Ali ni bil namen teme, da pride resnica na dan?
Zakaj ste umaknili temo?
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Zakaj ste umaknili temo?
Oprostite moji nevednosti, vendar me zanima zakaj ste umaknili temo o uvoznikih za Dinli?
Ali ni bil namen teme, da pride resnica na dan?
Ali ni bil namen teme, da pride resnica na dan?
Temo bom postavil nazaj, prej pa je treba cenzurirati določena imena, ki pa "ne smejo" biti javna!
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Tema bo ostala tam kot je trenutno. Jaka ne bo več obdeloval resnic, ker so zadeve prišle tako daleč, da je prejel že kar nekaj groženj. Žal, pa še vedno dobil nekega konstruktivnega odgovora, ki bi negiral njegove ugotovitve. Stvari pa se bomo lotili drugače.
Podrobna razlaga pa na zasebna sporočila!
Podrobna razlaga pa na zasebna sporočila!
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
Hja, slaba tolažba. Govorimo o vozilu, ki stane že toliko kot avto najcenejšega razreda, recimo Twingo ipd. S tem da ima vsak ATV pri ceni od 5000 do 7000 EUR v vsebi vgrajeno enormno maržo. Če samo primerjam kakovost izdelave kakšnega Twinga in recimo kitajskih ATVjev, se lahko samo primem za glavo in se vprašam, kdo koga nateguje. Twinga ne delajo na kitajskem torej je tudi delo dražje, da o razvoju sestavnih delov ne izgubljam besed. O goodiejih, kot je recimo ABS, spodoben motor, ki pri 40 KM ne žre 12 litrov bencina itd je verjetno brez veze razpravljati.Manuela napisal/-a:Verjemi, da je Dinli sprobana zadeva (sploh v tujini). Sama mam kar nekaj zadovoljnih strank, ki pa se žal ne oglašajo na forumu in ne podajo svojega mnenja (razen sandihab).![]()
In če se določene znamke ne pojavljajo na forumu, še ne pomeni, da niso "preverjene" ali vredne svojega denarja.
Skratka, pri nakupu te vrednosti mora za izdelek obstajati preverljiva količina zadovoljnih kupcev, mednarodna pojavnost izdelka z neodvisnimi testi in zelo zanesljiv uvoznik z dolgoletno zgodovino ter polnim skladiščem rezervnih delov in dovolj razširjeno servisno mrežo ker ATVja res ni udobno voziti 150 km daleč na servis. Še posbej če je v nevoznem stanju...
Dinliju bom zaupal, ko bom lahko na raznih forumih preveril ocene vsaj nekaj njihovih modelov in ko bodo prve ocene stare nekaj let. Mene bolj kot delovanje novega ATV zanima, kako bo deloval čez leto, dve, ko bo za sabo imel kakšnih 4.000 km. Mislim da je ravno tu največja razlika med Kitajci in Can AM ter podobnimi izdelki.
Da. Pa da ne bo pomote. Sekam po vseh kitajskih in tajvanskih ATV in Quadih, predvsem pa po uvoznikih in prodajalcih.sandihab napisal/-a:vnukec, tvingeca si vzel za primerjavo...hm
Osnovni Twingo stane dobrih 7000 EUR.
Avto ima 2 leti garancije brez omejitve kilometrov.
ATV ima 1 leto.
Twingo ima slabo tono 60 KM motor in žre kakšnih 7 litrov
ATV ima 500 ali 700 ccm motor, 35 ali 45 ccm (kakovostni Can Am in podobni imajo večjo moč ob tej kubaturi, govorim o kitajskih oldies goldies motorjih iz časa disco boogiea, ki se sedaj vgrajujejo na naše drage ATVje iz TW in Kitajske), poraba deset ali več litrov, teža pa v najslabšem primeru skupaj z voznikom polovica teže Twinga.
Twingo delajo v EU, naše ATVje na Kitajskem in Tajvanu. Kje je delo cenejše je jasno.
Twingo je izdelan kot se spodobi, kitajski in tajvanski ATVji so narejeni nekaj razredov slabše. Samo plastike si recimo poglejte.
Stroški razvoja delov za npr Twingo so svetlobna leta višji kot sestavnih delov za kitajske ATVje. Itak jih je pol skopiranih ali vsaj inspiriranih od velikih proizvajalcev (torej živijo na račun intelektualnega dela drugih), poleg tega pa en sestavni del paše na cel seznam ATVjev. So kot lego kocke, a bi še te verjetno skopirali...
