Outlander 650 max diferencial
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Imam
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Outlander 650 max diferencial
Koliko te je koštala ta operacija.tadejmda napisal/-a:Da zaključim tudi to zgodbo. Z Jakom sva bila dogovorjena, da bo konec septembra pregledal še menjalnik. Tistega septemberskega dne sem mu dostavil Atv pred delavnico. Ker se na telefon ni javil sem zvečer preko zvez ugotovil, da je imel tisti dan prometno nesrečo. Še en čas sem upal na njegovo okrevanje, ampak so mi rekli, da bo z težavo okreval. Kasneje sva se z RBATV dogovorila za termin in zamenjal je vse ležaje v menjalniku in dva ležaja v gredi pod motorjem. Zadeva je urejena, nadležnega zvoka ni več. Ostaja pa spomin na Jako.
Re: Outlander 650 max diferencial
Beno5,
lahko bi rekli kar en letni regres.
A imaš tudi ti te težave oz zvoke?
lahko bi rekli kar en letni regres.



A imaš tudi ti te težave oz zvoke?
Re: Outlander 650 max diferencial
Ne samo zanima me.tadejmda napisal/-a:Beno5,
lahko bi rekli kar en letni regres.![]()
![]()
![]()
A imaš tudi ti te težave oz zvoke?
Re: Outlander 650 max diferencial
jaz sem ga doma naredil, kupil pravi fi cevi dovaril jezička in matico. vuola. 

- kiwi
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 285
- Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
- Kraj:: Haloze
- Kraj: Haloze
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Pozdravljeni!
Zanima me kakšen fi cevi si uporabil za ta ključ ali pa če lahko freshslo mogoče premeriš svojega da si ga naredim prej preden bom torzijo razkopal. Kako široki in visoki so tisti štirje "zobi"?
Hvala za pomoč v naprej.
Lp Boštjan
Zanima me kakšen fi cevi si uporabil za ta ključ ali pa če lahko freshslo mogoče premeriš svojega da si ga naredim prej preden bom torzijo razkopal. Kako široki in visoki so tisti štirje "zobi"?
Hvala za pomoč v naprej.
Lp Boštjan
Re: Outlander 650 max diferencial
Debelostenska cev 5 mm FI 60 (notranja mera- svetlina), 4 zobniki 5mmx5mmm. Jaz sem naredil samo 2 zoba in jih ojačal na zunanji strani z lamo 3mm. Spodaj privaril ploščo in matico M19 za potiskanje z moment ključem. LP
- kiwi
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 285
- Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
- Kraj:: Haloze
- Kraj: Haloze
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Zdravo!
Najlepša hvala za informacijo. Bom tudi sam naredil tako.
Lp Boštjan
Najlepša hvala za informacijo. Bom tudi sam naredil tako.
Lp Boštjan
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 23 Jun 2015, 09:04
- Kraj:: Bistrica ob Sotli
- Kraj: Bistrica ob Sotli
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Pozdravljeni!
Že nekaj časa prebiram forum. Navdušenje nad štirikolesniki je preraslo do te meje, da sem postal ponosen lastnik Can-am Outlander Max 1000 Xtp. Ker sem do sedaj vozil samo motorje z štirikolesniki nimam ne vem kašnih izkušen, se obračam na vas. Tudi sam opažam zelo moteč zvok pri pospeševanju (predvsem na asfaltu). Po zvoku sodeč prihaja iz zadnjega diferenciala. Naročene imam 14" platišča in Maxxis Ceros gume, da nekoliko zmanjšam zvok. Me pa zanima ali je možno, da že pri novem motorju kaj ne štima. Sem Iz Bistrice ob Sotli (okolica Podčetrtka). Bilo bi super če bo kdo od vas izkušenih mačkov kje v okolici, da zdevo sproba in sliši.
Že nekaj časa prebiram forum. Navdušenje nad štirikolesniki je preraslo do te meje, da sem postal ponosen lastnik Can-am Outlander Max 1000 Xtp. Ker sem do sedaj vozil samo motorje z štirikolesniki nimam ne vem kašnih izkušen, se obračam na vas. Tudi sam opažam zelo moteč zvok pri pospeševanju (predvsem na asfaltu). Po zvoku sodeč prihaja iz zadnjega diferenciala. Naročene imam 14" platišča in Maxxis Ceros gume, da nekoliko zmanjšam zvok. Me pa zanima ali je možno, da že pri novem motorju kaj ne štima. Sem Iz Bistrice ob Sotli (okolica Podčetrtka). Bilo bi super če bo kdo od vas izkušenih mačkov kje v okolici, da zdevo sproba in sliši.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Pozdravljen in dobrodošel.
Z 14 colskimi felnami si se rešil denarja brez potrebe...sploh ker imaš zdaj gori bead-lock felne, ki so bolj uporabne.
Ne z felnami ne z gumami (govorim o colah), ne boš dobil NIČ, razen tega, da boš gumo kje prebil s felno, ker je obseg gum ostal enak, le "mesa" na gumi je manj. Torej če jih boš preveč pumpal bo vse skupaj bolj trdo, kar pomeni, da boš na prvem resnem off-roadu z veliko verjetnostjo sesipal motor, če bodo mehkejše pa lažje potisneš gumo na kakšni oviri do felne in jo prebiješ. Gume za atv-je nimajo žic kot avto gume. Sicer pa verjamem, da si te zadeve že predhodno dobro naštudiral....
Zvoka pa se boš navadil....nič ni narobe. Se dogaja vsem motoristom (bivšim).
Z 14 colskimi felnami si se rešil denarja brez potrebe...sploh ker imaš zdaj gori bead-lock felne, ki so bolj uporabne.
Ne z felnami ne z gumami (govorim o colah), ne boš dobil NIČ, razen tega, da boš gumo kje prebil s felno, ker je obseg gum ostal enak, le "mesa" na gumi je manj. Torej če jih boš preveč pumpal bo vse skupaj bolj trdo, kar pomeni, da boš na prvem resnem off-roadu z veliko verjetnostjo sesipal motor, če bodo mehkejše pa lažje potisneš gumo na kakšni oviri do felne in jo prebiješ. Gume za atv-je nimajo žic kot avto gume. Sicer pa verjamem, da si te zadeve že predhodno dobro naštudiral....

