SMC JUMBO 302

Tukaj lahko postavite vprašanja o težavah, ki se pojavijo na vaših štirikolesnikih.

Moderator: jaka

Odgovori
Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 06 Mar 2011, 21:16

Tommo napisal/-a: Potem mi spet čež 10km začne neki pokati kot bi po kovini tolkel z kladivom.
Tile trije "zobcki"
Slika

Se niso dobro "zaskocili" sem noter.

Slika

Zakaj ????? Vzrokov je vec ! Bodo ze na servisu ugotovili.



Uporabniški avatar
Tommo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 05 Avg 2010, 22:01
Kraj: Dolenjske Toplice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo » 06 Mar 2011, 21:52

Jaka poglej ZS


:twisted: 2010 - SMC JUMBO 302 :twisted:

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 07 Mar 2011, 02:02

Preveri enosmerno sklopko oziroma ležaj v njej, če ti meče iz prestave je lahko tudi to, sem jaz imel podobno težavo.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 07 Mar 2011, 03:54

slepec napisal/-a:
Bohorc napisal/-a:Preveri enosmerno sklopko oziroma ležaj v njej, če ti meče iz prestave je lahko tudi to, sem jaz imel podobno težavo.
lej sam naj ne dela nič,ker bo mel probleme pri garanciji
tudi ti pazi da ti kej ne crkne,ker si ga že nadgrajeval,glede garancije,da se ti ne bo pripetilo kot meni
a ti si imel tudi že probleme,sam nazadnje bo procent zadovolnih 10 proti nezadovolnih 90,mogoče se je wbc zmotil
Sem se res čudno izrazil: nisem mislil, da naj karkoli popravlja sam, saj je motor še pod garancijo, vsekakor mora z njim na servis.
Pri meni se je tudi pojavil problem metanja iz prestave po odvzemu plina, serviserjeva ugotovitev je bila, da je problem v enosmerni sklopki(motorna zavora), ta teden naj bi bila zadeva sanirana, z Boštjanom ne izključujeva možnosti tovarniške napake. Bom videl kaj bo po zamenjavi sklopke.
Sem pa v soboto imel priložnost primerjati svojega z Boštjanovim SMC 360R, ko sem z njim naredil kar nekaj kilometrov. Razlika med njima je več kot očitna, ne samo zaradi moči motorja in pospeškov, boljša je vodljivost in lega na cesti (posamične obese zadaj, k temu pripomorejo največ, nekaj pa pripomorejo tudi gume). Stopalke za sopotnikove noge so po mojem preveč ven, je pa tudi nekoliko manj prostora pri nogah. Plus bi pri 360-ki pripisal zavoram, je pa za svojo kubituro dovolj močan in hiter.
Z svojim sem do sedaj naredil 950 km, kar je veliko premalo, da bi ga lahko ocenil, prihaja pa čas, ko se bo vreme otoplilo in se bo dalo narediti veliko kilometrov. Ko bo imel nekaj več kilometrov ga bom lahko tudi natančneje ocenil.
Kar se mojega nadgrajevanja tiče: na motor sem dodal le kovčke, nalepil kromirane plastične črke in številke na mesta, kjer so bile prej nalepke, ker so pri pranju odstopile to je pa zaenkrat tudi vse in nima nikakršnega vpliva na garancijo motorja.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 07 Mar 2011, 08:41

Kar se mojega nadgrajevanja tiče: na motor sem dodal le kovčke, nalepil kromirane plastične črke in številke na mesta, kjer so bile prej nalepke, ker so pri pranju odstopile to je pa zaenkrat tudi vse in nima nikakršnega vpliva na garancijo motorja.

sam si rekel da imaš odprtega takoj pri novem,to je zame že poseg v atv,pa naj to naredi tovarna ali serviser

lej jaz sem mel tudi tunanga pa sem to čez celo odbobje izkoristil samo parkrat,tako da vsak poseg je zame sedaj vprašljiv



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 07 Mar 2011, 08:53

slepec napisal/-a:sam si rekel da imaš odprtega takoj pri novem,to je zame že poseg v atv,pa naj to naredi tovarna ali serviser
Se pravi, če kupim nov tovarniški nehomologiran štirikolesnik, ki je brez blokad (blokade so vstavljene izklučno zaradi homologacije), je to že poseg ??? #-o #-o