Motor v Twingu brez problema zdrži 100.000, 200.000 KM. Zanima me, koliko preživijo razni Dinliji, Linhai, SMC in podobna čudesa. Verjetno so pri 30.000 km motorji teh izdelkov že napol delujoči, ostalo pa razpadlo.
Še povprečen italijanski skuter priznane znamke zdrži več.
Marketing.
Renault v marketing zmeče ogromno denarja. Koliko vložijo Dinli, SMC, Linhai? Raje ne ugibam.
Lahko bi še našteval in primerjal. Poanta je v tem, da očitno nekdo zna na trgu za dobrih 7000 EUR prodajati nov avto, ki ima 2x ali 3x toliko sestavnih delov in samega materiala višje kakovosti, daljšo garancijo, boljšo prodajno mrežo, boljši servis, boljši marketing, zahtevnejša testiranja, dražjo delovno silo, razne airbage, ABS itd itd.
Obenem pa je za to ceno na trgu Dinli.
Vprašajmo se, za koliko so ATVji precenjeni.
Moje mnenje je, da je cena previsoka za 40% in da slovenski preprodajalci (pa tudi drugi v EU, da ne bom samo naših omenjal) na račun ATVjev prav fino služijo. S tem ni nič narobe, saj se za nakup vsak odloči sam.
Moti pa me, da ob takšnih zaslužkih ne poskrbijo vsaj za spodoben nastop na trgu, z izjemo redkih. Cel trg je mimosunek. Brandirani ATVji se prodajajo po 10.000 EUR in več, kitajčki vsako leto cenovno lezejo višje čeprav vsebujejo nekaj generacij starejše sestavne dele in motor v primerjavi s kakšnim Outlanderjem, ljudje se lovijo po forumih ker vlada zmešnjava blagovnih znamk in oznak modelov, ugibajo, kdo je pravi prodajalec, kakšno sobo ima z rezervnimi deli (če sploh), država pa ob vsem tem nima porihtanega enega samega prostora, kjer bi se lahko z ATV legalno vozili po gozdu. Zanima jih le davek in kaznovanje voznikov vozil, ki se legalno prodajajo (bolj ali manj).
Še en dokaz da smo Balkan. V Italiji ima Linhai 2 leti garancije. V Sloveniji 1 leto. Gre za enak izdelek, celo na naših homologacijah se najde kot proizvajalec italijansko podjetje, ki enak ATV v ITA prodaja s 24 meseci garancije.
-
sandihab
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 180
- Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
- Kraj: Murska Sobota
- Kontakt:
ja -ja tu so šoldiji tako se da zaslužiti.
Kolega je dal na avtonet enga cofkota(pripeljala sva 3 kom)čez 2dni je gospod klical iz emone,poizvedoval je sicer o izvoru,garanciji,servisu,kako to da je novega cena 4800 eur,ko so pa na netu 6990 eur.saj vem v državi treba naredit servisno mrežo(ko pripelješ se glavice komaj učijo na tvojem mopedu),zalogo rez.delov itd...
Take svinjarije se dogajajo...
ko tolko hvališ brp-ja ni svinjarija da v ameriki stane ogromno manj denarja?Ne mi pa o tem kolko stanejo servisi(so tudi specijalci "serviserji"brp-ja)pa tudi cena 16000 eur???oh-oh smo naivni ne? malo pomisli preseravamo se z mopedi od 7000 eur(tej smo manj vredni) pa do 18000 mogoče tudi 24000 eur(po tvojem ste vi več vredni),pazi marsikateri človek za 3000 eur kupuje avto da lahko gre vslužbo,prevaža otroke ko zbolijo itd...en vegetarjanec na sprehodu z meditiranjem obenem in sanjanjem o lepem svetu pa bo vse nas posral, malo se zavedajmo kaj sploh smo na cesti kaj šele v naravi.
Včeraj na madžarski smo doživeli en lep incident z paznikom v naravnem okolju.In da še omenim ta in mimo idoči niso uživali ob pogledu na brp,ne na ac,ne na griza,na dinlija...so kar pluvali po nas.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
vnucec napisal/-a:
Da. Pa da ne bo pomote. Sekam po vseh kitajskih in tajvanskih ATV in Quadih, predvsem pa po uvoznikih in prodajalcih.
