


motor ima 3000km
hvala bova preverila ampak fora je v tem da na momente gre normalno mislim je prava zverina ko pa začne zezat pa zeza v eno in ga je treba po 10krat štartat da sploh vžge :roll:potem pa znori.Zadeva deluje nekako tako če v prvi prestavi ne potegne kot je treba (se čuti)in vse do 5 prestave max 105 km/h,če pa v prvi potegne pa vse prestave vlečejo normalno in je končna preko 124km/hro-bi napisal/-a:Če so delali naknadno, potem je zelo velika možnost, da je samo ena škatlica dodana, original CDI pa je ostal enak.
Malo poglej , če je na žici, ki vžiga tuljavo (in gre gor na obratomer ter na stikalo za ugasnit) zvezana kaka "after made" škatlica. Mora imeti tudi napajanje speljano notri.
Italjani radi dodajajo kar z "klipsnami" na žice, to je spojka, ki jo z kombinirkam stisneš in dobiš dodatno vejo tiste žice. Tega original ni nikjer in lahko ti pomaga.
lp
Robi
Smo ugotovil napako motor je imel namontirane ksenonske luči obe, in zgleda, da ja bil odvzem štroma prevelik za foro smo odkolpili konektorje, in motor je začel delovat normalno nakar smo zmontirali originalne luči ,in od takrat dela kot mora:lol:ro-bi napisal/-a:To je tudi ena od zelo verjetnih možnosti.BB napisal/-a:Ugotovi ali ima blokado brzine za vzratno vožnjo!(skoraj sigurno)
Preglej kontakte na stikalu itd.
To se včasih zgodi in potem imaš blokado za naprej in nazaj.