
Moj Apache 450 sp
Moj Apache 450 sp
Zdravo, po novem sem lastnik motorja Apache 450sp s prevozenimi 10000km letnik 2012. Za enkrat nism sel se nikamor edino do bliznjega gozda, ker motor se ni registreran tako da kaj velik ne morem povedat kako pa kaj
. Bo pa delezen nekaj "sravfanja" itd.. prvo moram postimat verigo zato ker prejsni lastnik se ni slisal za kaksna maziva za verigo, ker je rjava kot lisica in ker ni bila vzdrzevana je zdroblo en obrocek http://shrani.si/f/3i/TC/t0jhAN1/spojni ... -cz520.jpg sam nevem ali se to dobi posebaj ali morem zamenjat celo verigo. Drugo sem se pa odlocil da motor odprem na tam 40 konjev ker je trenutno zaprt tovarnisko, me pa zanima kaj vse potrebujem za odprtje bi bil zelo hvalezen ce bi mi kdo povedal. Kaksno sliko prilepim naslednjic, trenutno nimam se nobene.

Re: Moj Apache 450 sp
@ - Dejstrum
!Drugo sem se pa odlocil da motor odprem na tam 40 konjev ker je trenutno zaprt tovarnisko, me pa zanima kaj vse potrebujem za odprtje bi bil zelo hvalezen ce bi mi kdo povedal. Kaksno sliko prilepim naslednjic, trenutno nimam se nobene.
Dobrega mehanika!
Zakaj? Ker sem si lastil podoben motor in je že bil predelan ob nakupu. Menjava zobnikov, pretočnejši športni filter za zrak, kompleten športni izpuh, predelan uplinjač... Tukaj moraš ponastaviti pravilno mešanico goriva, da ne narediš več škode kot koristi. Če tega nisi nikoli delal prepusti opravilo strokovnjaku. Da imaš potem hitrejše vozilo se mu porušijo tudi vozne lastnosti in ponovno moraš poseči po drugih pnevmatikah ali celo po predelavi podvozja. Vožnja postane neudobna in če podam svoje mnenje- vesel sem bil, da je šel od hiše

!Drugo sem se pa odlocil da motor odprem na tam 40 konjev ker je trenutno zaprt tovarnisko, me pa zanima kaj vse potrebujem za odprtje bi bil zelo hvalezen ce bi mi kdo povedal. Kaksno sliko prilepim naslednjic, trenutno nimam se nobene.
Dobrega mehanika!
Zakaj? Ker sem si lastil podoben motor in je že bil predelan ob nakupu. Menjava zobnikov, pretočnejši športni filter za zrak, kompleten športni izpuh, predelan uplinjač... Tukaj moraš ponastaviti pravilno mešanico goriva, da ne narediš več škode kot koristi. Če tega nisi nikoli delal prepusti opravilo strokovnjaku. Da imaš potem hitrejše vozilo se mu porušijo tudi vozne lastnosti in ponovno moraš poseči po drugih pnevmatikah ali celo po predelavi podvozja. Vožnja postane neudobna in če podam svoje mnenje- vesel sem bil, da je šel od hiše



Re: Moj Apache 450 sp
Zadevo bi dal rihtati mehaniku. Am motor gre cca 20km hitreje ko je odprt nevidim tu razlike ne vidim pa zakaj bi rabil met druge pnevmatike pa drugo podvozje ??? vse kar je razlika so pospeski tu pa nima nebe veze z voznimi lastnostmi saj nebi predelal podvozja. Meni se gre za moc, da se ne rabim v klanec peljat z povnim gasom ampak se lahko samo z polovico. Motor gre zaprt 110-120 mi je rekel prejsni lastnik oz mi je pokazal na stevcu max speed odprt pa tam 130-140 ki pa so hitrosti ki jih redko kje dosezes edino AC. Motor je namenjen za tako hitrost oz moc drugace nebi bilo moznosti ga odpret.
Re: Moj Apache 450 sp
Vse, kar ti je stari lastnik-prodajalec povedal je res!
