tako dober feeling:) in zato mislim, da bom to še izvedel! Ta je bla resnično začetniška varianta kar se tiče doživetij, ker je bla že sama vožnja tako odbita stvar - vse je enkrat prvič:) Plan je bil delno začrtan že doma, vendar nič fiksnega, saj nikoli ne veš kaj te doleti in me tudi je. Tako sem moral pot malo korigirati.
Na hitro napisano sem z malo težav prevozil te relacije:
1. dan: Igoumenitsa-Ioannina-Bitola(Makedonia)-Ohrid
Ohridsko jezero v večeru in zjutaj fenomenalna lokacija! Ker sem bil pozen sem prespal v hotelu, kjer mi je gazda iz Albanije svetoval, da se morda ognem Tirane in sem ga v tem delu poslušal in šel po spodnjem delu Albanije. Že med vožnjo sem opazil problem, da na levi gumi nekako konstantno zmanjkuje profila. Ko sem prispel v Ohrid pa mi stvar ni bila več všeč. Optike nihče ni upal ali ni znal naredit tako da sem moral dalje. Prav tako so trdili, da je verjetno slaba pnevmatika itd. Sklenil se, da se ustavim v Podhorici na pooblaščenem servisu, ker Albanija pa zihr nima nič od tega...
2. dan: Ohrid-po severni strani jezera čez mejo v Albanijo-Elbasan-
Pequin-Durres-Tirane-Ada Bojana
Vožnja čez Albanijo je bila enkratna. Krasne ceste, široke, polno bencinskih črpalk, prevsem pa revščina in nato ob morju neverjetni prestiž. Nenormalne razlike. Albanijo sem imel namen samo preleteti, nikjer nočiti, saj nimam najboljšega mnenja, pa še težko se kaj zmeniš.. Ada Bojana je krasna lokacija, dobra hrana, kamp ni ravno ne vem kaj ampak če nisi zahteven sploh ni panike.
3. dan: Ada Bojana-Podgorica-Budva
Kljub nedelji sem uspel dobiti servisno službo, vendar samo za debato. Ker takih motorjev enostavno ni, pnevmatik ne držijo na zalogi. Malo sem zaokrožžil po Podgorici in se spustl v Budvo, ki me je presenetila, ker nisem pričakoval tako urejenega starega dela mesta (za obzidjem) in zopet ultra prestiž-jahte, lokali, zabava, in same ženske
4. dan: Budva-Hercog Novi-Cavtat-Dubrovnik-Ploče-Makarska
Dubrovnik že vsi poznate, malo manj znan pa se mi zdi Cavtat. Tudi lepo mesto na hribčku, ozke starinske ulice, vse ohranjeno in prenovljeno - prevoz v mestu je omejen in je prava idila. Po poti do Makarske sem ob cestnih postojankah zvedel, da v Makarski nekdo obvlada optiko in naj se tam ustavim. Servis išče gume pri dobaviteljih in najde točno en par gum, Sava. Ker bi moral ostati še dva dni se dogovorim, da gume prevzamem pri dobavitelju v Splitu in zopet imam nov cilj
6. dan: V popoldanskem času skočim do Splita. V Splitu je krasen kraj za zabavo in imeli so ravo nek festival... Naslednji dan zjutraj prevzamem gume in jih grem menjat. V delavnici ugotovi, da so letnik 2006 in imajo seseden rob in jih ne more npihnit. Po nekaj trikih mu uspe, v trgovini pa se grem nazaj zmenit za popust na ničvredne gume. Situacija je postala normalna in po mili volji ga zopet lahko žgem dalje do Trogir-Šibenik-Zadar-Pag. Na Pagu dva dni pavze in odklop na plaži Zrče. V kampu Straško sem imel probleme z vstopom s štirikolesnikom.. Kake finte... Ker me niso spustili noter sem odšel v gostilno na kosilo in pir da stvar premislim Prijazni gostilničar mi pojasni stvar, pove kdo je direktor in oborožen z informacijami se vrnem. Stvar je bila v minuti rešena, najprej pa so trdili da je quad preglasno vozilo
Po pagu se je res dobr vozit, ker je ful makadamskih poti.
9. dan: zjutraj na trajekt do celine-po magistrali do Rijeke-navzdol do
Pule (Kranjski kamp)
V Rijeki sem se približal Slo in že se je pojavil dež. Zato sem se umaknil v Pulo do kolegov in redne destinacije in smo ga eno noč pobluzili.
10. dan: Vrnitev domov
Takole nekako na hitro, po kateri poti sem se vozil.
Albanija in Črna Gora se mi zdita krsni za prevozit, ker je veliko hribov in planjav.
Na mejnih prehodih nikakršnih problemov, nobenega kasiranja in nekih fint, vsakdo je le preverjal motor in spraševal koliko gre, koliko stane itd...samo navdušenje
Prevozil sem 2670 km (ca 300-400km/dan - povprečno).
Vsak dan sem tankal dvakrat po 12-15 litrov (razen zadnji dan), dvakrat pa sem spraznil rezervo (po 10litrov), torej ca 260 litrov. Na 100 km to znese 9,7 oz. 10 litrov, ostal pa je še skoraj poln tank. Upam, da se nisem preveč zmotil...
Za 10 dni sem vse skupaj brez gum in servisiranja porabil nekje 650 eur.
Če mi uspe (morm prebrat na forumu kako) bom pa še prilepil kakšno sliko.
Na pot sem šel prvič in se še "učim"...tko da hvala vsem za razumevanje
Lp
Symon


Dobrodošel med potepuhe ! 




















