Zvoka pa se boš navadil....nič ni narobe. Se dogaja vsem motoristom (bivšim).
-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 23 Jun 2015, 09:04
- Kraj:: Bistrica ob Sotli
- Kraj: Bistrica ob Sotli
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Hmm. Prijazen gospod iz podjetja kjer prodajajo gume za ATV mi je svetoval to kombinacijo ( obrazložitev, da se manj nagiba v ovinkih ). Moje razmerje vožnje 70% cesta 30% off road. Original gume in platišča ostajajo doma, tako da jih za na teren hitro lahko zamenjam. Je pa res, da naročenega še nisem prevzel in si verjetno še vedno lahko premislim. Kako je s tem nagibanjem?
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Prijazen gospod iz QuadSquad-A.....je prijazen.SimS napisal/-a:Hmm. Prijazen gospod iz podjetja QuadSquad mi je svetoval to kombinacijo ( obrazložitev, da se manj nagiba v ovinkih ). Moje razmerje vožnje 70% cesta 30% off road. Original gume in platišča ostajajo doma, tako da jih za na teren hitro lahko zamenjam. Je pa res, da naročenega še nisem prevzel in si verjetno še vedno lahko premislim. Kako je s tem nagibanjem?
Bom dal prispodobo, ki ti bo malce bližje. Kupiš KTM 990 Adventure....in ti prijazen gospod svetuje, da daj gor nizkopresečne gume, pa colo večje felne....da ga boš lažje polagal v ovinkih.
Na motor, ki je namenjen za vse kaj drugega kot za na cesto bi zdaj dajali nove copatke, da se ne bo nagibal v ovinkih.



Vse kar v resnici potrebuješ so 30mm. distančniki....in Cerros gume.
....in prijazni gospod to natančno ve.....
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: Outlander 650 max diferencial
veliko se da rešit to ruženje z centriranjem gum..in z točno enakim tlakom u gumah.preverjeno.ni pa ruženje odpravljeno.je pa malenkost bolše.sicer pa..4 leta garancije..pa naj zruži če mu paše.

