Super za dober nakup, pa veliko varnih kilometrov oz. "delovnih" ur!
Nova žival v štali
- Pero
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1328
- Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
- Kraj: Zgornja Kungota
- Kontakt:
na 650-ko gre brez težav.V bistvu je to motorna elektronika, ki ti preko računalnika omogoča nastavitve vbrizga pri določenih obratih. Po nekaterih podatkih pridobiš pri nizkih obratih do 40% moči(kar se mi zdi malce pretirano), po drugi strani pa poročajo o znižani porabi.
http://www.motosvet.com/tabla/index.php ... 15196&st=0
Link do tovarniške strani:
http://www.powercommander.com/powercomm ... i_usb.aspx
je pa najboljše istočasno menjat tudi izpuh in filter, da motor lažje diha... v tej kombinaciji postane BRP 800 težko obvladljiv....to mi delaj....

http://www.motosvet.com/tabla/index.php ... 15196&st=0
Link do tovarniške strani:
http://www.powercommander.com/powercomm ... i_usb.aspx
je pa najboljše istočasno menjat tudi izpuh in filter, da motor lažje diha... v tej kombinaciji postane BRP 800 težko obvladljiv....to mi delaj....
Powercommander omogoča regulacijo- kot bi v vplinjaču menjal dize.Pero napisal/-a: Po nekaterih podatkih pridobiš pri nizkih obratih do 40% moči(kar se mi zdi malce pretirano), po drugi strani pa poročajo o znižani porabi.
Lahko popraviš mape, glede na spremenjene dele motorja (izpuh, filter,predelave glave,...).
Na serijskem pa 40% ne dobiš- niti po klancu navzdol
Če bi bil turbo, potem ja!
Poraba se lahko zmanjša, ker ga na srednjih obratih in srednji poziciji plina narediš na suho. Motor to prenese, čeprav se temperature dvignejo, a ker ni kake hude moči, ki bi šla čez, tudi toplote ni preveč.
Je pa tudi dušikovih oksidov v izobilju in to je vzrok, da tega ne delajo že v tovarnah (ozonski plašč, rak,....).
Pa srečno vožnjo z "živaljo"
lp
Robi
- Pero
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1328
- Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
- Kraj: Zgornja Kungota
- Kontakt:
KQ je še vedno kralj pri udobnosti in okretnosti. Dodatna teža BRP-ja naredi svoje. Tudi balanca je dosti trša (novega modela s servom še nisem vozil, se je pa BRP zagotovo zavedal tega problema). Pospeški so seveda nekaj čisto drugega. Že serijski je dosti močnejši od KQ-da, moj spimpan je pa itak nor. Vse moči še na suhem asfaltu ni mogoče spravit na podlago, na terenu je pa to mission imposible.
Homologiran (še) ni.
Homologiran (še) ni.