Osnovni Twingo stane dobrih 7000 EUR.
Avto ima 2 leti garancije brez omejitve kilometrov.
ATV ima 1 leto.
Twingo ima slabo tono 60 KM motor in žre kakšnih 7 litrov
ATV ima 500 ali 700 ccm motor, 35 ali 45 ccm (kakovostni Can Am in podobni imajo večjo moč ob tej kubaturi, govorim o kitajskih oldies goldies motorjih iz časa disco boogiea, ki se sedaj vgrajujejo na naše drage ATVje iz TW in Kitajske), poraba deset ali več litrov, teža pa v najslabšem primeru skupaj z voznikom polovica teže Twinga.
Twingo delajo v EU, naše ATVje na Kitajskem in Tajvanu. Kje je delo cenejše je jasno.
Twingo je izdelan kot se spodobi, kitajski in tajvanski ATVji so narejeni nekaj razredov slabše. Samo plastike si recimo poglejte.
Stroški razvoja delov za npr Twingo so svetlobna leta višji kot sestavnih delov za kitajske ATVje. Itak jih je pol skopiranih ali vsaj inspiriranih od velikih proizvajalcev (torej živijo na račun intelektualnega dela drugih), poleg tega pa en sestavni del paše na cel seznam ATVjev. So kot lego kocke, a bi še te verjetno skopirali...
Motor v Twingu brez problema zdrži 100.000, 200.000 KM. Zanima me, koliko preživijo razni Dinliji, Linhai, SMC in podobna čudesa. Verjetno so pri 30.000 km motorji teh izdelkov že napol delujoči, ostalo pa razpadlo.
Še povprečen italijanski skuter priznane znamke zdrži več.
Marketing.
Renault v marketing zmeče ogromno denarja. Koliko vložijo Dinli, SMC, Linhai? Raje ne ugibam.
Lahko bi še našteval in primerjal. Poanta je v tem, da očitno nekdo zna na trgu za dobrih 7000 EUR prodajati nov avto, ki ima 2x ali 3x toliko sestavnih delov in samega materiala višje kakovosti, daljšo garancijo, boljšo prodajno mrežo, boljši servis, boljši marketing, zahtevnejša testiranja, dražjo delovno silo, razne airbage, ABS itd itd.
Obenem pa je za to ceno na trgu Dinli.
Vprašajmo se, za koliko so ATVji precenjeni.
Moje mnenje je, da je cena previsoka za 40% in da slovenski preprodajalci (pa tudi drugi v EU, da ne bom samo naših omenjal) na račun ATVjev prav fino služijo. S tem ni nič narobe, saj se za nakup vsak odloči sam.
Moti pa me, da ob takšnih zaslužkih ne poskrbijo vsaj za spodoben nastop na trgu, z izjemo redkih. Cel trg je mimosunek. Brandirani ATVji se prodajajo po 10.000 EUR in več, kitajčki vsako leto cenovno lezejo višje čeprav vsebujejo nekaj generacij starejše sestavne dele in motor v primerjavi s kakšnim Outlanderjem, ljudje se lovijo po forumih ker vlada zmešnjava blagovnih znamk in oznak modelov, ugibajo, kdo je pravi prodajalec, kakšno sobo ima z rezervnimi deli (če sploh), država pa ob vsem tem nima porihtanega enega samega prostora, kjer bi se lahko z ATV legalno vozili po gozdu. Zanima jih le davek in kaznovanje voznikov vozil, ki se legalno prodajajo (bolj ali manj).
Še en dokaz da smo Balkan. V Italiji ima Linhai 2 leti garancije. V Sloveniji 1 leto. Gre za enak izdelek, celo na naših homologacijah se najde kot proizvajalec italijansko podjetje, ki enak ATV v ITA prodaja s 24 meseci garancije.

Vnučeć, se strnjam s teboj skoraj 99%. POzabljaš pa nekaj:
- twingotov se proda par milijonov, Dinlijev, Linhaijev .... pa 10.000
- rezervnih delov za twingote se proda par 100 milijonov, razervnih delov za ATV je par 100.000 s šraufi vred
- poglej in primerjaj še cene rezervnih delov pa ti bo jasno, da če greš sestavit iz rezervnih delov twingota ali linhaia te bosta prišla kakih 30.000 EURov
Zato je morda neprimerno primerjat stvari ki so ene zelo masovne, druge pa skoraj butične. Tudi pnevmatika za avto je cenejša kot tista za ATV saj se proizvede v x 100 mio primerkov.