Re: Outlander 650 max diferencial
SimS,
tudi na te zvoke se navadiš.
Sicer na posnetku G1 650 od 3:00 minute dalje oziroma 4:30 pri višji hitrosti hudi zvoki
.
https://www.youtube.com/watch?v=qCw6sDw7ilY
tudi na te zvoke se navadiš.
Sicer na posnetku G1 650 od 3:00 minute dalje oziroma 4:30 pri višji hitrosti hudi zvoki



https://www.youtube.com/watch?v=qCw6sDw7ilY
Re: Outlander 650 max diferencial
Bugi, ne zavajaj forumasev..s centriranjem gum se ne in se nikol nebo odpravil kakršen koli zvok od gum ali česarkoli.
Verjetno,ko so ti gume centrirali, se ti je zdelo fajn, da manj trese, zato pa si pol pozabo, kak so ze glasne
Verjetno,ko so ti gume centrirali, se ti je zdelo fajn, da manj trese, zato pa si pol pozabo, kak so ze glasne

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Kar se tiče zadnjega kotnega prenosa...verjetno ima svoj specifičen zvok. Ker lahko primerjam dva motorja ...650 max G1....in 800 Max G2....razlike ni nobene. Tako, da o kakšnem patološkem "ruženju" ne moremo govorit. Zvok je specifičen in na njega se navadiš.
Okrog gum pa....v tem primeru bi moral prikimati Bugi-ju. Tudi sam imam takšno izkušnjo. Mislim pa da je vzrok v zadnjem desnem kolesu kjer je nameščen zavorni disk.
Namreč...po prvem centriranju novih gum se je pojavil nov zvok...nekako wau,wau,wau, ki se je stopnjeval z hitrostjo (seveda slišen le na asfaltu). Ker mi ni dalo miru sem tako dolgo "šnjofal" okrog koles, da sem ugotovil, da je dečko uteži na felno ob centriranju nalepil tako, da so drsale po zavornem cilindru....sicer izjemno malo....ampak očitno dovolj, da je bili slišno in moteče.
Potem sem uteži (ploščice) odlepil in je bilo bistveno bolje...le klasičen zvok zaležane gume. Potem sem gume napumpal na 0,9 Bar-a in jih pustil na soncu in odpeljal nekaj cestnih fur. Po cca. 1 tednu sem jih spustil na 0,5Bar-a in po enem tednu še na 0,4Bar-a ter dal kolo na novo centrirat s tem, da sem dečkota opozoril na zelo majhen prostor med felno in zavornim cilindrom. Je upošteval in od takrat je veliko bolje.
V vsakem primeru pa....s kotnim prenosom ni nič narobe...ima svoj specifičen zvok in to je to.
Z nekaj poigravanja z gumami in pravilno uravnoteženostjo pa se da tisti zvok, ki ga opisujete definitivno zmanjšat na sprejemljivo raven.
In to je vsa štorija...ampak to je bolj za nas perfekcioniste....poznam tipe, ki vozijo z raztrganimi manšetami, povitimi felnami in še marsičem....pa jih nič ne moti in nič ne slišijo....verjetno jih še drek na vizirju ne bi motil, če ne bi smrdel...
Smo pač različni.
Okrog gum pa....v tem primeru bi moral prikimati Bugi-ju. Tudi sam imam takšno izkušnjo. Mislim pa da je vzrok v zadnjem desnem kolesu kjer je nameščen zavorni disk.
Namreč...po prvem centriranju novih gum se je pojavil nov zvok...nekako wau,wau,wau, ki se je stopnjeval z hitrostjo (seveda slišen le na asfaltu). Ker mi ni dalo miru sem tako dolgo "šnjofal" okrog koles, da sem ugotovil, da je dečko uteži na felno ob centriranju nalepil tako, da so drsale po zavornem cilindru....sicer izjemno malo....ampak očitno dovolj, da je bili slišno in moteče.
Potem sem uteži (ploščice) odlepil in je bilo bistveno bolje...le klasičen zvok zaležane gume. Potem sem gume napumpal na 0,9 Bar-a in jih pustil na soncu in odpeljal nekaj cestnih fur. Po cca. 1 tednu sem jih spustil na 0,5Bar-a in po enem tednu še na 0,4Bar-a ter dal kolo na novo centrirat s tem, da sem dečkota opozoril na zelo majhen prostor med felno in zavornim cilindrom. Je upošteval in od takrat je veliko bolje.
V vsakem primeru pa....s kotnim prenosom ni nič narobe...ima svoj specifičen zvok in to je to.
Z nekaj poigravanja z gumami in pravilno uravnoteženostjo pa se da tisti zvok, ki ga opisujete definitivno zmanjšat na sprejemljivo raven.
In to je vsa štorija...ampak to je bolj za nas perfekcioniste....poznam tipe, ki vozijo z raztrganimi manšetami, povitimi felnami in še marsičem....pa jih nič ne moti in nič ne slišijo....verjetno jih še drek na vizirju ne bi motil, če ne bi smrdel...