Samo, da bi prodal motor
Boš sam hitro ugotovil, da je rock&roll nad 80 km\h in boš začel drugače razmišljat.
Zaprt 120 km\h? Izmeri z navigacijo!
O podvozju ti bo pa lahko več povedal uporabnik, kateri je kupil mojega RAMa, saj je tudi na forumu! (Tomok)
Samo, da bi prodal motor

Boš sam hitro ugotovil, da je rock&roll nad 80 km\h in boš začel drugače razmišljat.
Zaprt 120 km\h? Izmeri z navigacijo!
O podvozju ti bo pa lahko več povedal uporabnik, kateri je kupil mojega RAMa, saj je tudi na forumu! (Tomok)
Re: Moj Apache 450 sp
Kaj pa mi je povedal prodajalec ? on mi je enostavno pokazal na stevcu max speed, ki se je peljal in to je bila 110km/h ce ne verjames lahko dobis sliko, kar pa ni igralo vloge pri mojem nakupu. Ne zastopim te kaj bi rad povedal vse kar sem prosil je bilo, da mi nekdo pove kaj vse potrebujem za odprtje motorja, nikjer nisem pisal o nobeni hitrosti. Ti si mi do sedaj samo pospamal temo in nic drugega o koncni hitrosti motorja, ki se pozvizgam zanjo. Polek tega ni to moj prvi atv pred tem sem imel adly 300xs in vem kako se je peljat pri hitrosti 80-90km/h, zelo neudobno ce ti motor hoce raznest pod sedezem zaradi visokih obratov. Ce ne mislis odgovort na moje vprasanje kot se spodobi prosim ne pisi vec. Meni se zdi logicno se bol udobno peljati z motorjem, ki ima vec moci kar pomeni manj plina pri doloceni hitrosti in posledicno manj obratov motorja s tem pripelje tudi do manjse porabe. Lahko mi pa poves kaj naj naredim z verigo ali se jo da popraviti ali morem kupit novo.
Re: Moj Apache 450 sp
Kaj zdaj jočeš! V mojem prvem postu imaš opisano, kaj je potrebno storiti. Spredaj večji zobnik in zadaj manjši. Enako, kot na biciklu. Z menjavo zobnikov boš dosegel večjo končno hitrost in zato ti bodo padli obrati pri potovalni hitrosti. Če to iščeš. Če bi rad pa več moči pri nižjih hitrostih pa greš v kontra smer. Hitrost izmeri z Garminom in komaj takrat boš dobil realno hitrost, ker vsi-vsi števci pretiravajo. Tudi obseg pnevmatik vpliva na končno hitrost in moč motorja. Posegi na uplinjaču in izpušnem sistemu so pa že višja matematika. Če vse to ni usklajeno nisi naredil nič. To pa tak že sam veš saj imaš" izkušnje"!
- catbrier
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 422
- Pridružen: 25 Feb 2009, 19:10
- Kraj: brežice
- Kontakt:
Re: Moj Apache 450 sp
Lepo pozdravljen,če hočeš da zmanjšaš obrate oziroma da se motor ne dere po domače povedano,boš moral zamenjat zadnji zobnik po potrebi tudi prvega in pa seveda verigo.Kot si napisal da je že poškodovana,raje kupi novo v kakšni mototrgovini,kupi mal daljšo pa jo pol skrajšaj,dobiš sponko zraven......kar se tiče končne hitrosti,jaz sem se sam 1x peljal 125km/h,in nikoli več,vse kar je nad 90 km/h,je pravi rodeo,četudi je ravna cesta....omenjeni motor je še kar dobro vodljiv tam nekje do 80 -90 km/,nad to hitrostjo se pa začne ples...lp
Re: Moj Apache 450 sp
lakl
Pa kaj kur** bi ti rad povn kufr te ze imam. Sem ti lepo napisal ampak ti nadaljujes z trolanjem in izivas preper. Ce kdo tu joka si to ti in to v eno z to koncno hitrostjo, predelavo podvozja itd... zakero sploh nism spraseval in nimajo nobene veze z mojim vprasanjem. Kako sovrazim folk, ki ne odgovorijo na postavljeno vprasanje ampak oberejo vse okol, ker nevedo odgovora. Vse kar si napisal vem tud sam brez da bi kaj spraseval.
catbrier
Jp, zobnika sta bila zamenjana od prejsnega lastnika tako da je motor potovalen kar se mi dopade, to je pa tudi razlog da bi ga odpru ker je motor zaradi tega izgubil nekaj moci.
