Sestavljanje svojega ATV-ja

Vse v zvezi z ATV-ji, opremo,...
ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 10 Apr 2010, 20:01

Za manj bi lahko nekaj takega:
http://www.youtube.com/watch?v=Ut4okRfy24U

:lol:

Pozabljaš DIYfaktor ;)




ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 10 Apr 2010, 20:45

pohorjebeef napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:
pohorjebeef napisal/-a:Brez zamere ampak...
V razvoj štirikolesnikov kot jih poznamo danes (mislim na znane znamke) je bilo vloženega ogromno znanja, inžinerskega dela, testiranja materialov, električarskega znanja, kontrole kvalitete itd itd itd, da bi dobili kolikor toliko spodobno vozilo
Tukaj se sicer delno strinjam, ampak sem prepričan, da je možno doma narediti dober ATV z nekim motociklističnim agregatom.
Malo pregledaš rešitve, nekaj po svoje in to je lahko to.
Glej nič slabega nisem misli! Res ne! Vsaka kreativnost je vsega spoštovanja vredna! Vseeno se mi zdi stvar malce futuristična!
Z 10K EUR v žepu pa toliko bolj!
Bi si z 40K EUR v žepu šel setavljat terenca (avto)?
Kakorkoli če misliš resno-spoštovanja vreden projekt! Še vedno pa sem mnenja da nepotreben in NEVAREN!

pohorjebeef,hvala za tvoje iskreno mnenje!Mislim resno.Sem še v fazi odločanja.Ali bom šel v te vode,ali pa bom kupil pač en cestni športni atv.Bomo videli.



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 10 Apr 2010, 20:50

napisal/-a:
pohorjebeef napisal/-a: Vseeno se mi zdi stvar malce futuristična!
Z 10K EUR v žepu pa toliko bolj!
Bi si z 40K EUR v žepu šel setavljat terenca (avto)?
Še vedno pa sem mnenja da nepotreben in NEVAREN!
Terenc me ne zanima.
Za 10k + delo bi prišel skozi ko suza. Alu okvir, plinski amortizerji, motor SV1000, bremze od motorja, veriga od motorja. Polosovine avtomobilske, diferencial od kakega avdija thorsen,....
Nevarno je it še po pločniku in to je kar relativno. Vse, kar leti, je nevarno!
Kaj pa kitajc, ki ima tovarniško odtegnjena pesta in zavore, pa doseže 70 km/h?
Se ubiješ, ko keks!
Tehniko bi lahko naredil razmeroma "varno"- problem je pač v palcu ali udu, ki pritiska na gas ;)

Tisto, da bi bil tak projekt nepotreben, je pa brezveze debatirat! Sto ljudi, sto čudi, sto žena, dvesto sisa! Brez ljudi ni čudi in brez bab ni jošk!

Vesel sem,da je tema zaživela. Najverjetneje je malo "takih norcev" :D ,ki se podaja v take extremne predelave.Tako,da hvala vsem za vaša mnenja,odgovore,pomoč,nasvete. Ro-bi tale post je pa "the best"!
Nasmejal sem se do solz!

Lp



Uporabniški avatar
dukimen
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 514
Pridružen: 10 Sep 2007, 10:43

cestni

Odgovor Napisal/-a dukimen » 10 Apr 2010, 20:52




ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Re: cestni

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 10 Apr 2010, 21:03

dukimen napisal/-a:ja, če pa iščete hude cestake potem pa tole npr

http://www.snotr.com/video/2956
http://www.dmax.de/video/d-motor-das-au ... 37-teil-5/
wow.. to je že raketa :D :D 500KM,svaka jim čast!



Uporabniški avatar
KR-GRE
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 76
Pridružen: 07 Feb 2010, 19:17
Kraj: Naklo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a KR-GRE » 11 Apr 2010, 12:20

Za avtocesto pa zadostuje hitrost 80 km/h



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 12:29

gregor2346 napisal/-a:Za avtocesto pa zadostuje hitrost 80 km/h
Res je.



