Neznana napaka CFmota

Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 12 Feb 2009, 19:40

Branko napisal/-a:Preveri še prej, če nimaš kake umazanije, vode, ... v rezervoarju ;)
Rezervoar je čist, tudi filter za rezevoarju. Pretok bencina dober.
david napisal/-a:Preden boš motor odpiral, poglej če je v fazi in če odpira točno ventile.
Bom še posebej pozoren, čeprav dvomim da bi to štirje mehaniki spregledali.
sandihab napisal/-a:Z oljem ,mazanjem je vse vredu?če ne moreš na roko zakurblat.kot da ga nekaj zelo brenza...???!!!pa varimatik?
Olje, mazanje vredu. Variomatik najbrž ne more biti krivec, saj motor dobro dela pod "štangasom" teče dobro, niti ne sili naprej ali nazaj.



Uporabniški avatar
leteci
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 198
Pridružen: 28 Jan 2008, 14:59
Kraj: Zasavje - Trbovlje
Kontakt:

odgovor

Odgovor Napisal/-a leteci » 12 Feb 2009, 21:04

Lep pozdrav

Pred casom sem imel ˝mogoce˝ podobno tezavo: pocena gumijasta povezava vplinjaca in cilindra ... ker stvar deluje na podtlaku je v prostem teku deloval motor se dokaj tekoce, ko pa si dodal plin, ali pa si motor potresel, ... pa je prislo do spremembe teka, moci, zvoka, obratov ... motorja. Sicer nisem preprican, ce je to tudi tvoja tezava, ti pa svetujem, da odstranis stari gumijasti del in ga zamenjas (vsaj zacasno) z novim - mogoce je pocen in tege ne opazis (motor dela na podtlaku in se razpoka pokaze le takrat) ...
CF-i so znani po slabi gumi in vibracijah, ki povzrocajo tezave ...

Pozdrav,

Leteci :banana:



Uporabniški avatar
sasog
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 377
Pridružen: 22 Okt 2007, 05:40
Kraj: Ljutomer

Odgovor Napisal/-a sasog » 12 Feb 2009, 21:28

Za moje pojme je nekaj narobe z predvžigom. Probaj še zamenjat dajalnik impulzov je nekje pri magnetu. Lahko pa je samo obrnilo magnet, probaj preverit še to.

LP!

Sašo



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 13 Feb 2009, 13:36

sasog napisal/-a:Za moje pojme je nekaj narobe z predvžigom. Probaj še zamenjat dajalnik impulzov je nekje pri magnetu. Lahko pa je samo obrnilo magnet, probaj preverit še to.

LP!

Sašo
Kako bi magnet obrnilo, ce je zakajlan na gred ?! Ce bi se to polomilo, bi mu motor skakal po dvoriscu :lol:


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 13 Feb 2009, 13:44

Ce ste vse to res precekirali kar si napisal in to temeljito, ti je res ostala edino se faza motorja, ce se je zamaknila. Ampak to bi tudi opazil, da bi bil motor bolj len ko bi mu pritisnil gas. Ne bi bilo pravega odziva. Saj fazo motorja je dost enostavno preveriti in tudi preverjeno imas v parih minutah. Ce ne ves kako napisi, pa ti bom opisal postopek.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 13 Feb 2009, 15:09

Prosim če mi opišeš postopek :oops:



Uporabniški avatar
leteci
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 198
Pridružen: 28 Jan 2008, 14:59
Kraj: Zasavje - Trbovlje
Kontakt:

odgovor

Odgovor Napisal/-a leteci » 13 Feb 2009, 15:36

Pozdrav

Mogoce bi bilo pa najbolj pametno, da ga lozis na prikolico in hitro k Mojstru Jaki .... ?

Leteci :banana:



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 13 Feb 2009, 17:55

Mogoce res... Ampak, ce ne bo poizkusil se ne bo naucil ;) Forum je pa odlicna stvar za pomaganje, mar ne ?!

Se nekaj me zanima...kdaj se ti je zgodila ta napaka ?! A si kaj podiral in se je nato zgodilo ali kar med voznjo ?


No na levi strani snemi plastiko iz motorja in bos videl vijak :
http://www.powercom.si/grega/cfmoto01.jpg <<glej sliko
Ta vijak odvij, zagledal bos magnet v luknji. Odvij svecko, da bos lazje vrtil magnet.

Nato obracaj vijak na gredi
http://www.powercom.si/grega/cfmoto02.jpg <<glej sliko

dokler ne bos v luknji zagledal:
http://www.powercom.si/grega/cfmoto03.jpg <<glej sliko

Ko bos to nastavil, bi moral biti motor v zgornji mrtvi tocki. To lahko preveris tako, vzames malce daljsi izvijac in ga nezno potisnes v luknjo, kjer je privita svecka (pazi, da ti ne pade notr, ker pol pa bo pizdarija). Z izvijacem bos zadel v vrh bata. Nato malce zavrti vijak na gredi in bos videl kam bo sel izvijac. Ce bo zacel lezti globje v luknjo je OK. V nasprotnem primeru bo treba nastaviti fazo.

Ko bos imel magnet nastavljen na cahnu kot ti kaze slika 3, lahko vzames dol pokrov ventilov
http://www.powercom.si/grega/cfmoto04.jpg <<glej sliko

Pod temu pokrovom bos zagledal ventile, videl bos tudi matice...z roko primi za matico in jo potresi gor in dol. Cutiti bi moral cisto malce zracnosti. Ce se to cuti je OK.

A bo slo ? Al sem prevec zakompliciral ? :)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 13 Feb 2009, 22:47

kaj pa ispušni lonec po domače avfspuh si preveru ,če ni slučajno zamašen. :?



Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 13 Feb 2009, 23:46

dostervu napisal/-a:kaj pa ispušni lonec po domače avfspuh si preveru ,če ni slučajno zamašen. :?
Preveril, je vse vredu.



Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 16 Feb 2009, 15:23

No....danes sem imel ponovno nekaj časa, pa sem pogledal če je motor v fazi.

Odgovor: JE
Počasi resnično obupujem.

EDIT: freshslo hvala za zelo dobro povedano, kako preveriti če je v fazi.



david
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 111
Pridružen: 23 Avg 2007, 15:57
Kraj: okolica nove gorice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a david » 16 Feb 2009, 18:12

Kaj, pa če je počena kakšna vzmet na ventilih?


2007-Adly 300s

Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 17 Feb 2009, 10:47

Nova pogruntavščina:

Prišu je kolega z neko kamero, in jo vtaknu v lukno(tam kjer je drugače svečka), ter pogledal stanje pod glavo. Čuden se nam je zdel sesalni ventil, baje ga je prepihalo, in zato vse te napake. Naslednji korak: menjava ventila. Ko bo, bom poročal.

LP!



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 17 Feb 2009, 12:23

To je pa že CSI Miami...
Slika



TINY30
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 216
Pridružen: 05 Sep 2008, 18:54
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TINY30 » 17 Feb 2009, 14:29

evo spet slikca :shock: , Hahaha



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 17 Feb 2009, 19:08

Rustek napisal/-a:Nova pogruntavščina:

Prišu je kolega z neko kamero, in jo vtaknu v lukno(tam kjer je drugače svečka), ter pogledal stanje pod glavo. Čuden se nam je zdel sesalni ventil, baje ga je prepihalo, in zato vse te napake. Naslednji korak: menjava ventila. Ko bo, bom poročal.

LP!
A ne bi najprej glavo dol potegnil pa pogledal kaj je dejansko z ventilom ?! Pa ko bos imel ze to narejeno, premeri se ostale ventile. Priporocam pa ti usput menjavo teflonov, ce so ze zdelani.

Pa ti je motor kaj olja pil ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 17 Feb 2009, 21:24

Kolko km pa imaš prevoženih?Uporabljaš pravo svečko? Verjetno je iz kakega čudnega materiala ta ventil...kaj vse nas še čaka??? :?:
Kar dobro zrihtaj.



Uporabniški avatar
Rustek
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 25
Pridružen: 06 Feb 2009, 15:56
Kraj: Šoštanj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rustek » 17 Feb 2009, 22:59

Svečka je bila notri še prva, šele ko se je pokazala napaka, sem jo menjal, s pravo svečko, iste specifikacije.
Olja pilo ni.
Km je okoli 7000



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 18 Feb 2009, 00:19

Rustek napisal/-a:Svečka je bila notri še prva, šele ko se je pokazala napaka, sem jo menjal, s pravo svečko, iste specifikacije.
Olja pilo ni.
Km je okoli 7000
Se zgodi... Ce je samo ventil sel, ni panike. Kupis nov ventil in vse skupaj z glavo odneses do nekoga, da ti bo vpasal nov ventil v glavo, ki se s tem ukvarja.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 19 Feb 2009, 16:27

Ob prehodu z osvinčenega bencina na blaj fraj se je menda dobila neka tekočina na petrolu, ki je nadomeščala svinec v bencinu. (menda je bila namenjena ravno za podalšanje življenske dobe ventilov) Ali kdo od starih mačkov oziroma mehanikov ( JAKA MOJSTER)kaj ve o tem.Zanimiva tema , kaj pa če bi mi ,ki smo nareti na štiri kolesnik morali to dodajati v svoje rakete.



Uporabniški avatar
leteci
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 198
Pridružen: 28 Jan 2008, 14:59
Kraj: Zasavje - Trbovlje
Kontakt:

odgovor

Odgovor Napisal/-a leteci » 19 Feb 2009, 16:36

Pozdrav

Ta dodatek - aditiv, je bil namenjen starejsim motorjem, ki niso bili nastavjeni za neosvincen bencin - prepreceval je predvsem pregrevanje motorja ... Svinec skrbi za kasnejsi vzig, eksplozijo bencina v cilindru ...

Leteci :banana:



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Feb 2009, 16:55

\:D/
Zadnjič spremenil jaka, dne 20 Nov 2012, 23:46, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 19 Feb 2009, 23:03

Vidim da je moje razmišlanje obrodilo sadove. Pa nič zato ,hvala bogu, teh tem bi na forumu moralo biti še več, bolj strokovnih oziroma nekaj smo slišali, pa ne vemo zakaj se gre, zato je treba vprašati.

KO VIDIM TEMO VOŽNJA V NARAVNEM OKOLJI MI POSTANE SLABO
ne vem zakaj je treba okolite teme tako polimizirati.
Zakonodaja točno določuje kje se lahko vozimo.( sory! sami smo krivi da je to tako)



sandihab
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 180
Pridružen: 11 Okt 2008, 19:55
Kraj: Murska Sobota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sandihab » 19 Feb 2009, 23:11

hej,hej mi smo pri neznani napaki...ne pa zopet vožnja pa naravnem okolju.Kak si pa prišel na to?Cf moped ne gre zaradi ventilov... :lol:



Uporabniški avatar
dostervu
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 48
Pridružen: 16 Jun 2008, 23:01
Kraj: ŠOŠTANJ

Odgovor Napisal/-a dostervu » 19 Feb 2009, 23:21

tisto v naravnem okolju je bil samo intermeco, pojdi pogledat še na druge strani tega foruma . samo prepucavanje , kar pa mislim da tale naš forum (vsaka čast moderaturju) NI NAMENJEN MENTALO ZAOSTALIM LJUDEM



Odgovori