- twingotov se proda par milijonov, Dinlijev, Linhaijev .... pa 10.000
- rezervnih delov za twingote se proda par 100 milijonov, razervnih delov za ATV je par 100.000 s šraufi vred
- poglej in primerjaj še cene rezervnih delov pa ti bo jasno, da če greš sestavit iz rezervnih delov twingota ali linhaia te bosta prišla kakih 30.000 EURov
Zato je morda neprimerno primerjat stvari ki so ene zelo masovne, druge pa skoraj butične. Tudi pnevmatika za avto je cenejša kot tista za ATV saj se proizvede v x 100 mio primerkov.
Tudi sam sem mislil primerjat s pneumatikami, recimo z maloserijskimi dimenzijami in nekimi standardnimi merami.....
Pri motorjih je zelo podobna zgodba, ampak tako pač izgleda in se tretira - luksuz!
Pri motorjih je zelo podobna zgodba, ampak tako pač izgleda in se tretira - luksuz!
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
bom samo omenil koliko imajo marže
-cena smc 300, 4999,znižana na 3999 in v akciji 2 leti star model 2999eur
-dodatna oprama je na ebayu 1x ceneje kot pri nas, primer predni odbijač
35 proti 80 eur
sedaj si pa sami izračunajte marže pa jim še vedno kaj ostane pa ni to samo pri atv to je povsod tako da predno kaj kupite dobro preverite kje se da ceneje kupiti-isti izdelek
-cena smc 300, 4999,znižana na 3999 in v akciji 2 leti star model 2999eur
-dodatna oprama je na ebayu 1x ceneje kot pri nas, primer predni odbijač
35 proti 80 eur
sedaj si pa sami izračunajte marže pa jim še vedno kaj ostane pa ni to samo pri atv to je povsod tako da predno kaj kupite dobro preverite kje se da ceneje kupiti-isti izdelek
Ni vse samo v maržah, v recesiji, se tudi marsikateri proizvajalec postavi na realnejša tla. To se nam dogaja vsem, ki uvažamo.
Vsak trgovec pa bo od nečesa živel, to ni nikakršna skrivnost.
Drugače pa mislim, da lahko vsak poizkusi. Dobiš proizvajalca, naročiš kontejner, ga plačaš, skupaj z vsemi davščinami, reklamiraš in prodaš.
Simpl ko pasulj.......
Vsak trgovec pa bo od nečesa živel, to ni nikakršna skrivnost.
Drugače pa mislim, da lahko vsak poizkusi. Dobiš proizvajalca, naročiš kontejner, ga plačaš, skupaj z vsemi davščinami, reklamiraš in prodaš.
Simpl ko pasulj.......
http://www.r-parketi.si
Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)
Slepec ti dam popolnoma prav. Tudi pločevnika piva ali plastenka vode je v trgovini 0,5 EUR, v bifeju pa 1,5 ali 2 EUR, pa še nikogar nisem videl da bi pri šanku prosil za popust ali se skliceval na ebay?!bom samo omenil koliko imajo marže
-cena smc 300, 4999,znižana na 3999 in v akciji 2 leti star model 2999eur
-dodatna oprama je na ebayu 1x ceneje kot pri nas, primer predni odbijač
35 proti 80 eur
sedaj si pa sami izračunajte marže pa jim še vedno kaj ostane pa ni to samo pri atv to je povsod tako da predno kaj kupite dobro preverite kje se da ceneje kupiti-isti izdelek
Vedeti pa moraš nekaj, Anglija je bistveno večji trg kot Slovenija, zato so količine prodanih izdelkov bistveno večje kot pri nas. Torej te papirologija stane, karikiram, 2 EUR / kos, v Sloveniji pa 100 EUR ... Seveda lahko kupiš motor tudi v Angliji, ampak ko kaj crkne potem tudi garancijo uveljavljaj tam. Da je Slovenija predraga vemo vsi, saj so stanovanja skoraj tako draga kot v Londonu in dražja kot v Bruslju, pa še vedno jih vsi kupujete?! Torej se mi zdi, da vam ni nič predrago, saj bi sicer že kaj ukrenili, ne pa smo po forumih jokali
Saj nihče nikogar ne sili v kakršnekoli nakupe. Sam vem, da imam cene nekaterih izdelkov bistveno nižje kot v tujini, pa še vedno jokajo za popuste.