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 12:36

Nekaj me še zanima. Moj sošolec,se nekaj ukvarja z cross motorji,ter štirikolesniki,pa mi je nekaj omenil in me zanima če to res drži.
Rekel je,da štirikolesnika ne smeš dolgo časa voziti pri max.hitrosti,saj boš tako uničil mašino-(naj bi se pregrela).Npr. daljša relacija Ljubljana-Koper.4-kolesnik lahko normalno voziš,za daljši čas,brez pregrevanje mašine,če voziš npr. 70%končne hitrosti.Recimo da gre atv 100km/h,ti ga lahko uro pa pol voziš 70,brez posledic,ne smeš pa to početi na max.hitrosti. To je sošolčeva izjava,jaz imam drugačno mnenje. Je malo čudno vprašanje,pa vendar.....

lp



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 11 Apr 2010, 12:49

Napiši, kakšen atv bi ti tiščal do Kopra.

Ali verigar ali jermenar (variomat)?

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 12:54

brinovc napisal/-a:Napiši, kakšen atv bi ti tiščal do Kopra.

Ali verigar ali jermenar (variomat)?

LP!
brinovc,pač,ni nujno do kopra,daljša relacija...

Reciva,verigar.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 11 Apr 2010, 13:41

Vsak motor , ki bi ga tiščal do konca bi uničil sčasoma. res je , da tekmovalni atv ji, ki so prirejeni za kros proge niso primerni za tiščanje po avtocesti. Najprej moraš raščistit kaj je potovalna hitrost pri atv ju. Ta se giblje tam do 110 km na uro. Lahko atv gre hitreje samo je pa vožnja popolnoma neudobna ker je zračni upor prevelik. Lahko sicer za kratek čas poženeš hitreje vendar pa na dolgi rok se ne obnese pa imaš lahko tudi eatv. Na atv moraš gledati bolj kot na Choperja lepo počasi in z užikom. Tudi ne vidim nobenega smisa , da bi se vozil z njim po avtocesti do Kopra in bog ne daj še kam dlje. Na svojih potepanjih sem kar kmalu ugotovil , da se je veliko lepše voziti po vzporednih lokalnih cestah. Z tem seveda ne trdim , da se po vtocestah ne da voziti z takimi vozili. Za tako vrsto vožnje potrebuješ Eatv ali Bmw ali kaj podobnega, če je pa problem a kategorija si pa omisli spayderja od Can Ama novi modeli so prav krasni.



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 14:26

Civava napisal/-a:Vsak motor , ki bi ga tiščal do konca bi uničil sčasoma. res je , da tekmovalni atv ji, ki so prirejeni za kros proge niso primerni za tiščanje po avtocesti. Najprej moraš raščistit kaj je potovalna hitrost pri atv ju. Ta se giblje tam do 110 km na uro. Lahko atv gre hitreje samo je pa vožnja popolnoma neudobna ker je zračni upor prevelik. Lahko sicer za kratek čas poženeš hitreje vendar pa na dolgi rok se ne obnese pa imaš lahko tudi eatv. Na atv moraš gledati bolj kot na Choperja lepo počasi in z užikom. Tudi ne vidim nobenega smisa , da bi se vozil z njim po avtocesti do Kopra in bog ne daj še kam dlje. Na svojih potepanjih sem kar kmalu ugotovil , da se je veliko lepše voziti po vzporednih lokalnih cestah. Z tem seveda ne trdim , da se po vtocestah ne da voziti z takimi vozili. Za tako vrsto vožnje potrebuješ Eatv ali Bmw ali kaj podobnega, če je pa problem a kategorija si pa omisli spayderja od Can Ama novi modeli so prav krasni.
Aha razumem.
Hvala za obširen odgovor.



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 11 Apr 2010, 19:16

ITPVOJAK; atv je izdelek, kateri je prvenstveno namenjen za vožnjo po vukojebinah. Tam se konstrukcija vozila (taka kot je) najbolje počuti. Turizem po asfaltnih cestah je pač nuja v EU (zaradi zakonov in še posebej v naši nadrepubliki Bananistan, kjer se v kratkem še po lastnem dvorišču ne bo smelo vozit z atvji.

Torej, če boš tiščal atv z variomatom dolgo časa na full, se ti bo začel variomat nadpovprečno greti. Posledično se zaradi vročine jermen uničuje in čez določen čas ga jermenici zdrobiti med seboj. Ne vidim razloga, da bi se motor pregreval na delavcih zaradi ful obratov, ker so hladilniki zadovoljivo dimenzionirani ( pa se je tudi to že zgodilo kolegom, vendar med tiščanjem skoraj na ful ekstremno dolgo - 7 ur in več). Zato se mi zdi škoda motorja za te podvige. Moj grizzly se vrti na fulu z 8000 obrati na min. in gre cca 100 km/h.

Jaz se vozim kot turist z od 70 do 80 km/h. Je pa z to hitrostjo težko slediti prometu. Grizzovih par konjičkov in prestavno razmerje pač ne dovoljujejo stalne hitrejše vožnje.

Svetla izjema je Rudijev Linhai 300, katerega je z sopotnikom na ful tiščal iz Ljubljane v Labin in nazaj. Moped je preživel matranje b.p.. Šlo je sicer največ 60 a teh 60 je bilo prijetno turističnih, predvsem pa varnih in zelo zanimivih za policaje.

LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 20:28

brinovc napisal/-a:ITPVOJAK; atv je izdelek, kateri je prvenstveno namenjen za vožnjo po vukojebinah. Tam se konstrukcija vozila (taka kot je) najbolje počuti. Turizem po asfaltnih cestah je pač nuja v EU (zaradi zakonov in še posebej v naši nadrepubliki Bananistan, kjer se v kratkem še po lastnem dvorišču ne bo smelo vozit z atvji.

Torej, če boš tiščal atv z variomatom dolgo časa na full, se ti bo začel variomat nadpovprečno greti. Posledično se zaradi vročine jermen uničuje in čez določen čas ga jermenici zdrobiti med seboj. Ne vidim razloga, da bi se motor pregreval na delavcih zaradi ful obratov, ker so hladilniki zadovoljivo dimenzionirani ( pa se je tudi to že zgodilo kolegom, vendar med tiščanjem skoraj na ful ekstremno dolgo - 7 ur in več). Zato se mi zdi škoda motorja za te podvige. Moj grizzly se vrti na fulu z 8000 obrati na min. in gre cca 100 km/h.


Jaz se vozim kot turist z od 70 do 80 km/h. Je pa z to hitrostjo težko slediti prometu. Grizzovih par konjičkov in prestavno razmerje pač ne dovoljujejo stalne hitrejše vožnje.

Svetla izjema je Rudijev Linhai 300, katerega je z sopotnikom na ful tiščal iz Ljubljane v Labin in nazaj. Moped je preživel matranje b.p.. Šlo je sicer največ 60 a teh 60 je bilo prijetno turističnih, predvsem pa varnih in zelo zanimivih za policaje.

LP!


brinovc,dober post. In koliko časa si najdlje vozil po avtocesti,oz. kakšne relacije si kaj delal?Strinjam se,da je vožnja pri hitrostih,ki si jih omenil veliko bolj varna,ter uživantska.Pa vseeno,kako so to sprejeli ostali vozniki?Mislim,če si vozil 70-80 si malo oviral promet?Pa še nekaj.Obstaja kakšna naprava,ki bi še dodatno omogočala hlajenje motorja?Kakšna predelava,poleg hladilnika?

Lp



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 11 Apr 2010, 20:41

gregor2346 napisal/-a:Za avtocesto pa zadostuje hitrost 80 km/h
Si mogoče že probal, kako se obnaša ATV na avtocesti pri hitrosti 80 km/h, ko te prehiti vlačilec ????



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 20:47

jaka napisal/-a:
gregor2346 napisal/-a:Za avtocesto pa zadostuje hitrost 80 km/h
Si mogoče že probal, kako se obnaša ATV na avtocesti pri hitrosti 80 km/h, ko te prehiti vlačilec ????
Nisem!Zato pa jaka,sem prišel na forum,da dobim mnenje strokovnjakov,da si bom lahko ustvaril neko sliko.Z atv-ji imam izkušnje,heh.. Sploh ne morem tako reči. 3ure vožnje.Na morju-tunizija.To je to.Tako,da si ne predstavljam kako je to.

lp



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 11 Apr 2010, 20:57

Citiral sem gregor2346 !



ITPVOJAK
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 19
Pridružen: 10 Apr 2010, 09:21

Odgovor Napisal/-a ITPVOJAK » 11 Apr 2010, 21:14

jaka napisal/-a:Citiral sem gregor2346 !
Pardon jaka.

lp



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 11 Apr 2010, 22:22

vsi ATVji, tudi famozni Can-Am so pri hitrostih >100KM/H nestabilni in kot taki nevarni. kermu teletu tule NI jasno da je ATV mišljen kot offroad vozilo in kot tak NE spada na cesto, SPLOH pa ne na avtocesto (čeprav bi nekaterim našim avtocestam lahko rekli offroad :D)
ATV=All Terrain Vehicle in kot tak naj tudi ostane. ko bojo pa Autobahn Vehicle pa se oglasi.



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 11 Apr 2010, 22:24

@Lukislo: Koliko štirikolesnikov si pa že vozil?


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 12 Apr 2010, 08:10

luksislo napisal/-a:. kermu teletu tule NI jasno da je ATV mišljen kot offroad vozilo in kot tak NE spada na cesto, .
Nekaj tukaj nas pozna tudi ATV-je,(ne samo kymco in Can-Am) ki so narajeni prav za na cesto, zato bi bilo zelo lepo od tebe, da pogledaš malce izza svojega plota v svet (ali internet) in pogledaš, kdo je tele, ter da že enkrat nehaš z bučkami !



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 12 Apr 2010, 12:20

Cesta je relativen pojem. Dokler ATV-ji ne bodo imeli zadnjih diferencialov, so manj primerni za višje hitrosti, še posebej po "cestah". Se pa seveda da peljat tudi s togo axo, še najlažje naravnos.



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 12 Apr 2010, 13:40

ATV ni primeren za cesto, vsaj za daljše relacije ne že zato, kot je omenil @hirulupi, ker nima zadaj difirenciala in če nič drugega ti zadaj pobira gume kot za stavo. da seveda ne omenjam stabilnosti v ovinkih (na asfaltu).

dobro, mogoče kakšni ATVji šport variante ki so za frajerišit po mestu, ampak ostala 4x4 roba pa definitivno ne.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 12 Apr 2010, 14:12

luksislo napisal/-a:ATV ni primeren za cesto, vsaj za daljše relacije ne že zato, kot je omenil @hirulupi, ker nima zadaj difirenciala in če nič drugega ti zadaj pobira gume kot za stavo. da seveda ne omenjam stabilnosti v ovinkih (na asfaltu).

dobro, mogoče kakšni ATVji šport variante ki so za frajerišit po mestu, ampak ostala 4x4 roba pa definitivno ne.
No tukaj se pa motiš. Ob uporabi ustreznih gum in nastavitvi podvozja tudi dljše razdalje niso noben problem. To sva lani z Cdflipom tudi dokazala eden na športnem modelu in drugi na delavcu z prevoženim 700 km v enem dnevu. Prednje gume so zdržale caa 8000km od skupno prevoženih 14000 km na delavcu pa še bodo eno sezono. Zadnje pa še dvakrat toliko.



Odgovori