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 07 Mar 2011, 09:14

slepec napisal/-a:sam si rekel da imaš odprtega takoj pri novem,to je zame že poseg v atv,pa naj to naredi tovarna ali serviser

lej jaz sem mel tudi tunanga pa sem to čez celo odbobje izkoristil samo parkrat,tako da vsak poseg je zame sedaj vprašljiv
Motor je bil tovarniško odprt in sicer je bil vijak na ročki za plin čisto odvit, dušilec izpuha, na katerem je navarjena mrežica tudi ni bila več v izpuhu, te dele sem dobil zraven zapakirane v vrečki in to je to. Toliko je "odprt". Z kakšnim posegom, pa bi se ga po mojem še dalo nekoliko naviti(malo bi se moral poigrati še z izpuhom in vplinjačem), a zame je to čisto dovolj. Kar se odprtosti na mojem tiče, mi je o tem povedal Boštjan in je dobro seznanjen o tem, na vprašanje glede tega, v primeru kakršne koli okvare mi je rekel, da so to naredili v tovarni in naj nič ne skrbim, če bi do česar koli prišlo v času trajanja garancije, kar mu verjamem in si zaradi tega ne delam skrbi, niti ga zaradi tega ne bom preveč "šparal" potem ko bo imel kakšnega jurja ali dva več kilometrov.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
zeljkoa
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 35
Pridružen: 09 Avg 2010, 08:02
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a zeljkoa » 07 Mar 2011, 09:15

Slepec, saj razumemo tvoje frustracije. Ni pa treba v vsaki temi igrat užaljenega cucka.

Brez zamere.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 07 Mar 2011, 09:28

Tommo sem pogledal. Se bova zmenila in zadevo rešila.



Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 07 Mar 2011, 10:46

slepec napisal/-a:pelji ga na servis ,da se ti ne bo zgodilo kot meni ,atv ratal malo glasnejši in 500 metrov pred servisom je lepo ribnu
pa pelji go na prikolici ,dokler še dela, da jim boš lahko dokazal, kaj je narobe,žal jaz nisem mogel,je prej spustil dušo,pričakuj težje rešljivo zadevo, ker jim gre popravilo iz LASTNEGA ŽEPA,zopet eden ,ki ima probleme z SMC,kako to ,ko pa je to neuničljiv motor
Kar se tiče omnjenega SMC Captaina gre absolutno iz lastnikovega žepa.

Zakaj? Vsekakor je mašina zarabila zaradi POPOLNOMA NESTROKOVNEGA tuniranja/friziranja s strani kupca v času garanicje, kar pa vklučuje tudi šprten izpuh, zračni filter, predelave in nestrokovne nastavitve uplinjača in ostale stvari, seveda je bil G. Slepec ne enkrat ampak zelo velikorkat opozorjen naj motorja ne predelava ampak očitno to ni zaleglo. Žal je ta štirikolesnik videl veliko več izvijačev in ključev kot marsikateri nizkokvaliteten štirikolesnik, ne s strani servisa in zaradi okvar ampak zaradi tuniranja in predelav s strani lastnika v garancijskem roku. Če se že tunira v garancijskem roku na katerem koli štirikolesniku, to dela pooblaščen serviser ki je usposobljen za to in ve kaj je še priporočeno za določen štirikolesnik in ne kupec sam po svoje, saj je v nasprotnem primeru vsak sam odgovoren za svoja dejanja.
slepec napisal/-a:igla se nahaja v batku ki ga dviga zajla ,odšravfaš zgoraj vijak, vzameš ven batek, ločiš od zajle, odstraniš iglo in na koncu igle imaš zareze najprej daš za eno zarezo nižje (s tem igla gre višje in posledično motor prej in več dobi bencina) če imaš boljši tuning(večja diza,športni filter,odprt auspuh)spustiš iglo za 2 ali več mest,jaz sem pridobil 10 hp izmerjeno na valerjih z zamenjavo zobnikov se je hitrost povečala za 20 kmh
http://atv.si/forum/viewtopic.php?t=2108

SMC so izredno kvalitetni štirikolesniki in za tem tudi stojim, so pa ravno tako pokvarljivi kot najdražji na trgu, vendar zaribali ne bodo sami od sebe brez razloga! Dušo bo pa izpustil vsak, pa naj bo to za 25.000 € ali pa za 5.000 €, če ga bo dobil v roke nestrokovnjak in brez izkušenj po svoje predelaval, »šraufal«, tuniral in friziriral. Prav tako ima SMC najboljšo možno podporo z rezervnimi deli, za kar se ostali vključno z najdražjimi štirikolensiki v Soveniji ne morejo pohvaliti.

Sicer pa dava lahko en primer. Kupi nov avto, ga natuniraj toliko da "zariba", pelji na servis in zahtevaj da ga popravijo pod garancijo.


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 07 Mar 2011, 10:54

Tommo napisal/-a:spet me moj Jumbo 302 neki straši :?

Včeraj sem se šel mal peljat in mi že takoj po 1km ko spustim gas nekak skoči iz prestave, ko pa sem dodal gas je pa sam neki mlelo sam potem je zagrabil in sem šel normalno naprej. Potem mi spet čež 10km začne neki pokati kot bi po kovini tolkel z kladivom. Potem je tudi nehalo ampak sem se kar mal s strahom peljal nazaj proti domu da ne bom kje ostal.
Kaj bi lahko to bilo oziroma kaj se dogaja?

Nekak mi že samo >laufanje< na mestu ko dodaš gas ni povsem všeč pa serviser pravi da to ni nič takrat je imel motor cca. 700km. Baron21 ti pa če se spomniš si tudi sam glede laufanja rekel da je tko kot bi bilo neki s sklopko. Sva enkrat poslušala in sprobavala na Selih če se spomniš.

Motor je star nekje pol leta pa me včasih ko se tole dogaja prime da bi ga kar nazaj peljal pa naj zrihtajo kakor vejo in znajo. Prevoženih ima trenutno 1000km.

lp, in prosim za mnenja
Ena možnost je da je to ki jo je omenil Jaka (v tem primeru motor vsake toliko pocuka med vožnjo), druga možnost je da je za nastaviti prestaviti ročica menjalnika, tretja možnost pa je uničen jermen, četrta možnost mogoče kaj s sklopko. To pokanje po kovini bi lahko bil "nacufan" jermen ki udarja ob blok CVT-ja. Verjetno je še kakšna možnost, samo mi trenutno ne pade na pamet, bi moral slišati zadevo.


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 07 Mar 2011, 12:38

wbc, jaz sem ti, in ti bom ,dokazal ,da prodajaš jajca-tajvanska



Uporabniški avatar
slavkofpvv
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 202
Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
Kraj: Dragatuš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a slavkofpvv » 07 Mar 2011, 13:03

Fantje, jaz ne vem kaj vi to počnete s svojimi motorji. Jaz sem s svojim Jumbotom v manj kot letu dni naredil 5000 km pa ni bilo na njem niti ene napake! Hmmm...



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 07 Mar 2011, 14:22

slepec napisal/-a:wbc, jaz sem ti, in ti bom ,dokazal ,da prodajaš jajca-tajvanska
Hm, zdaj pa vidim, kam pes taco moli. Ne bom preveč pametoval, niti kogarkoli žalil, ampak glede na vse prebrano o tvojem tuniranju motorja je lahko vsakemu laiku jasno, kdo je krivec za nastalo situacijo v tvojem primeru :shock: . Ti kot lastnik motorja imaš vso pravico delati z njim kar ti po mili volji paše, imam prav :?: Lahko vanj naliješ nafto, namesto motornega mu ponudiš zapaljeno jedilno olje, tudi tunaš ga lahko po mili volji, vendar pa se moraš zavedati, da v tistem trenutku, ko si sam posegal v motor in ko se ne držiš navodil za uporabo v času garancijskega roka v primeru okvare na samem motorju garancija ne velja več, to je dejstvo in to piše na garancijski izjavi proizvajalca. Tukaj imam 100% prav :) . Pa brez zamere, to je samo zgolj moje mišlenje ;) .


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Tommo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 05 Avg 2010, 22:01
Kraj: Dolenjske Toplice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo » 07 Mar 2011, 21:37

el.presidento napisal/-a:
Tommo napisal/-a:spet me moj Jumbo 302 neki straši :?

Včeraj sem se šel mal peljat in mi že takoj po 1km ko spustim gas nekak skoči iz prestave, ko pa sem dodal gas je pa sam neki mlelo sam potem je zagrabil in sem šel normalno naprej. Potem mi spet čež 10km začne neki pokati kot bi po kovini tolkel z kladivom. Potem je tudi nehalo ampak sem se kar mal s strahom peljal nazaj proti domu da ne bom kje ostal.
Kaj bi lahko to bilo oziroma kaj se dogaja?