Pa kaj kur** bi ti rad povn kufr te ze imam. Sem ti lepo napisal ampak ti nadaljujes z trolanjem in izivas preper. Ce kdo tu joka si to ti in to v eno z to koncno hitrostjo, predelavo podvozja itd... zakero sploh nism spraseval in nimajo nobene veze z mojim vprasanjem. Kako sovrazim folk, ki ne odgovorijo na postavljeno vprasanje ampak oberejo vse okol, ker nevedo odgovora. Vse kar si napisal vem tud sam brez da bi kaj spraseval.
catbrier
Jp, zobnika sta bila zamenjana od prejsnega lastnika tako da je motor potovalen kar se mi dopade, to je pa tudi razlog da bi ga odpru ker je motor zaradi tega izgubil nekaj moci.
- catbrier
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 422
- Pridružen: 25 Feb 2009, 19:10
- Kraj: brežice
- Kontakt:
Re: Moj Apache 450 sp
Pozdravljen,hmm moj ni izgubil moči,da bi razmišljal o odprtju...kolikor vem,so se že novi prodajali odprti,vsaj pri tem ki sem ga jaz vozil je bilo tako,če boš kakorkoli poskušal oziroma boš dodal nekaj moči,poslušaj nasvet Lakla,ta poseg prinese potem kup dodatnih stvari,da vse skup lepo laufa... Pa tudi hlajenje tega motorja zna potem predstavljat problem,že brez tuninga se zelo greje,sploh poleti, pri mojem se je vklopil ventilator ko je hitrost padla pod 50 km/h tako da...glede verige pa tako,original je zdržala 3500 km,potem sem jo kupil pri Trgomoto v Krškem,naslednja menjava je bila pri okrog 8000 km,in nato še na 11000.... Lp
Re: Moj Apache 450 sp
Da še te malo podkurim!
Še enkrat preberi moje poste in če boš malo pomislil boš ugotovil, da imaš podane vse odgovore na zastavljena vprašanja. Da je stari lastnik že zamenjal zobnike nisi nikjer omenil in sedaj bi rad več moči??? Zato sem ti tudi priporočal strokovnjaka, kateri ve kaj dela in kaj je potrebno storiti. Sedaj boš z menjavo komponent začel ugibati, kaj je bolje in kaj ne! Dobro- tvoj motor in tvoj denar! In ponovno me nisi hotel slišati, ko sem napisal, da je potrebna menjava celotnega izpušnega sistema, filtra za zrak in nastavitev uplinjača. Tudi na dodatnem hlajenju agregata boš moral precej postorit, saj se agregatu precej dvigne temperatura.Dobil si tudi drug odgovor, da motor postane nevodljiv pri večjih hitrostih zato sem tudi napisal, da so potrebni posegi na podvozju in menjava pnevmatik. Potovalna cestna hitrost je nekje 70-90 km\h in tukaj se začne premetavanje vozila, ter potreba po umiritvi vozila. Še vedno ti z mirnim tonom podajam odgovore le slišati jih nočeš. Takrat, ko boš dosegel varnih 165 km na h (po Garminu) se mi ponovno javi in greva pogledat moje bivše vozilo k novemu lastniku.
