pozor
pozor
enkrat sem prebral da je imel eden težave z pogonom zaradi ne tesnenja na vario, jaz sem po 100km iz preventive odprl pokrov(ker rad šraufam)in bilo je par kapljic vode tako da sem kljub tesnilu dodal tesnilno maso.a kdo ve koliko gre olja noter ker jaz ga mislim menjat kar sam in to že pri komaj 100 prevoženih km.
- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt:
nič ni narobe še boljše je če daš kvalitetno olje takšno kot si navedel vsi smo malo bolani kar se tiče menjave olja ker so to danes vrhunska olja in bi lahko menjavali na par tisoč km vsaj mislim si tako kot pri avtomobilih eni na 15000 drugi na 30000 res pa je odvisno od vožnje če leti v polnih obratih v hrib ali pa turistična vožnja.
Pri ATV/quadih se olje menja bolj na delovne ure, kot pa na kilometre. pri motorjih, ki so namenjeni cesti, se olje menja na 6000km. Kratek interval je zaradi veliko večjih obremenitev, saj se vsi po vrsti vrtijo čez 10.000rpm, kar je za civilne avtomobile znanstevna fantastika. Tukaj pa narediš veliko ur, kilometrov pa malo. Če se voziš po zahtevnem terenu, je lahko povprečna hitrost manj kot 10km/h. Malo naprej, malo nazaj, veliko ''cincanja'' na mestu in čakanja ostalih, motor pa teče in nabira ure. Na kocu popoldneva pa 5 delovnih ur in 30-50km. Cestni kolega pa s povprečnih 80km/h v istem času 400km... Se pravi bi na cesti s takim tempom prišel v 70-80-ih urah do 6000km in posledično servisa, na quadu pa bi imel v istih urah recimo 600km. Pa da dodamo še malo ceste, recimo 1000km. Skratka, več, kot je ceste, več km lahko naredimo, v bistvu pa ostajamo na istih delovnih urah.
Druga stvar so dirke, kjer menjamo olje na cca 20 ur. Ena dirka (ali trening...) vzame s treningi, Q in dvema dirkama približno 1.5h, se pravi približno 10-15 treningov oziroma dirkalnih dnevov in tu je menjava olja in oljnega filtra. Hard enduro motorji (tekmovalni z lučmi...) imajo interval na 500 (KTM)-1500km (japonci). Odvisno od modela...
Še zaključek: na menjavah olja ne varčujte, saj vam bo motor zelo hvaležen in bo delal veliko dlje.
Druga stvar so dirke, kjer menjamo olje na cca 20 ur. Ena dirka (ali trening...) vzame s treningi, Q in dvema dirkama približno 1.5h, se pravi približno 10-15 treningov oziroma dirkalnih dnevov in tu je menjava olja in oljnega filtra. Hard enduro motorji (tekmovalni z lučmi...) imajo interval na 500 (KTM)-1500km (japonci). Odvisno od modela...
Še zaključek: na menjavah olja ne varčujte, saj vam bo motor zelo hvaležen in bo delal veliko dlje.
- Lavrin sport
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 11 Nov 2008, 08:23
- Kraj: Semič
- Kontakt: