Mogoce res... Ampak, ce ne bo poizkusil se ne bo naucil

Forum je pa odlicna stvar za pomaganje, mar ne ?!
Se nekaj me zanima...kdaj se ti je zgodila ta napaka ?! A si kaj podiral in se je nato zgodilo ali kar med voznjo ?
No na levi strani snemi plastiko iz motorja in bos videl vijak :
http://www.powercom.si/grega/cfmoto01.jpg <<glej sliko
Ta vijak odvij, zagledal bos magnet v luknji. Odvij svecko, da bos lazje vrtil magnet.
Nato obracaj vijak na gredi
http://www.powercom.si/grega/cfmoto02.jpg <<glej sliko
dokler ne bos v luknji zagledal:
http://www.powercom.si/grega/cfmoto03.jpg <<glej sliko
Ko bos to nastavil, bi moral biti motor v zgornji mrtvi tocki. To lahko preveris tako, vzames malce daljsi izvijac in ga nezno potisnes v luknjo, kjer je privita svecka (pazi, da ti ne pade notr, ker pol pa bo pizdarija). Z izvijacem bos zadel v vrh bata. Nato malce zavrti vijak na gredi in bos videl kam bo sel izvijac. Ce bo zacel lezti globje v luknjo je OK. V nasprotnem primeru bo treba nastaviti fazo.
Ko bos imel magnet nastavljen na cahnu kot ti kaze slika 3, lahko vzames dol pokrov ventilov
http://www.powercom.si/grega/cfmoto04.jpg <<glej sliko
Pod temu pokrovom bos zagledal ventile, videl bos tudi matice...z roko primi za matico in jo potresi gor in dol. Cutiti bi moral cisto malce zracnosti. Ce se to cuti je OK.
A bo slo ? Al sem prevec zakompliciral ?