Enx napisal/-a:Vnučeć, se strnjam s teboj skoraj 99%. POzabljaš pa nekaj:
- twingotov se proda par milijonov, Dinlijev, Linhaijev .... pa 10.000
- rezervnih delov za twingote se proda par 100 milijonov, razervnih delov za ATV je par 100.000 s šraufi vred
- poglej in primerjaj še cene rezervnih delov pa ti bo jasno, da če greš sestavit iz rezervnih delov twingota ali linhaia te bosta prišla kakih 30.000 EURov
Zato je morda neprimerno primerjat stvari ki so ene zelo masovne, druge pa skoraj butične. Tudi pnevmatika za avto je cenejša kot tista za ATV saj se proizvede v x 100 mio primerkov.
Sam ko je štanca enkrat nastavljena je čisto vseeno koliko je delov-jih naštancajo po potrebi..Tud jst mislim da je tukaj največ davka na luksuz
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Ja kaj čmo.
Majhne igrače za majhne ljudi so poceni. Velike igrače za odrasle ljudi so pa drage.
Trg je pač trg. Dokler bo kaj norcev, ki so (smo) pripravljeni za cca 300 kil namensko oblikovane kovine in plastike na 4. kolesih plačati nastavljene cene, bo tako kot je. Ko nas bo pa začelo zmanjkovati, bo pa tudi cena izdelkom z imenom atv padla.
LP!
Majhne igrače za majhne ljudi so poceni. Velike igrače za odrasle ljudi so pa drage.
Trg je pač trg. Dokler bo kaj norcev, ki so (smo) pripravljeni za cca 300 kil namensko oblikovane kovine in plastike na 4. kolesih plačati nastavljene cene, bo tako kot je. Ko nas bo pa začelo zmanjkovati, bo pa tudi cena izdelkom z imenom atv padla.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Teb pa matematika ni čist jasna, aneda? Ni problem v tem, koliko delov lahko naštancaš ampak koliko teh naštancanih delov prodaš, ane? Torej če stane "štanca" za gumo posebnih dimezij precej, ti število prodanih enot predstavlja faktor, ki ga moraš upoštevat. Ali ne?Sam ko je štanca enkrat nastavljena je čisto vseeno koliko je delov-jih naštancajo po potrebi.
Enx napisal/-a:Slepec ti dam popolnoma prav. Tudi pločevnika piva ali plastenka vode je v trgovini 0,5 EUR, v bifeju pa 1,5 ali 2 EUR, pa še nikogar nisem videl da bi pri šanku prosil za popust ali se skliceval na ebay?!bom samo omenil koliko imajo marže
-cena smc 300, 4999,znižana na 3999 in v akciji 2 leti star model 2999eur
-dodatna oprama je na ebayu 1x ceneje kot pri nas, primer predni odbijač
35 proti 80 eur
sedaj si pa sami izračunajte marže pa jim še vedno kaj ostane pa ni to samo pri atv to je povsod tako da predno kaj kupite dobro preverite kje se da ceneje kupiti-isti izdelek
Vedeti pa moraš nekaj, Anglija je bistveno večji trg kot Slovenija, zato so količine prodanih izdelkov bistveno večje kot pri nas. Torej te papirologija stane, karikiram, 2 EUR / kos, v Sloveniji pa 100 EUR ... Seveda lahko kupiš motor tudi v Angliji, ampak ko kaj crkne potem tudi garancijo uveljavljaj tam. Da je Slovenija predraga vemo vsi, saj so stanovanja skoraj tako draga kot v Londonu in dražja kot v Bruslju, pa še vedno jih vsi kupujete?! Torej se mi zdi, da vam ni nič predrago, saj bi sicer že kaj ukrenili, ne pa smo po forumih jokaliA ni tako?
Saj nihče nikogar ne sili v kakršnekoli nakupe. Sam vem, da imam cene nekaterih izdelkov bistveno nižje kot v tujini, pa še vedno jokajo za popuste.