Te tvoje verige pa jaz ne bi imel na biciklu! Na štirikolesniku jo pa lahko zaradi mene tudi zavariš
Še enkrat preberi moje poste in če boš malo pomislil boš ugotovil, da imaš podane vse odgovore na zastavljena vprašanja. Da je stari lastnik že zamenjal zobnike nisi nikjer omenil in sedaj bi rad več moči??? Zato sem ti tudi priporočal strokovnjaka, kateri ve kaj dela in kaj je potrebno storiti. Sedaj boš z menjavo komponent začel ugibati, kaj je bolje in kaj ne! Dobro- tvoj motor in tvoj denar! In ponovno me nisi hotel slišati, ko sem napisal, da je potrebna menjava celotnega izpušnega sistema, filtra za zrak in nastavitev uplinjača. Tudi na dodatnem hlajenju agregata boš moral precej postorit, saj se agregatu precej dvigne temperatura.Dobil si tudi drug odgovor, da motor postane nevodljiv pri večjih hitrostih zato sem tudi napisal, da so potrebni posegi na podvozju in menjava pnevmatik. Potovalna cestna hitrost je nekje 70-90 km\h in tukaj se začne premetavanje vozila, ter potreba po umiritvi vozila. Še vedno ti z mirnim tonom podajam odgovore le slišati jih nočeš. Takrat, ko boš dosegel varnih 165 km na h (po Garminu) se mi ponovno javi in greva pogledat moje bivše vozilo k novemu lastniku.
Te tvoje verige pa jaz ne bi imel na biciklu! Na štirikolesniku jo pa lahko zaradi mene tudi zavariš

Re: Moj Apache 450 sp
To kar si govoru v prejsnih postih vem sam, brez da bi katerga vprasal, menjava izpusnega sistema, menjava zracnega filtra, in predelava uplinjaca. Pri visjih hitrostih slaba vodlivost, za to ni potreba po odpiranju ker je ze zaprt tak zato nima odpiranje motorja popolnoma nobene veze pri 90kmh se bos isto peljal z zaprtim ali odprtim, ampak se ti neda dopovedat in si vse poste napisal eno in isto podvozje, podvozje, podvozje , hitrost, hitrost, hitrost ......... to je vse kar sem razbral iz tvojih postov z eno besedo nic koristnega, ce si pa v mojem prvem postu zasledil tveganja pri odprtju motorja potem pa ti ni pomoci. Kar se tice hlajenja to si prvic omenil zdaj. Verigo lahko pa tebi prinesem pa si jo zatlaci zarad mene kamor zelis. Nesramnost gor ali dol kriv si sam s tvojimi butastimi odgovori.
Re: Moj Apache 450 sp
No, v nasledjih nakaj mesecih pa pričakujem kak post v temi "Jakova delavnica", kjer boš iskal pomoč pri popravilu.
Zakaj sploh iščeš informacije, če vse veš???
Opisal sem ti vse, kar je potrebno storiti za dober, varen potovalni motor. Da ga odpreš je premalo, ker je potrebno tudi za varnost nekaj naredit. To pa že tako sam veš.
No in na koncu, da končam v tej temi - tisti del manjkajoče verige si pa le izvleči iz
l
Zakaj sploh iščeš informacije, če vse veš???
Opisal sem ti vse, kar je potrebno storiti za dober, varen potovalni motor. Da ga odpreš je premalo, ker je potrebno tudi za varnost nekaj naredit. To pa že tako sam veš.
No in na koncu, da končam v tej temi - tisti del manjkajoče verige si pa le izvleči iz




- catbrier
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 422
- Pridružen: 25 Feb 2009, 19:10
- Kraj: brežice
- Kontakt:
Re: Moj Apache 450 sp
Hmmmm,se ne spomnem točno,bom poskušal najdet škatlo kje v garaži,če že ni v smeteh,vem da je bila rumene barve veriga,kostala je okrog 40 ojrou,...ti javim jutri..lp
- catbrier
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 422
- Pridružen: 25 Feb 2009, 19:10
- Kraj: brežice
- Kontakt:
Re: Moj Apache 450 sp
Ojjj,proizvajalec je DC,vzel sem za kros motorje verigo....karkoli kupiš,ne bo zdržalo kaj več kot 4000-5000 km....
