K: CDI - sym quad lander 250 nujno!

Prostor za male oglase.
Odgovori
Uporabniški avatar
active
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 05 Feb 2010, 16:40
Kraj: Koroška
Kontakt:

K: CDI - sym quad lander 250 nujno!

Odgovor Napisal/-a active » 03 Apr 2010, 12:01

Ima kdo ta regler ?

Slika

Slika

Slika

Slika


Hvala!
Zadnjič spremenil active, dne 04 Apr 2010, 08:59, skupaj popravljeno 1 krat.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 03 Apr 2010, 13:00

CDI = capacitor discharge ignition
To je modul vžiga in ne regler.



Uporabniški avatar
active
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 05 Feb 2010, 16:40
Kraj: Koroška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a active » 03 Apr 2010, 13:16

Hvala za popravo.

Bi pa vse člane foruma vprašal kaj bi lahko bilo, če mi akomulator ne polni ko je atv prižgan ko dam gass mi na amper metru gredo številke navzdol in ne navzgor, ?



Uporabniški avatar
magoslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 157
Pridružen: 08 Feb 2009, 19:04

Odgovor Napisal/-a magoslo » 03 Apr 2010, 17:52

če nebo kar statorsko navitje v difektu jaz imam hin to navitje na mxu 250



Uporabniški avatar
active
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 05 Feb 2010, 16:40
Kraj: Koroška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a active » 03 Apr 2010, 18:48

Imam še eno vprašanje! :/

Sedaj sem tale CDI vzel ven, ga malo potolkel in dal nazaj.
Akomulator se mie je začel polniti, je pa slaba lastnost, da mi števec za km/h ne dela ter števec za bencin. Dozdeva pa se mi, da gre motor bolj oz. več km/h.

Moje vprašanje je: ali vpliva tale CDI na zgoraj navedeno?


Hvala vsem za odgovore.



Uporabniški avatar
morski
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 222
Pridružen: 11 Avg 2006, 19:57
Kraj: Prevalje

Odgovor Napisal/-a morski » 03 Apr 2010, 19:46

Kolikor se spomnem (ne me pa držat za besedo, ker ne morem več preveriti), ima Sym mehanski števec na zajlo, tako da (če je res tako) nima števec nobene veze z CDI enoto.


LT-R 450

Uporabniški avatar
snezzak
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 237
Pridružen: 04 Feb 2008, 22:06
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a snezzak » 03 Apr 2010, 21:26

morski napisal/-a:Kolikor se spomnem (ne me pa držat za besedo, ker ne morem več preveriti), ima Sym mehanski števec na zajlo, tako da (če je res tako) nima števec nobene veze z CDI enoto.
Drži kot pribito. Števec je na zajlo.


SYM Quad Lander 250
Včasih mal prešvoh - včasih mal prehiter

Uporabniški avatar
magoslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 157
Pridružen: 08 Feb 2009, 19:04

Odgovor Napisal/-a magoslo » 04 Apr 2010, 11:44

CDI je za vžig oziroma dejansko elektronski vžig z omejevalcem in nima nikakršne veze z polnjenjem akumulatorja ....meni s eje to isto dogajalo da je
občasno polnilo občasno pa ne ampak čedalje slabše je bilo



Uporabniški avatar
active
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 05 Feb 2010, 16:40
Kraj: Koroška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a active » 04 Apr 2010, 19:24

magoslo napisal/-a:....meni s eje to isto dogajalo da je
občasno polnilo občasno pa ne ampak čedalje slabše je bilo
Kaj si naredil potem?

Ampak finta v tem da je tale CDI vedno bolj topel oz. vroč?



Uporabniški avatar
magoslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 157
Pridružen: 08 Feb 2009, 19:04

Odgovor Napisal/-a magoslo » 05 Apr 2010, 09:34

če tebi motor normalno vžiga in laufa oziroma gre normalno pol cdi nima nič veze
glede polnjenja pa sed a izmerit če delujejo vsa tri navitja v generatorju saj je to generator z 3 fazami zaradi večjega polnilnega toka in če je eno navitje občasno v kratkem stiku potem polnjenje ni več zadostno je pa dovolj če s evoziš brez luči ampak to ne gre
najdi si nekoga ko s espozna na generatorje da ti bo to izmeril oziroma če si kje iz ptujskega konca se lahko pri meni oglasiš.

Kakšno vejico uporabi od časa do časa. ;)



Uporabniški avatar
dinli 700
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 67
Pridružen: 09 Sep 2009, 19:41
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dinli 700 » 05 Apr 2010, 11:30

Menjaj regler pa problem bo rešen.Stane pa okrog100 :eur



Uporabniški avatar
active
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 36
Pridružen: 05 Feb 2010, 16:40
Kraj: Koroška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a active » 05 Apr 2010, 15:50

Hvala za vse odgovore.

Zadevo sem rešil napaka je bila ta, da sta se na regulatorju odtrgale "žice" oz. kabli. Vsi 3 kabli so rumene barve iz leve proti desni gledano 1kabel, se je odlomil, 2kabel je bil kumaj, da še spajan, 3kabel pa kot vidno na sliki tak-tak.
Sedaj mi lepo fino lavfa!



Slika



Odgovori