Smo pač različni.
Re: Outlander 650 max diferencial
SimS napisal/-a:Hmm. Prijazen gospod iz podjetja kjer prodajajo gume za ATV mi je svetoval to kombinacijo ( obrazložitev, da se manj nagiba v ovinkih ). Moje razmerje vožnje 70% cesta 30% off road. Original gume in platišča ostajajo doma, tako da jih za na teren hitro lahko zamenjam. Je pa res, da naročenega še nisem prevzel in si verjetno še vedno lahko premislim. Kako je s tem nagibanjem?
Prijazen gospod ima le 14tke na zalogi, zato jih tudi priporoča. Preverjeno

Distančnik in 12tke pa samo glej pred motor ter ne poslušaj, če kaj poje, žvižga, tuli, škriplje...
Imaš pravi stroj in uživaj v v vožnji, zvoka se boš navadil tako kot smo se ga mi zato le srečno in varno vožnjo

Re: Outlander 650 max diferencial
Verjetno misliš spredaj? Zadaj kolko vem ma disk na kardanu ki gre iz menjalnika? Torej pred kotnim prenosom... razen če ma novi okvir kaj drugače, tvoja 650 ma ziher pred kotnim prenosomBIF napisal/-a: Mislim pa da je vzrok v zadnjem desnem kolesu kjer je nameščen zavorni disk.
Namreč...po prvem centriranju novih gum se je pojavil nov zvok...nekako wau,wau,wau, ki se je stopnjeval z hitrostjo (seveda slišen le na asfaltu). Ker mi ni dalo miru sem tako dolgo "šnjofal" okrog koles, da sem ugotovil, da je dečko uteži na felno ob centriranju nalepil tako, da so drsale po zavornem cilindru....sicer izjemno malo....ampak očitno dovolj, da

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Ja novi (G2) imajo disk nameščen v zadnjem desnem kolesu. Stari (G1) pa na kardanu).
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Gume!! Enako izkusnjo imam sam, sploh z zadnjo nabavo SUN-F (kitajcev) je veliko v centriranju. Vendar jih je treba najprej malce "zgonit", da se pustijo dobro scentrirati.
Kar se pa zvokov tice, pa mocno dvomim, da sploh slisis zadnji prenos, prej bos slisal zvizganje zraka v CVTju in menjalnik. Se pa zvok prenasa in ponavadi je res slisati kot bi zadnji prenos zvizgal.
Kar se pa zvokov tice, pa mocno dvomim, da sploh slisis zadnji prenos, prej bos slisal zvizganje zraka v CVTju in menjalnik. Se pa zvok prenasa in ponavadi je res slisati kot bi zadnji prenos zvizgal.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
freshslo napisal/-a: Kar se pa zvokov tice, pa mocno dvomim, da sploh slisis zadnji prenos, prej bos slisal zvizganje zraka v CVTju in menjalnik. Se pa zvok prenasa in ponavadi je res slisati kot bi zadnji prenos zvizgal.

-
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 23 Jun 2015, 09:04
- Kraj:: Bistrica ob Sotli
- Kraj: Bistrica ob Sotli
- Kontakt:
Re: Outlander 650 max diferencial
Ja teh zvokov se je verjetno res potrebno navadit. Imam skoz občutek, da je nekaj narobe. Še eno vprašanje. Po zadnji turi slišim rahel cvileč zvok, ampak samo ko rahlo pritisnem na plin, ko so obrati malo višji, ta zvok izgine. Bi bilo potrebno kaj očistit? Če že ravno debatiramo o zvokih
. Hvala!