Nekak mi že samo >laufanje< na mestu ko dodaš gas ni povsem všeč pa serviser pravi da to ni nič takrat je imel motor cca. 700km. Baron21 ti pa če se spomniš si tudi sam glede laufanja rekel da je tko kot bi bilo neki s sklopko. Sva enkrat poslušala in sprobavala na Selih če se spomniš.

Motor je star nekje pol leta pa me včasih ko se tole dogaja prime da bi ga kar nazaj peljal pa naj zrihtajo kakor vejo in znajo. Prevoženih ima trenutno 1000km.

lp, in prosim za mnenja
Ena možnost je da je to ki jo je omenil Jaka (v tem primeru motor vsake toliko pocuka med vožnjo), druga možnost je da je za nastaviti prestaviti ročica menjalnika, tretja možnost pa je uničen jermen, četrta možnost mogoče kaj s sklopko. To pokanje po kovini bi lahko bil "nacufan" jermen ki udarja ob blok CVT-ja. Verjetno je še kakšna možnost, samo mi trenutno ne pade na pamet, bi moral slišati zadevo.
Pokalo po kovini je samo kakih 5 sekund in je nehalo.... po mojem ni jermen če pa je pa :? ga bo potrebno zamenjat, samo mal čudno ker ga nisem nikoli neki matral ali pa obremenjeval. Čudno mi je sam to ker dosedanji serviser za to pravi da to ni nič in da je vse OK.
No, zdej sva se itak dogovorila z Jako da bo to on preučil ko sliši in vidi Jumbota. Na sploh pa sem z mopedom zadovoljen samo te nakpake me mal grizejo :twisted:

PS: A ima kdo ki je iz okolice NM kako prikolico za posodit za prevoz mopeda?


:twisted: 2010 - SMC JUMBO 302 :twisted:

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 07 Mar 2011, 22:07

Tommo napisal/-a: in vidi Jumbota?
Vidi se takole :haha
Slika

Slika



Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 07 Mar 2011, 22:26

El.p.

Vidim, da ti je nekdo napovedal vojno. Naj serviser vzame v roke dober fotoaparat in naj poslika vse detajle okoli predelav. Tudi praske na vijakih, ki so posledica vijačenja. Preglejte tudi vijake glave motorja in preverite, če je bila glava nižana. Dokaze boste lahko priložili k morebitnemu odgovoru na terjatev za popravilo v garanciji. Lahko ti že vnaprej povem, da je "popušil" na celi črti, pa še kakšne stroške boš lahko terjal od njega.

Kupec lahko dela s svojo lastnino kar hoče, vendar ga bremenijo tudi okvare, ki so posledica nestrokovnega posega v katerikoli del prevoznega sredstva.

Sicer se pa iz izjave vidi, da so bili na delu pravi "strokovnjaki". 10HP dodatno na 300 kubikih :roll: Take stručkote rabijo na GP dirkah.
jaz sem pridobil 10 hp izmerjeno na valerjih


Slika

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 07 Mar 2011, 22:54

Posegi gor ali dol... pooblasceni servis je dolzan kriti le
napake ki so posledica napake v materialu ali montaži tako imenovane stvarne napake. ;)

Ceprav dostikrat zamezimo pri nas na eno oko in popravimo pod garancijo tudi kaj drugega, vendar ni to dolznost. Ceprav kupci mislijo, da gre kar vse pod garancijo.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Skip
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 336
Pridružen: 10 Okt 2007, 02:15
Kraj: Borovnica

Odgovor Napisal/-a Skip » 08 Mar 2011, 17:17

jest sem z mojim captainom naredil cca 14000km,pa je bil menjan izpuh,pa dvignjena igla,pa navrtan zračni filter,pa ni nikoli zaribal!! zanimivo,bogsigavedi kaj je bilo vse predrkano oz.predrkano :shock: :shock:
ja tako je, če je korajza za predelovanje,naj bo pa še korajza za plačevanje :) :)

DRUGAČE PA TO NI TEMA OD CAPTAINA!!!!!! :axe: :axe:



longaticum
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 2
Pridružen: 14 Nov 2011, 16:51

Re: SMC JUMBO 302

Odgovor Napisal/-a longaticum » 14 Nov 2011, 16:59

Pozdravljeni.
Z zanimanjem prebiram debato o popravilih na forumu, nisem pa zasledil informacije kje bi se dalo dobiti "Service manual" za Jumbota 302. Če ima kdo idejo, ga prosim za odgovor.

Lp,
Tone.

Aja, še to, ali mogoče kdo ve koliko W ima alternator?



Odgovori