Dejstvo je, da se kakovost sestavnih delov kitajskih in tajvanskih ATV ne more primrjati niti s kakovostjo sestavnih delov najcenejše Dacie. Materiali so slabši, delovna sila je neprimerno cenejša na Kitajskem, sestavni deli so že razviti pri velikih proizvajalcih in jih kitajci bolj ali manj samo skopirajo brez lastnih stroškov razvoja, za povrhu en sestavni del pogosto paše na celo serijo različnih ATVjev. S tem se rešuje tudi množičnost proizvodnje.
Primerjajte samo famozne motorje. Pa vzemimo za primer kar moj Linhai 550 EFI. Da ne bo pomote - je zelo fini ATV, je pol cenejši od primerljivega branded ATVja in posledično sprejmem določene pomanjkljivosti.
Vseeno.
512 ccm dvovaljnik premore vsega 36 KM.
Porabi 10 litrov za pogon 350 kg težkega ATV + voznik in prtljaga. To je manj kot polovica teže manjšega avta z voznikom.
Servis ima na 2.500 kilometrov.
Življenjska doba je verjetno kakšnih 25.000 km, nato generalka.
Po drugi strani imam v skuterju 400 ccm enovaljni motor, seveda izdelan v Italiji v tovarni Piaggia. Ima 34 KM, za 30% manj teže kot ATV porabi pol manj goriva. Servis ima na 5.000 km, življenjsko dobo pa verjetno malce bolj konkretno.
Zelo soliden Piaggio skuter s takšnim motorjem se da dobiti za 5.000 EUR pa gre za evropski izdelek, 2 leti garancije, neprimerno boljše materiale in kakovost izdelave itd. Prodajalec je na njem zaslužil manj kot 500 EUR, popusta ni smel dati niti evra ker so takšna navodila generalnega uvoznika, ki s tem drži visoko ceno rabljenih vozil na trgu.
Povprečen low class avto tehta 2x toliko kot Linhai. Motor in avto ima servis na 20.000 km kar je 8x dlje kot pri Linhai. Strošek servisa avta je nižji kot servis Linhai. Posamezen servis Linhaia je verjetno cenejši kot posamezen servis avtomobila. Ampak upoštevajmo to, da bom na LInhai do 20.000 km moral opraviti 8 (osem) servisov, na avtu pa enega. Povsem jasno je, kje bo šlo več denarja - za kitajski ATV.
Dejansko so edini, ki imajo korektne in razumne cene za ATV tisti, ki uvažajo razne Shinerayje in podobne stvari, ki se prodajajo za 1.500 EUR. Povsod drugod so marže enormne in to ni posebnost SLO prodajalcev temveč kar vseh. Trdim namreč, da prodajalec z enim samim Linhai zasluži več kot Renault s prodanim Meganom. Pa je razmerje v ceni vsaj 1:3.
Poanta vsega tega pisanja je, da si kupci glede na zaslužke uvoznikov zaslužimo transparentno ponudbo. Zaslužimo si samo in zgolj znane, uveljavljene prodajalce, ki imajo fair odnos do kupcev, so v poslu že dalj časa, imajo dobro urejen servis in rezervne dele. Imajo slovenska navodila, vsaj eno leto polne garancije (čeprav bom pri naslednjem nakupu zahteval 24 mesecev, tokrat sem zadnjič kupil z 1 letom garancije ATV). Zaslužimo si tudi takšno ponudbo ATVjev, ki bo tudi čez 4 leta še aktualna in bodo zanjo obstajali rezervni deli ter servis. Pa lepo bi tudi bilo videti, da bi se na trgu kristalizirale tri ali štiri blagovne znamke Kitajcev in Tajvancev, ki bodo ponazarjale kvaliteto in zanesljivost. V sedanjih razmerah se človek sprašuje, kaj je šrot in kaj ni, modeli (proizvajalci) prihajajo v ponudbo in se umikajo itd.
ATV se kupuje za več let in kupec ima pravico pričakovati, da bo tudi čez 5 let tisti, ki mu je vozilo prodal, zanj zagotovil rezervne dele in servis in da bo s kontinuiteto prodaje posamezne blagovne znamke skrbel tudi za njeno prepoznavnost na trgu ter s tem lažjo prodajo rabljenega ATV.
Še nekaj: ne kupim več ATV, ki bo samo blagovna znamka. Hočem ATV, ki nosi ime proizvajalca in zraven oiznako modela. Tudi pri avtu hočem BMW 320d in ne superduperspeedster 320d ali pa speed 320d ali pa Lončar 320d. Brendi so na vsakem trgu drugačni in to močno otežuje primerjavo ATVjev, cen, opreme, iskanje novinarskih preizkusov, rezervnih delov, v bistvu si omejen na domačo državo ter prodajalca, kjer si ATV kupil. Premalo za trajno zaupanje, sorry. Če proizvajalec dela le OEM izdelke, imena izdelkov pa si izmišljujejo uvozniki, je nekaj fejst narobe.
Prav zato sem tokrat kupil Linhai. Tudi Dinli naj bi bilo ime proizvajalca, kar je dobro.
Glejte Linhai,Dinli,in ostala kitajska navlaka je vse isti k...c!!!
Vnucec ne mislit,da je Lihai kej boljš kot Dinli,bistvo vsega je,da ni važno a je atv pri nas 5000e drugje pa 3000e važna je servisna mreža ter seveda dobavljivost rezervnih delov ko kaj crkne,ker če se "ornk"voziš z njim tudi kej crkne.Naprimer moj primer pred enim mesecom se mi je sesul sprednji diferecijal garancije kitajska ne prizna na dele pa čakam že 1 mesec ampak končno bodo ta teden
in v mojem primeru mi je pač samo to važno,da se deli sploh lahko dobijo,ker ko se seuje taka delikatna stvar kot se je meni je na zalogi v slo sploh ni.Ampak morem rečt,da je bistvo da se uvozniki potrudijo za tebe pa ti stvar dobavijo v čim krajšem času!!!
To pa meni tud nekaj pomeni!!
Vnucec ne mislit,da je Lihai kej boljš kot Dinli,bistvo vsega je,da ni važno a je atv pri nas 5000e drugje pa 3000e važna je servisna mreža ter seveda dobavljivost rezervnih delov ko kaj crkne,ker če se "ornk"voziš z njim tudi kej crkne.Naprimer moj primer pred enim mesecom se mi je sesul sprednji diferecijal garancije kitajska ne prizna na dele pa čakam že 1 mesec ampak končno bodo ta teden
To pa meni tud nekaj pomeni!!
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Strinjam se z "vnucecom" da so cene atv-jev absolutno pretirane. Vendar kot so nekateri pred menoj že napisali, dejstvo je da gre za "igrače za odrasle" in glede na količino prodanega je pač tako kot je. Jaz imam doma čoln vreden cca 12.000 EUR ki je v vodi 20 dni na leto vozim se pa 14 dni, ker se mi vsak dan ne da. Ampak to sem vedel ko sem ga kupoval. Je pač luksuz in če si ga lahko privoščiš ga imaš če ne pa pač ne.
Pa še nekaj je dejstvo. Tudi rezervni deli in servis niso zastonj. Dele ti nihče ne da "na lepe oči" pa plačaj ko pač porabiš, ampak jih je treba plačat ponavadi kar z avansom. To pa prodajalca nemalo finančno bremeni! In seveda tudi prodajalec mora od nečesa živet. Marže so res enormne vendar so takšne (in še mnogo višje) tudi na vsakdanjih izdelkih v trgovini. Samo tam ti vzamejo vsak dan po malem-pa dolgo!
Če vse skupaj seštejemo bi morda ponudniki resnično lahko razmislili o cenah, ki nam jih ponujajo, potrošniki pa se moramo zavedati da tudi post prodajni suport nekaj stane.
Sicer pa je globalni trg odprt in nihče nikumor ne brani da kupuje (z več ali manj sreče) s pomočjo spleta kjerkoli na svetu!
Pa še nekaj je dejstvo. Tudi rezervni deli in servis niso zastonj. Dele ti nihče ne da "na lepe oči" pa plačaj ko pač porabiš, ampak jih je treba plačat ponavadi kar z avansom. To pa prodajalca nemalo finančno bremeni! In seveda tudi prodajalec mora od nečesa živet. Marže so res enormne vendar so takšne (in še mnogo višje) tudi na vsakdanjih izdelkih v trgovini. Samo tam ti vzamejo vsak dan po malem-pa dolgo!
Če vse skupaj seštejemo bi morda ponudniki resnično lahko razmislili o cenah, ki nam jih ponujajo, potrošniki pa se moramo zavedati da tudi post prodajni suport nekaj stane.
Sicer pa je globalni trg odprt in nihče nikumor ne brani da kupuje (z več ali manj sreče) s pomočjo spleta kjerkoli na svetu!