Re: Moj Apache 450 sp
Morda ves model ? ker modelov je velik vsaka se pa razlikuje po natezni moci, ki pa se mi niti mal ne sanja kolk naj vzamem.
- catbrier
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 422
- Pridružen: 25 Feb 2009, 19:10
- Kraj: brežice
- Kontakt:
Re: Moj Apache 450 sp
Zivjo,žal ni več škatle tako da kolikor se spomnem je pisalo gor ;motocros profesional chain;o nekih nateznosti nisem spraševal v trgovini,sem jo pa kupil po priporočilu trgovca,ker me je vprašal za kater motor.....vedi da na 4ciklu veliko bolj trpi veriga kot na motorju...če boš tunal mašino,je potrebno nastavit uplinjač....moj nasvet;pusti tako kot je,ker so ti motorji že sami po sebi 'aklih 'na vzdrževanje Oz.olje,jih je kar nekaj imelo probleme z zaribanimi ojnicnimi ležaji....jaz sem ga imel na izposoji od kolega cca 4 mesece,prevozil 3000 km,servise sem delal od začetka razen prvega je naredil pri uradnem,olje sem menjaval pa na 3000 km.....na koncu ga je kolega prodal z 14000 prevoznimi....upam da sem kaj pomagal....lp
Re: Moj Apache 450 sp
To sem narocu. Vprasal sem prodajalca in je reku, da bo vstrezala mojemu motorju tudi glede na kubikazo. Pride malo drazje kot si ti dal.
http://www.saplex.si/default.asp?mid=sl ... ailid=5724#
http://www.saplex.si/default.asp?mid=sl ... ailid=5724#
Re: Moj Apache 450 sp
Mojster,čisto vsaka predelava je opisana na forumu in sevada pri stricu googlu. Malce raziskovanja ti nebo škodilo. Drugače nas je pa kar nekaj že to vse dalo čez v kar se ti spuščaš.
Že če samo model forgazerja vpišeš v google in dodaš še tuning dobiš vse podatke.
Že če samo model forgazerja vpišeš v google in dodaš še tuning dobiš vse podatke.
Re: Moj Apache 450 sp
Mojster 2, na tem forumu ni nikjer napisan postopek oz kaj mores narest da odpres ta motor. Sam sem hotu informacije iz prve roke od cloveka, ki je to ze naredu da bi ga lahko dejansko vprasal vse kar me zanima, kaksnega majstra pa tud ne poznam, da bi to mi lahko naredu oz da bi ga lahko vprasal. Jast sam ne grem razkopavat motorja da bi izvedu model forgazarja. Ocitn se vam neda poglobit v vprasanje oz ste prevec vzvisani da bi mi pomagali oz svetovali mojstra ki to obvlada in ima ze kaksen motor ces dan. Tako da je brezveze sem obupal nad tem forumom, ker karkoli sem vprasal je bilo 10 postov "krega" na koncu nism pa nic izvedu. Pomagam na ogromno racunalniskih forumih, ker sam se ukvarjam z racunalniki in kaj tazga nism se nikjer opazu. Clovek pride na forum da lahko postavi vprasanje ne glede na informacije na googlu in da mu lahko pomaga nekdo, ki je to ze naredu sam ker take informacije so najbol zanislive, ampak tu je obratno ocitno ste zgresili namen foruma. Ce veste za kaksne informacije na googlu, na forumu pa jast jih morda na najdem lahko da je tema stara ali pa na googlu vcasih na najde vsega sploh ce je kaka zadeva starejsa in mores napisat tocno da ti jo sploh vrze to se ne pomeni da nism iskal ampak ce veste zanjih tocno kje so in vam uzame par sekund da jih najdete se ponavadi prilima link ne da se clovek ki rabi pomoc zajebava pa sam isce nvm kolk casa. Ce vam je to tesko nardit potem sploh ne hodte na forum, ker forum ni za vas in smetajte uporabniku teme. Da ne omenjam tuje forume slovenci zategnjeni kot zajle.