bugimajstr napisal/-a: ↑11 Jun 2020, 04:35
BIF napisal/-a: ↑10 Jun 2020, 17:55
Ta fora ni nič novega. Znano že iz avto industrije. 7 let garancije, pa jim znosiš tja še pol novega avta...ko pa,kaj crkne, pa to itak ni v garanciji...to so potrošni deli.
uuuu...bif to ti pa ni podobno..ponavadi si zagovarjal pooblaščenca..
Ti si tak kot slovenska opozicija. Izjavo interpretiraš po svoje in iz muhe narediš slona. Manjka še samo da vložiš interpelacijo pri lastniku foruma.
Moj odgovor se je nanašal na podatek, da so pri S&S podaljšali garancijo na 5 let pod pogojem, da atv servisiraš pri njih oz.njihovi mreži. To ni izum S&S ampak je to v avto industriji nekaj povsem običajnega. V tem ne vidim nič slabega gledano iz poslovnega vidika. Strankam pa itak nikoli ni nič prav. Če je leto dni garancije se bunijo, če je 5 let garancije ni prav. Da pa za uveljavljanje garancije želijo servisiranje v svoji mreži pa je nekaj najbolj normalnega.
Predstavljaj si, da prodajaš atv-je, ponujaš garancijo...."servise" pa delajo razni garažni mojstri, ki zadevo zajebejo, k tebi pa potem folk hodi uveljavljat garancijo...na tvoje stroške seveda. Poslovno je to seveda nevzdržno, kar je jasno vsakemu, ki so ga naučili seštevat in odštevat. Da so cene servisov pri pooblaščencih v bistvu visoke pa je posledica ekonomske računice in pa pogodbe med proizvajalcem (ki predpiše normative) in uvoznikom (ki se jih je dolžan držati. Pooblaščenec je za uveljavljanje garancije pri proizvajalcu dolžan slediti protokol, ki med drugim vsebuje tudi podatke o servisiranju v preteklosti. Če se ti podatki ne skladajo oz. odstopajo od predpisanih normativov, proizvajalec pooblaščencu ne prizna garancije. Za informacijo...ko ti pripelješ atv na servis v S&S motor priklopijo na BUDS in podatke (tudi o servisu) pošljejo v Can-Am-ovo centralo (enako je pri avtomobilih). Proizvajalec ima tako pregled nad servisi in podatki (v bistvu iz njih razberejo tudi ali se voziš z motorjem po terenu, ali ga šlajfaš po cesti) in tudi na tej podlagi (poleg slik in podrobnega opisa serviserja) uvozniku potrdijo uveljavitev garancije...ali pa tudi ne. Pooblaščenec ni glavni "krivec", če se kakšna zadeva ne odpravi pod garancijo, kot večinoma menijo stranke. Za uveljavitev garancije pooblaščenec potrebuje potrditev proizvajalca. Pooblaščenci bi bili najbolj veseli, če bi lahko, kar vse dele menjavali pod garancijo....proizvajalec namreč poleg materiala, pooblaščencu namreč prizna tudi ure dela za to zamenjavo po normativu, ki ga določi proizvajalec. Sicer mu za delo praviloma ne nakaže denarja, ampak to kompenzirajo v obliki rezervnih delov oz.materiala. Tako je vsaj v večini standardnih pogodbv avto, moto in atv industriji.
Skratka...ni vse tako enostavno , kot sklene gostilniški ali forumski parlament. Upam, da ti je sedaj bolj jasno. In zato zagovarjam pooblaščence. Nobeno uspešno podjetje pač ne more poslovati po principu...delamo za hvala lepa.
Seveda pa obstaja tudi druga možnost, ker je trg svoboden....kupiš atv in ga servisiraš sam, ali pa z garažnimi mojstri. Povsem logično in normalno pa je, da v tem primeru, pač ne moreš uveljavljati garancije.
Da ne bi zdaj razlagal, še, da mora pooblaščenec izpolnjevati tudi pogoje glede izobrazbe kadra, specialnih orodij, kadrovskih normativov, prostorskih normativov itd, kar zahteva proizvajalec, da ti sploh dodeli status pooblaščenca...in kar seveda stane precej denarja, ki pa ga moraš nekje zaslužit....kar je bistveno drugače od popoldamskega kšefta v garaži pa denar v žep.
Ampak te stvari je težko razumet ker smo na Balkanu. Mi bi Evropske pravice po balkanskih pravilih...no go my friend.
Bo šlo zdaj?